Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklamy
Reklamy
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Vendula Prágrová |
---|---|
Šetření: | 23. 01. 2018 - 06. 02. 2018 |
Počet respondentů: | 132 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 7.29 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 57,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:36 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den! Jsme studentky pedagogické střední školy. Tímto dotazníkem bychom chtěli zjistit, jak na vás působí reklamy. Byly bychom rády, kdybyste si udělali chvilku času a náš dotazník vyplnili.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 76 | 57,58 % | 57,58 % |
muž | 56 | 42,42 % | 42,42 % |
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-50 | 96 | 72,73 % | 72,73 % |
10-20 | 24 | 18,18 % | 18,18 % |
50+ | 12 | 9,09 % | 9,09 % |
3. Sledujete reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → konec dotazníku, Někdy → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Někdy | 66 | 50 % | 50 % |
Ne | 52 | 39,39 % | 39,39 % |
Ano | 14 | 10,61 % | 10,61 % |
4. Kde nejvíce sledujete reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V televizi | 66 | 79,52 % | 50 % |
Na internetu | 38 | 45,78 % | 28,79 % |
Na billboardech | 17 | 20,48 % | 12,88 % |
V novinách | 14 | 16,87 % | 10,61 % |
V prostředcích MHD a na ulici. | 1 | 1,2 % | 0,76 % |
v časopisech | 1 | 1,2 % | 0,76 % |
jen v TV, jinde se dá přeskočit | 1 | 1,2 % | 0,76 % |
5. Jaká musí být reklama aby vás zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vtipná | 63 | 75,9 % | 47,73 % |
Originální | 52 | 62,65 % | 39,39 % |
Krátká | 23 | 27,71 % | 17,42 % |
Věrohodná | 14 | 16,87 % | 10,61 % |
upozorňovat na nějaký celospolečenský problém či stereotyp | 1 | 1,2 % | 0,76 % |
Nevtíravá. | 1 | 1,2 % | 0,76 % |
žádná | 1 | 1,2 % | 0,76 % |
Inteligentní! | 1 | 1,2 % | 0,76 % |
Vkusná, inteligentní | 1 | 1,2 % | 0,76 % |
Nesnášim reklamy | 1 | 1,2 % | 0,76 % |
hlavně nesmí být trapná | 1 | 1,2 % | 0,76 % |
6. Která reklama se vám nejvíce líbila a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
c
- tak vy už tady maminko nebudete. Byla to reklama na nějakou barvu. je to surové, ale má to vtip
"Bóbika"
A bude mit takovy ty zahnuty zuby nahoru? Kofola
Airbank, Moneta s kocourem, zejména ta předloňská vánoční verze jak pozoruje toho kapra, Kofola
Airbank, protože jsou vtipné, potom M&M sám si vlez do misky, taky vtipné
Asi od české spořitelny Protože je motivujici
Bernard - metoo kampaň Originální, vtipná a nebojí se
Bobika na Centrum.cz, vtipná, kultovní
Bonduel olimpiáda
Bonux - reklama s "psím" ručníkem - vtipná, ze života (mám psa).
Coca Cola
Coca-Cola, Mám ji ráda
Coca-Cola, jsou rodinné, milé. Dále reklamy, kde jsou zvířata (Budweiser s koňmi a psem).
Coccolino, líbí se mi jejich maskot.
Dobre reklamy byly s Trojanem ci Ctvrtnickem, vtipne
e bank, je vtipná
Historicky největší bomba Antirezin (příště už tu nebudete) a centrum.cz (Bóbika), ze zahraničních pak série videoreklam "Never say no to panda"...
Jenom velmi mála část reklam mi zajímá,jínak je nesnaším vůbec.
Kdysi byvaly dobre reklamy na vodafone, vtipne. Neopakovaly se porad dokola. I ted jsou hezke s tou rodinou. Urcite Vodafone. Dale reklamy s Lukasem Pavlaskem. Z posledni doby Kamali-je zajimava-tri lide v aute poslouchaji hudbu a zpivaji Kamali, chytlava hudba. Pujcky ovsem nevyuzivam. Reklama na Mattoni byva zajimava.
kdysi dávno reklama na pivo-lahváče v postýlkách, byla fakt vtipná
kofola
kofola
kofola - všechny se sloganem Když ji miluješ, není co řešit a KFL
Kofola - zlaté prasátko - vztahuje se k české tradici, připomíná dětství, je vtipná a roztomilá, ve vánočním čase dokonalé chytí. Češi se na ní každý rok dokonce už i těší.
