Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování přes internet

Nakupování přes internet

Pijete energetické nápoje?
Zúčastněte se prosím průzkumu k diplomové práci Daniela Svěchoty

(veřejné výsledky)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Mádr
Šetření:02. 01. 2020 - 31. 01. 2020
Počet respondentů:321
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosím o vyplnění dotazníku na téma elektronického nakupování (nakupování přes internet).

Dotazník je anonymní a výsledky budou použity v mé bakalářské práci. Vyplnění Vám zabere jen chvilku.

Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena23974,45 %74,45 %  
Muž8225,55 %25,55 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 – 3414545,17 %45,17 %  
16 – 2410432,4 %32,4 %  
35 – 505216,2 %16,2 %  
50 a více206,23 %6,23 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká škola12940,19 %40,19 %  
Střední s maturitou12438,63 %38,63 %  
Základní309,35 %9,35 %  
Vyšší odborná škola247,48 %7,48 %  
Střední bez maturity144,36 %4,36 %  

Graf

4. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný18056,07 %56,07 %  
Student8325,86 %25,86 %  
Jiné3611,21 %11,21 %  
Nezaměstnaný154,67 %4,67 %  
Důchodce72,18 %2,18 %  

Graf

5. Nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano31096,57 %96,57 %  
Ne113,43 %3,43 %  

Graf

6. Pokud ne, proč? (Vyberte více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Upřednostňují nákup osobně11100 %3,43 %  
Nevím jak19,09 %0,31 %  
Mám strach19,09 %0,31 %  
nebaví mě platit poštovné a věci si radši vyzkouším osobně19,09 %0,31 %  

Graf

7. Jaké jsou vaše největší obavy z nákupu přes internet? (Vyberte více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zboží nebude odpovídat popisu17656,77 %54,83 %  
Případná reklamace vadného zboží17255,48 %53,58 %  
Nedůvěra v prodejce10533,87 %32,71 %  
nemám30,97 %0,93 %  
nebude doručeno včas10,32 %0,31 %  
Jak už se mi někdy stalo - Zboží, produkt NEDORAZÍ, ZTRATÍ SE v průběhu přepravy10,32 %0,31 %  
zbozi vubec neprijde10,32 %0,31 %  
horší možnost výměny10,32 %0,31 %  
komplikace při dopravě10,32 %0,31 %  
nemám obavy10,32 %0,31 %  
Špatná volba zboží (nemohu si ho prohlédnout, vyzkoušet)10,32 %0,31 %  
Únik informací o platebních kartách, únik klientských účtů10,32 %0,31 %  
nesedící velikost oblečení10,32 %0,31 %  
ověřte si praxi10,32 %0,31 %  
budou zcizeny mé osobní údaje.10,32 %0,31 %  
platba kartou10,32 %0,31 %  
kvalita potravin10,32 %0,31 %  
obavy nemám10,32 %0,31 %  
pomale vyrizeni objednavky, problem s dorucenim ci ztrata baliku10,32 %0,31 %  
obavy nemám, proto nakupuji.10,32 %0,31 %  
platba kartou přes internet, když nelze vybrat jinou možnost platby10,32 %0,31 %  

Graf

8. Na jakém zařízení nejčastěji provádíte nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Počítač22070,97 %68,54 %  
Mobilní telefon8627,74 %26,79 %  
Tablet41,29 %1,25 %  

Graf

9. Jak často nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často (jednou měsíčně)13744,19 %42,68 %  
Často (několikrát do měsíce)11436,77 %35,51 %  
Málo (jednou za půl roku)5417,42 %16,82 %  
Velmi málo (jednou ročně nebo méně)51,61 %1,56 %  

