Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image firmy

Image firmy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Poláková
Šetření:15. 01. 2018 - 22. 01. 2018
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):37 / 33.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:39,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníků Image firmy, který si klade za cíl získat potřebné informace o tom, jak zákazníci vnímají známé vybrané společnosti. Dotazník je určen jen pro zákazníky McDonalds, Coca cola, Nike, Telefonica O2. To by mělo být v úvodu řečeno.

 

Odpovědi respondentů

1. Jste žena, nebo muž.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1858,06 %58,06 %  
muž1341,94 %41,94 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 35 let1445,16 %45,16 %  
26 – 35 let929,03 %29,03 %  
15 – 18 let516,13 %16,13 %  
19 – 25 let39,68 %9,68 %  

Graf

3. Jste zákazníky následujících firem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mc Donalds2270,97 %70,97 %  
Coca cola1754,84 %54,84 %  
Telefonica O21548,39 %48,39 %  
Nike1341,94 %41,94 %  

Graf

4. Vyjádřete prosím, do jaké míry znáte firmu Mc Donalds.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znám ji1548,39 %48,39 %  
znám ji velmi dobře1032,26 %32,26 %  
vím o ní poměrně hodně39,68 %9,68 %  
už jsem o ní slyšel/a39,68 %9,68 %  

Graf

5. Vyjádřete prosím, do jaké míry znáte firmu Coca cola?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znám ji1548,39 %48,39 %  
znám ji velmi dobře1135,48 %35,48 %  
už jsem o ní slyšel/a412,9 %12,9 %  
vím o ní poměrně hodně13,23 %3,23 %  

Graf

6. Vyjádřete prosím, do jaké míry znáte firmu Nike

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znám ji1858,06 %58,06 %  
znám ji velmi dobře929,03 %29,03 %  
už jsem o ní slyšel/a26,45 %6,45 %  
vím o ní poměrně hodně26,45 %6,45 %  

Graf

7. Vyjádřete prosím, do jaké míry znáte firmu Telefonica O2?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znám ji1754,84 %54,84 %  
znám ji velmi dobře929,03 %29,03 %  
vím o ní poměrně hodně39,68 %9,68 %  
už jsem o ní slyšel/a26,45 %6,45 %  

Graf

8. Nyní prosím oznámkujte od 1 do 5 následující chování pracovníků společnosti Mc Donalds.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
celkové chování pracovníků v prodejnách2.2411.218
ochota pracovníků v prodejnách2.2070.992
profesní přístup pracovníků v prodejnách2.3451.26
ochotu pracovníků v prodejnách2.251.045

Graf

9. Nyní prosím oznámkujte jako ve škole od 1 do 5 následující chování pracovníků společnosti Coca cola.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
celkové chování pracovníků v prodejnách32.133
ochota pracovníků v prodejnách31.857
profesní přístup pracovníků v prodejnách3.0712.066
ochotu pracovníků v prodejnách31.857

Graf

10. Nyní prosím oznámkujte jako ve škole od 1 do 5 následující chování pracovníků společnosti Nike.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
celkové chování pracovníků v prodejnách2.8421.817
ochota pracovníků v prodejnách2.7781.617
profesní přístup pracovníků v prodejnách31.778
ochotu pracovníků v prodejnách2.7781.728

Graf

11. Nyní prosím oznámkujte jako ve škole od 1 do 5 následující chování pracovníků společnosti Telefonica O2.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
celkové chování pracovníků v prodejnách2.3332.972
ochota pracovníků v prodejnách2.252.771
profesní přístup pracovníků v prodejnách2.2923.207
ochotu pracovníků v prodejnách2.2922.873

Graf

12. Co byste navrhli ke zlepšení image firmy Mc Donalds? (možno více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
speciální nabídky výrobků1451,85 %45,16 %  
více sezónních akcí, jako například vánoční soutěže1140,74 %35,48 %  
jiné725,93 %22,58 %  
podpora charitativních akcí518,52 %16,13 %  
více prodejen414,81 %12,9 %  

Graf

13. Co byste navrhli ke zlepšení image firmy Coca cola? (možno více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
speciální nabídky výrobků1250 %38,71 %  
jiné937,5 %29,03 %  
více sezónních akcí, jako například vánoční soutěže625 %19,35 %  
podpora charitativních akcí520,83 %16,13 %  
více prodejen28,33 %6,45 %  

