Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamy

Reklamy

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vendula Prágrová
Šetření:23. 01. 2018 - 06. 02. 2018
Počet respondentů:132
Počet otázek (max/průměr):10 / 7.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den! Jsme studentky pedagogické střední školy. Tímto dotazníkem bychom chtěli zjistit, jak na vás působí reklamy. Byly bychom rády, kdybyste si udělali chvilku času a náš dotazník vyplnili.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7657,58 %57,58 %  
muž5642,42 %42,42 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-509672,73 %72,73 %  
10-202418,18 %18,18 %  
50+129,09 %9,09 %  

Graf

3. Sledujete reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Ne → konec dotazníku, Někdyotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy6650 %50 %  
Ne5239,39 %39,39 %  
Ano1410,61 %10,61 %  

Graf

4. Kde nejvíce sledujete reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi6679,52 %50 %  
Na internetu3845,78 %28,79 %  
Na billboardech1720,48 %12,88 %  
V novinách1416,87 %10,61 %  
V prostředcích MHD a na ulici.11,2 %0,76 %  
v časopisech11,2 %0,76 %  
jen v TV, jinde se dá přeskočit11,2 %0,76 %  

Graf

5. Jaká musí být reklama aby vás zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipná6375,9 %47,73 %  
Originální5262,65 %39,39 %  
Krátká2327,71 %17,42 %  
Věrohodná1416,87 %10,61 %  
upozorňovat na nějaký celospolečenský problém či stereotyp11,2 %0,76 %  
Nevtíravá.11,2 %0,76 %  
žádná11,2 %0,76 %  
Inteligentní!11,2 %0,76 %  
Vkusná, inteligentní11,2 %0,76 %  
Nesnášim reklamy11,2 %0,76 %  
hlavně nesmí být trapná11,2 %0,76 %  

Graf

6. Která reklama se vám nejvíce líbila a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

c

- tak vy už tady maminko nebudete. Byla to reklama na nějakou barvu. je to surové, ale má to vtip

"Bóbika"

A bude mit takovy ty zahnuty zuby nahoru? Kofola

Airbank, Moneta s kocourem, zejména ta předloňská vánoční verze jak pozoruje toho kapra, Kofola

Airbank, protože jsou vtipné, potom M&M sám si vlez do misky, taky vtipné

Asi od české spořitelny Protože je motivujici

Bernard - metoo kampaň Originální, vtipná a nebojí se

Bobika na Centrum.cz, vtipná, kultovní

Bonduel olimpiáda

Bonux - reklama s "psím" ručníkem - vtipná, ze života (mám psa).

Coca Cola

Coca-Cola, Mám ji ráda

Coca-Cola, jsou rodinné, milé. Dále reklamy, kde jsou zvířata (Budweiser s koňmi a psem).

Coccolino, líbí se mi jejich maskot.

Dobre reklamy byly s Trojanem ci Ctvrtnickem, vtipne

e bank, je vtipná

Historicky největší bomba Antirezin (příště už tu nebudete) a centrum.cz (Bóbika), ze zahraničních pak série videoreklam "Never say no to panda"...

Jenom velmi mála část reklam mi zajímá,jínak je nesnaším vůbec.

Kdysi byvaly dobre reklamy na vodafone, vtipne. Neopakovaly se porad dokola. I ted jsou hezke s tou rodinou. Urcite Vodafone. Dale reklamy s Lukasem Pavlaskem. Z posledni doby Kamali-je zajimava-tri lide v aute poslouchaji hudbu a zpivaji Kamali, chytlava hudba. Pujcky ovsem nevyuzivam. Reklama na Mattoni byva zajimava.

kdysi dávno reklama na pivo-lahváče v postýlkách, byla fakt vtipná

kofola

kofola

kofola - všechny se sloganem Když ji miluješ, není co řešit a KFL

Kofola - zlaté prasátko - vztahuje se k české tradici, připomíná dětství, je vtipná a roztomilá, ve vánočním čase dokonalé chytí. Češi se na ní každý rok dokonce už i těší.

Kofola – a bude mít ty velký žahnutý zuby naholu?