Kofola – a bude mít ty velký žahnutý zuby naholu?
Kofola a T mobile, byly originální s vtipné
Kofola ja uz ho vidim..
kofola s divočákem - vtipná vodafon sjíždění vltavy
Kofola s pejskem byla vtipná
kofola zahnuté zuby - byla vtipná a hezká
kofola-kromě fofoly snad všechny, jinak všeobecně reklamy na pivo
na kofolu - humor
na pivo Pilsner Urquell, protože zdůrazňuje tradiční a dodnes používaný způsob vaření piva
Na riso s medvědem..
na zeleninu bonduelle, jak tam byli na olympiádě;, dobrý nápad, hezké ztvárnění, vtipné, chytlavá písnička k tomu
Nejvíce asi reklamy na pc hry a sporty. Jsou to moje největší záliby.
Nene já nemusím, já už ho vidím.(zlaté prasátko) -Je milá,přirozená
Nevím
nevim
nevim
Nevím.
nevzpomenu si
Nevzpomínám si.
obecně na pivo, mám ho rád
Planeo
Rajec - všechny Záběry z přírody a zvuk.
Reklama Jörga Spraveho na nože firmy Gearbest
reklama na airbank, protože byla vtipná a dobře zpracovaná.
Reklama na jogurt Riso protože se v ní vyskytuje hudba.
Reklama na Kofolu, s vánoční tématikou "nene já nemusím, já už ho vidím". Dále pak Vánoční reklamy na Coca Colu, jsou moc pěkně zpracované poukazují na dětské snění a vánoční atmosféru.
Reklama na Lego. Mám rád lego.
Reklama na M&M's, kdy si měli bonbony vlézt do misky. Byla vtipná a originální
Reklama na T-Mobile s Trojanem
Reklama s kozou na Fio banku. Ta byla opravdu vtipná.
Reklamy na Coca Colu, protože to ve mně vzbuzuje chuť do života
Reklamy na Hornbach, mají pěkný hudební podkres, jsou originální, natáčeny zajímavým úhlem, herci v reklamě vypadají věrohodně, reklama není zbytečně zkrácená ani prodloužená.
reklamy na Kofolu (Ftefan, Já nemusím, já už ho vidím...) - bývají vtipné, mají pointu
Reklma od Blažka s Leošem Marešem. Je to sice reklama, ale je skvělá a motivační. Poštím si ji spíše jako motivační video.
serou mi všechny
Stastny los od sazky je vtipnej, a prvni shlednuti reklam na fio banku s Kohákem
T mobile s Trojanem
t-mobile - chorvatské edice
T-Mobile a letadlo, nápad a netradiční spojení
T-mobile, jsou vtipné všechny
T-Mobile, protože je krátká a vtipná.
Ta na čaj. Jak se v nich rozlévá teplo. Je hezky udělaná a má určitou myšlenku
ta na monetu je fajn
TMobile - vtipné, originální, skvělé obsazení...
TV spot řetězce Monoprix (Francie)
Vánoční reklama na kofolu, je originální a vystihuje realitu
Vánoční stromky od Vodafonu.
Volvo
z těch aktuálních se mi docela líbí reklamy Air bank, tankisté.cz, nebo na Březňák, z dlouhodobého hlediska jednoznačně vede Kofola - já nemusím, já už ho vidím :)
za svůj život jsem už viděl tolik reklam, že na vaši otázku nejsem schopen odpovědět
žádná
žádná
Žádná
žádná, nesnáším vnucování sraček
Žádná, sleduji je nedobrovolně a nelíbí se mi.
7. Kterou reklamu ze srdce nesnášíte a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
always
Alza Takove ty reklamy,které jsou nudné a ohrané
Alza
Alza
alza
alza
Alza - hlas Old spice - debilni po vsech strankach
Alza - otravný hlas
alza - ukřičený panáček
Alza mimozemšťana. Strašně ječí.
Alza otravná
Alza, Air bank...jsou pořád dokola, hodně podobné a už je to nudné.
alza, hlas na zabití
Alza, nepříjemný hlas, melodie, animace, často se opakuje.
