Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum trhu obuvi

Průzkum trhu obuvi

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Karas
Šetření:23. 04. 2019 - 25. 04. 2019
Počet respondentů:24
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jedná se o marketingový výzkum v rámci semestrální práce na VŠ ohledně trhu s obuví.
 

Odpovědi respondentů

1. Kde nejčastěji kupujete nové boty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenný obchod2187,5 %87,5 %  
e-shop312,5 %12,5 %  

Graf

2. Kolik průměrně platíte za jeden pár bot?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500-1000 Kč937,5 %37,5 %  
1500-2000 Kč625 %25 %  
1000-1500 Kč520,83 %20,83 %  
2000-2500 Kč28,33 %8,33 %  
3000 Kč a více14,17 %4,17 %  
do 500 Kč14,17 %4,17 %  

Graf

3. Jaký typ bot si nejčastěji kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tenisky1562,5 %62,5 %  
klasické kožené boty729,17 %29,17 %  
lodičky729,17 %29,17 %  
kotníkové boty625 %25 %  
polobotky416,67 %16,67 %  
kozačky312,5 %12,5 %  
Letní sandalky14,17 %4,17 %  
turistické14,17 %4,17 %  
armádní obuv14,17 %4,17 %  
sandálky14,17 %4,17 %  

Graf

4. Podle čeho se rozhodujete při výběru nových bot?

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
značka3.4355.115
cena2.5222.684
kvalita2.5222.945
design2.5224.076
komfort2.6522.662
doporučení4.6092.064

Graf

5. Jaký materiál preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám preferenci1250 %50 %  
kůže937,5 %37,5 %  
umělá kůže312,5 %12,5 %  
tkanina312,5 %12,5 %  
umělé materiály28,33 %8,33 %  
kvalitní materiál a zpracování14,17 %4,17 %  

Graf

6. Jaké máte zkušenosti s botami vyrobenými na míru?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné2291,67 %91,67 %  
dobré28,33 %8,33 %  

Graf

7. Kolik času byste byli ochotní věnovat nákupu bot, které by vám naprosto vyhovovaly od prvního obutí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hodinu833,33 %33,33 %  
10 minut833,33 %33,33 %  
půl hodiny520,83 %20,83 %  
hodinu a půl28,33 %8,33 %  
dvě hodiny a více14,17 %4,17 %  

Graf

8. Jak často si obvykle kupujete novou obuv?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za rok1145,83 %45,83 %  
jednou za půl roku833,33 %33,33 %  
jednou za 3 měsíce312,5 %12,5 %  
jednou za měsíc14,17 %4,17 %  
více než jednou za měsíce14,17 %4,17 %  

Graf

9. S jakými problémy se potýkáte při nákupu obuvi?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

hledání vhodné velikosti obuvi, která zaujme

malý výběr kvalitních českých značek

Mám ploché nohy - takže jsou poměrně široké a 99% veškeré obuvi mi vůbec nesedí. Navíc mám poloviční velikost (38,5).

Moc široká obuv

nemohu často najít svou velikost

neochota prodavaček

obrovská nabídka 15cm jehel nebo tlustých kůlů, ale málo středně vysokých užších podpatků. nepohodlné boty. málo barevných bot.

správná velikost

Většinou vypadají strašně a nejsou komfortní

Vysoká cena za méně kvalitní materiál; zbytečně drahá značka (která je v zahraničí považována za obyčejnou)

židlička, chaos kolem, netrpělivá prodavačka (ale to je málokdy), jinak kupuji v klidu a bez problémů

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Karas, T.Průzkum trhu obuvi (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://68858.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.