Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zhodnocení marketingové komunikace - Toyota
Zhodnocení marketingové komunikace - Toyota
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | PJ |
---|---|
Šetření: | 05. 01. 2019 - 03. 03. 2019 |
Počet respondentů: | 102 |
Počet otázek (max/průměr): | 33 / 24.64 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:02 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentkou České zemědělské univerzity v Praze a ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku na téma „Zhodnocení marketingové komunikace firmy Toyota“.
Dotazník je anonymní a je určen všem lidem starších 18 let. Výsledky dotazníku budou sloužit jako podklad pro mou diplomovou práci.
Velmi děkuji za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Jste aktivní řidič?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 80 | 78,43 % | 78,43 % |
ne | 22 | 21,57 % | 21,57 % |
2. Zvažujete nyní či v budoucnu koupi auta?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 53 | 64,63 % | 51,96 % |
ne | 29 | 35,37 % | 28,43 % |
3. Které značky aut zvažujete při koupi?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Bmw Subaru Toyota
bmw
BMW
Bmw vw
BMW, Mercedes, Volvo, Wolkswagen, Dacia
BMW, Škoda
Dacia, Škoda, Hyundai...
fiat
Fiat
Fiat, Peugeot
Ford
Ford, peugeot
Ford, Toyota, Skoda
honda nebo toyota
honda, subaru
hyundai
Hyundai, BMV, Volvo
Kia, Volvo, Škoda
Koupi nového vozu zatím neřeším, ale pokud by k tomu mělo dojít, pak bych vybírala zřejmě mezi Toyotou, kterou nyní vlastním, a německými značkami, popř. českou Škodou.
kromě těch luxusních, tak podle aktuální nabídky, nepreferuji konkrétní značku
mazda. mercedes. audi
mercedes bmw škoda
Mercedes-Benz
Mercedes, VW
Nemám jasné preference značek, ale spíše některé vyráběné v ČR
nevím
nezáleží mi na značce
Opel, Isuzu, Iveco, Fiat, Renault, Peugeot, Hymer
Opel, Škoda, Renault
Peugeot, škoda
Po VW, Audi, Mercedesu a Škodě jsem zakotvil asi natrvalo u Hyundai...
příliš na značkách nelpím, ale mezi oblíbené patří německé, korejské a japonské
Renault
Skoda,Volkswagen, Jaguar
Subaru
Škoda
Škoda
škoda
Škoda
Škoda
Škoda
Škoda, Audi
Škoda, Ford, Kia, Hyunday, Toyota
Škoda, Hyundai, BMW, Mercedes
Škoda, Hyundai, Fiat, Toyota
Škoda, Mercedes Benz
škoda, peugeot, ford
Škoda, Peugeot, Toyota, Wolkswagen
Škoda, vovlo
Škoda, VW
Škoda, vw, Toyota, Mitsubishi
toy, šk, merc , lada, mazda
Toyota
Toyota
Toyota, Kia, Citroen
Toyota, Mitsubishi
Toyota, Nisan, Subaru, Ford, Dodge, Chevrolet
Toyota, Suzuki, Ford, Škoda, BMW, Volvo
Toyota+mazda+wolkswagen
Volkswagen, Ford, Chrysler
volkswagen, škoda, volvo
Volvo, BMW
Volvo, Land Rover, Mini Cooper, Jaguar,
volvo, toyota Mitsubishi
Volvo, toyota, škoda
všechny
Všechny kromě Hyundai
vw
VW, Škoda
vW, škoda, suzuki, opel, ford, toyota
zatím nemám preferenci
zatím nemám představu
4. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru nového vozu? (vyberte max. 3)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 86 | 84,31 % | 84,31 % |
kvalita | 69 | 67,65 % | 67,65 % |
technické specifikace (výkon, spotřeba, emise) | 40 | 39,22 % | 39,22 % |
bezpečnost | 33 | 32,35 % | 32,35 % |
design | 21 | 20,59 % | 20,59 % |
zkušenosti | 18 | 17,65 % | 17,65 % |
značka | 15 | 14,71 % | 14,71 % |