Alza, protože je otravná :)))))))))))))))))))))))))))))))))
Alza, protože mimozemšťan má otravný hlas.
Alza, protože toho mimozemšťana nesnáším, jak mluví a tak.
alza, t-mobile s trojanem
Alza, ten skřet...
Alza, to snad každý. Protivný hlas. Hlavním cílem reklamy je lidi naštvat a tím na sebe připoutat pozornost. U mě to má opačný efekt, z alzy nic nekupuju a neobjednávám pro tuto strategii. Hyundai, nerozumím výrokům o "českých" autech, "české" tradici apod. Je to jen strategický tah na českou společnost, auta se pouze v České republice montují, využívají pouze naši relativně levnou pracovní sílu. V poslední době rádoby vtipné reklamy jako např. vodafone, Fio banka apod.
Alza. Je zbytečně uřvaná.
Alza. Zacne rvat zeleny panacek. Reklama je hlasita, otravna.
Alza.cz
Alza.cz - nesnáším toho uřvaného Marťana
Alza.cz ....ten zelený mimozemšťan je hrozný.
Asi není žádná taková
coca cola
Čaj pickwick - a láska tě nezahřála? Naprosto hloupý námět, hra na city
fofolu, xxx lutz...otravná, není vůbec vtipná
hygienické potřeby
jakákoli reklama, kde se matka těší, že jí domů dorarazí špinaví haranti.
Jakékoli reklamy na bankovní produkty, jsou vlezlé a počítají s tím, že co klient, to hlupák, který neumí počítat.
Jakoukoli reklamu na Alza, protože mi vadí ten uřvaný ufon
Je jich vice, přesně si teď nevzpomenu
Které se stále opakují a vnucůjí.
Láďa Hruška (Zaplo) Protože Hruška.
Miláček na kondomy, zdlouhavá a trošku trapná
na dámské hygienické potřeby, protože vychvalování předností je dost zidealizované
Na operátora, myslím, že je to T-mobile, ale nejsem si jistý. Ve většině hraje Trojan...
na půjčky nebakovní - lidé si pak berou zbytečně půjčky s vysokým úrokem a dostávají se do dluhů
na XXlutz
nesmyslné
Nevím
nevzpomenu si
OLD SPICE - hloupá Vaginální infekce - nechutné
Old Spice - trapné
Old spice a ten trapný černoch! A další v pořadí je Alza a jejich příšerka všeobecně známá jako "zelený debílek". Otravná.
Orbit a Ski Amade (obě TV), působí jak z první poloviny 90. let z amatérského videostudia. Ale králem mé zloby je XXX Lutz tatatata
poštovní půjčka, je trapná a leze mi na nervy
Prací prášky a osvěžovač prádla, není to skutečné
Přijde mi jako blbost ze srdce nenávidět něco jako reklamu. Nevím nic mě nenapadá
Reklamu Alza, protože je to nejčastější reklama kterou vídám.
Reklamy na alzu, kvůli Alzákovi.
Reklamy na bonbony (cringe); kosmetiku, mycí prostředky (špatní herci a dabing)
riso
Robitusin, ta holka je hrozně otravna, jak to říká, a písnička "poštovní půjčka, jo to se ví" - to je jako když autor netušil, čím má ucpat mezeru
skoro všechny, jsou nudné a ruší pořady
Snad jakoukoli na praci prasek (protoze bez nej v kabelce se neda jit ani do kina), ci reklamy na vlozky, ktere jsou jedna trapnejsi nez druha, nejhur, kdyz se v nich jeste neco zpiva.
Stop migraci a Drahošovi. Volte Zemana. Je to podpásová politická reklama, financovaná z Ruska a Číny.
Škoda
Těch je spousta třeba na Globus s chlapce který pořád opakuje a PROČ?
Ty od www.alza. cz
Veškeré "zpívané" (např. Merci), "uřvané" (cokoli na Alza.cz), tklivé, dlouhé, s miminy, šišlajícími dětmi, na dámské hygienické potřeby, léky ... vlastně většina reklam.:-)
Veškeré reklamy na půjčky, kde je lidem sdělováno, že být zadlužený je hrozně fajn a člověk se nemusí stresovat, když si půjčí i na běžné výdaje.
