Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Internetový marketing

Internetový marketing

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Varmužková
Šetření:08. 04. 2018 - 15. 04. 2018
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

budu moc ráda za vyplnění tohoto velmi krátkého dotazníku k mojí seminární práci na téma Internetový marketing. Tento dotazník se týká zejména reklamy na internetu a skládá se z uzavřených otázek. Cílem je také zjistit, k čemu internet lidé nejčastěji využívají a jaký názor mají na propagaci na internetu a vše s tím spojené.

Tento dotazník je určený pouze pro ty, kteří internet využívají.

Odpovědi respondentů

1. Jak často používáte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den9291,09 %91,09 %  
několikrát týdně98,91 %8,91 %  

Graf

2. K čemu internet nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikace2827,72 %27,72 %  
vyhledávání informací2524,75 %24,75 %  
zábava (př. hry, poslech hudby, sledování filmů, videí atd.)2221,78 %21,78 %  
čtení novinek1615,84 %15,84 %  
jiné65,94 %5,94 %  
nakupování43,96 %3,96 %  

Graf

3. Důvěřujete reklamě na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne6362,38 %62,38 %  
ne2120,79 %20,79 %  
spíše ano1413,86 %13,86 %  
ano32,97 %2,97 %  

Graf

4. Koupili jste si někdy produkt (popř. službu) na základě internetové reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5857,43 %57,43 %  
ano4342,57 %42,57 %  

Graf

5. Jak často nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň jednou měsíčně4645,54 %45,54 %  
výjimečně3938,61 %38,61 %  
na internetu nenakupuji65,94 %5,94 %  
alespoň jednou týdně65,94 %5,94 %  
několikrát týdně43,96 %3,96 %  

Graf

6. Využíváte internet k vyhledání informací o produktu dříve, než si ho koupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6968,32 %68,32 %  
někdy2726,73 %26,73 %  
ne54,95 %4,95 %  

Graf

7. Používáte sociální sítě? (např. Facebook, Instagram, Twitter, Youtube...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7877,23 %77,23 %  
ne1716,83 %16,83 %  
mám účet, ale nepoužívám65,94 %5,94 %  

Graf

8. Které z těchto možností byste věřili nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
videorecenze na Youtube (popř. jiné sociální síti)5655,45 %55,45 %  
informace od prodejce na e-shopu3938,61 %38,61 %  
televizní reklama65,94 %5,94 %  

Graf

9. Koupili byste si produkt i přes negativní recenze na internetu v případě, že Vám někdo z blízkých (přátelé, rodina) poskytne recenzi pozitivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano4847,52 %47,52 %  
spíše ne2928,71 %28,71 %  
ano1615,84 %15,84 %  
ne87,92 %7,92 %  

Graf

10. Myslíte, že je na internetu až příliš reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7170,3 %70,3 %  
spíše ano2322,77 %22,77 %  
spíše ne65,94 %5,94 %  
ne10,99 %0,99 %  

Graf

11. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6867,33 %67,33 %  
muž3332,67 %32,67 %  

Graf

12. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41 let a více3635,64 %35,64 %  
18 až 25 let2726,73 %26,73 %  
26 až 40 let2625,74 %25,74 %  
méně než 18 let1211,88 %11,88 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou2524,75 %24,75 %  
základní2322,77 %22,77 %  
vysokoškolské2120,79 %20,79 %  
střední bez maturity1918,81 %18,81 %  
středoškolské s maturitou109,9 %9,9 %  
vyšší odborné32,97 %2,97 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď základní:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 18 let na otázku 12. Jaký je Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často používáte internet?

2. K čemu internet nejčastěji využíváte?

3. Důvěřujete reklamě na internetu?

4. Koupili jste si někdy produkt (popř. službu) na základě internetové reklamy?

5. Jak často nakupujete na internetu?

6. Využíváte internet k vyhledání informací o produktu dříve, než si ho koupíte?

7. Používáte sociální sítě? (např. Facebook, Instagram, Twitter, Youtube...)

8. Které z těchto možností byste věřili nejvíce?

9. Koupili byste si produkt i přes negativní recenze na internetu v případě, že Vám někdo z blízkých (přátelé, rodina) poskytne recenzi pozitivní?

10. Myslíte, že je na internetu až příliš reklamy?

11. Jste muž nebo žena?

12. Jaký je Váš věk?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často používáte internet?

2. K čemu internet nejčastěji využíváte?

3. Důvěřujete reklamě na internetu?

4. Koupili jste si někdy produkt (popř. službu) na základě internetové reklamy?

5. Jak často nakupujete na internetu?

6. Využíváte internet k vyhledání informací o produktu dříve, než si ho koupíte?

7. Používáte sociální sítě? (např. Facebook, Instagram, Twitter, Youtube...)

8. Které z těchto možností byste věřili nejvíce?

9. Koupili byste si produkt i přes negativní recenze na internetu v případě, že Vám někdo z blízkých (přátelé, rodina) poskytne recenzi pozitivní?

10. Myslíte, že je na internetu až příliš reklamy?

11. Jste muž nebo žena?

12. Jaký je Váš věk?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Varmužková, M.Internetový marketing (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://65050.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.