Kofola a T mobile, byly originální s vtipné

Kofola ja uz ho vidim..

kofola s divočákem - vtipná vodafon sjíždění vltavy

Kofola s pejskem byla vtipná

kofola zahnuté zuby - byla vtipná a hezká

kofola-kromě fofoly snad všechny, jinak všeobecně reklamy na pivo

na kofolu - humor

na pivo Pilsner Urquell, protože zdůrazňuje tradiční a dodnes používaný způsob vaření piva

Na riso s medvědem..

na zeleninu bonduelle, jak tam byli na olympiádě;, dobrý nápad, hezké ztvárnění, vtipné, chytlavá písnička k tomu

Nejvíce asi reklamy na pc hry a sporty. Jsou to moje největší záliby.

Nene já nemusím, já už ho vidím.(zlaté prasátko) -Je milá,přirozená

Nevím

nevim

nevim

Nevím.

nevzpomenu si

Nevzpomínám si.

obecně na pivo, mám ho rád

Planeo

Rajec - všechny Záběry z přírody a zvuk.

Reklama Jörga Spraveho na nože firmy Gearbest

reklama na airbank, protože byla vtipná a dobře zpracovaná.

Reklama na jogurt Riso protože se v ní vyskytuje hudba.

Reklama na Kofolu, s vánoční tématikou "nene já nemusím, já už ho vidím". Dále pak Vánoční reklamy na Coca Colu, jsou moc pěkně zpracované poukazují na dětské snění a vánoční atmosféru.

Reklama na Lego. Mám rád lego.

Reklama na M&M's, kdy si měli bonbony vlézt do misky. Byla vtipná a originální

Reklama na T-Mobile s Trojanem

Reklama s kozou na Fio banku. Ta byla opravdu vtipná.

Reklamy na Coca Colu, protože to ve mně vzbuzuje chuť do života

Reklamy na Hornbach, mají pěkný hudební podkres, jsou originální, natáčeny zajímavým úhlem, herci v reklamě vypadají věrohodně, reklama není zbytečně zkrácená ani prodloužená.

reklamy na Kofolu (Ftefan, Já nemusím, já už ho vidím...) - bývají vtipné, mají pointu

Reklma od Blažka s Leošem Marešem. Je to sice reklama, ale je skvělá a motivační. Poštím si ji spíše jako motivační video.

serou mi všechny

Stastny los od sazky je vtipnej, a prvni shlednuti reklam na fio banku s Kohákem

T mobile s Trojanem

t-mobile - chorvatské edice

T-Mobile a letadlo, nápad a netradiční spojení

T-mobile, jsou vtipné všechny

T-Mobile, protože je krátká a vtipná.

Ta na čaj. Jak se v nich rozlévá teplo. Je hezky udělaná a má určitou myšlenku

ta na monetu je fajn

TMobile - vtipné, originální, skvělé obsazení...

TV spot řetězce Monoprix (Francie)

Vánoční reklama na kofolu, je originální a vystihuje realitu

Vánoční stromky od Vodafonu.

Volvo

z těch aktuálních se mi docela líbí reklamy Air bank, tankisté.cz, nebo na Březňák, z dlouhodobého hlediska jednoznačně vede Kofola - já nemusím, já už ho vidím :)

za svůj život jsem už viděl tolik reklam, že na vaši otázku nejsem schopen odpovědět

žádná

žádná

Žádná

žádná, nesnáším vnucování sraček

Žádná, sleduji je nedobrovolně a nelíbí se mi.

7. Kterou reklamu ze srdce nesnášíte a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

always

Alza Takove ty reklamy,které jsou nudné a ohrané

Alza

Alza

alza

alza

Alza - hlas Old spice - debilni po vsech strankach

Alza - otravný hlas

alza - ukřičený panáček

Alza mimozemšťana. Strašně ječí.

Alza otravná

Alza, Air bank...jsou pořád dokola, hodně podobné a už je to nudné.

alza, hlas na zabití

Alza, nepříjemný hlas, melodie, animace, často se opakuje.

Alza, protože je otravná :)))))))))))))))))))))))))))))))))

Alza, protože mimozemšťan má otravný hlas.

Alza, protože toho mimozemšťana nesnáším, jak mluví a tak.

alza, t-mobile s trojanem

Alza, ten skřet...

Alza, to snad každý. Protivný hlas. Hlavním cílem reklamy je lidi naštvat a tím na sebe připoutat pozornost. U mě to má opačný efekt, z alzy nic nekupuju a neobjednávám pro tuto strategii. Hyundai, nerozumím výrokům o "českých" autech, "české" tradici apod. Je to jen strategický tah na českou společnost, auta se pouze v České republice montují, využívají pouze naši relativně levnou pracovní sílu. V poslední době rádoby vtipné reklamy jako např. vodafone, Fio banka apod.