Většinu - jsou nevkusné a hloupé
Většinu televizních reklam, ale hlavně reklamu na notino na ytb. Hraje v ní úplně příšerná písnička. Nejradši bych ukřižoval toho, kdo ji složil. :-)))
všechny
všechny
všechny
Všechny rádoby dojemné reklamy (nejvíce od coca coly)
Všechny, které nelze přeskočit
Všechny, přerušují mi sledované programy.
x
Xxx lutz - neprijemna melodie
xxx lutz ta ta ta ta a reklamu na alzu. V obou reklamách je protivný hlas.
xxxlutz
xxxlutz na totata
XXXLutz, vyprodejskladu.eu, nejlevnejsisport.cz, jelikož jejich tvůrci využívají toho, že otravné a slaboduché reklamy si člověk snadno zapamatuje. Osobně si od nich z principu nikdy nic nekoupím.
ze srdce nesnáším všechny reklamy zaměřené na děti, které se v dětech snaží vyvolat dojem, že mít každou hovadinu, na kterou jen pomyslí, je úplně normální
Žádná reklama mi vyloženě nevadí.
8. Myslíte si, že vás ovlivňují reklamy? Jak?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Ani moc ne, někdy je nevnímám.
ani ne
Ano Většinou negativně, někdy přestanu kvůli hloupé reklamě i produkt kupovat.
ano
Ano a hodně..
Ano, naštvu se.
Ano, dozvídám se tak o nových výrobcích, ale často mi reklamy zbytečně kradou pozornost.
Ano, jsem permanentně nasraný
Ano, kvůli otravnému Alzákovi z reklam, jsem přestal využívat služeb Alzy.
Ano, musím si je pak furt zpívat
Ano, některé produkty na základě reklamy vyzkouším.
Ano, ovlivňují. Cíleně nekupuji zboží a nevyužívám služby, které jsem viděl v reklamě.
Ano, podprahově určitě v obchodě často pokud nevím proč přikloním se s výběrem tomu co vidím v reklamě.
ano, podvědomě
Ano, podvědomě
Ano, predstavi vyrobky- spolecnosti ktere neznam
ano, znechutí mi produkt
asi ano, občas při nákupu
Částečně
Často obtěžují. Mohou mi představit zajímavý výrobek
Doufám, že ne!
dozvím se o výrobku, jeho užitečnost si ale zjišťuji sám
jak kdy
jj
když mě něco zaujme, tak se na to pak podívám na netu.
Mě asi ne, ale spoustu lidí ano, hlavně ty starší. Vidí nějakou reklamu, která říká, že je výrobek levný tak si ho hned koupí.
Mě osobně ani ne, spíše když vidím reklamy na akce v obchodech Lidl, Kaufland, Tesco apod., podívám se na leták na internetu nebo na stránky. Samotné reklamy na produkty mě nijak neupoutají, speciálně na služby a banky ne.
minimálně ..
Minimálně už jen v tom, že se dozvím o firmách/výrobcích, které jsem do té doby neznala.
Muze se stat, ze se zacnu o nejakou vec zajimat.
Myslím si, že moc ne.
myslím si, že určitě, protože se častým opakováním podvědomě dostanou do mysli a člověk si na ně vzpomene, když něco potřebuje.
Myslim ze ne
myslím že ne
Myslím, že mě ovlivňují minimálně.
Myslím, že trochu jo když vidím něco nového tak to nutně potřebuje.
na fb se mi většinou trefí do vkusu a klikám na odkazy.
ne
Ne
Ne
Ne
ne
ne
ne
ne
Ne
Ne
Ne tak, jak by měly působit - nepřesvědčí mě o koupi, objednávce, vyzkoušení výrobku nebo zboží. Ovlivní mě k přepnutí nebo vypnutí tv, přeskočení reklamy na netu apod.
Ne.
Někdy
někdy
Někdy ano, dostanu na něco chuť, ale nejdu si koupit ten konkrétní výrobek
někdy se dozvím o nějakém výrobku, o kterém jsem nevěděla, že vůbec existuje
Nemám je vědšínou skutečně vůbec rád.
Nemyslím, podle toho jaká je to reklama.
Neovlivňují
neovlivnují, nenakupuji nic, o čem nejsem sama přesvědčená
Nijak
Občas - tak, že se dotyčnému produktu důsledně vyhnu.
