Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dopad propagace prodeje na širokou veřejnost

Dopad propagace prodeje na širokou veřejnost

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vilém Valenta
Šetření:01. 02. 2019 - 07. 02. 2019
Počet respondentů:111
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je o dopadu propagace na veřejnost a určet pro respondenty od 15 let a výsledky budou součástí mé maturitní práce.

Odpovědi respondentů

1. Uveďte prosím Váš věk.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-194843,24 %43,24 %  
20-292724,32 %24,32 %  
30-392018,02 %18,02 %  
40-4998,11 %8,11 %  
50 a více76,31 %6,31 %  

Graf

2. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7365,77 %65,77 %  
Muž3834,23 %34,23 %  

Graf

3. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student6054,05 %54,05 %  
Zaměstnanec3430,63 %30,63 %  
Důchodce76,31 %6,31 %  
OSVČ10,9 %0,9 %  
Na mateřské 10,9 %0,9 %  
Rodičovská10,9 %0,9 %  
Rodičovská dovolená10,9 %0,9 %  
md10,9 %0,9 %  
osvc10,9 %0,9 %  
student a zaměstnanec10,9 %0,9 %  
Mateřská dovolená10,9 %0,9 %  
podnikatel10,9 %0,9 %  
Zaměstnanec studující VŠ dálkově10,9 %0,9 %  

Graf

4. Zaujala Vás někdy reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9989,19 %89,19 %  
Ne1210,81 %10,81 %  

Graf

5. Pokud jste vybrali že ano, uveďte prosím zda se jednalo o reklamu propagující:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny3131,96 %27,93 %  
Služby3131,96 %27,93 %  
Automobil1414,43 %12,61 %  
Zájezd66,19 %5,41 %  
Film11,03 %0,9 %  
Zboží11,03 %0,9 %  
Oblečení11,03 %0,9 %  
Ruzne, spus nevnimam, co reklama propaguje....jen jeji formu11,03 %0,9 %  
Elektroniku11,03 %0,9 %  
Věc11,03 %0,9 %  
Elektronika11,03 %0,9 %  
Všechno11,03 %0,9 %  
nvm11,03 %0,9 %  
nevím už11,03 %0,9 %  
Bezpečnost na silnicích11,03 %0,9 %  
Různé11,03 %0,9 %  
produkt11,03 %0,9 %  
Denně mě zaujme široká škála reklam.11,03 %0,9 %  
nevim11,03 %0,9 %  

Graf

6. Co se Vám vybaví pod pojmem „taste the feeling"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na Coca-Colu7870,27 %70,27 %  
Reklama na Volkswagen98,11 %8,11 %  
Reklama na McDonald's65,41 %5,41 %  
Reklama na cestovní kancelář54,5 %4,5 %  
nic43,6 %3,6 %  
Nevim32,7 %2,7 %  
Avicci je mrtvej :'(10,9 %0,9 %  
Rohlíky od pana Kopeckého10,9 %0,9 %  
porno10,9 %0,9 %  
Lezení po skalách10,9 %0,9 %  
nic (je to legrační nesmysl, tak asi Rakousko Alpy?))10,9 %0,9 %  
Vůbec nic.10,9 %0,9 %  

Graf

7. Kde si myslíte, že je propagace pomocí reklam nejúspěšnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize5448,65 %48,65 %  
Internet4237,84 %37,84 %  
Tisk76,31 %6,31 %  
Rádio21,8 %1,8 %  
Od paní sousedky10,9 %0,9 %  
v prdeli10,9 %0,9 %  
nikde10,9 %0,9 %  
nevím10,9 %0,9 %  
Nevím, osobně reklamu nesleduji vůbec.10,9 %0,9 %  
Dnes rozhodně sociální sítě10,9 %0,9 %  

Graf

8. Víte které služby poskytuje tzv. cateringová firma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10090,09 %90,09 %  
Ne119,91 %9,91 %  

Graf

9. Pokud jste odpověděli ano, uveďte prosím zda jste se o pojmu „cateringová firma" dozvěděli:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od známých5153,68 %45,95 %  
Z reklamy v tisku88,42 %7,21 %  
Z televizní reklamy88,42 %7,21 %  
Z inzerátu66,32 %5,41 %  
Z reklamy v rádiu22,11 %1,8 %  
Základní znalosti člověka11,05 %0,9 %  
V běžném rozhovoru11,05 %0,9 %  
Škola 11,05 %0,9 %  
Kurva vždyť to je úplně normální věc, to znaj i děti ve školce, to je jako zeptat se, odkud znáš slovo slepice. 11,05 %0,9 %  
od paní Soukalové11,05 %0,9 %  
z brigády11,05 %0,9 %  
Spíš tak nějak obecně vím, co je cataring a co je firma, a když si to spojím, vím to, aniž bych se to dozvěděla z nějakého konkrétního zdroje11,05 %0,9 %  
z tisku, ale ne z reklamy v tisku, z běžného zpravodajského článku11,05 %0,9 %  
z vlastní práce11,05 %0,9 %  
Prostě to vím 11,05 %0,9 %  
Z filmu11,05 %0,9 %  
ze hry11,05 %0,9 %  
ani jedno11,05 %0,9 %  
nevim11,05 %0,9 %  
Už nevim11,05 %0,9 %  
už ani nevím, kde jsem viděla první reklamu na cateringovou firmu11,05 %0,9 %  
tim ze jsem je videl :D11,05 %0,9 %  
Jedná se o dnes hojně rozšířený pojem.11,05 %0,9 %  
Z vlastní zkušenosti při pořádání společenských akcí11,05 %0,9 %  
Z filmu. 11,05 %0,9 %  

