Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kofola-miluješ ju?

Kofola-miluješ ju?

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Michkralova
Šetření:13. 03. 2010 - 14. 03. 2010
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.38
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

prosím Vás o pomoc pri vyplnení tohto dotazníka. Dotazník je súčasťou mojho Marketingového plánu, ktorý sa zaoberá spoločnostou Kofola, a.s. a ich výrobkami.

 

Ďakujem za spoluprácu

Odpovědi respondentů

1. Kde sa najčastejšie stretávate s výrobkami Kofola, a.s.?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchode3047,62 %47,62 %  
v bare2031,75 %31,75 %  
v reštauráciách1219,05 %19,05 %  
na inom mieste11,59 %1,59 %  

Graf

2. Ktorý z výrobkov Kofola, a.s. máte najradšej?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola originál3961,9 %61,9 %  
Minerálky Rajec1219,05 %19,05 %  
Kofola citrus69,52 %9,52 %  
Vinea46,35 %6,35 %  
Top tonic11,59 %1,59 %  
Džúsy jupí11,59 %1,59 %  

Graf

3. Ako často si kupujete výrobky Kofoly a.s.?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas2337,1 %36,51 %  
viac krát za týždeň2235,48 %34,92 %  
raz za mesiac1117,74 %17,46 %  
každý deň34,84 %4,76 %  
menej než 3krát za rok34,84 %4,76 %  

Graf

4. Ktorá z reklám Kofoly sa vám najviac páčila?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie nie, ja nemusím, ja už ho vidím.(o prasiatku)4370,49 %68,25 %  
Čím viac lásky rozdáš, tým viac ti zostane.(o kofoláčikoch)1219,67 %19,05 %  
Milenci sa milujú.( kofola bez cukru)58,2 %7,94 %  
Alofok (kofola odzadu)11,64 %1,59 %  

Graf

5. Myslíte si, že Vás reklamy Kofoly a.s. ovplyvňujú?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
myslím že ani NIE2641,27 %41,27 %  
myslím si že ÁNO2438,1 %38,1 %  
určite NIE1219,05 %19,05 %  
určite ÁNO11,59 %1,59 %  

Graf

6. Ochutnali ste niektorú z limitovaných edícií Kofola?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie neochutnal/a som3453,97 %53,97 %  
kofolu čerešňovú2133,33 %33,33 %  
kofolu vanilkovú812,7 %12,7 %  

Graf

7. Darovali ste už niekomu kofoláčika?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie ešte nie3658,06 %57,14 %  
čo to je?1829,03 %28,57 %  
áno raz 34,84 %4,76 %  
áno viac krát34,84 %4,76 %  
sú super23,23 %3,17 %  

Graf

8. Aké balenie Kofoly si najčastejšie kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 L4165,08 %65,08 %  
0,5 L914,29 %14,29 %  
nekupujem812,7 %12,7 %  
1 L57,94 %7,94 %  

Graf

9. Ktorú reklamu si najviac všímate?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v televízií5183,61 %80,95 %  
v baroch, reštauráciách711,48 %11,11 %  
plagáty23,28 %3,17 %  
billboardy11,64 %1,59 %  

Graf

10. Ktorú kofolu preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čapovanú kofolu4270 %66,67 %  
Kofolu v plastových flašiach1830 %28,57 %  

Graf

11. Stalo sa Vám, že ste si objednali čapovanú kofolu a nedoniesli Vám originál,ale iba obyčajnú kolu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno stáva sa to často2338,33 %36,51 %  
neviem, nezistil som to1423,33 %22,22 %  
už sa to stalo1220 %19,05 %  
nie nikdy sa mi to nestalo1118,33 %17,46 %  

Graf

12. Akú novú chuť Kofoly originál by ste privítali?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
karamel25,56 %3,17 %  
Škorica25,56 %3,17 %  
rumovú12,78 %1,59 %  
cherry, skorica12,78 %1,59 %  
sentino ;)12,78 %1,59 %  
banán, ananás12,78 %1,59 %  
pomarančovú12,78 %1,59 %  
original je najlepsia12,78 %1,59 %  
jablko-škorica12,78 %1,59 %  
ziadnu12,78 %1,59 %  
ostatní odpovědi Ziadnu. Kofolla je original. Na ine nie je priesto
mätovú :-D
hruška
vyhovuje mi originál
škorica :-)
neviem
originál je najlepšia :)
žiadnu, je dobrá taká, aká je
kiwi
pomaranc
broskyňovú
čierne ríbezle
nepiji kofolu
rumovou :-)
visnovu
jahodová
borůvka
čokoládovou
rumové aroma
nevim
Jahodovou
zaujimavu
lepší citrónovou!
žádnou, originál mi vyhovuje nejvíc
2466,67 %38,1 % 

Graf

13. Váš vek

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-305282,54 %82,54 %  
10-20914,29 %14,29 %  
40-5023,17 %3,17 %  

Graf

14. Pohlavie

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4368,25 %68,25 %  
muž2031,75 %31,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde sa najčastejšie stretávate s výrobkami Kofola, a.s.?

2. Ktorý z výrobkov Kofola, a.s. máte najradšej?

3. Ako často si kupujete výrobky Kofoly a.s.?

4. Ktorá z reklám Kofoly sa vám najviac páčila?

5. Myslíte si, že Vás reklamy Kofoly a.s. ovplyvňujú?

6. Ochutnali ste niektorú z limitovaných edícií Kofola?

7. Darovali ste už niekomu kofoláčika?

8. Aké balenie Kofoly si najčastejšie kupujete?

9. Ktorú reklamu si najviac všímate?

10. Ktorú kofolu preferujete?

11. Stalo sa Vám, že ste si objednali čapovanú kofolu a nedoniesli Vám originál,ale iba obyčajnú kolu?

13. Váš vek

14. Pohlavie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde sa najčastejšie stretávate s výrobkami Kofola, a.s.?

2. Ktorý z výrobkov Kofola, a.s. máte najradšej?

3. Ako často si kupujete výrobky Kofoly a.s.?

4. Ktorá z reklám Kofoly sa vám najviac páčila?

5. Myslíte si, že Vás reklamy Kofoly a.s. ovplyvňujú?

6. Ochutnali ste niektorú z limitovaných edícií Kofola?

7. Darovali ste už niekomu kofoláčika?

8. Aké balenie Kofoly si najčastejšie kupujete?

9. Ktorú reklamu si najviac všímate?

10. Ktorú kofolu preferujete?

11. Stalo sa Vám, že ste si objednali čapovanú kofolu a nedoniesli Vám originál,ale iba obyčajnú kolu?

13. Váš vek

14. Pohlavie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Michkralova, I.Kofola-miluješ ju? (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://6118.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.