Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost firmy Kaufland

Společenská odpovědnost firmy Kaufland

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vendula M.
Šetření:07. 04. 2019 - 10. 04. 2019
Počet respondentů:113
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:63 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 prosím o pomoc s vyplněním dotazníku pro svou vysokoškolskou práci. Tématem je společenská odpovědnost malobchodního řetězce Kaufland. 

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Jak se nazývá prodejna, ve které utrácíte největší část výdajů za potraviny?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kaufland2522,12 %22,12 %  
Lidl2421,24 %21,24 %  
Billa1614,16 %14,16 %  
Albert 1210,62 %10,62 %  
Globus97,96 %7,96 %  
Tesco87,08 %7,08 %  
Rohlik.cz21,77 %1,77 %  
Penny21,77 %1,77 %  
test10,88 %0,88 %  
Billa dejvice10,88 %0,88 %  
ostatní odpovědi Norma
TERNO
Kauflad
Penny Market
Albert supermarket
Bíla
Lidl, Globus, Kaufland
Kaufland Praha Vypich
Lidl, Billa
Střelničná 2270/46, 180 00 Praha 8-Libeň
Kaufland Střelničná
COOP
Velkotržnice Lipence
1311,5 %11,5 % 

Graf

2. Kdy jste naposledy nakoupil/a v prodejně Kaufland?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Déle než před měsícem5246,02 %46,02 %  
Tento týden3228,32 %28,32 %  
Tento měsíc2723,89 %23,89 %  
Nikdy21,77 %1,77 %  

Graf

3. Když si představíte, že je značka Kaufland člověk, jaký by podle Vás byl? Vyberte nejvýše 2 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodinně založený3732,74 %32,74 %  
Unavený3127,43 %27,43 %  
Efektivní2522,12 %22,12 %  
Snadno čitelný2522,12 %22,12 %  
Pomáhá lidem1715,04 %15,04 %  
Zodpovědný1412,39 %12,39 %  
Lakomý1311,5 %11,5 %  
Svěží108,85 %8,85 %  
Uzavřený54,42 %4,42 %  

Graf

4. Do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky o prodejnách Kaufland? 1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Je ohleduplný vůči přírodě.2.8940.697
Je ohleduplný vůči svým zaměstnancům.3.1331.159
Produkty K-Classic považuji za kvalitní.2.8760.993
Kaufland často zklame má očekávání.3.1951.254
Prodejny Kaufland bych doporučil/a svým známým.2.5751.218
Značka Kaufland má dobrou pověst.2.7431.182

Graf

5. Vzpomínáte si na nějakou aktivitu, kterou Kaufland realizoval za účelem pomoci životnímu prostředí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8272,57 %72,57 %  
ano43,54 %3,54 %  
Ne.32,65 %2,65 %  
Nevim32,65 %2,65 %  
Nevzpomínám 21,77 %1,77 %  
Papírové tašky 21,77 %1,77 %  
mm10,88 %0,88 %  
ne10,88 %0,88 %  
Vůbec ne10,88 %0,88 %  
Nevom10,88 %0,88 %  
ostatní odpovědi Nevzpomínám si
Bohužel
od příštího roku zákaz plastových brček a plastového jednorázového nádobí, papírové tašky, v sortimentu se objevili salátové okurky bez plastového obalu...
bohužel ne
Z lásky k Česku, Boj proti plastu
Nikoliv
Zmenili skodlivy sortiment za vyjovujici.
Výstavba nové ekologické prodejny v Ostrově
Rekonstrukce prodejen
Tasky
bohužel ne, neboť ho málo navštěvuji, není ve mestě, kde žiji
Na žádnou si nevzpomínám
opuštění prodejny
1311,5 %11,5 % 

Graf

6. Vzpomínáte si na nějakou aktivitu, kterou Kaufland realizoval za účelem pomoci dětem, handicapovaným nebo jiným lidem v ČR?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7869,03 %69,03 %  
ano76,19 %6,19 %  
Ne.32,65 %2,65 %  
Nevim32,65 %2,65 %  
SOS vesničky 21,77 %1,77 %  
Nevzpomínám 21,77 %1,77 %  
Také ne10,88 %0,88 %  
Klaun10,88 %0,88 %  
Hřiště pro děti 10,88 %0,88 %  
spolupracuje (-oval) s organizací S.O.S. vesničky, v období Vánoc probíhala zaměstnanecká sbírka na handicapové10,88 %0,88 %  
ostatní odpovědi Spíš ne
potravinová sbírka pro seniory
bohužel ne
Penezni sbirka na domov duchodcu, spoluprace se spolecnosti loono - prispevky na dobrocinne organizace, sponzor CzechRun
Bohuzel ne
Nakupovali jsme vánoční dárky pro děti s dětských domovů
Dětská hřiště
ne, nesleduji
Pohlednice pro děti
bohužel ne, tyto aktivity nesleduji
Vůbec o žádné nevím
Nevzpomínám si
uplně ne
Asi ano
1412,39 %12,39 % 

