Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace hotelu Čeladenka

Marketingová komunikace hotelu Čeladenka

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Jalůvková
Šetření:27. 03. 2018 - 08. 04. 2018
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Lucie Jalůvková a tímto Vás prosím o vyplňení tohoto doatzníku.

Dotazník je určen pro hosty hotelu, ale také pro všechny, kteří o hotelu Čeladenka již slyšeli.

Odpovědi respondentů

1. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-352637,68 %37,68 %  
18-252231,88 %31,88 %  
36-45913,04 %13,04 %  
56-6557,25 %7,25 %  
46-5545,8 %5,8 %  
Více než 6534,35 %4,35 %  

Graf

2. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské3246,38 %46,38 %  
Střední s maturitou2333,33 %33,33 %  
Vyšší odborné68,7 %8,7 %  
Výuční list68,7 %8,7 %  
Základní22,9 %2,9 %  

Graf

3. Jak jste se o hotelu Čeladenka dozvěděl/a ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet3144,93 %44,93 %  
Známí2536,23 %36,23 %  
Multimédia22,9 %2,9 %  
Jel jsem kolem22,9 %2,9 %  
Neznam11,45 %1,45 %  
projížděla jsem11,45 %1,45 %  
Jezdím kolem11,45 %1,45 %  
oběvil jsem ho v lese11,45 %1,45 %  
Jeli jsme kolem11,45 %1,45 %  
O11,45 %1,45 %  
patří naší firmě11,45 %1,45 %  
Při pobytu na rehabilitaci na Čeladné.11,45 %1,45 %  
Rodina11,45 %1,45 %  

Graf

4. Už jste někdy hotel navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3956,52 %56,52 %  
Ne3043,48 %43,48 %  

Graf

5. Jaký byl důvod Vaší návštěvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Wellness pobyt, relaxace1538,46 %21,74 %  
Turistika, cykloturistika923,08 %13,04 %  
Stravování, restaurace820,51 %11,59 %  
Obchodní, pracovní cesta512,82 %7,25 %  
Rodinná dovolená512,82 %7,25 %  
Kongres25,13 %2,9 %  
Rodinná oslava25,13 %2,9 %  
Svatba12,56 %1,45 %  
ozdravný pobyt12,56 %1,45 %  
potřeboval jsem se vyscat12,56 %1,45 %  
Chtěli jsme tam svatbu12,56 %1,45 %  
Planovani svatby - byla ale nakonec jinde12,56 %1,45 %  
pěvecké soustředění12,56 %1,45 %  
Navštěva kriokomory.12,56 %1,45 %  

Graf

6. Jak jste s hotelem komunikovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobně1538,46 %21,74 %  
Telefon1435,9 %20,29 %  
Email1025,64 %14,49 %  
Zatím jsem s hotelem nekomunikoval/a615,38 %8,7 %  
Jiné25,13 %2,9 %  

Graf

7. Jaký druh komunikace preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Email3347,83 %47,83 %  
Osobně1927,54 %27,54 %  
Telefon1623,19 %23,19 %  
Jiné11,45 %1,45 %  

Graf

8. Jak jste spokojeni s komunikací hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ještě jsem s hotelem nekomunikoval/a3144,93 %44,93 %  
Výborná2840,58 %40,58 %  
Průměr1014,49 %14,49 %  

Graf

9. Navštívil/a už jste někdy webové stránky hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4260,87 %60,87 %  
Ne2739,13 %39,13 %  

Graf

10. Byl/a jste se stránkami spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, našel/a jsem vždy, co jsem hledal/a3788,1 %53,62 %  
Ne, nenašel/a jsem hledané informace24,76 %2,9 %  
vypadají jak slevomat12,38 %1,45 %  
vypadají lacině a neprofesionálně, ksicht Pavla Kříže na homepage je fakt ostuda, tohle se dělalo v teleshopingu před 15 lety...12,38 %1,45 %  
Asi jo, uz si nepamatuju12,38 %1,45 %  

Graf

11. Navštívil/a jste někdy facebookové stránky hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4666,67 %66,67 %  
Ano2333,33 %33,33 %  

Graf

12. Byl/a jste s facebookovými stránkami spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23100 %33,33 %  

Graf

13. S jakou reklamou hotelu Čeladenka jste se setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet3753,62 %53,62 %  
Nesetkal/a jsem se s žádnou2637,68 %37,68 %  
Billboard1217,39 %17,39 %  
Rádio34,35 %4,35 %  
Televize22,9 %2,9 %  
Kamarádka 11,45 %1,45 %  
inzerce, letáky11,45 %1,45 %  
Tisk11,45 %1,45 %  