Graf

14. Co byste navrhli ke zlepšení image firmy Nike? (možno více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné1040 %32,26 %  
speciální nabídky výrobků936 %29,03 %  
více sezónních akcí, jako například vánoční soutěže832 %25,81 %  
více prodejen624 %19,35 %  
podpora charitativních akcí520 %16,13 %  
lepší reklamní kampaň312 %9,68 %  

Graf

15. Co byste navrhli ke zlepšení image firmy Telefonica O2? (možno více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné1458,33 %45,16 %  
speciální nabídky výrobků625 %19,35 %  
více sezónních akcí, jako například vánoční soutěže625 %19,35 %  
podpora charitativních akcí416,67 %12,9 %  
více prodejen28,33 %6,45 %  

Graf

16. Oslovila Vás někdy reklama společnosti Mc Donalds natolik, abyste si daný výrobek koupil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1756,67 %54,84 %  
ano1343,33 %41,94 %  

Graf

17. Oslovila Vás někdy reklama společnosti Coca cola natolik, abyste si daný výrobek koupil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1653,33 %51,61 %  
ano1446,67 %45,16 %  

Graf

18. Oslovila Vás někdy reklama společnosti Nike natolik, abyste si daný výrobek koupil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2273,33 %70,97 %  
ano826,67 %25,81 %  

Graf

19. Oslovila Vás někdy reklama společnosti Telefonica O2 natolik, abyste si daný výrobek koupil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2583,33 %80,65 %  
ano516,67 %16,13 %  

Graf

20. Jak na Vás působí logo společnosti Mc Donalds?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám na něj názor1241,38 %38,71 %  
líbí se mi1137,93 %35,48 %  
moc se mi nelíbí620,69 %19,35 %  

Graf

21. Jak na Vás působí logo společnosti Coca cola?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí se mi1860 %58,06 %  
nemám na něj názor930 %29,03 %  
moc se mi líbí26,67 %6,45 %  
moc se mi nelíbí13,33 %3,23 %  

Graf

22. Jak na Vás působí logo společnosti Nike?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí se mi2170 %67,74 %  
nemám na něj názor413,33 %12,9 %  
moc se mi líbí310 %9,68 %  
moc se mi nelíbí26,67 %6,45 %  

Graf

23. Jak na Vás působí logo společnosti Telefonica 02?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám na něj názor1242,86 %38,71 %  
moc se mi nelíbí828,57 %25,81 %  
líbí se mi828,57 %25,81 %  

Graf

24. Jak na Vás působí reklamy společnosti Mc Donalds? Ohodnoťte škálou od 1 do 5 následující body:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
věrohodné vs. nevěrohodné3.1111.654
zajímavé vs. nudné2.9631.517
přesvědčivé vs. nepřesvědčivé3.2691.812
melodické vs. melodicky nevýrazné2.9631.221
pravdivé vs. lživé3.5191.213
nápadité vs. stereotypní3.2591.674
barevné vs. barevně nevýrazné2.5191.213
informující vs. neposkytující informace3.2591.303
tradiční vs. netradiční2.7411.377
výrazné vs. nevýrazné2.9621.114
líbí se mi vs. nelíbí se mi3.2311.639

Graf

25. Jak na Vás působí reklamy společnosti Coca cola? Ohodnoťte škálou od 1 do 5 následující body:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
věrohodné vs. nevěrohodné2.762.342
zajímavé vs. nudné2.321.658
přesvědčivé vs. nepřesvědčivé2.841.894
melodické vs. melodicky nevýrazné2.161.254
pravdivé vs. lživé2.761.702
nápadité vs. stereotypní2.62
barevné vs. barevně nevýrazné2.041.078
informující vs. neposkytující informace3.081.674
tradiční vs. netradiční2.481.53
výrazné vs. nevýrazné2.4351.289
líbí se mi vs. nelíbí se mi2.321.658

Graf

26. Jak na Vás působí reklamy společnosti Nike? Ohodnoťte škálou od 1 do 5 následující body:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
věrohodné vs. nevěrohodné2.8951.989
zajímavé vs. nudné3.1052.199
přesvědčivé vs. nepřesvědčivé3.2112.061
melodické vs. melodicky nevýrazné3.0531.839
pravdivé vs. lživé3.0561.719
nápadité vs. stereotypní3.2222.062
barevné vs. barevně nevýrazné3.1052.094
informující vs. neposkytující informace3.3161.69
tradiční vs. netradiční31.579
výrazné vs. nevýrazné3.1671.917
líbí se mi vs. nelíbí se mi3.0532.05