Občas mě donutí si něco koupit a občas vzbudí pocit, že si něco nesmím koupit
Občas mě rozčilují a vadí mi, že hyzdí veřejný prostor a znepřehledňují internetové stránky. Myslím si, že bohatě stačí jejich množství v televizi, tisku a na youtube, jsou však snadným způsobem jak města/vydavatelství ap. získávají peníze.
Občas se z nich dozvím o nějakém produktu, o kterém bych třeba jinak nevěděla, a poté si ho někdy i koupím.
Občas si koupím něco podle názvu, který mi utkvěl v paměti
Perwoll bych si nekoupila uz z principu
Po zhlédnutí reklamy na daný produkt někdy upřednostňuji nakup toho produktu místo nějakého neznámého, byť levnějšího.
Podmědomě nás reklamy určitě ovlivňují.
podprahově určitě, už jen tím že je vidím
Podvědomě ano. Znalost názvu, člověk pak inklinuje k tomu, co už slyšel. Vzbuzuje dojem kvality.
pozitivně i negativně
Pozitivně i negativně. Většinou, když se reklama často opakuje, tak každý chce výrobek vyzkoušet. Potom případně nadává, že nestojí za nic.
Protože nabizeji ruzne produkty,ktere si pak clovek chce koupit
serou mi
Snažím se je ignorovat
Spíše ne
spíše negativně
Široké okolí lidí ovlivňují reklamy, ať už klamavé nebo ne, ale to je ovšem účel reklam.
Tři výše uvededené mě ovlivňují tak, že si jimi propagované výrobky a služby nikdy nekoupím, ánžto mě strašlivě serou... :-)
určitě ne
většinou negativně, snažím se věci z reklamy spíš nekupovat
že jsem z nich otrávená, ale v koupi mě neovlivnují
9. Ovlivňuje reklama, co si koupíte v obchodě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Někdy | 46 | 57,5 % | 34,85 % |
Ne | 28 | 35 % | 21,21 % |
Ano | 6 | 7,5 % | 4,55 % |
10. Jaký je váš názor na reklamu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
.
Asi je nevyhnutelná, ale pokud je v TV kolem 10 min co půl hodiny, tak televizi vypínám a jdu raději něco dělat.
asi musí být, ale neřídím se jimi
ať si to strčí někam
bohužel už patří k životu
Čím měně reklam tím lépe
Extrémně ji nesnáším. Pokud to jde, vyhýbám se jí. Pokud mne náhodou nějaká reklama zaujme, tak si zpravidla ale nepamatuji na co vlastně je. Pravděpodobně reklama mne ovlivňuje podprahově, to je její účel. Vědomě však produkty z reklam aktivně nevyhledávám.
g
Chápu, že jí firmy potřebují, ale mohlo by jí být někdy méně
Jde to.
je důležitá, a bohužel platí že čím debilnější reklama tím spíš si ji zapamatujete..
Je důležitá, dá se na ní hodně vydělat, tramvaje se mi líbí víc v reklamním nátěru, totéž platí i pro lokomotivy
Je jich až moc
je jich moc
je jich moc
Je jich na můj vkus moc
Je otravná. Vadí mi, že jde nahlas a v PC mám ADblock - jinak bych zešílela. Zvlášť na Youtube
Je přirozeným jevem, ale mnozí z mých přátel si taktéž nekoupí nic od firmy, která má otravné reklamy.
Je to důležitý prvek marketingu, pomocí kterého lze spotřebitele ovlivnit, a "přinutit" ke koupi nějakého produktu. Osobně mi reklamy nijak zvlášť nevadí, mám na ně vcelku neutrální názor.
je to nutný, abysme měli třeba youtube zdarma, ale zdržuje to
Ještě bych si snesla mezi pořady, ale pouštět ji několikrát uprostřed filmu je barbarství.
Jsou v pohodě. Některé dokážou zaujmout ale některé dokonce naštvat a nebo jsou nudné.
Kdyby byla méně agresivní,kratší,vtipnější, možná by lidi oslovila více. Ale kvalitní věci reklamu ani moc nepotřebují.
kdyby reklama přestala existovat musela by velká část lidí začít přemýšlet
Kdyz ji neni moc, da se snest. Je nezbytna pro obchod. Ma-li "konzument" reklamy dostatecne kriticke mysleni, nemela by byt skodliva
Když se umí udělat, je to fajn. Často jsou ale vulgární, ukřičené nebo prostě jen hloupé.
kladný
Měly by být na stejné úrovni hlasitosti jako seriály a filmy! Když začne reklama tak je strašně hlasitá oproti pořadu který sleduji!
