Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zhodnocení marketingové komunikace - Toyota

Zhodnocení marketingové komunikace - Toyota

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:PJ
Šetření:05. 01. 2019 - 03. 03. 2019
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):33 / 24.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou České zemědělské univerzity v Praze a ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku na téma „Zhodnocení marketingové komunikace firmy Toyota“. 

Dotazník je anonymní a je určen všem lidem starších 18 let. Výsledky dotazníku budou sloužit jako podklad pro mou diplomovou práci.

Velmi děkuji za Váš čas.

 

Odpovědi respondentů

1. Jste aktivní řidič?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8078,43 %78,43 %  
ne2221,57 %21,57 %  

Graf

2. Zvažujete nyní či v budoucnu koupi auta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5364,63 %51,96 %  
ne2935,37 %28,43 %  

Graf

3. Které značky aut zvažujete při koupi?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bmw Subaru Toyota

bmw

BMW

Bmw vw

BMW, Mercedes, Volvo, Wolkswagen, Dacia

BMW, Škoda

Dacia, Škoda, Hyundai...

fiat

Fiat

Fiat, Peugeot

Ford

Ford, peugeot

Ford, Toyota, Skoda

honda nebo toyota

honda, subaru

hyundai

Hyundai, BMV, Volvo

Kia, Volvo, Škoda

Koupi nového vozu zatím neřeším, ale pokud by k tomu mělo dojít, pak bych vybírala zřejmě mezi Toyotou, kterou nyní vlastním, a německými značkami, popř. českou Škodou.

kromě těch luxusních, tak podle aktuální nabídky, nepreferuji konkrétní značku

mazda. mercedes. audi

mercedes bmw škoda

Mercedes-Benz

Mercedes, VW

Nemám jasné preference značek, ale spíše některé vyráběné v ČR

nevím

nezáleží mi na značce

Opel, Isuzu, Iveco, Fiat, Renault, Peugeot, Hymer

Opel, Škoda, Renault

Peugeot, škoda

Po VW, Audi, Mercedesu a Škodě jsem zakotvil asi natrvalo u Hyundai...

příliš na značkách nelpím, ale mezi oblíbené patří německé, korejské a japonské

Renault

Skoda,Volkswagen, Jaguar

Subaru

Škoda

Škoda

škoda

Škoda

Škoda

Škoda

Škoda, Audi

Škoda, Ford, Kia, Hyunday, Toyota

Škoda, Hyundai, BMW, Mercedes

Škoda, Hyundai, Fiat, Toyota

Škoda, Mercedes Benz

škoda, peugeot, ford

Škoda, Peugeot, Toyota, Wolkswagen

Škoda, vovlo

Škoda, VW

Škoda, vw, Toyota, Mitsubishi

toy, šk, merc , lada, mazda

Toyota

Toyota

Toyota, Kia, Citroen

Toyota, Mitsubishi

Toyota, Nisan, Subaru, Ford, Dodge, Chevrolet

Toyota, Suzuki, Ford, Škoda, BMW, Volvo

Toyota+mazda+wolkswagen

Volkswagen, Ford, Chrysler

volkswagen, škoda, volvo

Volvo, BMW

Volvo, Land Rover, Mini Cooper, Jaguar,

volvo, toyota Mitsubishi

Volvo, toyota, škoda

všechny

Všechny kromě Hyundai

vw

VW, Škoda

vW, škoda, suzuki, opel, ford, toyota

zatím nemám preferenci

zatím nemám představu

4. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru nového vozu? (vyberte max. 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena8684,31 %84,31 %  
kvalita6967,65 %67,65 %  
technické specifikace (výkon, spotřeba, emise)4039,22 %39,22 %  
bezpečnost3332,35 %32,35 %  
design2120,59 %20,59 %  
zkušenosti1817,65 %17,65 %  
značka1514,71 %14,71 %  
jizdni vlastnosti10,98 %0,98 %  
Počet míst, prostornost10,98 %0,98 %  
přepravní prostor10,98 %0,98 %  
Atmosféra10,98 %0,98 %  
Hlavně velikost10,98 %0,98 %  
kvalita, značka, motor, design, bezpečnost rovným dílem, neumím vybrat 3 z vaší nabídky10,98 %0,98 %  
Spolehlivost10,98 %0,98 %  
dohodnutí se s dalším spoluvlastníkem10,98 %0,98 %  
Velikost, tvar10,98 %0,98 %  