Alza. Je zbytečně uřvaná.

Alza. Zacne rvat zeleny panacek. Reklama je hlasita, otravna.

Alza.cz

Alza.cz - nesnáším toho uřvaného Marťana

Alza.cz ....ten zelený mimozemšťan je hrozný.

Asi není žádná taková

coca cola

Čaj pickwick - a láska tě nezahřála? Naprosto hloupý námět, hra na city

fofolu, xxx lutz...otravná, není vůbec vtipná

hygienické potřeby

jakákoli reklama, kde se matka těší, že jí domů dorarazí špinaví haranti.

Jakékoli reklamy na bankovní produkty, jsou vlezlé a počítají s tím, že co klient, to hlupák, který neumí počítat.

Jakoukoli reklamu na Alza, protože mi vadí ten uřvaný ufon

Je jich vice, přesně si teď nevzpomenu

Které se stále opakují a vnucůjí.

Láďa Hruška (Zaplo) Protože Hruška.

Miláček na kondomy, zdlouhavá a trošku trapná

na dámské hygienické potřeby, protože vychvalování předností je dost zidealizované

Na operátora, myslím, že je to T-mobile, ale nejsem si jistý. Ve většině hraje Trojan...

na půjčky nebakovní - lidé si pak berou zbytečně půjčky s vysokým úrokem a dostávají se do dluhů

na XXlutz

nesmyslné

Nevím

nevzpomenu si

OLD SPICE - hloupá Vaginální infekce - nechutné

Old Spice - trapné

Old spice a ten trapný černoch! A další v pořadí je Alza a jejich příšerka všeobecně známá jako "zelený debílek". Otravná.

Orbit a Ski Amade (obě TV), působí jak z první poloviny 90. let z amatérského videostudia. Ale králem mé zloby je XXX Lutz tatatata

poštovní půjčka, je trapná a leze mi na nervy

Prací prášky a osvěžovač prádla, není to skutečné

Přijde mi jako blbost ze srdce nenávidět něco jako reklamu. Nevím nic mě nenapadá

Reklamu Alza, protože je to nejčastější reklama kterou vídám.

Reklamy na alzu, kvůli Alzákovi.

Reklamy na bonbony (cringe); kosmetiku, mycí prostředky (špatní herci a dabing)

riso

Robitusin, ta holka je hrozně otravna, jak to říká, a písnička "poštovní půjčka, jo to se ví" - to je jako když autor netušil, čím má ucpat mezeru

skoro všechny, jsou nudné a ruší pořady

Snad jakoukoli na praci prasek (protoze bez nej v kabelce se neda jit ani do kina), ci reklamy na vlozky, ktere jsou jedna trapnejsi nez druha, nejhur, kdyz se v nich jeste neco zpiva.

Stop migraci a Drahošovi. Volte Zemana. Je to podpásová politická reklama, financovaná z Ruska a Číny.

Škoda

Těch je spousta třeba na Globus s chlapce který pořád opakuje a PROČ?

Ty od www.alza. cz

Veškeré "zpívané" (např. Merci), "uřvané" (cokoli na Alza.cz), tklivé, dlouhé, s miminy, šišlajícími dětmi, na dámské hygienické potřeby, léky ... vlastně většina reklam.:-)

Veškeré reklamy na půjčky, kde je lidem sdělováno, že být zadlužený je hrozně fajn a člověk se nemusí stresovat, když si půjčí i na běžné výdaje.

Většinu - jsou nevkusné a hloupé

Většinu televizních reklam, ale hlavně reklamu na notino na ytb. Hraje v ní úplně příšerná písnička. Nejradši bych ukřižoval toho, kdo ji složil. :-)))

všechny

všechny

všechny

Všechny rádoby dojemné reklamy (nejvíce od coca coly)

Všechny, které nelze přeskočit

Všechny, přerušují mi sledované programy.

x

Xxx lutz - neprijemna melodie

xxx lutz ta ta ta ta a reklamu na alzu. V obou reklamách je protivný hlas.

xxxlutz

xxxlutz na totata

XXXLutz, vyprodejskladu.eu, nejlevnejsisport.cz, jelikož jejich tvůrci využívají toho, že otravné a slaboduché reklamy si člověk snadno zapamatuje. Osobně si od nich z principu nikdy nic nekoupím.

ze srdce nesnáším všechny reklamy zaměřené na děti, které se v dětech snaží vyvolat dojem, že mít každou hovadinu, na kterou jen pomyslí, je úplně normální

Žádná reklama mi vyloženě nevadí.

