Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kofola

Kofola

Japonsko jako cílová destinace pro turisty z ČR
Láká Vás Japonsko? Co byste chtěl(a) vidět? Neláká Vás? Proč? [cca 5-7min]

(konec vyplňování 23. 12. 2019)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Voženílková
Šetření:05. 11. 2019 - 14. 11. 2019
Počet respondentů:140
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:65,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

v rámci předmětu "Základy marketingu" zpracováváme seminární práci na téma  "Kofola".

Jsme rády, že si na náš dotazník uděláte 5 minut času.

Tímto děkujeme za Váš čas.

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9769,29 %69,29 %  
Muž4330,71 %30,71 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 až 265438,57 %38,57 %  
27 až 354330,71 %30,71 %  
44 a více2115 %15 %  
11 až 18117,86 %7,86 %  
36 až 4396,43 %6,43 %  
19 až2621,43 %1,43 %  

Graf

3. Kde kupujete Kofolu nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarketu8963,57 %63,57 %  
V restauraci7855,71 %55,71 %  
Nekupuji42,86 %2,86 %  
Automatu10,71 %0,71 %  
Nekupuju10,71 %0,71 %  
Na pumpě10,71 %0,71 %  
skoro vůbec10,71 %0,71 %  
benzinka10,71 %0,71 %  
všude, kde to jde10,71 %0,71 %  

Graf

4. Preferujete klasickou Kofolu, nebo Kofolu s příchutí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Kofola bez příchutiotázka č. 6, Kofola s příchutíotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola bez příchuti12488,57 %88,57 %  
Kofola s příchutí1611,43 %11,43 %  

Graf

5. Pokud jste v předchozí otázce odpovděli „Kofola s příchutí " jaká z těchto příchutí Vám chutná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Citrus637,5 %4,29 %  
Vanilka637,5 %4,29 %  
Bez cukru425 %2,86 %  
Meloun425 %2,86 %  
Višeň425 %2,86 %  
Malina318,75 %2,14 %  
Ostružina318,75 %2,14 %  
Angrešt212,5 %1,43 %  
Meruňka16,25 %0,71 %  

Graf

6. Jak často Kofolu konzumujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyjímečně6042,86 %42,86 %  
Jednou za měsíc4431,43 %31,43 %  
Jednou týdně1611,43 %11,43 %  
Několikrát týdně107,14 %7,14 %  
Každý den21,43 %1,43 %  
několikrát za měsíc21,43 %1,43 %  
Nekonzumuji10,71 %0,71 %  
párkrát do měsíce10,71 %0,71 %  
já nikdy ,rodina často10,71 %0,71 %  
Čas od času a restaurace, když ř>dím10,71 %0,71 %  
1x za deset let10,71 %0,71 %  
Rozhodně ne "vyjímečně", takové slovo neexistuje. Výjimečně.10,71 %0,71 %  

Graf

7. Při jaké události nápoj pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bez příležitosti, klasicky8258,57 %58,57 %  
K jídlu6848,57 %48,57 %  
Oslava5640 %40 %  

Graf

8. Myslíte si, že chuť Kofoly je nahraditelná jinými kolovými nápoji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10877,14 %77,14 %  
Ano3222,86 %22,86 %  

Graf

9. Líbí se Vám prodevení televizních reklam společnosti Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11682,86 %82,86 %  
Ne2417,14 %17,14 %  

Graf

10. Zaujaly Vás reklamy společnosti Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9984,62 %70,71 %  
Ne1815,38 %12,86 %  

Graf

11. Pokud ano, jaká? (Prosím vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

když ji miluješ...

-

.

.

"...nene já nemusím, já už ho vidím."

"Když vydržíš až do večera nepapat, uvidíš zlatý prasátko."

"Ne ne, já nemusím, já už ho vidím..."

“Já nemusim já už ho vidim”

“Já nemusím, já už ho vidím”

čivava

Dáf fi fofolu?

Dáš si fofolu?

Dáš si fofolu?

Divočák, Nádraží,Skála

Divočák, pes.

divoké prase, čivava, limča...

Fofola

Fofola

já nemusím, já už ho vidím

Já nemusím, já už ho vidím :-)

je super

Když ji miluješ, není co řešit

Když ji miluješ, není co řešit a vánoční s prasetem

Když ji miluješ, není co řešit. Fofola

Kluk na kole

Kofola - Prasátko: "a bude mít i ty zahnutý zuby nahoru?"

Milenci se milujou, Fofola

na nudistické pláži, divoký čuník atd

na žádnou konkrétní si nevzpomínám, už x let nemám televizi, ale z minulosti (nebo pokud náhodou reklamu zahlédnu v tv na návštěvě u rodičů) si pamatuju, že reklamy na Kofolu byly míň prostoduché a víc zábavné než většina ostatních reklam.

nejvíce ta s holčičkou a prasetem - já už ho vidím

nene já nemusím, já už ho vidím

Není z cukru, Učitelka, Máj

NEROZUMÍM.

Neřeš

nevzpomenu si

Nudaplaz

Pašík

Pěnožrouti, Replyšovna, Máj čas lásky

Prasátko

prasátko

Prasátko.

prasátkooo

předvánoční u řezaného stromečku v lese.....se zuby nahoru

reklama s divočákem Ne ne, já nemusím, já už ho vidím.

reklamy s pejskem Ftefanem

Rozhodně vánoční klasika s divočákem... později nuda pláž, klíště.

s divočákem

s holčičkou a divočákem a rozhodně se Ftefanem

s prasátkem zlatým

s šišlajícím psem

samozřejmě vánoční

Se zlatým prasátkem, holčičkou a tatínkem. Známe ji doma prakticky nazpaměťa zbožňujeme ji.