Graf

10. Jaké zboží či služby nejvíce nakupujete? (Vyberte více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektronika16553,23 %51,4 %  
Móda16151,94 %50,16 %  
Služby (ubytování, letenky, apod.)14145,48 %43,93 %  
Knihy12540,32 %38,94 %  
Kosmetika11236,13 %34,89 %  
Potraviny5216,77 %16,2 %  
chovatelské potřeby51,61 %1,56 %  
Drogerie30,97 %0,93 %  
hračky30,97 %0,93 %  
sportovní potřeby20,65 %0,62 %  
hry20,65 %0,62 %  
Věci do domácnosti20,65 %0,62 %  
Hry a hračky10,32 %0,31 %  
Předměty související s kreativitou (DIY)10,32 %0,31 %  
Autodily10,32 %0,31 %  
CD + DVD10,32 %0,31 %  
granule pro psy10,32 %0,31 %  
Věci pro psa10,32 %0,31 %  
pc hry10,32 %0,31 %  
Různě10,32 %0,31 %  
chovatelské potřeby, rostliny10,32 %0,31 %  
drogy10,32 %0,31 %  
potravinové doplňky,zdravotní pomůcky10,32 %0,31 %  
Doplňky stravy10,32 %0,31 %  
krmivo10,32 %0,31 %  
Potřeby pro zvířata10,32 %0,31 %  
hry na konzole, fitness doplňky10,32 %0,31 %  
vstupenky10,32 %0,31 %  
krmení pro psa10,32 %0,31 %  
Sportovni oblečení a boty pro děti (osvědčené)10,32 %0,31 %  
Péče o zvířata10,32 %0,31 %  
Domácí potřeby10,32 %0,31 %  
CD10,32 %0,31 %  
jídla z restaurací s donáškou10,32 %0,31 %  
technické záležitosti10,32 %0,31 %  
hračky a papírnictví pro dítě, oblečení pro ditě10,32 %0,31 %  
Věci pro dítě (nádobí, prikrmy, pleny...)10,32 %0,31 %  
co potřebuji10,32 %0,31 %  
Krmivo pro kočky10,32 %0,31 %  
Doplňky stravy a žrádlo pro kočky10,32 %0,31 %  
jízdenky10,32 %0,31 %  
dárky, kravinky10,32 %0,31 %  
vybavení domácnosti10,32 %0,31 %  
Dětské potřeby10,32 %0,31 %  
Kultura10,32 %0,31 %  
povlečení, utěrky, hračky10,32 %0,31 %  
dětské zboží, krmivo pro psy10,32 %0,31 %  
hobby potřeby10,32 %0,31 %  
Nábytek10,32 %0,31 %  
stavební materiál10,32 %0,31 %  
Krmivo pro zvířata (velká balení za dobrou cenu)10,32 %0,31 %  
léky, doplňky10,32 %0,31 %  

Graf

11. Jaký preferujete způsob platby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Online platební kartou16753,87 %52,02 %  
Dobírka9430,32 %29,28 %  
Bankovní převod3812,26 %11,84 %  
Elektronická peněženka (PayPal, Skrill, apod.)113,55 %3,43 %  

Graf

12. Jaký preferujete způsob dopravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zásilkovna14245,81 %44,24 %  
Kurýrní služby (PPL, DPD, …)7423,87 %23,05 %  
Osobní odběr4915,81 %15,26 %  
Česká pošta4514,52 %14,02 %  

Graf

13. Měli jste při nákupu přes internet nějaký problém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, častootázka č. 14, Ano, ale jen výjimečněotázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jen výjimečně16252,26 %50,47 %  
Ne14245,81 %44,24 %  
Ano, často61,94 %1,87 %  

