Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cestovní kanceláře

Cestovní kanceláře

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Mikolášová
Šetření:12. 11. 2008 - 19. 11. 2008
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.62
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:25,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vyplněním tohoho dotazníku mi pomůže při mojí maturitní práci na téma: porovnání zájezdu u vybraných cestovních kanceláří. Budu se zabývat jaká CK je nejoblíbenější, proč jste si ji vybrali a co je pro vás při vybírání CK nejdůležitější..aj

Odpovědi respondentů

1. Jste muž či žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3276,19 %76,19 %  
muž1023,81 %23,81 %  

Graf

2. Věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18819,05 %19,05 %  
21716,67 %16,67 %  
22511,9 %11,9 %  
2449,52 %9,52 %  
1649,52 %9,52 %  
1937,14 %7,14 %  
2037,14 %7,14 %  
1524,76 %4,76 %  
2524,76 %4,76 %  
2712,38 %2,38 %  
ostatní odpovědi 42
23
12
37,14 %7,14 % 

Graf

3. Cestujete raději s cestovní kanceláři nebo na vlastní pěst?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
CK2354,76 %54,76 %  
na vlastní pěst1945,24 %45,24 %  

Graf

4. Jste spíše staromódní ve vybírání ck nebo zkoušíte nové, neznámé ck?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
známá CK3480,95 %80,95 %  
nové CK819,05 %19,05 %  

Graf

5. Dáváte na názory ostatních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na názor známých2764,29 %64,29 %  
na vlastní názor1330,95 %30,95 %  
z katalogu24,76 %4,76 %  

Graf

6. Znáte cestovní kancelář Exim tours?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4095,24 %95,24 %  
ne24,76 %4,76 %  

Graf

7. Jeli už jste s ní někdy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3378,57 %78,57 %  
ano921,43 %21,43 %  

Graf

8. Pokud ano tak kolikrát?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
03276,19 %76,19 %  
1716,67 %16,67 %  
237,14 %7,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.24
Minimum:0
Maximum:2
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.24
Směrodatná odchylka:0.49
Medián:0
Modus:0

Graf

9. Znáte cestovní kancelář Alexandria?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2457,14 %57,14 %  
ne1842,86 %42,86 %  

Graf

10. Jezdíte s ní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3583,33 %83,33 %  
ano716,67 %16,67 %  

Graf

11. Kolikrát?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
03583,33 %83,33 %  
1511,9 %11,9 %  
312,38 %2,38 %  
212,38 %2,38 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.13
Minimum:0
Maximum:1
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.12
Směrodatná odchylka:0.34
Medián:0
Modus:0

Graf

12. Co je pro vás nejdůležitější při výběru cestovní kanceláře?uveďte alespoň 3 kritéria

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-hodina odletu a priletu u zajezdu -obecne hodnoceni dane CK klienty -radeji zahranicni CK

0

Cena Dobrá pověst a recenze

cena kvalita přístup

cena, delegát, fakultativní výlety

Cena, komfort, know how

cena, reference, spolehlivost

cena,možnost výběru,dostupnost

Dobrá pověst, nabídka zájezdů, pojištění proti úpadku

dobré reference, cena, vystupování

doporučení známých, dobré zkušenosti, ceny a lokality, služby

internetové stránky, velký výběr last minute, ochotný personál

její hodnocení spolehlivost ochota zaměstnanců CK cena

kvalita, cena, dostupnost

Pojištění, recenze jejich zákazníků, dobrá a spolehlivá komunikace

pověst,cena,jednání

propagace, verohodnost, reference, ceny

předešlé zkušenosti, ohlasy jiných, známost agentůry

Reklama, cena, dostupnost

solidnost, cena, atraktivita nabizenych oblasti

solidnost, zajištění kvalitních služeb a přehled v cenách za služby

spolahlivost, ponukane sluzby, cena...

spolehlivost služby cena

spolehlivost, přístup, hodnocení zákazníků, doporučení známých

spolehlivost, zkušenosti, jednání se zákazníkem

spolehlivost,kvalita,cenová dostupnost

13. Podle čeho si vybíráte hotel? uveďte alespoň 3 kritéria

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- standard -vzdalenost od plaze -sluzby

-počet hvězdiček -cena služeb -vzhled a okolí hotelu

1) Počet hvězdiček 2) Poloha u pláže 3) Stravování 4) Poloha vůči centru 5) Volnočasové aktivity

all inclusive, vzdálenost od moře(co nejmenší:)) a také TV na pokoji

cena, hvězdičky, místo

cena, hvězdičky, poloha

cena, služby, zábava

Cena, wc na pokoji, dostupnost do centra nebo k pláži

cena,vzhled,vybavení

cenová dostupnost,poloha hotelu,kvalita

cenová kategorie jak daleko je od moře kolik má hvězdiček

cistota cena misto

hvězdičky cena vzhled

hvězdičky, recenze, a jak daleko je od moře :)

Jelikož jde většinou o letní zájezdy k moři tak mými kritérii jsou: umístění hotelu, vzdálenost od pláže, bazén, stravování a zábava v místě hotelu...

Kvalita, dotupnost a poloha (např.: od letiště, k centru města, k pláži atd...), cena...

lokalita, čistota, soukromí

min ***, požnost zábavy, poloha dle typu rekreace

misto, cena, vybaveni pokoje

místo, hvězdy, cena

počet hvězdiček, vzádelnost (např.: od pláže) cena, vzhled

Podle ceny, podle dispozic hotelu, podle místa hotelu.

podle dostupnosti do centra zábavy, dostupnost k moři a bufetová strava

podle kvality ubytování a jídla

podle počtu hvězdiček podle ceny podle umístění

podle umístění, ceny a vzhledu a služeb

podle vzhledu, nabízeného jidelníčku a umístění

poloha, cena, vybaveni

poloha, vybavení, cena

poměr cena/kvalita, vzdálenost od míst, která chci vidět, doporučení známých

ponukane sluzby, čistota v hotely, cena

ubytovani, prostredi, cena

umístění, vzhled, služby

úroveň hotelu,lokalita,vybavení hotelu

vybaveni pokoje, sluzby, hvezdicky, ceny

Vybavení, jidlo, umístění, doporučení přátel

vybavenost, vzdálenost od moře(sjezdovky), int. stránky

Vzdálenost k moři Prostředí Hvězdičky Okolí

vzdálenost od moře, moderní vybavení, cena

Vzhled cena poloha

vzhled cena místo

zeleň v okolí, bazén, vzdálenost od moře


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mikolášová, I.Cestovní kanceláře (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://644.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.