jizdni vlastnosti | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Počet míst, prostornost | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
přepravní prostor | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Atmosféra | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Hlavně velikost | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
kvalita, značka, motor, design, bezpečnost rovným dílem, neumím vybrat 3 z vaší nabídky | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Spolehlivost | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
dohodnutí se s dalším spoluvlastníkem | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Velikost, tvar | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
5. Znáte značku Toyota?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 102 | 100 % | 100 % |
6. Kterou formu propagace jste u firmy zaznamenal/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
reklama | 80 | 78,43 % | 78,43 % |
žádný | 18 | 17,65 % | 17,65 % |
PR zprávy v médiích | 17 | 16,67 % | 16,67 % |
podpora prodeje (slevy, akce) | 16 | 15,69 % | 15,69 % |
sponzorování | 12 | 11,76 % | 11,76 % |
osobní prodej | 11 | 10,78 % | 10,78 % |
výstavy, veletrhy | 6 | 5,88 % | 5,88 % |
přímý marketing | 3 | 2,94 % | 2,94 % |
7. Vybavíte si logo značky Toyota?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 8, ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 85 | 83,33 % | 83,33 % |
ne | 17 | 16,67 % | 16,67 % |
8. Popište logo značky Toyota:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
"křidélka" v oválu
"T" z oválů :)
2 elipsy otocene o 90° navzajem
2 propojené elipsy, zobrazující písmeno T uzavřené ve třetí větší elipse
2x elipsa v elipse
3 elipsoidy
3 elipsy navzájem propojené
3 oválné kolečka posklfane přes sebe
3 ovály
3 ovály, tvar T
asi to má být písmeno T, jedna se jakoby od dva oválky, jeden kolmo a druhý svisle
Baculate T v oblouku
červený nápis Toyota a šedivé logo, ale nevím jak jej popsat
Divno-ovály do tvaru T v velko-divno-oválu
Dva kroužky tvořící písmeno T
dva kruhy které jsou zploštělé a umístěné do tvaru "T"
dva ovály
dva ovály
dva ovály propojené do tvaru T
Dvě “0” kolmo na sebe
Dvě elipsy kolmo k sobě do tvaru T
Dvě elipsy překryté do tvaru T v jedné větší elipse
Dvě elipsy tvořící písmeno T v další elipse
Dvě elipsy tvořící T v další elipse.
dvě elipsy v kruhu poutočené o 90stupnů
dve elypsy do tvaru T ve velke elypse
Dve kolecka do tvaru T
Dvě na sobě ležící 0 vzhledově do T, možnost z toho přečíst celý název Toyota
dvě protnuté elipsy v kruhu
Dvě tenčí elipsy propojené do tvaru písmene T, umístěné ve větší elipse, která logo ohraničuje
Elipsa s kruhy které dávají dohromady písmeno T a slovo toyota
elipsa, s dvěma dalšíma uvnitř
Elipsy do tvaru T
Elipsy tvorici znak T
Houpačka nání se houpá kulička.
https://francais.rt.com/france/58976-vehicule-vigipirate-operation-sentinelle-incendie-paris-lors-acte-13-video
Je to jeden velký kruh, v tom jeden ovál a nad tím oválem další ovál
Jeden velký ovál a v něm dva propojené ovály.
Jedna velká a dvě malé elipsy
Kulaté, do tvaru písmene T
Logo co je podobne tvaru T a O
Modro stribrne
Nějaký kolečka:-D jedno velký uvnitř úzký ovál... no prostě popsat nedokážu, ale když vidím, tak hned vím, že toyota.