Graf

14. Pokud ano, jaký? (Vyberte více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedodržení termínu doručení9657,14 %29,91 %  
Vadné zboží7242,86 %22,43 %  
Zboží nebylo vůbec dodáno4023,81 %12,46 %  
Bylo mi doručeno jiné zboží3923,21 %12,15 %  
Neuznaná reklamace52,98 %1,56 %  
Zboží neodpovídalo popisu31,79 %0,93 %  
Zboží jsem platila předem, ale pošťák chtěl zaplatit znovu (dobírka). To jsem odmítla a napsala stížnost prodejci, ten se omluvil za chybné spárování platby a zboží poslal znovu.10,6 %0,31 %  
zboží bylo omylem posláno na dobírku, i když už bylo zaplaceno, vše se ale rychle vyřešilo10,6 %0,31 %  
Obstrukce při vrácení platby 10,6 %0,31 %  
PPL kurýr dodal zboží do jiného výdejního místa než bylo v objednávce10,6 %0,31 %  
např. objednávka na 2ks doručen jen 1ks10,6 %0,31 %  
Taky mi jednou zadrželi balík na hranicích.10,6 %0,31 %  
výzva k osobnímu odběru a na místě zjištění že zboží už není10,6 %0,31 %  
problémy s reklamací10,6 %0,31 %  
Drobnosti10,6 %0,31 %  
Špatná velikost, jiná barva 10,6 %0,31 %  
Špatně zvolená velikost 10,6 %0,31 %  
problém s dopravcem10,6 %0,31 %  
Ztrata dopravcem pred Vanoci10,6 %0,31 %  
Zboží neodpovídalo obrázku10,6 %0,31 %  
zboží, které bylo inzerováno, a které jsem si objednala, mi vůbec nepřišlo, a prodejce se k věci nijak nevyjádřil. Naštestí jsem neplatila předem, takže jsem o žádné peníze nepřišla.10,6 %0,31 %  
nekvalitní doprava10,6 %0,31 %  
Uznań reklamace, ale zdlouhavý stresující proces. Jednou jsem také koupila fake kabelku za 32.000, naštěstí mi prodejce vrátil peníze.10,6 %0,31 %  
problémy s kurýrními službami, kde nelze použít zásilkovnu či poštu10,6 %0,31 %  
Zmatky České pošty10,6 %0,31 %  
zásilka poškozená při přepravě10,6 %0,31 %  
problémy s českou poštou či PPL10,6 %0,31 %  
obchod, ze kterého jsem si zboží měla vyzvednout, byl kvůli dovolené zavřený delší dobu, než v něm moje zásilka mohla být uložena, a neuvedl tuto informaci na svých webových stránkách, tudíž jsem se o tom dozvěděla až ve chvíli, kdy již bylo příliš pozdě10,6 %0,31 %  

Graf

15. Jaké jsou Vaše důvody nakupování přes internet? (Vyberte více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pohodlí26384,84 %81,93 %  
Větší nabídka zboží22171,29 %68,85 %  
Nižší ceny16452,9 %51,09 %  
Rychlost8126,13 %25,23 %  
možnost porovnání 10,32 %0,31 %  
Čas. V práci jsem nonstop, takže si online nakoupím určité věci a jen zajdu na určité místo a převezmu si ho.10,32 %0,31 %  
úspora času10,32 %0,31 %  
dostupnost daného produktu10,32 %0,31 %  
možnost si zboží v klidu prohlédnout aniž by do mě valila nesmysly prodavačka, nemusím oblítávat obchody, což mě fyzicky unavuje, prohlídnu si případné recenze na internetu10,32 %0,31 %  
jinde dané věci nemají10,32 %0,31 %  
Možnost v klidu si pročíst informace o zboží a rozhodnout se10,32 %0,31 %  
Možnost si z recenzí zákazníků ověřit spokojenost s produktem, pokud jej kupuji prvně10,32 %0,31 %  
Nemám ráda lidi10,32 %0,31 %  
některé velikosti nelze koupit v kamenném obchodě10,32 %0,31 %  
věrnostní program (sbírání bodů při nákupu přes internet)10,32 %0,31 %  
dostupnost mimo vetší města10,32 %0,31 %  
Nemusím být v kontaktu s lidmi10,32 %0,31 %  
zboží v kamenném obchodě není10,32 %0,31 %  
obchod je daleko10,32 %0,31 %  
doprava10,32 %0,31 %  
nedostupnost daného zboží v kamenném obchodě10,32 %0,31 %  
Nemám auto10,32 %0,31 %  
Mohu tak koupit zboží, které v dostupných kamenných prodejnách nekoupím10,32 %0,31 %  

Graf

16. Jaké jsou Vaše kritéria pro výběr e-shopu? (Vyberte více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena23676,13 %73,52 %  
Spokojenost jiných zákazníků (recenze)23174,52 %71,96 %  
Způsob platby a dopravy16753,87 %52,02 %  
Zboží na skladě9831,61 %30,53 %  
Doba dodání7825,16 %24,3 %  

Graf

17. Nakupujete na zahraničních e-shopech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17857,42 %55,45 %  
Ne13242,58 %41,12 %  

Graf

18. Jaké e-shopy preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Preferuji české e-shopy19663,23 %61,06 %  
Nakupuji na obou10634,19 %33,02 %  
Preferuji zahraniční e-shopy82,58 %2,49 %  

Graf

19. Kolik přibližně utratíte měsíčně za nákupy na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501 – 1000 Kč10433,55 %32,4 %  
0 – 500 Kč8828,39 %27,41 %  
1001 – 2000 Kč7925,48 %24,61 %  
2001 – 5000 Kč278,71 %8,41 %  
5001 Kč a více123,87 %3,74 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

  • odpověď 16 – 24:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 4. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

4. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

  • odpověď Student:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Nakupujete přes internet?