Graf

7. Kterou z následujících organizací nebo aktivit si spojujete s obchodním řetězcem Kaufland? Zvolte nejvýše 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z lásky k Česku9281,42 %81,42 %  
K-potravinová sbírka2925,66 %25,66 %  
Maso z Modletic2421,24 %21,24 %  
Jiné108,85 %8,85 %  
Nákupní tašky z bio bavlny97,96 %7,96 %  
SOS dětské vesničky97,96 %7,96 %  
Fair trade87,08 %7,08 %  
Recyklace87,08 %7,08 %  
Zodpovědný rybolov76,19 %6,19 %  
Centrum Paraple21,77 %1,77 %  
Debra21,77 %1,77 %  

Graf

8. Které z níže uvedených bodů jsou pro vás při nákupu potravin nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České, domácí, regionální produkty6557,52 %57,52 %  
Produkty, které pocházejí ze šetrných chovů1815,93 %15,93 %  
Produkty šetrné k životnímu prostředí, klimatu a zdrojům87,08 %7,08 %  
Bezlepkové a bezlaktózové produkty76,19 %6,19 %  
Produkty bez genetických úprav76,19 %6,19 %  
Produkty se sníženým obsahem cukru, soli, tuku54,42 %4,42 %  
Bio produkty21,77 %1,77 %  
Fair trade produkty10,88 %0,88 %  

Graf

9. Na co by se podle Vás měl Kaufland zaměřit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Omezení obalů, zejména plastů4237,17 %37,17 %  
Poskytování informací o původu a podmínkách chovu zvířat u masa apod.2219,47 %19,47 %  
Ovoce a zelenina bez pesticidů1412,39 %12,39 %  
Financování projektů zaměřených na životní prostředí ČR1311,5 %11,5 %  
Financování projektů na podporu zdravé výživy ve školách87,08 %7,08 %  
Zlepšení životních a pracovních podmínek v zemích, kde se zboží vyrábí76,19 %6,19 %  
Financování sociálních projektů v ČR54,42 %4,42 %  
Ochrana ohrožených druhů ryb21,77 %1,77 %  

Graf

10. Co byste v Kauflandu změnil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic1715,18 %15,04 %  
Nevim1513,39 %13,27 %  
Ceny 32,68 %2,65 %  
Asi nic21,79 %1,77 %  
Přehlednost prodejny 21,79 %1,77 %  
více pokladních 21,79 %1,77 %  
Nevím, nenakupuji tam21,79 %1,77 %  
tsst10,89 %0,88 %  
chybi online shop10,89 %0,88 %  
více pokladních, když jsou fronty10,89 %0,88 %  
ostatní odpovědi Více upravené a uklizené filiálky
Přehlednost obchodu
Hodnocení zaměstnanců
pracovni dobu
Zařadila bych více českých výrobků
uklidila tam
Vice akcnich nabidem
Bohuzel zde nenakupuji, cimz ma odpoved zni: “nevim”.
Nic,každý obchod má své!
falešné slevy, personál (evidentně berou všechny)
Ve špičce více otevřených kas
Celkovou reklamní kampaň, kvalifikované zaměstnance
Vernostni karty pro zákazníky
Různé
Zavedla bych Vernostni zakaznickou kartu
Větší dostupnost zbozi
Více poboček
Organizaci regálů Vše je v jedné cestě
Nedůstojné lustrace zákazníků pokladními
.
Polorajcha
Kvalitu potravin a vzhled prodejen
Mene plastu
hodnoty zaměstnavatele
Nevin
Aby platil daně v ČR
Zavést i menší prodejny
ani ne změnil, spíše pokračoval v přestavbách a změně stylu, znatelného od loňského roku
nerudné důchodce ve čtvrteční MHD :)
Prodejny
Zvyseni poctu zamestnancu na filialkach pro zkvalitneni sluzeb zakaznikovi
Přístup k zaměstnancům, více fungujících pokladen a snížení zátěže na pokladní
Lokalizovat blizek metru a vice mensich prodejen
Personal
Těžko říci, CSR je velmi citlivým tématem a je těžké přesvědčit lidi, že se jedná o upřímný koncept a o tom, že zrovna potraviny Kauflandu jsou ty nejlepší a nejzdravější - tvrdí to kolem nás všechny tyto řetězce. Když se řekne Kaufland, vybaví se mi diskont, výběr z nesčetného množství produktů. Změnit povědomí o nakupování v Kauflandu a celkově v ostatních řetězcích je velmi obtížné a společenskou odpovědností se to jen tak nezmění.
Jeho přístup k zákazníkům
Pověst ráje slev pro důchodce
Nektery sortiment
Upravenosti prodejen, lepší prezentace zboží na regálech, je nutné příjmout více zaměstnanců na prodejny, aby se mohli více věnovat kontrole zboží, doplňování zboží a jeho prezentaci.
Uspořádání prodejní plochy
Prodejny, působí ponurým dojmem.
Více známých značek ( Jacobs, Nespresso, cocolino, surf, knor)
Větsi výběr zdravych produktů ( maslo GHI, vice sojovych vyrobků, glazurované ryby, neprazene musli....)
Zredukovat systém samoobslužných pokladen a zachovat klasické kasy.
Omezení plastových obalů
Prehlednejsi popisky, ceny, vetsi vyber potravin
...
systém řazení a výběru produktů - je to velká a poněkud nepřehledná sámoška s poměrně velkým zastoupením nezdravých potravin plných aditiv
Vetsi šíře sortimentu
Zreorganizoval bych to tam a zaměstnancům dal vyšší platy, ale některé vyhodil
Chování vedení
Reditelku
Více otevřených pokladen
skoro všechno
Nevím, moc tam nechodim
více pokladen
o KF nic nevím, je mi to jedno
nemohu posoudit, nakupuji zde málo
online nakup
kvalita masa
využila bych možnost koupě textilní tašky
Asi nic , jsem spokojená.
Používání plastových sáčku a igelitek
zavedla bych etodu Kaizen
Zboží v akci
od základu změnit tento low cost prodej zbytků
6658,93 %58,41 % 