8. Myslíte si, že vás ovlivňují reklamy? Jak?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ani moc ne, někdy je nevnímám.

ani ne

Ano Většinou negativně, někdy přestanu kvůli hloupé reklamě i produkt kupovat.

ano

Ano a hodně..

Ano, naštvu se.

Ano, dozvídám se tak o nových výrobcích, ale často mi reklamy zbytečně kradou pozornost.

Ano, jsem permanentně nasraný

Ano, kvůli otravnému Alzákovi z reklam, jsem přestal využívat služeb Alzy.

Ano, musím si je pak furt zpívat

Ano, některé produkty na základě reklamy vyzkouším.

Ano, ovlivňují. Cíleně nekupuji zboží a nevyužívám služby, které jsem viděl v reklamě.

Ano, podprahově určitě v obchodě často pokud nevím proč přikloním se s výběrem tomu co vidím v reklamě.

ano, podvědomě

Ano, podvědomě

Ano, predstavi vyrobky- spolecnosti ktere neznam

ano, znechutí mi produkt

asi ano, občas při nákupu

Částečně

Často obtěžují. Mohou mi představit zajímavý výrobek

Doufám, že ne!

dozvím se o výrobku, jeho užitečnost si ale zjišťuji sám

jak kdy

jj

když mě něco zaujme, tak se na to pak podívám na netu.

Mě asi ne, ale spoustu lidí ano, hlavně ty starší. Vidí nějakou reklamu, která říká, že je výrobek levný tak si ho hned koupí.

Mě osobně ani ne, spíše když vidím reklamy na akce v obchodech Lidl, Kaufland, Tesco apod., podívám se na leták na internetu nebo na stránky. Samotné reklamy na produkty mě nijak neupoutají, speciálně na služby a banky ne.

minimálně ..

Minimálně už jen v tom, že se dozvím o firmách/výrobcích, které jsem do té doby neznala.

Muze se stat, ze se zacnu o nejakou vec zajimat.

Myslím si, že moc ne.

myslím si, že určitě, protože se častým opakováním podvědomě dostanou do mysli a člověk si na ně vzpomene, když něco potřebuje.

Myslim ze ne

myslím že ne

Myslím, že mě ovlivňují minimálně.

Myslím, že trochu jo když vidím něco nového tak to nutně potřebuje.

na fb se mi většinou trefí do vkusu a klikám na odkazy.

ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne tak, jak by měly působit - nepřesvědčí mě o koupi, objednávce, vyzkoušení výrobku nebo zboží. Ovlivní mě k přepnutí nebo vypnutí tv, přeskočení reklamy na netu apod.

Ne.

Někdy

někdy

Někdy ano, dostanu na něco chuť, ale nejdu si koupit ten konkrétní výrobek

někdy se dozvím o nějakém výrobku, o kterém jsem nevěděla, že vůbec existuje

Nemám je vědšínou skutečně vůbec rád.

Nemyslím, podle toho jaká je to reklama.

Neovlivňují

neovlivnují, nenakupuji nic, o čem nejsem sama přesvědčená

Nijak

Občas - tak, že se dotyčnému produktu důsledně vyhnu.

Občas mě donutí si něco koupit a občas vzbudí pocit, že si něco nesmím koupit

Občas mě rozčilují a vadí mi, že hyzdí veřejný prostor a znepřehledňují internetové stránky. Myslím si, že bohatě stačí jejich množství v televizi, tisku a na youtube, jsou však snadným způsobem jak města/vydavatelství ap. získávají peníze.

Občas se z nich dozvím o nějakém produktu, o kterém bych třeba jinak nevěděla, a poté si ho někdy i koupím.

Občas si koupím něco podle názvu, který mi utkvěl v paměti

Perwoll bych si nekoupila uz z principu

Po zhlédnutí reklamy na daný produkt někdy upřednostňuji nakup toho produktu místo nějakého neznámého, byť levnějšího.