Stará reklama s prasátkem.

ta se psem

To s tím šišlajícím psem

už si nepamatuji

V podstate všechny

vanocni

Vanocni

Vanocni prasatko a Ftefan

Vánoční

Vánoční

Vánoční

Vánoční

Vánoční

Vánoční

Vánoční

Vánoční

Vánoční

Vánoční - a bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru? S Robotem co chce naučit co je láska Fofola pes

vánoční (… "já nemusí. já už ho vidím...")

Vánoční (nene, já nemusim, já už ho vidim) Alofok Jak dívka stojí na knihách, aby mohla políbit partnera

Vánoční klasika a reklamy s tím psem mefloun

vánoční prasátko, reklama na nudapláži

Vánoční reklama "já nemusím, já už ho vidím"

Vánoční reklama s prasátkem

Vánoční reklama se zlatým prasátkem.

vánoční s divočákem v lese

Vánoční s divokým prasetem (běží v TV již několik let)

Vánoční s prasátkem

Vánoční s prasátkem

Vánoční s prasatkem

vánoční s prasátkem

Vánoční s prasatkem, u vody - když ji miluješ, není co řešit

Vánoční s prasetem

Vánoční zlaté prasátko!!!! Když ji miluješ,není co řešit.

Vánoční- prasátko

Vánoční, která běží už přes 10 let

Vetsina

Většina

všechny

Všechny

Všechny "když ji miluješ, není co řešit". Věta ze života.

Vtipné

Zlaté prasátko

zlaté prasátko, my se jako máme?, nuda pláž na koupališti

Zlatý prasátko

Žahnutý žuby nahólu.

12. Co vás na nich zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

.

...

2

atmosféra

bezprostřednost, nenásilnost

Byly vtipné.

čivava

Dítě

divočák

dlouho jsem žádnou neviděla, ale pamatuju si, že u diváků poměrně dobře uměly vyvolat příjemnou nostalgii

Ftefan

gdg

Hezké zpracování

Humor

Jdou vtipné, líbivé

je milá,stala se z ní tradice

Je to stálá Vánoční reklama, v televizi je každý rok. Je vtipná.

Je to vtipné a originální

Je vtipná

Je vtipná

jedna z nejlepších reklam

Jednoduché a přitom velice zábavné

Jéééééé

Jsou nápadité. Z trapných chvilek udělají kouzelnou romantiku.

Krásně udělané, nebyly nudné, byly vtipné a roztomilé

Kreativita

legrace, láska

Legrace, motiv lásky

legrační

Líbí se mi spojení zdánlivě nesourodých dvojic a k tomu věta "když ji miluješ, není co řešit". Je to skoro životní moudro.

milá, příjemná, vtipná, nenucená

Motiv, originalita

Nápad

Napad,originalita

nápadité a kreativní zpracování

nápaditost

nápaditost

Nápaditost, pes s fofolou byl vtipný, díky čemuž si lidé kofolu a tuto reklamu zapamatovali

Nevím.

Nostalgie

Originalita (až na fofoláka..)

Originalita, vtipnost

Originalita.

Originální moto

Originální, zajímavé a vtipné zpracování

Originálnost a lehká zapamatovatelnost

Pašík

Pes

pes

prasátko má velký žubýýý, ukázka ideálního rodinného života

provedení

Provedení

Roztomilost, vtipnost, originalita

Srandovní

Šišlající pes :D

Vánoční atmosféra, vtipně připraveno

vše

Všechno

vtip

vtip

vtip

Vtip

Vtip

vtip

vtip

Vtip

Vtip

vtip

Vtip

Vtip a láska

vtip a lehkost

vtip, byly milé

Vtip, nápad, zapamatovatelnost

Vtip.

Vtip.

Vtipná

Vtipna

Vtipné

vtipné

Vtipné

vtipné

Vtipné provedení

vtipnost

Vtipnost

vtipnost

Vtipnost

vtipnost

vtipnost

Vtipnost

vtipnost

Vtipnost a přitom i originálnost

Vtipnost situace

Vtipnost, originalita

Vtipnost, originalita

Vtipnost, originalní - stejně jako je kofola

zpracování, načasování , v hlavní roli byla životní situace ne produkt

13. Všimáte si účasti společnsoti Kofola na společenských akcích? (Reklama, plakáty, reklamní předměty...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10071,43 %71,43 %  
Ano4028,57 %28,57 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Při jaké události nápoj pijete?

  • odpověď Bez příležitosti, klasicky:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 6. Jak často Kofolu konzumujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Kde kupujete Kofolu nejčastěji?

4. Preferujete klasickou Kofolu, nebo Kofolu s příchutí?

6. Jak často Kofolu konzumujete?

7. Při jaké události nápoj pijete?

8. Myslíte si, že chuť Kofoly je nahraditelná jinými kolovými nápoji?

9. Líbí se Vám prodevení televizních reklam společnosti Kofola?

10. Zaujaly Vás reklamy společnosti Kofola?

12. Co vás na nich zaujalo?

13. Všimáte si účasti společnsoti Kofola na společenských akcích? (Reklama, plakáty, reklamní předměty...)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Kde kupujete Kofolu nejčastěji?

4. Preferujete klasickou Kofolu, nebo Kofolu s příchutí?

6. Jak často Kofolu konzumujete?

7. Při jaké události nápoj pijete?

8. Myslíte si, že chuť Kofoly je nahraditelná jinými kolovými nápoji?

9. Líbí se Vám prodevení televizních reklam společnosti Kofola?

10. Zaujaly Vás reklamy společnosti Kofola?

12. Co vás na nich zaujalo?

13. Všimáte si účasti společnsoti Kofola na společenských akcích? (Reklama, plakáty, reklamní předměty...)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Voženílková, L.Kofola (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://69867.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.