Graf

14. Víte, že hotel Čeladenka nabízí balíčky služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4159,42 %59,42 %  
Ne2840,58 %40,58 %  

Graf

15. Víte, že SLEVOMAT nabízí slevové balíčky na pobyty v hotelu Čeladenka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4057,97 %57,97 %  
Ne2942,03 %42,03 %  

Graf

16. Se kterými z uvedených nástrojů podpory prodeje hotelu Čeladenka jste se setkal/a? (více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S žádnými jsem se nesetkal/a5072,46 %72,46 %  
Facebookové soutěže1014,49 %14,49 %  
Slevové kupony v časopisech, novinách811,59 %11,59 %  
Upomínkové předměty68,7 %8,7 %  
Podpora fotbalového klubu Čeladná57,25 %7,25 %  
Ceny v tombole34,35 %4,35 %  
Obecní akce22,9 %2,9 %  

Graf

17. Setkali jste se s články v časopisech či novinách týkajících se hotelu Čeladenka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5275,36 %75,36 %  
Ano1724,64 %24,64 %  

Graf

18. Rozšíření jakého druhu služeb byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro páry3043,48 %43,48 %  
Pro rodiny s dětmi2130,43 %30,43 %  
Pro skupiny913,04 %13,04 %  
Nevim34,35 %4,35 %  
pro církevní instituce11,45 %1,45 %  
pro kamarádky11,45 %1,45 %  
žádné11,45 %1,45 %  
Pre jednotlivcov11,45 %1,45 %  
abych tam mohl se svoji starou11,45 %1,45 %  
asi žádné, ale na slevomatu jsou jen zoufalci...11,45 %1,45 %  
lepší kuchař11,45 %1,45 %  
pro nezadané11,45 %1,45 %  
pro jedince a hlavně seniory11,45 %1,45 %  

Graf

19. Jaké nové služby byste v hotelu uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Wellness rituály vedené profesionálem3246,38 %46,38 %  
Ubytování s domácími mazlíčky1724,64 %24,64 %  
Kurzy vaření pro veřejnost1318,84 %18,84 %  
Tematické zájezdy podle druhu sportu1115,94 %15,94 %  
Organizované výlety do přírody1115,94 %15,94 %  
Nevim22,9 %2,9 %  
bazén11,45 %1,45 %  
Hlidani děti 11,45 %1,45 %  
stryptýs11,45 %1,45 %  
šiorší nabídku jídel11,45 %1,45 %  
Nemám páru11,45 %1,45 %  

Graf

20. Doporučili byste hotel známým a přátelům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5376,81 %76,81 %  
nebyl sem 11,45 %1,45 %  
Osobě jsem v hotelu nebyla 11,45 %1,45 %  
Neznám váš hotel11,45 %1,45 %  
nebyla jsem tam11,45 %1,45 %  
Nemůžu doporučit, když jsem tam nebyla11,45 %1,45 %  
Cena11,45 %1,45 %  
nebyla jsem tam, tudíž nemohu doporučit11,45 %1,45 %  
Nevim11,45 %1,45 %  
Neviem posúdiť 11,45 %1,45 %  
ne, proč11,45 %1,45 %  
Protože mi přijde,že hotel nemá hlavu a patu..někdo ml hodně peněz na to,ho postavit,ale uz to nedomysleli moc logisticky..když jsme objížděli,jaký hote vybrat na svatbu a když nám ho představili,tak to bylo celé zmatené vše,tak jsme se rozhodli pro hotel vedle U Holubů..a mám pár známých co v Čeladence taky nebyli moc spokojeni..za mě na Čeladné jedine Miura11,45 %1,45 %  
není to zase až tolik muziky za hodně peněz11,45 %1,45 %  
Hotel za dva a půl litru na osobu a noc si představuji trochu jinak. Polévka za 75 kaček? Proč ne?! Ale ta by nesměla vypadat jak naředěná koprovka (vaše slavná kulajda). Celá Čeladenka je navoněná bída, takže příště raději jinam...11,45 %1,45 %  
Nespal jsem tam, nejedl, ani ve wellness nebyl, proto nemuzu doporucit11,45 %1,45 %  
protože neznám jeho služby11,45 %1,45 %  
Nemám osobně vyzkoušeno 11,45 %1,45 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Už jste někdy hotel navštívil/a?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness pobyt, relaxace na otázku 5. Jaký byl důvod Vaší návštěvy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Email na otázku 6. Jak jste s hotelem komunikovali?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně na otázku 6. Jak jste s hotelem komunikovali?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefon na otázku 6. Jak jste s hotelem komunikovali?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná na otázku 8. Jak jste spokojeni s komunikací hotelu?
  • odpověď Ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ještě jsem s hotelem nekomunikoval/a na otázku 8. Jak jste spokojeni s komunikací hotelu?