Graf

27. Jak na Vás působí reklamy společnosti Telefonica 02? Ohodnoťte škálou od 1 do 5 následující body:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
věrohodné vs. nevěrohodné3.61.84
zajímavé vs. nudné3.41.76
přesvědčivé vs. nepřesvědčivé3.761.462
melodické vs. melodicky nevýrazné3.361.75
pravdivé vs. lživé3.681.898
nápadité vs. stereotypní3.61.52
barevné vs. barevně nevýrazné3.281.482
informující vs. neposkytující informace3.441.526
tradiční vs. netradiční3.121.786
výrazné vs. nevýrazné3.41.68
líbí se mi vs. nelíbí se mi3.681.738

Graf

28. Jaká je podle vás úroveň oblékání zaměstnanců v České republice ve srovnání s ekonomicky vyspělými zahraničními státy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stejná1135,48 %35,48 %  
uspokojivá929,03 %29,03 %  
nižší722,58 %22,58 %  
velmi špatná39,68 %9,68 %  
velmi dobrá13,23 %3,23 %  

Graf

29. Co považujete za největší současný prohřešek zaměstnanců vůči pravidlům oblékání do práce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení je většinou v pořádku, problém je osobní hygiena, zejména absence vůně1446,67 %45,16 %  
přílišnou neformálnost oblečení1033,33 %32,26 %  
nevhodné barevné kombinace oblečení930 %29,03 %  
volbu obuvi826,67 %25,81 %  
častý problém se správnou velikostí oblečení620 %19,35 %  
jiná možnost a jaká516,67 %16,13 %  

Graf

30. Jakou podle vás hraje roli oblečení při pohovoru s uchazečem o zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zásadní, dojem z vhodnosti oblečení na pohovoru je důležitou součástí případného úspěchu uchazeče o zaměstnání v naší firmě1445,16 %45,16 %  
standardní, jen výrazná pozitivní či negativní odchylka jej může ovlivnit1238,71 %38,71 %  
žádnou, oblečení uchazeče nehodnotíme39,68 %9,68 %  
marginální, jsou pro nás mnohem důležitější jiné schopnosti uchazeče26,45 %6,45 %  

Graf

31. Jsou pro vás důležité neverbální prvky komunikace při jednání s personálem společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2993,55 %93,55 %  
ne26,45 %6,45 %  

Graf

32. Co vás nejvíce upoutá Vaši při jednání s personálem společnosti:?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zevnějšek a gestikulace1651,61 %51,61 %  
obsah sdělení1238,71 %38,71 %  
hlasitost, barva tempo řeči39,68 %9,68 %  

Graf

33. Jakou vzdálenost v centimetrech považujete za vhodnou při pracovním jednání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
60 -120 cm1754,84 %54,84 %  
120 – 240 cm1238,71 %38,71 %  
0-60 cm26,45 %6,45 %  

Graf

34. Jak dlouhý oční kontakt je Vám při komunikaci příjemný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
polovina času1341,94 %41,94 %  
spíše kratší dobu1135,48 %35,48 %  
většina času722,58 %22,58 %  

Graf

35. Jaké jsou podle Vás nejčastější chyby v mimoslovní komunikaci při jednání zaměstnanců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
posuzování pouze na základě prvního dojmu1754,84 %54,84 %  
přehnaná gestikulace1651,61 %51,61 %  
nevhodné líčení a oblečení1135,48 %35,48 %  
příliš dlouhý, nebo příliš krátký oční kontakt516,13 %16,13 %  
mluvený projev516,13 %16,13 %  
jiná chyba412,9 %12,9 %  

Graf

36. Pokud je verbální a neverbální sdělení odlišné, uvěříte spíše?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neverbálnímu2167,74 %67,74 %  
verbálnímu1032,26 %32,26 %  

Graf

37. Myslíte si, že možnost sebeprezentace zaměstnanců vybraných společností má vliv na jejich následné jednání se zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2580,65 %80,65 %  
nevím516,13 %16,13 %  
ne13,23 %3,23 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Poláková, I.Image firmy (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://63339.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.