Ovál a uprostřed jakýsi kruh a v půlce něj začíná další půlkruh
ovál červené barvy
Ovál rozšířený do stran, v něm je uprostřed úzký ovál a přes něj vede v horní části "oblouk" směřující dolů.
oval s necim uprostred
ovál s T
Ovál uvnitř s dvěma malými kolmo uspořadanými ovalky
Ovál v oválu v oválu
ovál, uvnitř kterého se nachází menší ovál (na výšku), který je v horní částy protnutý ohlou čarou
ovál, ve kterém je Y
Oválek a v něm takový stylizovaný čertíček
oválek s něčím (divný téčko?)
Ovalne s nekolika carama, ktere pripominaji zemekouli a pismena znacky
Oválné t v kruhu
Písmeno T v oválu
Různě propojené protáhlé kruhy
Různé velikosti kruhu smotane do sebe
stříbrné a oválné
stříbrné logo, v kruhu jsou dva podlouhlé kruhy, které tvoří písmeno T
stříbrný znáček, T v oválu
t
T poskládané z oválů
T v kruhu
t v kruhu
t v oválu, kulaté
T v rámečku
T vytvořené z oválů
T ze dvou elips v jedné elipse
Takové téčko udělané z obloučků
Takový podivný téčko uvnitř elipsy.
Téčko
Trojice elips, velká a malá v sobě vodorovně a jedna ortogonálně na ně.
Tři elipsy spojené
tři elipsy v sobě ... a dohromady dávají T v elipse ...
Tři kruhy (elipsy) zhruba ve tvaru býka v kruhu - jeden kruh rámeček, druhý kruh hlava (na výšku), třetí kruh n horní polovině loga na šířku.
Tři ovály - ze dvou udělané písmeno T, které je umístěno ve třetím oválu
Tři ovály tvořící dohromady písmeno T
tři ovály tvořící T
Tři propojené ovaly. Elipsa a v ni dvě menší do písmene T
ucho nitě
Velké T v kruhu. (3 ovály) Dříve to byla Toyoda
Vertikální elipsoid s horizontálním elipsoidem v překřižující horní čast, obojí uvniř většího elipsoidu
větší ovál naležato, v něm uprostřed ovál nastojato a menší ovál naležato v horní části velkého oválu
9. Zaznamenal/a jste v poslední době nějakou reklamu na Toyotu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 10, ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 54 | 52,94 % | 52,94 % |
ano | 48 | 47,06 % | 47,06 % |
10. Kde jste reklamu zaznamenal/a?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Billboard
Billboard - Dolák se stěhuje do nového
internet
Internet
internet
Internet
internet, parkování za 100 ročně u hybridů vPraze, toyota team nasměrovává majitele kam a jak si toto zařídit
kdesi venku
Myslim ze tv
Na internetu
na internetu a na bilbordech v Brně
na seznam
na Seznam.cz
net
net
Rádio a TV
Televize
Televize
televize, internet
Tisk, TV
tv
TV
TV
TV
tv
TV
TV
Tv
TV- nová RAV4 C-HR Výprodej skladu - Auris Bilboard Corolla na jižním městě
TV, časopis
TV, internet, rádio. Prostě všude, kde je možné reklamu zaznamenat
už si nevzpomínám
V novinách, sponzoring ČOV a některých sportovců.
V televizi
v televizi
V televizi
V televizi
V televizi.
V televizi.
V TV
v TV
v TV
V TV
V Tv a na internetu
v TV- nová RAV4
V TV.