Graf

5. Znáte značku Toyota?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano102100 %100 %  

Graf

6. Kterou formu propagace jste u firmy zaznamenal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama8078,43 %78,43 %  
žádný1817,65 %17,65 %  
PR zprávy v médiích1716,67 %16,67 %  
podpora prodeje (slevy, akce)1615,69 %15,69 %  
sponzorování1211,76 %11,76 %  
osobní prodej1110,78 %10,78 %  
výstavy, veletrhy65,88 %5,88 %  
přímý marketing32,94 %2,94 %  

Graf

7. Vybavíte si logo značky Toyota?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8583,33 %83,33 %  
ne1716,67 %16,67 %  

Graf

8. Popište logo značky Toyota:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"křidélka" v oválu

"T" z oválů :)

2 elipsy otocene o 90° navzajem

2 propojené elipsy, zobrazující písmeno T uzavřené ve třetí větší elipse

2x elipsa v elipse

3 elipsoidy

3 elipsy navzájem propojené

3 oválné kolečka posklfane přes sebe

3 ovály

3 ovály, tvar T

asi to má být písmeno T, jedna se jakoby od dva oválky, jeden kolmo a druhý svisle

Baculate T v oblouku

červený nápis Toyota a šedivé logo, ale nevím jak jej popsat

Divno-ovály do tvaru T v velko-divno-oválu

Dva kroužky tvořící písmeno T

dva kruhy které jsou zploštělé a umístěné do tvaru "T"

dva ovály

dva ovály

dva ovály propojené do tvaru T

Dvě “0” kolmo na sebe

Dvě elipsy kolmo k sobě do tvaru T

Dvě elipsy překryté do tvaru T v jedné větší elipse

Dvě elipsy tvořící písmeno T v další elipse

Dvě elipsy tvořící T v další elipse.

dvě elipsy v kruhu poutočené o 90stupnů

dve elypsy do tvaru T ve velke elypse

Dve kolecka do tvaru T

Dvě na sobě ležící 0 vzhledově do T, možnost z toho přečíst celý název Toyota

dvě protnuté elipsy v kruhu

Dvě tenčí elipsy propojené do tvaru písmene T, umístěné ve větší elipse, která logo ohraničuje

Elipsa s kruhy které dávají dohromady písmeno T a slovo toyota

elipsa, s dvěma dalšíma uvnitř

Elipsy do tvaru T

Elipsy tvorici znak T

Houpačka nání se houpá kulička.

https://francais.rt.com/france/58976-vehicule-vigipirate-operation-sentinelle-incendie-paris-lors-acte-13-video

Je to jeden velký kruh, v tom jeden ovál a nad tím oválem další ovál

Jeden velký ovál a v něm dva propojené ovály.

Jedna velká a dvě malé elipsy

Kulaté, do tvaru písmene T

Logo co je podobne tvaru T a O

Modro stribrne

Nějaký kolečka:-D jedno velký uvnitř úzký ovál... no prostě popsat nedokážu, ale když vidím, tak hned vím, že toyota.

Ovál a uprostřed jakýsi kruh a v půlce něj začíná další půlkruh

ovál červené barvy

Ovál rozšířený do stran, v něm je uprostřed úzký ovál a přes něj vede v horní části "oblouk" směřující dolů.

oval s necim uprostred

ovál s T

Ovál uvnitř s dvěma malými kolmo uspořadanými ovalky

Ovál v oválu v oválu

ovál, uvnitř kterého se nachází menší ovál (na výšku), který je v horní částy protnutý ohlou čarou

ovál, ve kterém je Y

Oválek a v něm takový stylizovaný čertíček

oválek s něčím (divný téčko?)

Ovalne s nekolika carama, ktere pripominaji zemekouli a pismena znacky

Oválné t v kruhu

Písmeno T v oválu

Různě propojené protáhlé kruhy

Různé velikosti kruhu smotane do sebe

stříbrné a oválné

stříbrné logo, v kruhu jsou dva podlouhlé kruhy, které tvoří písmeno T

stříbrný znáček, T v oválu

t

T poskládané z oválů

T v kruhu

t v kruhu

t v oválu, kulaté

T v rámečku

T vytvořené z oválů

T ze dvou elips v jedné elipse

Takové téčko udělané z obloučků

Takový podivný téčko uvnitř elipsy.

Téčko

Trojice elips, velká a malá v sobě vodorovně a jedna ortogonálně na ně.

Tři elipsy spojené

tři elipsy v sobě ... a dohromady dávají T v elipse ...

