Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetový marketing
Internetový marketing
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Markéta Varmužková |
---|---|
Šetření: | 08. 04. 2018 - 15. 04. 2018 |
Počet respondentů: | 101 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 87,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:09 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
budu moc ráda za vyplnění tohoto velmi krátkého dotazníku k mojí seminární práci na téma Internetový marketing. Tento dotazník se týká zejména reklamy na internetu a skládá se z uzavřených otázek. Cílem je také zjistit, k čemu internet lidé nejčastěji využívají a jaký názor mají na propagaci na internetu a vše s tím spojené.
Tento dotazník je určený pouze pro ty, kteří internet využívají.
Odpovědi respondentů
1. Jak často používáte internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
každý den | 92 | 91,09 % | 91,09 % |
několikrát týdně | 9 | 8,91 % | 8,91 % |
2. K čemu internet nejčastěji využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
komunikace | 28 | 27,72 % | 27,72 % |
vyhledávání informací | 25 | 24,75 % | 24,75 % |
zábava (př. hry, poslech hudby, sledování filmů, videí atd.) | 22 | 21,78 % | 21,78 % |
čtení novinek | 16 | 15,84 % | 15,84 % |
jiné | 6 | 5,94 % | 5,94 % |
nakupování | 4 | 3,96 % | 3,96 % |
3. Důvěřujete reklamě na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 63 | 62,38 % | 62,38 % |
ne | 21 | 20,79 % | 20,79 % |
spíše ano | 14 | 13,86 % | 13,86 % |
ano | 3 | 2,97 % | 2,97 % |
4. Koupili jste si někdy produkt (popř. službu) na základě internetové reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 58 | 57,43 % | 57,43 % |
ano | 43 | 42,57 % | 42,57 % |
5. Jak často nakupujete na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
alespoň jednou měsíčně | 46 | 45,54 % | 45,54 % |
výjimečně | 39 | 38,61 % | 38,61 % |
na internetu nenakupuji | 6 | 5,94 % | 5,94 % |
alespoň jednou týdně | 6 | 5,94 % | 5,94 % |
několikrát týdně | 4 | 3,96 % | 3,96 % |
6. Využíváte internet k vyhledání informací o produktu dříve, než si ho koupíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 69 | 68,32 % | 68,32 % |
někdy | 27 | 26,73 % | 26,73 % |
ne | 5 | 4,95 % | 4,95 % |
7. Používáte sociální sítě? (např. Facebook, Instagram, Twitter, Youtube...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 78 | 77,23 % | 77,23 % |
ne | 17 | 16,83 % | 16,83 % |
mám účet, ale nepoužívám | 6 | 5,94 % | 5,94 % |
8. Které z těchto možností byste věřili nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
videorecenze na Youtube (popř. jiné sociální síti) | 56 | 55,45 % | 55,45 % |
informace od prodejce na e-shopu | 39 | 38,61 % | 38,61 % |
televizní reklama | 6 | 5,94 % | 5,94 % |
9. Koupili byste si produkt i přes negativní recenze na internetu v případě, že Vám někdo z blízkých (přátelé, rodina) poskytne recenzi pozitivní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 48 | 47,52 % | 47,52 % |
spíše ne | 29 | 28,71 % | 28,71 % |
ano | 16 | 15,84 % | 15,84 % |
ne | 8 | 7,92 % | 7,92 % |
10. Myslíte, že je na internetu až příliš reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 71 | 70,3 % | 70,3 % |
spíše ano | 23 | 22,77 % | 22,77 % |
spíše ne | 6 | 5,94 % | 5,94 % |
ne | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
11. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 68 | 67,33 % | 67,33 % |
muž | 33 | 32,67 % | 32,67 % |
12. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
41 let a více | 36 | 35,64 % | 35,64 % |
18 až 25 let | 27 | 26,73 % | 26,73 % |
26 až 40 let | 26 | 25,74 % | 25,74 % |
méně než 18 let | 12 | 11,88 % | 11,88 % |
13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 25 | 24,75 % | 24,75 % |
základní | 23 | 22,77 % | 22,77 % |
vysokoškolské | 21 | 20,79 % | 20,79 % |
střední bez maturity | 19 | 18,81 % | 18,81 % |
středoškolské s maturitou | 10 | 9,9 % | 9,9 % |
vyšší odborné | 3 | 2,97 % | 2,97 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.