Podmědomě nás reklamy určitě ovlivňují.

podprahově určitě, už jen tím že je vidím

Podvědomě ano. Znalost názvu, člověk pak inklinuje k tomu, co už slyšel. Vzbuzuje dojem kvality.

pozitivně i negativně

Pozitivně i negativně. Většinou, když se reklama často opakuje, tak každý chce výrobek vyzkoušet. Potom případně nadává, že nestojí za nic.

Protože nabizeji ruzne produkty,ktere si pak clovek chce koupit

serou mi

Snažím se je ignorovat

Spíše ne

spíše negativně

Široké okolí lidí ovlivňují reklamy, ať už klamavé nebo ne, ale to je ovšem účel reklam.

Tři výše uvededené mě ovlivňují tak, že si jimi propagované výrobky a služby nikdy nekoupím, ánžto mě strašlivě serou... :-)

určitě ne

většinou negativně, snažím se věci z reklamy spíš nekupovat

že jsem z nich otrávená, ale v koupi mě neovlivnují

9. Ovlivňuje reklama, co si koupíte v obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy4657,5 %34,85 %  
Ne2835 %21,21 %  
Ano67,5 %4,55 %  

Graf

10. Jaký je váš názor na reklamu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

Asi je nevyhnutelná, ale pokud je v TV kolem 10 min co půl hodiny, tak televizi vypínám a jdu raději něco dělat.

asi musí být, ale neřídím se jimi

ať si to strčí někam

bohužel už patří k životu

Čím měně reklam tím lépe

Extrémně ji nesnáším. Pokud to jde, vyhýbám se jí. Pokud mne náhodou nějaká reklama zaujme, tak si zpravidla ale nepamatuji na co vlastně je. Pravděpodobně reklama mne ovlivňuje podprahově, to je její účel. Vědomě však produkty z reklam aktivně nevyhledávám.

g

Chápu, že jí firmy potřebují, ale mohlo by jí být někdy méně

Jde to.

je důležitá, a bohužel platí že čím debilnější reklama tím spíš si ji zapamatujete..

Je důležitá, dá se na ní hodně vydělat, tramvaje se mi líbí víc v reklamním nátěru, totéž platí i pro lokomotivy

Je jich až moc

je jich moc

je jich moc

Je jich na můj vkus moc

Je otravná. Vadí mi, že jde nahlas a v PC mám ADblock - jinak bych zešílela. Zvlášť na Youtube

Je přirozeným jevem, ale mnozí z mých přátel si taktéž nekoupí nic od firmy, která má otravné reklamy.

Je to důležitý prvek marketingu, pomocí kterého lze spotřebitele ovlivnit, a "přinutit" ke koupi nějakého produktu. Osobně mi reklamy nijak zvlášť nevadí, mám na ně vcelku neutrální názor.

je to nutný, abysme měli třeba youtube zdarma, ale zdržuje to

Ještě bych si snesla mezi pořady, ale pouštět ji několikrát uprostřed filmu je barbarství.

Jsou v pohodě. Některé dokážou zaujmout ale některé dokonce naštvat a nebo jsou nudné.

Kdyby byla méně agresivní,kratší,vtipnější, možná by lidi oslovila více. Ale kvalitní věci reklamu ani moc nepotřebují.

kdyby reklama přestala existovat musela by velká část lidí začít přemýšlet

Kdyz ji neni moc, da se snest. Je nezbytna pro obchod. Ma-li "konzument" reklamy dostatecne kriticke mysleni, nemela by byt skodliva

Když se umí udělat, je to fajn. Často jsou ale vulgární, ukřičené nebo prostě jen hloupé.

kladný

Měly by být na stejné úrovni hlasitosti jako seriály a filmy! Když začne reklama tak je strašně hlasitá oproti pořadu který sleduji!

Mohlo by jich být méně

Může být užitečná, ale kdyby vůbec reklamy nebyly, nevadilo by mi to. Může lidem přinášet peníze i bez práce (reklamy na Youtube)

Myslím, že bez ní by těžko mohl fungovat dnešní obchod. Reklama má nalákat zákazníky ke koupi daného produktu, ale ne vždy tuto funkci plní, když je jí všude moc...

Myslim, ze v dnesni dobe je vetsi sila nez v reklamach v zakaznickych recenzich a nezavislych testech, proto by se i reklamy mely ubirat timto smerem...