Tři kruhy (elipsy) zhruba ve tvaru býka v kruhu - jeden kruh rámeček, druhý kruh hlava (na výšku), třetí kruh n horní polovině loga na šířku.

Tři ovály - ze dvou udělané písmeno T, které je umístěno ve třetím oválu

Tři ovály tvořící dohromady písmeno T

tři ovály tvořící T

Tři propojené ovaly. Elipsa a v ni dvě menší do písmene T

ucho nitě

Velké T v kruhu. (3 ovály) Dříve to byla Toyoda

Vertikální elipsoid s horizontálním elipsoidem v překřižující horní čast, obojí uvniř většího elipsoidu

větší ovál naležato, v něm uprostřed ovál nastojato a menší ovál naležato v horní části velkého oválu

9. Zaznamenal/a jste v poslední době nějakou reklamu na Toyotu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5452,94 %52,94 %  
ano4847,06 %47,06 %  

Graf

10. Kde jste reklamu zaznamenal/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Billboard

Billboard - Dolák se stěhuje do nového

Email

internet

Internet

internet

Internet

internet, parkování za 100 ročně u hybridů vPraze, toyota team nasměrovává majitele kam a jak si toto zařídit

kdesi venku

Myslim ze tv

Na internetu

na internetu a na bilbordech v Brně

na seznam

na Seznam.cz

net

net

Rádio a TV

Televize

Televize

televize, internet

Tisk, TV

tv

TV

TV

TV

tv

TV

TV

Tv

TV- nová RAV4 C-HR Výprodej skladu - Auris Bilboard Corolla na jižním městě

TV, časopis

TV, internet, rádio. Prostě všude, kde je možné reklamu zaznamenat

už si nevzpomínám

V novinách, sponzoring ČOV a některých sportovců.

V televizi

v televizi

V televizi

V televizi

V televizi.

V televizi.

V TV

v TV

v TV

V TV

V Tv a na internetu

v TV- nová RAV4

V TV.

Zadní stránka časopisů

11. V jakých situacích posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ráno cestou do práce/školy3433,33 %33,33 %  
v práci jako kulisu3130,39 %30,39 %  
odpoledne cestou z práce/školy2827,45 %27,45 %  
neposlouchám rádio2625,49 %25,49 %  
doma1918,63 %18,63 %  
V aute43,92 %3,92 %  
občas v autě10,98 %0,98 %  
doma večet při odpočinku10,98 %0,98 %  
v autě při cestování za rodinou10,98 %0,98 %  
většinou jen v aute10,98 %0,98 %  
když občas řídím10,98 %0,98 %  
Řízení10,98 %0,98 %  
Pouze v aute10,98 %0,98 %  
spíše poslouchám Spotify, rádio poslouchám minimálně a to hlavně v autě10,98 %0,98 %  
fitko10,98 %0,98 %  
Málokdy kdekoliv10,98 %0,98 %  
Když mi nejde Spotify 10,98 %0,98 %  
na netu10,98 %0,98 %  
Vždy v autě 10,98 %0,98 %  
Ve firemním autě, kde není AUX nebo USB10,98 %0,98 %  

Graf

12. Které rádiové stanice posloucháte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

---

93.7, gym-radio,

Bbc,svt,rock

beat

Beat, impuls, F1, Faktor, Anténa rock, oldies

Beat, Radio 1

Blanik,Český rozhlas

Bonton Impuls

Bonton

City, Evropa 2

Color, Beat, Expres FM, Radiožurnál

country a city

Country radio

Country rádio

cro, evropa 2

Čas Rock, Rock Rádio, Beat, Evropa 2, Impuls, Kiss, Čas, F1, Černá Hora

ČRo Radiožurnál, Impuls, Evropa 2 + zahraniční

ČRO, FM Plus

D Dur

D-dur nebo Čro Vltavu většinou - poslouchám ty, kde nejsou reklamy

Dálnice, Hit rádio, E2

E2

Evropa 2

evropa 2

Evropa 2

Evropa 2

Evropa 2

evropa 2

Evropa 2

Evropa 2

Evropa 2 v autě, v práci něco hraje kolegyni, impuls nebo něco takového

Evropa 2, Černá hora

Evropa 2, Express radio, Fajn radio...

