Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama
Reklama
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Steffelová |
---|---|
Šetření: | 03. 03. 2019 - 08. 03. 2019 |
Počet respondentů: | 72 |
Počet otázek (max/průměr): | 6 / 5.17 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 70,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník je určen pro všechny, kreří alespoň někdy viděli reklamu u televizi. :) 6 jednoduchých otázek vám zabere jen chvilku.
Odpovědi respondentů
1. Myslíte si, že vás reklama ovlivňuje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 44 | 61,11 % | 61,11 % |
ne | 28 | 38,89 % | 38,89 % |
2. Koupil/a jste si někdy nějaký produkt z reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 52 | 72,22 % | 72,22 % |
ne | 20 | 27,78 % | 27,78 % |
3. Která reklama upoutá více vaši pozornost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Air Bank | 52 | 72,22 % | 72,22 % |
Moneta Money Bank | 18 | 25 % | 25 % |
pojišťovna Generali | 2 | 2,78 % | 2,78 % |
4. Která reklama (na jaký produkt) se vám nejvíce líbí?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kofola | 2 | 6,9 % | 2,78 % |
žádná | 2 | 6,9 % | 2,78 % |
Cocacola | 1 | 3,45 % | 1,39 % |
všeobecně se mi reklamy nelíbí | 1 | 3,45 % | 1,39 % |
Nejvíc mě asi poslední dobou zaujala reklama na mléčnou rýži s vycpaným medvědem za volantem. Čím větší pytlovina, tím spíš si to zapamatuji. | 1 | 3,45 % | 1,39 % |
všechny | 1 | 3,45 % | 1,39 % |
Jack Daniels | 1 | 3,45 % | 1,39 % |
reklama na kofolu, jak jde s tatínkem do lesa pro stromeček, mám to spojení s vánoční náladou | 1 | 3,45 % | 1,39 % |
hornbach | 1 | 3,45 % | 1,39 % |
Tydýt | 1 | 3,45 % | 1,39 % |
ostatní odpovědi | 17 | 58,62 % | 23,61 % |
5. Víte, co to jsou jazykové prostředky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 54 | 75 % | 75 % |
ne | 18 | 25 % | 25 % |
6. Uvědomujete si, že každá reklama má určité jazykové prostředky, což je zásadní prostředek, kterým vás reklama ovlivňuje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 49 | 89,09 % | 68,06 % |
ne | 6 | 10,91 % | 8,33 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.