Graf

10. Pokud jste se někdy s cateringovou firmou setkali, o jakou akci se jednalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svatba4547,87 %40,54 %  
Firemní večírek4446,81 %39,64 %  
Raut3840,43 %34,23 %  
Konference, semináře, školení2829,79 %25,23 %  
Natáčení filmu/reklamy1212,77 %10,81 %  
Grilování99,57 %8,11 %  
Festival22,13 %1,8 %  
Ples debílku11,06 %0,9 %  
sportovní událost11,06 %0,9 %  
Majáles 11,06 %0,9 %  
Komunistický slet a Spartakiáda11,06 %0,9 %  
obědy11,06 %0,9 %  
Maturitní ples11,06 %0,9 %  
Osobně jsem se s cateringovou firmou nesetkal.11,06 %0,9 %  

Graf

11. Pokud byste chtěli využít služby cateringové firmy, kam se obrátíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internet6659,46 %59,46 %  
Na známé2623,42 %23,42 %  
Na inzerát v novinách76,31 %6,31 %  
Naznámé65,41 %5,41 %  
Sex10,9 %0,9 %  
Na Viléma Valentu, který by domluvil další náležitosti s jeho otcem10,9 %0,9 %  
na Bořka co mi vozí uhlí10,9 %0,9 %  
najdu na internetu10,9 %0,9 %  
porovnám zkušenosti známých s internetem10,9 %0,9 %  
K nám do práce :D10,9 %0,9 %  

Graf

12. Co by pro Vás hrálo při rozhodování mezi jednotlivými firmami hlavní roli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení od známých5953,15 %53,15 %  
Recenze na internetu3329,73 %29,73 %  
Cena1917,12 %17,12 %  

Graf

13. O jaké služby byste v cateringu měli zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Raut8072,73 %72,07 %  
Barmanské služby4137,27 %36,94 %  
Připravení obložených mís3834,55 %34,23 %  
Obsluha3531,82 %31,53 %  
Propůjčení kávovaru98,18 %8,11 %  
Celkove zařízení občerstvení a výzdoby a ochota ve speciálních požadavcích typu kavovar10,91 %0,9 %  
nějaké ty chlebíčky10,91 %0,9 %  
záleží na příležitosti10,91 %0,9 %  
Aktuálně o žádné10,91 %0,9 %  
o zadne10,91 %0,9 %  
Nevím, záleželo by na okolnostech.10,91 %0,9 %  
grilování10,91 %0,9 %  
Neměla jsem10,91 %0,9 %  

Graf

14. Kolik byste byli ochotni zaplatit za služby cateringové firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 30 000 Kč5549,55 %49,55 %  
Do 40 000 Kč3329,73 %29,73 %  
Do 50 000 Kč1614,41 %14,41 %  
Více než 60 000 Kč65,41 %5,41 %  
Do 60 000 Kč10,9 %0,9 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jste:

  • odpověď Student:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-19 na otázku 1. Uveďte prosím Váš věk.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte prosím Váš věk.

2. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

3. Jste:

4. Zaujala Vás někdy reklama?

5. Pokud jste vybrali že ano, uveďte prosím zda se jednalo o reklamu propagující:

6. Co se Vám vybaví pod pojmem „taste the feeling"?

7. Kde si myslíte, že je propagace pomocí reklam nejúspěšnější?

8. Víte které služby poskytuje tzv. cateringová firma?

9. Pokud jste odpověděli ano, uveďte prosím zda jste se o pojmu „cateringová firma" dozvěděli:

10. Pokud jste se někdy s cateringovou firmou setkali, o jakou akci se jednalo?

11. Pokud byste chtěli využít služby cateringové firmy, kam se obrátíte?

12. Co by pro Vás hrálo při rozhodování mezi jednotlivými firmami hlavní roli?

13. O jaké služby byste v cateringu měli zájem?

14. Kolik byste byli ochotni zaplatit za služby cateringové firmy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte prosím Váš věk.

2. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

3. Jste:

4. Zaujala Vás někdy reklama?

5. Pokud jste vybrali že ano, uveďte prosím zda se jednalo o reklamu propagující:

6. Co se Vám vybaví pod pojmem „taste the feeling"?

7. Kde si myslíte, že je propagace pomocí reklam nejúspěšnější?

8. Víte které služby poskytuje tzv. cateringová firma?

9. Pokud jste odpověděli ano, uveďte prosím zda jste se o pojmu „cateringová firma" dozvěděli:

10. Pokud jste se někdy s cateringovou firmou setkali, o jakou akci se jednalo?

11. Pokud byste chtěli využít služby cateringové firmy, kam se obrátíte?

12. Co by pro Vás hrálo při rozhodování mezi jednotlivými firmami hlavní roli?

13. O jaké služby byste v cateringu měli zájem?

14. Kolik byste byli ochotni zaplatit za služby cateringové firmy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Valenta, V.Dopad propagace prodeje na širokou veřejnost (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://67411.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.