Evropa 2, fajn, city,

Evropa 2, Kiss, Impuls

Evropa 2, Kiss, Rockradio, Rockzone

Evropa 2, Radio City

Evropa 2, Radio Color

Evropa 2, radio spin, fajn radio

evropa2 nebo přepínám podle jednotlivých písniček

Evropa2, čro dvojka, country radio, impuls

Evropa2, radio city

Express, Evropa 2

F1, impuls

Fajn

Fajn Rádio

Fajn, Evropa

Fajn, Evropa 2, Spin

Frekvence 1, Impuls, Kiss, Evropa 2

Frekvence 1, Impuls, Radiožurnál

Frekvence 1, Kiss

Frekvenci 1

Hitradio 90, Kiss Proton

Impuls

když nemusím, žádné

Kiss

Kiss delta,hit rádio magic,černá hora

Krokodýl

neposlouchám rádio

neposlouchám rádio vůbec

podle programu a nálady

Podle toho co hrajou. Když už na to dojde.

Rádio Beat

Radio Beat , Radiožurnál

Radio Beat, Impuls

Rádio city

Rádio neposlouchám. Pokud bych musela, naladím si nějakou z tradičních českých stanic (Frekvence 1, Impuls) nebo rockové rádio.

Rádio spin

Rádio spin

radio Váňa http://www.radiovanya.ru/

radiožurnál

Radiožurnál, Evropa 2

radiožurnál, F1

Radiožurnál, Hit Radio City 93,7 FM

Radiožurnál, Radio-1, Vlatava, Clasic, Oldies radio,Country rádio,

RCL, Evropa 2

Relax, Evropa 2, Agara

Rock Antenne, Rock FM España a Rock Antenne Alternative.

Rock radio, F1, Černá hora

Různé

Spin, evropa 2, impuls

v práci Impulz, doma Evropu 2

Všechny stanice.

vysočina

x

zadne

Žádné

žádné

Žádné

Žádné

žádné

Žádné

žádné

Žádné

žádné

žádné

žádné

žádné, pokud to záleží na mém rozhodnutí

Žádné. Stačí, že to musím platit, ještě ty jejich výblitky poslouchat.

Žádnou

13. Zaznamenali jste v poslední době nějakou akci, na které jste mohli viděl vozidla značky Toyota?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9492,16 %92,16 %  
ano87,84 %7,84 %  

Graf

14. Uveďte prosím, o jakou akci se jednalo.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ampér - veletrh s oddělením elektromobilů

corolla a auris na webových prohlížečích

Dakar, Run Tour

Náplavka

Náplavka

Náplavka

Otevírání nového autosalonu Dolák v Plzni

Propagace v obchodním domě

15. Zaznamenali jste v poslední době nějak událost sponzorovanou firmou Toyota?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9593,14 %93,14 %  
ano76,86 %6,86 %  

Graf

16. Uveďte prosím, o jakou akci se jedná či jednalo.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Automobilové závody a biatlon

cvičení sport

ČOV

nepamatuji si

OH

Run Tour

viz výše

17. Navštívil/a jste někdy webové stránky firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6967,65 %67,65 %  
ano3332,35 %32,35 %  

Graf

18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

19. Spojujete si značku Toyota s nějakou slavnou osobou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9189,22 %89,22 %  
ano1110,78 %10,78 %  

Graf

20. Uveďte prosím, o jakou osobnost se jedná.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

automobilový závodník Milan Dolák

Esapekka Lappi, Ott Tänak, Jari-Matti Latvala, Tomi Mäkkinen

Espeka Laupi

Eva Samková

Eva Samková

Jiřina Bohdalová

Maxim Habanec

Samková

Samková

Sorry, ale napadl mě Usáma Bin Ládin a jeho paka na korbě Toyoty.

Tereza Maxová

21. Zapojil/a jste se do některé soutěže, kterou firma vyhlásila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne102100 %100 %  

Graf

22. Uveďte prosím, o jakou soutěž se jednalo.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

23. Jste fanouškem Toyoty na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 24, neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9694,12 %94,12 %  
ano65,88 %5,88 %  

Graf

24. Ohodnoťte prosím působení této stránky na Vás.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Moc příspěvků se tam neobjevuje

nevídám příliš často

25. Jste fanouškem Toyoty na Instagramu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 26, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10098,04 %98,04 %  
ano21,96 %1,96 %  

Graf

26. Ohodnoťte prosím působení této stránky na Vás.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

ne příliš časté příspěvky

27. Toyota kromě konvenčních automobilů vyrábí také vozy s hybridním pohonem, který je šetrnější k životnímu prostředí. Je pro Vás důvodem k nákupu tato skutečnost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6765,69 %65,69 %  
ano3534,31 %34,31 %  