Graf

11. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7768,14 %68,14 %  
Muž3631,86 %31,86 %  

Graf

12. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 29 let5649,56 %49,56 %  
30 – 453934,51 %34,51 %  
46 – 601513,27 %13,27 %  
61 a více let32,65 %2,65 %  

Graf

13. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 000 – 49 000 Kč3934,51 %34,51 %  
10 000 – 29 000 Kč2925,66 %25,66 %  
Více než 50 000 Kč2723,89 %23,89 %  
Nechci uvést1513,27 %13,27 %  
Do 10 000 Kč32,65 %2,65 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak se nazývá prodejna, ve které utrácíte největší část výdajů za potraviny?

2. Kdy jste naposledy nakoupil/a v prodejně Kaufland?

3. Když si představíte, že je značka Kaufland člověk, jaký by podle Vás byl? Vyberte nejvýše 2 možnosti.

4. Do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky o prodejnách Kaufland? 1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím.

5. Vzpomínáte si na nějakou aktivitu, kterou Kaufland realizoval za účelem pomoci životnímu prostředí?

6. Vzpomínáte si na nějakou aktivitu, kterou Kaufland realizoval za účelem pomoci dětem, handicapovaným nebo jiným lidem v ČR?

7. Kterou z následujících organizací nebo aktivit si spojujete s obchodním řetězcem Kaufland? Zvolte nejvýše 3 možnosti.

8. Které z níže uvedených bodů jsou pro vás při nákupu potravin nejdůležitější?

9. Na co by se podle Vás měl Kaufland zaměřit?

10. Co byste v Kauflandu změnil/a?

11. Jste

12. Kolik je vám let?

13. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak se nazývá prodejna, ve které utrácíte největší část výdajů za potraviny?

2. Kdy jste naposledy nakoupil/a v prodejně Kaufland?

3. Když si představíte, že je značka Kaufland člověk, jaký by podle Vás byl? Vyberte nejvýše 2 možnosti.

4. Do jaké míry souhlasíte s následujícími výroky o prodejnách Kaufland? 1=zcela souhlasím, 5=zcela nesouhlasím.

5. Vzpomínáte si na nějakou aktivitu, kterou Kaufland realizoval za účelem pomoci životnímu prostředí?

6. Vzpomínáte si na nějakou aktivitu, kterou Kaufland realizoval za účelem pomoci dětem, handicapovaným nebo jiným lidem v ČR?

7. Kterou z následujících organizací nebo aktivit si spojujete s obchodním řetězcem Kaufland? Zvolte nejvýše 3 možnosti.

8. Které z níže uvedených bodů jsou pro vás při nákupu potravin nejdůležitější?

9. Na co by se podle Vás měl Kaufland zaměřit?

10. Co byste v Kauflandu změnil/a?

11. Jste

12. Kolik je vám let?

13. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

M., V.Společenská odpovědnost firmy Kaufland (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://68694.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.