Zadní stránka časopisů
11. V jakých situacích posloucháte rádio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ráno cestou do práce/školy | 34 | 33,33 % | 33,33 % |
v práci jako kulisu | 31 | 30,39 % | 30,39 % |
odpoledne cestou z práce/školy | 28 | 27,45 % | 27,45 % |
neposlouchám rádio | 26 | 25,49 % | 25,49 % |
doma | 19 | 18,63 % | 18,63 % |
V aute | 4 | 3,92 % | 3,92 % |
občas v autě | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
doma večet při odpočinku | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
v autě při cestování za rodinou | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
většinou jen v aute | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
když občas řídím | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Řízení | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Pouze v aute | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
spíše poslouchám Spotify, rádio poslouchám minimálně a to hlavně v autě | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
fitko | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Málokdy kdekoliv | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Když mi nejde Spotify | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
na netu | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Vždy v autě | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Ve firemním autě, kde není AUX nebo USB | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
12. Které rádiové stanice posloucháte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
---
93.7, gym-radio,
Bbc,svt,rock
beat
Beat, impuls, F1, Faktor, Anténa rock, oldies
Beat, Radio 1
Blanik,Český rozhlas
Bonton Impuls
Bonton
City, Evropa 2
Color, Beat, Expres FM, Radiožurnál
country a city
Country radio
Country rádio
cro, evropa 2
Čas Rock, Rock Rádio, Beat, Evropa 2, Impuls, Kiss, Čas, F1, Černá Hora
ČRo Radiožurnál, Impuls, Evropa 2 + zahraniční
ČRO, FM Plus
D Dur
D-dur nebo Čro Vltavu většinou - poslouchám ty, kde nejsou reklamy
Dálnice, Hit rádio, E2
E2
Evropa 2
evropa 2
Evropa 2
Evropa 2
Evropa 2
evropa 2
Evropa 2
Evropa 2
Evropa 2 v autě, v práci něco hraje kolegyni, impuls nebo něco takového
Evropa 2, Černá hora
Evropa 2, Express radio, Fajn radio...
Evropa 2, fajn, city,
Evropa 2, Kiss, Impuls
Evropa 2, Kiss, Rockradio, Rockzone
Evropa 2, Radio City
Evropa 2, Radio Color
Evropa 2, radio spin, fajn radio
evropa2 nebo přepínám podle jednotlivých písniček
Evropa2, čro dvojka, country radio, impuls
Evropa2, radio city
Express, Evropa 2
F1, impuls
Fajn
Fajn Rádio
Fajn, Evropa
Fajn, Evropa 2, Spin
Frekvence 1, Impuls, Kiss, Evropa 2
Frekvence 1, Impuls, Radiožurnál
Frekvence 1, Kiss
Frekvenci 1
Hitradio 90, Kiss Proton
Impuls
když nemusím, žádné
Kiss
Kiss delta,hit rádio magic,černá hora
Krokodýl
neposlouchám rádio
neposlouchám rádio vůbec
podle programu a nálady
Podle toho co hrajou. Když už na to dojde.
Rádio Beat
Radio Beat , Radiožurnál
Radio Beat, Impuls
Rádio city
Rádio neposlouchám. Pokud bych musela, naladím si nějakou z tradičních českých stanic (Frekvence 1, Impuls) nebo rockové rádio.
Rádio spin
Rádio spin
radio Váňa http://www.radiovanya.ru/
radiožurnál
Radiožurnál, Evropa 2
radiožurnál, F1
Radiožurnál, Hit Radio City 93,7 FM
Radiožurnál, Radio-1, Vlatava, Clasic, Oldies radio,Country rádio,
RCL, Evropa 2
Relax, Evropa 2, Agara
Rock Antenne, Rock FM España a Rock Antenne Alternative.
Rock radio, F1, Černá hora
Různé
Spin, evropa 2, impuls
v práci Impulz, doma Evropu 2
Všechny stanice.
vysočina
x
zadne
Žádné
žádné
Žádné
Žádné
žádné
Žádné
žádné
Žádné
žádné
žádné
žádné
žádné, pokud to záleží na mém rozhodnutí
Žádné. Stačí, že to musím platit, ještě ty jejich výblitky poslouchat.