Graf

28. Zaznamenal/a jste reklamu na parkování s hybridními vozy v Praze na modrých zónách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7371,57 %71,57 %  
ano2928,43 %28,43 %  

Graf

29. Připadá Vám propagace značky Toyota v České republice dostatečná? Např. jestli zaznamenáváte dostatek reklamního sdělení v televizi, na billboardech, v tisku atd.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý5250,98 %50,98 %  
chvalitebný1615,69 %15,69 %  
dostatečný1514,71 %14,71 %  
výborný109,8 %9,8 %  
nedostatečný98,82 %8,82 %  

Graf

30. Chcete k tomuto tématu něco dodat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

--

Chybí políčko nevím.

jděte všichni s reklamou do piče.

Líbí se mi Hilux a Tundra, ale jsou trochu mimo můj cenový rámec... :-)

Mám dvě Toyoty v garáži a opravdu si nemyslím, že to nejdůležitější, podle čeho se člověk rozhoduje, je reklama - stačí dobrá zkušenost.

Mám Toyotu rád,ale tady se moc neprezentuje.I když je velmi kvalitní...

Nabídka vůzů zn. Toyota s levostranným řízením je tristní, V Thajsku, Japonsku kde jsem pobýval je naprosto úžasná nabídka modelů a verzí. V Evropě - nuda. taková ta šeď jako ostatní. Totéž v USA to je rozdíl. Tak třeba začněte prodávat vozy jako v USA. A co no tak to není to, co si myslíte, že Evropani chtějí, ale nikdo to netestoval. Sami víte, že trh se modeluje cca 3 roky než můžete říct, že je tu výsledek.

Ne

Ne

No jak jsem četla dotazník, tak jsem si vybavila i reklamy v rádiu o hybridních vozech. Nevzpomněla jsem si na to, protože v současnosti mám firemní vůz a o koupi auta neuvažuji, jinak by mě asi reklama zaujala víc a vybavila bych si ji. O tom, že hybridní/elektrické vozy maj parkování na modrých zadarmo mi někdo už říkal, ale vyloženě reklamu jsem neviděla.

Otázku 28 hodnotím výborně právě proto, že o aktivitách této značky nevím, což je pozitivní. Nesnáším reklamu.

podle nejrůznějších automobil. testů patří Toyota k nejméně poruchovým vozům a to v různých kategoriích podle stáří aut - zejména v německých srovnáních

Pri koupi vozu u Toyota Tsusho Praha za cca 350 tis., která byla poměrně zdlouhava, jsem si musela koupit kávu v automatu. Již nikdy si v tomto podniku automobil nekoupim! Mašle u předání to vazne nezachránila....

Příjemný dokument.

Reklama je ve vyhovujícím počtu, nevtíravá, nápaditá. Kdybych se při výběru auta pohyboval v cenových relacích nového auta nebo ještě výš u elektromobilů nebo hybridů, koupil bych Toyotu. Podle recenzí je jedna z nejkvalitnějších a hybridama od Toyoty jezdí půl Japonska, sám jsem tam byl.

Reklamy jsou zlo

Toyota je v ČR oproti jiným značkám málo propagovaná, pasivní, anebo se reklamy zaměřují na jinou skupinu lidí, než jsem já a proto to nevnímám.

V dotazníku chybí i pole, kde by se dalo odpovedet proč bych si ji nekoupil a proč ji nesleduji.

Značka Toyota je zcela nezajímavá, "bez chuti a bez zápachu"; navíc její auta jsou designově nudné a v inzerátech nemohou zaujmout

Znám akorát TPCA Kolín, uvažoval jsem že tam budu pracovat, ale protože nemají kvalitní ubytování, tak jsem raději nenastoupil

že předchozí otázka nesmí být povinná - když o žádné reklamě nevím, nemohu ji hodnotit!

31. Jaké je vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5150 %50 %  
muž5150 %50 %  

Graf

32. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-306058,82 %58,82 %  
31-452726,47 %26,47 %  
46-601211,76 %11,76 %  
61 a více32,94 %2,94 %  

Graf

33. Jakého je místo vašeho trvalého bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hl. m. Praha4039,22 %39,22 %  
Středočeský kraj1716,67 %16,67 %  
Plzeňský kraj87,84 %7,84 %  
Liberecký kraj76,86 %6,86 %  
Jihomoravský kraj65,88 %5,88 %  
Moravskoslezský kraj54,9 %4,9 %  
Ústecký kraj54,9 %4,9 %  
Královehradecký kraj43,92 %3,92 %  
Vysočina32,94 %2,94 %  
Olomoucký kraj21,96 %1,96 %  
Jihočeský kraj21,96 %1,96 %  
Karlovarský kraj10,98 %0,98 %  
Pardubický kraj10,98 %0,98 %  
Zlínský kraj10,98 %0,98 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Zaznamenal/a jste v poslední době nějakou reklamu na Toyotu?

