Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama

Reklama

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Steffelová
Šetření:03. 03. 2019 - 08. 03. 2019
Počet respondentů:72
Počet otázek (max/průměr):6 / 5.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen pro všechny, kreří alespoň někdy viděli reklamu u televizi. :) 6 jednoduchých otázek vám zabere jen chvilku.

Odpovědi respondentů

1. Myslíte si, že vás reklama ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4461,11 %61,11 %  
ne2838,89 %38,89 %  

Graf

2. Koupil/a jste si někdy nějaký produkt z reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5272,22 %72,22 %  
ne2027,78 %27,78 %  

Graf

3. Která reklama upoutá více vaši pozornost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air Bank5272,22 %72,22 %  
Moneta Money Bank1825 %25 %  
pojišťovna Generali22,78 %2,78 %  

Graf

4. Která reklama (na jaký produkt) se vám nejvíce líbí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola26,9 %2,78 %  
žádná26,9 %2,78 %  
Cocacola13,45 %1,39 %  
všeobecně se mi reklamy nelíbí13,45 %1,39 %  
Nejvíc mě asi poslední dobou zaujala reklama na mléčnou rýži s vycpaným medvědem za volantem. Čím větší pytlovina, tím spíš si to zapamatuji.13,45 %1,39 %  
všechny13,45 %1,39 %  
Jack Daniels13,45 %1,39 %  
reklama na kofolu, jak jde s tatínkem do lesa pro stromeček, mám to spojení s vánoční náladou13,45 %1,39 %  
hornbach13,45 %1,39 %  
Tydýt13,45 %1,39 %  
ostatní odpovědi t-mobile, kofola
Bakerols
Nelíbí se mi žádná - většina je velmi chudá duchem.
Hodně se mi líbí reklamy České spořitelny, Kofola a Coca cola. Na jinou si ted nevzpomínám, že b mě zaujala
voda Rajec
Air Bank, Old Spice
kofola - vánoční s prasátkem
k předchozí otázce - zaškrtla jsem Air bank, jenom proto, že by mě dotazník jinak nepustil dál - ale žádné reklamy nesleduji a neznám, vyhýbám se jim, otravují mě.
....
nemám oblíbenou reklamu
Líbí se mi kterákoliv reklama, kde hraje hezká hudba (např. reklamy na auta Renault, Peugeot nebo Citroen)
Klasická vánoční na Kofolu
Líbily se mi staré reklamy na T-Mobile. Teď reklamy v televizi nesleduji.
Kofola(pejsek)
Heureka (očička trochu poštelovat)
Toaletní papír zewa
KFC
1758,62 %23,61 % 

Graf

5. Víte, co to jsou jazykové prostředky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5475 %75 %  
ne1825 %25 %  

Graf

6. Uvědomujete si, že každá reklama má určité jazykové prostředky, což je zásadní prostředek, kterým vás reklama ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4989,09 %68,06 %  
ne610,91 %8,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Myslíte si, že vás reklama ovlivňuje?

  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Koupil/a jste si někdy nějaký produkt z reklamy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Myslíte si, že vás reklama ovlivňuje?

2. Koupil/a jste si někdy nějaký produkt z reklamy?

3. Která reklama upoutá více vaši pozornost?

5. Víte, co to jsou jazykové prostředky?

6. Uvědomujete si, že každá reklama má určité jazykové prostředky, což je zásadní prostředek, kterým vás reklama ovlivňuje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Myslíte si, že vás reklama ovlivňuje?

2. Koupil/a jste si někdy nějaký produkt z reklamy?

3. Která reklama upoutá více vaši pozornost?

5. Víte, co to jsou jazykové prostředky?

6. Uvědomujete si, že každá reklama má určité jazykové prostředky, což je zásadní prostředek, kterým vás reklama ovlivňuje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Steffelová, M.Reklama (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://67894.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.