Žádnou
13. Zaznamenali jste v poslední době nějakou akci, na které jste mohli viděl vozidla značky Toyota?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 14, ne → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 94 | 92,16 % | 92,16 % |
ano | 8 | 7,84 % | 7,84 % |
14. Uveďte prosím, o jakou akci se jednalo.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Ampér - veletrh s oddělením elektromobilů
corolla a auris na webových prohlížečích
Dakar, Run Tour
Náplavka
Náplavka
Náplavka
Otevírání nového autosalonu Dolák v Plzni
Propagace v obchodním domě
15. Zaznamenali jste v poslední době nějak událost sponzorovanou firmou Toyota?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, ne → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 95 | 93,14 % | 93,14 % |
ano | 7 | 6,86 % | 6,86 % |
16. Uveďte prosím, o jakou akci se jedná či jednalo.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Automobilové závody a biatlon
cvičení sport
ČOV
nepamatuji si
OH
Run Tour
viz výše
17. Navštívil/a jste někdy webové stránky firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 18, ne → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 69 | 67,65 % | 67,65 % |
ano | 33 | 32,35 % | 32,35 % |
18. Zhodnoťte webové stránky firmy (1-nejlepší, 5-nejhorší). (www.toyota.cz)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
19. Spojujete si značku Toyota s nějakou slavnou osobou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 20, ne → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 91 | 89,22 % | 89,22 % |
ano | 11 | 10,78 % | 10,78 % |
20. Uveďte prosím, o jakou osobnost se jedná.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
automobilový závodník Milan Dolák
Esapekka Lappi, Ott Tänak, Jari-Matti Latvala, Tomi Mäkkinen
Espeka Laupi
Eva Samková
Eva Samková
Jiřina Bohdalová
Maxim Habanec
Samková
Samková
Sorry, ale napadl mě Usáma Bin Ládin a jeho paka na korbě Toyoty.
Tereza Maxová
21. Zapojil/a jste se do některé soutěže, kterou firma vyhlásila?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 22, ne → otázka č. 23].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 102 | 100 % | 100 % |
22. Uveďte prosím, o jakou soutěž se jednalo.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
23. Jste fanouškem Toyoty na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 24, ne → otázka č. 25].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 96 | 94,12 % | 94,12 % |
ano | 6 | 5,88 % | 5,88 % |
24. Ohodnoťte prosím působení této stránky na Vás.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Moc příspěvků se tam neobjevuje
nevídám příliš často
25. Jste fanouškem Toyoty na Instagramu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 26, ne → otázka č. 27].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 100 | 98,04 % | 98,04 % |
ano | 2 | 1,96 % | 1,96 % |
26. Ohodnoťte prosím působení této stránky na Vás.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
ne příliš časté příspěvky
27. Toyota kromě konvenčních automobilů vyrábí také vozy s hybridním pohonem, který je šetrnější k životnímu prostředí. Je pro Vás důvodem k nákupu tato skutečnost?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 67 | 65,69 % | 65,69 % |
ano | 35 | 34,31 % | 34,31 % |
28. Zaznamenal/a jste reklamu na parkování s hybridními vozy v Praze na modrých zónách?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 73 | 71,57 % | 71,57 % |
ano | 29 | 28,43 % | 28,43 % |
29. Připadá Vám propagace značky Toyota v České republice dostatečná? Např. jestli zaznamenáváte dostatek reklamního sdělení v televizi, na billboardech, v tisku atd.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 52 | 50,98 % | 50,98 % |
chvalitebný | 16 | 15,69 % | 15,69 % |
dostatečný | 15 | 14,71 % | 14,71 % |
výborný | 10 | 9,8 % | 9,8 % |
nedostatečný | 9 | 8,82 % | 8,82 % |
30. Chcete k tomuto tématu něco dodat?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
--
Chybí políčko nevím.
jděte všichni s reklamou do piče.
Líbí se mi Hilux a Tundra, ale jsou trochu mimo můj cenový rámec... :-)
Mám dvě Toyoty v garáži a opravdu si nemyslím, že to nejdůležitější, podle čeho se člověk rozhoduje, je reklama - stačí dobrá zkušenost.
Mám Toyotu rád,ale tady se moc neprezentuje.I když je velmi kvalitní...