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 6. Kterou formu propagace jste u firmy zaznamenal/a?

11. V jakých situacích posloucháte rádio?

  • odpověď ráno cestou do práce/školy:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpoledne cestou z práce/školy na otázku 11. V jakých situacích posloucháte rádio?

17. Navštívil/a jste někdy webové stránky firmy?

  • odpověď ano:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkový dojem=2 na otázku 18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi celkový dojem=3 na otázku 18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi design=2 na otázku 18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace=2 na otázku 18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=2 na otázku 18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=3 na otázku 18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuálnost=1 na otázku 18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace=1 na otázku 18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)

18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)

  • odpověď aktuálnost=1:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace=1 na otázku 18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste aktivní řidič?

2. Zvažujete nyní či v budoucnu koupi auta?

4. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru nového vozu? (vyberte max. 3)

5. Znáte značku Toyota?

6. Kterou formu propagace jste u firmy zaznamenal/a?

7. Vybavíte si logo značky Toyota?

9. Zaznamenal/a jste v poslední době nějakou reklamu na Toyotu?

11. V jakých situacích posloucháte rádio?

12. Které rádiové stanice posloucháte?

13. Zaznamenali jste v poslední době nějakou akci, na které jste mohli viděl vozidla značky Toyota?

15. Zaznamenali jste v poslední době nějak událost sponzorovanou firmou Toyota?

17. Navštívil/a jste někdy webové stránky firmy?

18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)

19. Spojujete si značku Toyota s nějakou slavnou osobou?

21. Zapojil/a jste se do některé soutěže, kterou firma vyhlásila?

23. Jste fanouškem Toyoty na Facebooku?

25. Jste fanouškem Toyoty na Instagramu?

27. Toyota kromě konvenčních automobilů vyrábí také vozy s hybridním pohonem, který je šetrnější k životnímu prostředí. Je pro Vás důvodem k nákupu tato skutečnost?

28. Zaznamenal/a jste reklamu na parkování s hybridními vozy v Praze na modrých zónách?

29. Připadá Vám propagace značky Toyota v České republice dostatečná? Např. jestli zaznamenáváte dostatek reklamního sdělení v televizi, na billboardech, v tisku atd.

31. Jaké je vaše pohlaví:

32. Jaký je Váš věk?

33. Jakého je místo vašeho trvalého bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste aktivní řidič?

2. Zvažujete nyní či v budoucnu koupi auta?

4. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru nového vozu? (vyberte max. 3)

5. Znáte značku Toyota?

6. Kterou formu propagace jste u firmy zaznamenal/a?

7. Vybavíte si logo značky Toyota?

9. Zaznamenal/a jste v poslední době nějakou reklamu na Toyotu?

11. V jakých situacích posloucháte rádio?

12. Které rádiové stanice posloucháte?

13. Zaznamenali jste v poslední době nějakou akci, na které jste mohli viděl vozidla značky Toyota?

15. Zaznamenali jste v poslední době nějak událost sponzorovanou firmou Toyota?

17. Navštívil/a jste někdy webové stránky firmy?

18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)

19. Spojujete si značku Toyota s nějakou slavnou osobou?

21. Zapojil/a jste se do některé soutěže, kterou firma vyhlásila?

23. Jste fanouškem Toyoty na Facebooku?

25. Jste fanouškem Toyoty na Instagramu?

27. Toyota kromě konvenčních automobilů vyrábí také vozy s hybridním pohonem, který je šetrnější k životnímu prostředí. Je pro Vás důvodem k nákupu tato skutečnost?

28. Zaznamenal/a jste reklamu na parkování s hybridními vozy v Praze na modrých zónách?

29. Připadá Vám propagace značky Toyota v České republice dostatečná? Např. jestli zaznamenáváte dostatek reklamního sdělení v televizi, na billboardech, v tisku atd.

31. Jaké je vaše pohlaví:

32. Jaký je Váš věk?

33. Jakého je místo vašeho trvalého bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

, P.Zhodnocení marketingové komunikace - Toyota (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://67111.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.