Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazníkové šetření

Dotazníkové šetření

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Tolarová
Šetření:31. 03. 2010 - 31. 03. 2010
Počet respondentů:0
Počet otázek (max/průměr):16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:nelze zjistit
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Toto dotazníkové šetření je určeno pro zákazníky společnosti ORIFLAME CZECH REPUBLIC spol. s r. o. Vyplnění dotazníku je zcela anonymní. Výsledky budou použity pouze pro studijní účely, tj. pro zpracování bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Stkal/a jste se někdy s pojmem "společenská odpovědnost firem"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

2. Co si pod tímto pojmem představujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

3. Co si o konceptu společenské odpovědnosti firem myslíte?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
plně ho podporuji00
je to dobrá myšlenka00
je to zbytečné00
nemám na to žádný názor00

Graf

4. Věděl/a jste o tom, že společnost Oriflame přijala koncept společenské odpovědnosti firem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

5. Jak dlouho jste zákazníkem společnosti ORIFLAME CZECH REPUBLIC?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
jen několik měsíců00
přibližně rok00
1-3 roky00
více než 3 roky00

Graf

6. Jak často nakupujete produkty společnosti Oriflame?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
každý měsíc00
téměř každý měsíc00
několikrát ročně00
jednou za rok a méně00

Graf

7. Věděl/a jste o tom, že má společnost Oriflame rozsáhlý etický kodex?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

8. Četl/a jste tento kodex?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

9. Víte, která z níže uvedených vět nepatří do provozních principů společnosti Oriflame?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
"Chraňme přírodní zdroje a pomáhejme svému okolí."00
"Buďme zodpověděni a převezměme odpovědnost za naše činy."00
"Podnikat čestně, eticky a transparentně."00

Graf

10. Víte o tom, že společnost ORIFLAME CZECH REPUBLIC spolupracuje s Nadací Terezy Maxové?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

11. Víte o tom, že společnost Oriflame odmítá testování kosmetických přísad na zvířtech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

12. Víte o tom, že s polečnost Oriflame odmítá dětskou práci v celém svém dodavatelském řetězci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

13. Ovlivňuje Vás sociální a environmentální cítění společnosti Oriflame?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
ne, produkty této společnosti kupuji pouze z jiných důvodů00
ano, rád/a podpořím takovou společnost00
ano, výrobky této společnosti kupuji jen díky jejím sociálním a environmentálním ohledům00

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
muž00
žena00

Graf

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
18 - 2500
26 - 3500
36 - 5000
50 a více00

Graf

16. Nejvyšší ukončené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
základní00
střední bez maturity00
střední s maturitou00
vysokoškolské00

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (73,3 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tolarová, J.Dotazníkové šetření (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://6786.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.