Nabídka vůzů zn. Toyota s levostranným řízením je tristní, V Thajsku, Japonsku kde jsem pobýval je naprosto úžasná nabídka modelů a verzí. V Evropě - nuda. taková ta šeď jako ostatní. Totéž v USA to je rozdíl. Tak třeba začněte prodávat vozy jako v USA. A co no tak to není to, co si myslíte, že Evropani chtějí, ale nikdo to netestoval. Sami víte, že trh se modeluje cca 3 roky než můžete říct, že je tu výsledek.
Ne
Ne
No jak jsem četla dotazník, tak jsem si vybavila i reklamy v rádiu o hybridních vozech. Nevzpomněla jsem si na to, protože v současnosti mám firemní vůz a o koupi auta neuvažuji, jinak by mě asi reklama zaujala víc a vybavila bych si ji. O tom, že hybridní/elektrické vozy maj parkování na modrých zadarmo mi někdo už říkal, ale vyloženě reklamu jsem neviděla.
Otázku 28 hodnotím výborně právě proto, že o aktivitách této značky nevím, což je pozitivní. Nesnáším reklamu.
podle nejrůznějších automobil. testů patří Toyota k nejméně poruchovým vozům a to v různých kategoriích podle stáří aut - zejména v německých srovnáních
Pri koupi vozu u Toyota Tsusho Praha za cca 350 tis., která byla poměrně zdlouhava, jsem si musela koupit kávu v automatu. Již nikdy si v tomto podniku automobil nekoupim! Mašle u předání to vazne nezachránila....
Příjemný dokument.
Reklama je ve vyhovujícím počtu, nevtíravá, nápaditá. Kdybych se při výběru auta pohyboval v cenových relacích nového auta nebo ještě výš u elektromobilů nebo hybridů, koupil bych Toyotu. Podle recenzí je jedna z nejkvalitnějších a hybridama od Toyoty jezdí půl Japonska, sám jsem tam byl.
Reklamy jsou zlo
Toyota je v ČR oproti jiným značkám málo propagovaná, pasivní, anebo se reklamy zaměřují na jinou skupinu lidí, než jsem já a proto to nevnímám.
V dotazníku chybí i pole, kde by se dalo odpovedet proč bych si ji nekoupil a proč ji nesleduji.
Značka Toyota je zcela nezajímavá, "bez chuti a bez zápachu"; navíc její auta jsou designově nudné a v inzerátech nemohou zaujmout
Znám akorát TPCA Kolín, uvažoval jsem že tam budu pracovat, ale protože nemají kvalitní ubytování, tak jsem raději nenastoupil
že předchozí otázka nesmí být povinná - když o žádné reklamě nevím, nemohu ji hodnotit!
31. Jaké je vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 51 | 50 % | 50 % |
muž | 51 | 50 % | 50 % |
32. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-30 | 60 | 58,82 % | 58,82 % |
31-45 | 27 | 26,47 % | 26,47 % |
46-60 | 12 | 11,76 % | 11,76 % |
61 a více | 3 | 2,94 % | 2,94 % |
33. Jakého je místo vašeho trvalého bydliště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hl. m. Praha | 40 | 39,22 % | 39,22 % |
Středočeský kraj | 17 | 16,67 % | 16,67 % |
Plzeňský kraj | 8 | 7,84 % | 7,84 % |
Liberecký kraj | 7 | 6,86 % | 6,86 % |
Jihomoravský kraj | 6 | 5,88 % | 5,88 % |
Moravskoslezský kraj | 5 | 4,9 % | 4,9 % |
Ústecký kraj | 5 | 4,9 % | 4,9 % |
Královehradecký kraj | 4 | 3,92 % | 3,92 % |
Vysočina | 3 | 2,94 % | 2,94 % |
Olomoucký kraj | 2 | 1,96 % | 1,96 % |
Jihočeský kraj | 2 | 1,96 % | 1,96 % |
Karlovarský kraj | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Pardubický kraj | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Zlínský kraj | 1 | 0,98 % | 0,98 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.