Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy
Vliv reklamy
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Aneta Hospodková |
---|---|
Šetření: | 18. 04. 2019 - 21. 04. 2019 |
Počet respondentů: | 25 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 9.4 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 60,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:05 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplnění krátkého dotazníku. Výsledky tohoto dotazníku využiji ve své seminární práci.
Odpovědi respondentů
1. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [V televizi → otázka č. 2, V rádiu → otázka č. 2, Na sociálních sítích → otázka č. 2, V novinách → otázka č. 2, Billboardy → otázka č. 2, Nesetkávám se s reklamou → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V televizi | 17 | 68 % | 68 % |
Na sociálních sítích | 7 | 28 % | 28 % |
Billboardy | 1 | 4 % | 4 % |
2. Ovlivňují Vás reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 17 | 68 % | 68 % |
ano | 8 | 32 % | 32 % |
3. Koupili jste si někdy produkt pouze na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 15 | 60 % | 60 % |
ano | 7 | 28 % | 28 % |
nevím | 3 | 12 % | 12 % |
4. Obtěžují Vás reklamy v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obtěžují | 17 | 68 % | 68 % |
spíše obtěžují | 7 | 28 % | 28 % |
neobtěžují | 1 | 4 % | 4 % |
5. Jak na Vás působí reklama na produkty v seriálech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nelíbí se mi to | 18 | 72 % | 72 % |
Nevadí mi to | 6 | 24 % | 24 % |
Produkty si na základě této reklamy kupuji | 1 | 4 % | 4 % |
6. Co musí účinkovat v reklamě, aby Vás zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
příroda | 13 | 52 % | 52 % |
zvířata | 10 | 40 % | 40 % |
mladí lidé | 7 | 28 % | 28 % |
děti | 4 | 16 % | 16 % |
moderní stavby | 4 | 16 % | 16 % |
auta | 3 | 12 % | 12 % |
rodina | 3 | 12 % | 12 % |
7. Která reklama se Vám líbí?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádná | 2 | 20 % | 8 % |
nelíbí se mi žádná, některé snesu, jiné mě vysloveně odpuzují | 1 | 10 % | 4 % |
Moneta - starší | 1 | 10 % | 4 % |
reklama na kofolu | 1 | 10 % | 4 % |
špatně postavený dotazník, i předchozí otázka, musí něco zaujmout? | 1 | 10 % | 4 % |
Přitažlivá, vtipná, chytrá a zajímavá. | 1 | 10 % | 4 % |
ikea | 1 | 10 % | 4 % |
z českých většina na Kofolu | 1 | 10 % | 4 % |
Červený kříž | 1 | 10 % | 4 % |
8. Poznáte klamavou reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 12 | 48 % | 48 % |
nevím | 10 | 40 % | 40 % |
ne | 3 | 12 % | 12 % |
9. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 19 | 76 % | 76 % |
muž | 6 | 24 % | 24 % |
10. Kolik Vám je let?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 | 13 | 52 % | 52 % |
26-45 | 7 | 28 % | 28 % |
46-60 | 3 | 12 % | 12 % |
více než 60 | 2 | 8 % | 8 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.