Mohlo by jich být méně
Může být užitečná, ale kdyby vůbec reklamy nebyly, nevadilo by mi to. Může lidem přinášet peníze i bez práce (reklamy na Youtube)
Myslím, že bez ní by těžko mohl fungovat dnešní obchod. Reklama má nalákat zákazníky ke koupi daného produktu, ale ne vždy tuto funkci plní, když je jí všude moc...
Myslim, ze v dnesni dobe je vetsi sila nez v reklamach v zakaznickych recenzich a nezavislych testech, proto by se i reklamy mely ubirat timto smerem...
Na někoho to asi funguje, na mě ne.
Někdy je hodně užitečna
Někdy jsou až zbytečně dlouhé a nudné.
Nemám je rád, protože to je zdlouhavé a nudné a já nevím co všechno
Nemám je vůbec rád.
Nemám rád reklamy. Absolutely hate it.
nemám ráda, když si chci pustit nějaké video na internetu a nemůžu se k němu přes množství reklam proklikat. Jinak mi asi zas tolik nevadí.
neměla by rušit pořady, raději at je delší blok mezi pořady
Nemyslim si ze jsou to od vyrobcu popr poskytovatelu sluzeb dobre vynalozene penize. Obzvlast televizni reklama je dle meho nazoru zbytecna.
Nesnáším hraně reklamy
Nesnáším jakoukoli formu reklamy, kvalitní produkty ji nepotřebují.
neutrální
Neutrální
Neutrální - jsou potřeba
Nevadí mi. Každý musí nějak vydělávat...
nutná propagace výrobků
Nutné zlo
Nutné zlo (vzhledem k mechanismům financování vysílání či webovek).
nutné zlo, aby noviny mohly vycházet a televize mohla vysílat
Nutné zlo! Chápu smysl, ale někdy je toho opravdu hodně a valí se na nás ze všech stran. Navíc roste product placement ve filmech a seriálech...
Nutnost. Ale jak praví klasik - Reklama je navoněná zdechlina!
Obcas dobrá ale z 90℅ vymejvarna mozku
Obecně nemám ráda reklamy, je jich až příliš a většina z nich není propracovaná a je to spíš z nouze vytvořené něco. Mám ráda originální reklamy, které jsou o něčem a jsou i vtipné, tím pádem se víc dostanou do podvědomí.
Obtěžuje mě. V tržní společnosti však má své místo.
opět jak kdy, někdy dobrý, někdy otavuje
Otravná
Otravná.
Placene informace. Vetsinou neutralni - prechazim. Nekdy pobavi. Nekdy pohorsi. V TV ji beru jako prispevek na cinnost televize a tim padem penize na nove porady. Pauza na WC :-) Letaky mi vadi, ze nesetri prirodu.
Pokud je reklama krátká a výstižná, má své opodstatnění.
pokud jich není moc, tak to ujde, některé jsou pěkné a dobře se na ně dívá
Pokud má nápad a ideálně vývoj v kontextu je to super
Pokud reklama nenabádá ke koupi zbytečností a ke koupi za nevýhodnou cenu, tak je pro mě mnohdy užitečná.
pozitivní
Pro mne nic neznamená
Reklamu beru v televizi jako nutné zlo, které financuje pořady, ke kterým bych se jinak nedostal.
spíše negativní
Spoustu lidí se jí nechá ovlivnit a koupí díky tomu určitý produkt. Zároveň si ale myslím, že nejvíce ovlivňují seniory a děti.
Tv nova a prima je hrozná
v malé míře mi nevadí
V televizi jsou zbytečně dlouhé a velmi často. Na internetu mě nesmírně otravují, jako by nestačily v rádu, tv, novinách, plakátech apod. Speciálně třeba na youtube a v různých aplikacích jsou k vzteku.
v TV otravná, ale je to čas, kdy si můžu dojít si na WC, do ledničky, na cigárko ...
velmi stereotypní, neoriginální, rádoby vtipná a cool, zastaralá, mimo
většinou obtěžuje, ale pokud je vtipná a s pěknou hudbou tak mě zaujme
zakázat všechny reklamy
Záleží na jakou...
zdroj příjmů pro medium
Žádný
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.