Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy

Vliv reklamy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Hospodková
Šetření:18. 04. 2019 - 21. 04. 2019
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 prosím o vyplnění krátkého dotazníku. Výsledky tohoto dotazníku využiji ve své seminární práci. 

Odpovědi respondentů

1. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [V televiziotázka č. 2, V rádiuotázka č. 2, Na sociálních sítíchotázka č. 2, V novináchotázka č. 2, Billboardyotázka č. 2, Nesetkávám se s reklamouotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi1768 %68 %  
Na sociálních sítích728 %28 %  
Billboardy14 %4 %  

Graf

2. Ovlivňují Vás reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1768 %68 %  
ano832 %32 %  

Graf

3. Koupili jste si někdy produkt pouze na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1560 %60 %  
ano728 %28 %  
nevím312 %12 %  

Graf

4. Obtěžují Vás reklamy v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obtěžují1768 %68 %  
spíše obtěžují728 %28 %  
neobtěžují14 %4 %  

Graf

5. Jak na Vás působí reklama na produkty v seriálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nelíbí se mi to1872 %72 %  
Nevadí mi to624 %24 %  
Produkty si na základě této reklamy kupuji14 %4 %  

Graf

6. Co musí účinkovat v reklamě, aby Vás zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příroda1352 %52 %  
zvířata1040 %40 %  
mladí lidé728 %28 %  
děti416 %16 %  
moderní stavby416 %16 %  
auta312 %12 %  
rodina312 %12 %  

Graf

7. Která reklama se Vám líbí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná220 %8 %  
nelíbí se mi žádná, některé snesu, jiné mě vysloveně odpuzují110 %4 %  
Moneta - starší 110 %4 %  
reklama na kofolu110 %4 %  
špatně postavený dotazník, i předchozí otázka, musí něco zaujmout?110 %4 %  
Přitažlivá, vtipná, chytrá a zajímavá.110 %4 %  
ikea110 %4 %  
z českých většina na Kofolu110 %4 %  
Červený kříž110 %4 %  

Graf

8. Poznáte klamavou reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1248 %48 %  
nevím1040 %40 %  
ne312 %12 %  

Graf

9. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1976 %76 %  
muž624 %24 %  

Graf

10. Kolik Vám je let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-251352 %52 %  
26-45728 %28 %  
46-60312 %12 %  
více než 6028 %8 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Hospodková , A.Vliv reklamy (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://68835.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.