8. Jak jste spokojeni s komunikací hotelu?

  • odpověď Ještě jsem s hotelem nekomunikoval/a:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 4. Už jste někdy hotel navštívil/a?

9. Navštívil/a už jste někdy webové stránky hotelu?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefon na otázku 6. Jak jste s hotelem komunikovali?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, našel/a jsem vždy, co jsem hledal/a na otázku 10. Byl/a jste se stránkami spokojen/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness pobyt, relaxace na otázku 5. Jaký byl důvod Vaší návštěvy?

11. Navštívil/a jste někdy facebookové stránky hotelu?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Byl/a jste s facebookovými stránkami spokojen/a?

12. Byl/a jste s facebookovými stránkami spokojen/a?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Navštívil/a jste někdy facebookové stránky hotelu?

14. Víte, že hotel Čeladenka nabízí balíčky služeb?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Navštívil/a jste někdy facebookové stránky hotelu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Byl/a jste s facebookovými stránkami spokojen/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefon na otázku 6. Jak jste s hotelem komunikovali?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboard na otázku 13. S jakou reklamou hotelu Čeladenka jste se setkali?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do jaké věkové kategorie patříte?

2. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je

3. Jak jste se o hotelu Čeladenka dozvěděl/a ?

4. Už jste někdy hotel navštívil/a?

5. Jaký byl důvod Vaší návštěvy?

6. Jak jste s hotelem komunikovali?

7. Jaký druh komunikace preferujete?

8. Jak jste spokojeni s komunikací hotelu?

9. Navštívil/a už jste někdy webové stránky hotelu?

10. Byl/a jste se stránkami spokojen/a?

11. Navštívil/a jste někdy facebookové stránky hotelu?

12. Byl/a jste s facebookovými stránkami spokojen/a?

13. S jakou reklamou hotelu Čeladenka jste se setkali?

14. Víte, že hotel Čeladenka nabízí balíčky služeb?

15. Víte, že SLEVOMAT nabízí slevové balíčky na pobyty v hotelu Čeladenka?

16. Se kterými z uvedených nástrojů podpory prodeje hotelu Čeladenka jste se setkal/a? (více možností)

17. Setkali jste se s články v časopisech či novinách týkajících se hotelu Čeladenka?

18. Rozšíření jakého druhu služeb byste uvítali?

19. Jaké nové služby byste v hotelu uvítali?

20. Doporučili byste hotel známým a přátelům?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do jaké věkové kategorie patříte?

2. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je

3. Jak jste se o hotelu Čeladenka dozvěděl/a ?

4. Už jste někdy hotel navštívil/a?

5. Jaký byl důvod Vaší návštěvy?

6. Jak jste s hotelem komunikovali?

7. Jaký druh komunikace preferujete?

8. Jak jste spokojeni s komunikací hotelu?

9. Navštívil/a už jste někdy webové stránky hotelu?

10. Byl/a jste se stránkami spokojen/a?

11. Navštívil/a jste někdy facebookové stránky hotelu?

12. Byl/a jste s facebookovými stránkami spokojen/a?

13. S jakou reklamou hotelu Čeladenka jste se setkali?

14. Víte, že hotel Čeladenka nabízí balíčky služeb?

15. Víte, že SLEVOMAT nabízí slevové balíčky na pobyty v hotelu Čeladenka?

16. Se kterými z uvedených nástrojů podpory prodeje hotelu Čeladenka jste se setkal/a? (více možností)

17. Setkali jste se s články v časopisech či novinách týkajících se hotelu Čeladenka?

18. Rozšíření jakého druhu služeb byste uvítali?

19. Jaké nové služby byste v hotelu uvítali?

20. Doporučili byste hotel známým a přátelům?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jalůvková, L.Marketingová komunikace hotelu Čeladenka (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://64813.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.