Na někoho to asi funguje, na mě ne.

Někdy je hodně užitečna

Někdy jsou až zbytečně dlouhé a nudné.

Nemám je rád, protože to je zdlouhavé a nudné a já nevím co všechno

Nemám je vůbec rád.

Nemám rád reklamy. Absolutely hate it.

nemám ráda, když si chci pustit nějaké video na internetu a nemůžu se k němu přes množství reklam proklikat. Jinak mi asi zas tolik nevadí.

neměla by rušit pořady, raději at je delší blok mezi pořady

Nemyslim si ze jsou to od vyrobcu popr poskytovatelu sluzeb dobre vynalozene penize. Obzvlast televizni reklama je dle meho nazoru zbytecna.

Nesnáším hraně reklamy

Nesnáším jakoukoli formu reklamy, kvalitní produkty ji nepotřebují.

neutrální

Neutrální

Neutrální - jsou potřeba

Nevadí mi. Každý musí nějak vydělávat...

nutná propagace výrobků

Nutné zlo

Nutné zlo (vzhledem k mechanismům financování vysílání či webovek).

nutné zlo, aby noviny mohly vycházet a televize mohla vysílat

Nutné zlo! Chápu smysl, ale někdy je toho opravdu hodně a valí se na nás ze všech stran. Navíc roste product placement ve filmech a seriálech...

Nutnost. Ale jak praví klasik - Reklama je navoněná zdechlina!

Obcas dobrá ale z 90℅ vymejvarna mozku

Obecně nemám ráda reklamy, je jich až příliš a většina z nich není propracovaná a je to spíš z nouze vytvořené něco. Mám ráda originální reklamy, které jsou o něčem a jsou i vtipné, tím pádem se víc dostanou do podvědomí.

Obtěžuje mě. V tržní společnosti však má své místo.

opět jak kdy, někdy dobrý, někdy otavuje

Otravná

Otravná.

Placene informace. Vetsinou neutralni - prechazim. Nekdy pobavi. Nekdy pohorsi. V TV ji beru jako prispevek na cinnost televize a tim padem penize na nove porady. Pauza na WC :-) Letaky mi vadi, ze nesetri prirodu.

Pokud je reklama krátká a výstižná, má své opodstatnění.

pokud jich není moc, tak to ujde, některé jsou pěkné a dobře se na ně dívá

Pokud má nápad a ideálně vývoj v kontextu je to super

Pokud reklama nenabádá ke koupi zbytečností a ke koupi za nevýhodnou cenu, tak je pro mě mnohdy užitečná.

pozitivní

Pro mne nic neznamená

Reklamu beru v televizi jako nutné zlo, které financuje pořady, ke kterým bych se jinak nedostal.

spíše negativní

Spoustu lidí se jí nechá ovlivnit a koupí díky tomu určitý produkt. Zároveň si ale myslím, že nejvíce ovlivňují seniory a děti.

Tv nova a prima je hrozná

v malé míře mi nevadí

V televizi jsou zbytečně dlouhé a velmi často. Na internetu mě nesmírně otravují, jako by nestačily v rádu, tv, novinách, plakátech apod. Speciálně třeba na youtube a v různých aplikacích jsou k vzteku.

v TV otravná, ale je to čas, kdy si můžu dojít si na WC, do ledničky, na cigárko ...

velmi stereotypní, neoriginální, rádoby vtipná a cool, zastaralá, mimo

většinou obtěžuje, ale pokud je vtipná a s pěknou hudbou tak mě zaujme

zakázat všechny reklamy

Záleží na jakou...

zdroj příjmů pro medium

Žádný

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kde nejvíce sledujete reklamy?

  • odpověď V televizi:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 3. Sledujete reklamy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Sledujete reklamy?

4. Kde nejvíce sledujete reklamy?

5. Jaká musí být reklama aby vás zaujala?

8. Myslíte si, že vás ovlivňují reklamy? Jak?

9. Ovlivňuje reklama, co si koupíte v obchodě?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Sledujete reklamy?

4. Kde nejvíce sledujete reklamy?

5. Jaká musí být reklama aby vás zaujala?

8. Myslíte si, že vás ovlivňují reklamy? Jak?

9. Ovlivňuje reklama, co si koupíte v obchodě?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Prágrová, V.Reklamy (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://63456.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.