Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Online nakupování

Online nakupování

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Hort
Šetření:02. 09. 2018 - 16. 09. 2018
Počet respondentů:166
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Rad bych zjistil zakladni postoj cechu k nakupovani online.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15895,18 %95,18 %  
Ne84,82 %4,82 %  

Graf

2. Jaké zboží nakupujete online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektronika11874,68 %71,08 %  
Oblečení10767,72 %64,46 %  
Drogerie6541,14 %39,16 %  
Jídlo4327,22 %25,9 %  
Nábytek3622,78 %21,69 %  
Knihy74,43 %4,22 %  
léky31,9 %1,81 %  
hračky21,27 %1,2 %  
různé21,27 %1,2 %  
dvd21,27 %1,2 %  
Doplňky21,27 %1,2 %  
dárky21,27 %1,2 %  
hobby potřeby na zahradu10,63 %0,6 %  
knihy, léky10,63 %0,6 %  
vitaminy10,63 %0,6 %  
granule pro psy10,63 %0,6 %  
dovolené10,63 %0,6 %  
letenky, jizdenky, vstupenky...10,63 %0,6 %  
Didaktické pomůcky, školní potřeby10,63 %0,6 %  
Potřeby pro děti10,63 %0,6 %  
knihy a hobby10,63 %0,6 %  
hračky, sportovní potřeby10,63 %0,6 %  
vstupenky10,63 %0,6 %  
parfémy10,63 %0,6 %  
granule a jiné věci pro psy10,63 %0,6 %  
Knížky, hry, doplňky do domácnosti, nářadí, potřeby pro domácnost, sportovní vybavení a spoustu dalšího.10,63 %0,6 %  
cestovani = letenky, jizdenky10,63 %0,6 %  
Rybarske a sportovni potreby, vinylove desky10,63 %0,6 %  
Věci pro psa - obojky, vodítka, pláštěnky...10,63 %0,6 %  
doplňky stravy10,63 %0,6 %  
Drobnosti10,63 %0,6 %  
dekorace, knihy10,63 %0,6 %  
jízdenky, vstupenky, knihy10,63 %0,6 %  
Jiné10,63 %0,6 %  
Zoopotřeby10,63 %0,6 %  
Erotické pomůcky, knihy10,63 %0,6 %  
cokoliv dalšího co potřebuji10,63 %0,6 %  
Domácí potřeby10,63 %0,6 %  
Hračky, dekorace10,63 %0,6 %  
Kreativní potřeby (Mozaiky /plátno a kamínky/, Kreativní sady, Umělecké pastelky, knížky či katalogy s uměleckými nápady,...); Časopisy (určitá sada), Knížky (jakýkoliv žánr, který zaujme)10,63 %0,6 %  
chovatelské potřeby10,63 %0,6 %  
Erotické pomůcky10,63 %0,6 %  
Vstupenky, lístky atd. 10,63 %0,6 %  
Hračky a nesmysly 10,63 %0,6 %  
Hracky10,63 %0,6 %  

Graf

3. Jak často nakupujete online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Parkrát do měsíce9660,76 %57,83 %  
Párkrát do roka1710,76 %10,24 %  
Párkrát do týdne1610,13 %9,64 %  
příležitostně21,27 %1,2 %  
Méně často21,27 %1,2 %  
Párkrát za rok 21,27 %1,2 %  
Párkrát ročně21,27 %1,2 %  
několikrát do roka21,27 %1,2 %  
Méně častěji, 1x za 3 měsíce10,63 %0,6 %  
dle potřeby10,63 %0,6 %  
3x ročně10,63 %0,6 %  
jednou za dva měsíce10,63 %0,6 %  
parkrat do roka, spise narazove (Vanoce...)10,63 %0,6 %  
Jednou za několik měsíců10,63 %0,6 %  
nárazově10,63 %0,6 %  
Jednou za rok až půl roku10,63 %0,6 %  
Nekolikrat rocne10,63 %0,6 %  
jak kdy10,63 %0,6 %  
Denně10,63 %0,6 %  
průměrně jednou za měsíc10,63 %0,6 %  
Jednou za měsíc 10,63 %0,6 %  
cca 1 měsíčně10,63 %0,6 %  
nepravidelně, podle potřeby10,63 %0,6 %  
Vždy když jsou peníze na účtě a zároveň skvělé slevy na mnou vybrané produkty,...10,63 %0,6 %  
Tož občas10,63 %0,6 %  
Obcas10,63 %0,6 %  
jednou do roka10,63 %0,6 %  
nepravidelně10,63 %0,6 %  
Zřídka, párkrát za rok10,63 %0,6 %  

Graf

4. Kolik utratíte měsíčně online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 1000,-7849,37 %46,99 %  
1000 - 3000,-6742,41 %40,36 %  
3000 - 5000 ,-148,86 %8,43 %  
Nad 5000,-95,7 %5,42 %  

Graf

5. Co je pro vás při nákupu online důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Recenze obchodu od uživatelů10365,19 %62,05 %  
Doprava zdarma9358,86 %56,02 %  
Vlastní zkušenost9056,96 %54,22 %  
Formy placení7648,1 %45,78 %  
Sleva6037,97 %36,14 %  
Možnost vrácení zdarma3824,05 %22,89 %  
cena21,27 %1,2 %  
vyzvednutí na výdejním místě10,63 %0,6 %  
šíře sortimentu10,63 %0,6 %  
moznost osobniho vyzvednuti v blizkosti bydliste10,63 %0,6 %  
šíře nabídky10,63 %0,6 %  
známost10,63 %0,6 %  
Občas firmy nemají kamennou prodejnu, takže pokud ten produkt chci, tak musím online10,63 %0,6 %  
rychlost a kvalitni sluzby10,63 %0,6 %  
množství poboček10,63 %0,6 %  
Nabidka10,63 %0,6 %  
možnost osobního odběru10,63 %0,6 %  
Způsob doručení (jiný než ČP, ideálně Zasilkovna apod.)10,63 %0,6 %  
Možnost dopravy10,63 %0,6 %  
výdejní místo blízko bydliště10,63 %0,6 %  
Včasné doručení kompletního, bezvadného, vybraného zboží 10,63 %0,6 %  
Záruka, kvalita, či u knížek záleží i na obsahu/tématu10,63 %0,6 %  
Formy dopravy10,63 %0,6 %  

Graf

6. Využíváte různé srovnavače zboží? (například Heureka.cz)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12579,11 %75,3 %  
Ne3320,89 %19,88 %  

Graf

7. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11971,69 %71,69 %  
Muž4728,31 %28,31 %  

Graf

8. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-257343,98 %43,98 %  
26-356438,55 %38,55 %  
36-451710,24 %10,24 %  
46-55106,02 %6,02 %  
nad 5521,2 %1,2 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete online?

2. Jaké zboží nakupujete online?

3. Jak často nakupujete online?

4. Kolik utratíte měsíčně online?

5. Co je pro vás při nákupu online důležité?

6. Využíváte různé srovnavače zboží? (například Heureka.cz)

7. Pohlaví

8. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete online?

2. Jaké zboží nakupujete online?

3. Jak často nakupujete online?

4. Kolik utratíte měsíčně online?

5. Co je pro vás při nákupu online důležité?

6. Využíváte různé srovnavače zboží? (například Heureka.cz)

7. Pohlaví

8. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hort, J.Online nakupování (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://66070.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.