  • odpověď Ne:
    • 29.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upřednostňují nákup osobně na otázku 6. Pokud ne, proč? (Vyberte více možností)

6. Pokud ne, proč? (Vyberte více možností)

  • odpověď Upřednostňují nákup osobně:
    • 29.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Nakupujete přes internet?

9. Jak často nakupujete přes internet?

  • odpověď Často (několikrát do měsíce):
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5001 Kč a více na otázku 19. Kolik přibližně utratíte měsíčně za nákupy na internetu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2001 – 5000 Kč na otázku 19. Kolik přibližně utratíte měsíčně za nákupy na internetu?

13. Měli jste při nákupu přes internet nějaký problém?

  • odpověď Ano, ale jen výjimečně:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bylo mi doručeno jiné zboží na otázku 14. Pokud ano, jaký? (Vyberte více možností)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vadné zboží na otázku 14. Pokud ano, jaký? (Vyberte více možností)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedodržení termínu doručení na otázku 14. Pokud ano, jaký? (Vyberte více možností)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží nebylo vůbec dodáno na otázku 14. Pokud ano, jaký? (Vyberte více možností)

17. Nakupujete na zahraničních e-shopech?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji na obou na otázku 18. Jaké e-shopy preferujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5001 Kč a více na otázku 19. Kolik přibližně utratíte měsíčně za nákupy na internetu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronická peněženka (PayPal, Skrill, apod.) na otázku 11. Jaký preferujete způsob platby?

18. Jaké e-shopy preferujete?

  • odpověď Preferuji české e-shopy:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Nakupujete na zahraničních e-shopech?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

5. Nakupujete přes internet?

6. Pokud ne, proč? (Vyberte více možností)

7. Jaké jsou vaše největší obavy z nákupu přes internet? (Vyberte více možností)

8. Na jakém zařízení nejčastěji provádíte nákup?

9. Jak často nakupujete přes internet?

10. Jaké zboží či služby nejvíce nakupujete? (Vyberte více možností)

11. Jaký preferujete způsob platby?

12. Jaký preferujete způsob dopravy?

13. Měli jste při nákupu přes internet nějaký problém?

14. Pokud ano, jaký? (Vyberte více možností)

15. Jaké jsou Vaše důvody nakupování přes internet? (Vyberte více možností)

16. Jaké jsou Vaše kritéria pro výběr e-shopu? (Vyberte více možností)

17. Nakupujete na zahraničních e-shopech?

18. Jaké e-shopy preferujete?

19. Kolik přibližně utratíte měsíčně za nákupy na internetu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

5. Nakupujete přes internet?

6. Pokud ne, proč? (Vyberte více možností)

7. Jaké jsou vaše největší obavy z nákupu přes internet? (Vyberte více možností)

8. Na jakém zařízení nejčastěji provádíte nákup?

9. Jak často nakupujete přes internet?

10. Jaké zboží či služby nejvíce nakupujete? (Vyberte více možností)

11. Jaký preferujete způsob platby?

12. Jaký preferujete způsob dopravy?

13. Měli jste při nákupu přes internet nějaký problém?

14. Pokud ano, jaký? (Vyberte více možností)

15. Jaké jsou Vaše důvody nakupování přes internet? (Vyberte více možností)

16. Jaké jsou Vaše kritéria pro výběr e-shopu? (Vyberte více možností)

17. Nakupujete na zahraničních e-shopech?

18. Jaké e-shopy preferujete?

19. Kolik přibližně utratíte měsíčně za nákupy na internetu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Mádr, O.Nakupování přes internet (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://70367.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.