Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Šikana ve škole

Šikana ve škole

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eliška Byrtusová
Šetření:15. 01. 2020 - 26. 01. 2020
Počet respondentů:155
Počet otázek (max/průměr):15 / 6.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento krátký dotazník se týká šikany ve škole a zkušenosti s ní. Výsledky tohoto dotazníku budou rozebrány v seminární práci.

Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12580,65 %80,65 %  
Muž3019,35 %19,35 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22-305837,42 %37,42 %  
16-214428,39 %28,39 %  
31-402415,48 %15,48 %  
40+159,68 %9,68 %  
0-15149,03 %9,03 %  

Graf

3. Setkal/a jste se osobně někdy s šikanou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jako šikanovanýotázka č. 6, Ano, jako šikanujícíotázka č. 5, Obojíotázka č. 4, Ano, pouze jako přihlížejícíotázka č. 9, Ne, nikdyotázka č. 13, Jako rodič, člen rodiny šikanovaného dítěteotázka č. 11, Jako učitelotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jako šikanovaný7950,97 %50,97 %  
Ne, nikdy3019,35 %19,35 %  
Ano, pouze jako přihlížející2012,9 %12,9 %  
Obojí127,74 %7,74 %  
Jako rodič, člen rodiny šikanovaného dítěte63,87 %3,87 %  
Jako učitel53,23 %3,23 %  
Ano, jako šikanující31,94 %1,94 %  

Graf

4. Co bylo dřív?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prvně jsem byl/a šikanován/a1173,33 %7,1 %  
Prvně jsem šikanoval/a426,67 %2,58 %  

Graf

5. Jaké jste k tomu měli důvody? (či stále máte)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

byla to sranda

Lidé jsou zkrátka hloupí a je sranda si z nich dělat srandu.

Opravdovou šikanu (víc než jen nějaké pošťuchování a 'rýpání') jsem zažila (ve smyslu přihlížela jsem jí) pouze na nižším stupni ZŠ. Nezasáhla jsem, protože jsem se bála, že tak přivolám pozornost agresora / agresora na sebe.

záviděly peníze... pak to bylo i kvůli tomu, že můj bratr byl postižený

6. Jak jste se s tím vypořádali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přečkal/a jsem to6063,16 %38,71 %  
Sám3031,58 %19,35 %  
S pomocí rodičů1920 %12,26 %  
S pomocí učitele1414,74 %9,03 %  
S pomocí přátel1111,58 %7,1 %  
Dosud jsem šikanovaný/á44,21 %2,58 %  
Mám skvělou rodinu a naštěstí už i sebeúctu. Vím, že z takových lidí si nemusím nic dělat. Nestojí za to. Teď už je prakticky nevídám a mám okolo sebe dobré přátele.11,05 %0,65 %  
odešel jsem na gympl ze 7. třídy11,05 %0,65 %  
s odbornou pomocí11,05 %0,65 %  
Psychoterapie11,05 %0,65 %  
nakonec to vymizelo samo11,05 %0,65 %  
Dosud jsem šikována, ale ne už ve škole, ale v práci (= bossing) - a jak se s tím vypořádám? Ignoruji to. Ignorací toho "tyrana" nejvíc naštvete.11,05 %0,65 %  
Sama, když do toho zasáhli rodiče nebo učitelé, zhoršilo se to.11,05 %0,65 %  
odešla jsem11,05 %0,65 %  
Učitelka o tom věděla,nic nedělala,ač byla požádána o pomoc ode mě i od mých rodičů11,05 %0,65 %  
nemusel jsem se s tím vypořádávat11,05 %0,65 %  

Graf

7. Byl (je) to jaký typ šikany?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíš psychická4951,58 %31,61 %  
Psychická3637,89 %23,23 %  
Spíš fyzická77,37 %4,52 %  
Fyzická33,16 %1,94 %  

Graf

8. Myslíte si, že se Vám dostalo dostatečné pomoci od okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6366,32 %40,65 %  
Nevím2223,16 %14,19 %  
Ano1010,53 %6,45 %  

Graf

9. Zasáhli jste někdy, jak? Pokud ne, proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Napomenutie29,52 %1,29 %  
Ne, měl jsem strach. 14,76 %0,65 %  
Nevěděla jsem, že jsem v kolektivu, který dělá něco takového 14,76 %0,65 %  
Bránil jsem “oběť”14,76 %0,65 %  
1. prišlo mi to tak, že si šikanovaná osoba za to mohla sama. 2. v tom momente som to nevnímala ako šikanu, ale ako normálnu reakciu okolia, 3. nemala som záujem montovať sa do vecí druhých, 4. nevedela som, ako to správne riešiť, 5. bála som sa, že sa na mňa šikanovaná osoba moc upne14,76 %0,65 %  
dítě se bránilo, ale nestačilo to 14,76 %0,65 %  
Přemluvila jsem šikanovanou osobu, aby se svěřila rodičům.14,76 %0,65 %  
nechtěla jsem14,76 %0,65 %  
Ano, snažím se vždy zasahovat, je to nežádoucí společenský jev.14,76 %0,65 %  
Domlouvali jsme spolužákům ať toho nechají, šlo ale o šikanu pouze slovy a urážkami. 14,76 %0,65 %  
zastala jsem se šikanovaného14,76 %0,65 %  
Byl to učitel a nic nezabíralo, zástupce ředitele 14,76 %0,65 %  
Zastala jsem se šikanovaného, pak jsem vše sdělila učiteli14,76 %0,65 %  
Bránila jsem šikanovaného14,76 %0,65 %  
v tom čase jsem si neuvědomovala, že se jedná o šikanu14,76 %0,65 %  
ano14,76 %0,65 %  
Nezdálo se mi to přehnané a zásah by mohl spíše uškodit 14,76 %0,65 %  
Ne14,76 %0,65 %  
Ne, nechtěla jsem, aby se pozornost agresora / agresorů obrátila na mě, bylo mi asi 9-10, bála jsem se.14,76 %0,65 %  
Dozvěděla jsem se o tom až už bylo pozdě. 14,76 %0,65 %  

Graf

10. Máte stroj času a vrátíte se do dob, kdy jste se setkal/a s šikanou. Co byste řekli sami sobě?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

„dělej pomoz mu! "

Abych byla silnější a nenechala si takhle ubližovat.

Abych se více ozvala a šla na gympl, kde by mi nikdo nenadával za to, že jsem chytrá

Asi nic. Nic špatného jsem neudělala. Situace, kterou jsem zažila, mi pomohla, abych si udělala obrázek o světě, a taky abych přemýšlela o chování ostatních i sebe samé, a o jeho různých důsledcích, což děti potřebují (ČÍMŽ NEŘÍKÁM, ŽE ŠIKANU SCHVALUJI!), aby se jim rozvinulo morální cítění, a byl tak v nich pěstován správný charakter.

Ať se neponižuju a dokážu ostatním, že jsou větší luzeři oni.

Boží mlýny melou a na každou ..... se vaří voda.

Byla jsem hodně nešťastná, ztratila jsem sebevědomí a snažila jsem se vyhýbat společnosti.

jen do toho tygře

Jsem hloupá ze jsem se neubránila p

Jsi hnusná.

Když vidím jak se např. Kluci co byly šikanování chovají teď, tak si říkám že zpětně jim to dalo hodně. Jsou úplně na jiné úrovni. Kluci co šikanovali ostatní tak ti naopak jsou bez práce, nemají rodinu a celkově jsou na tom dost mizerně. I rozumově stále na úrovni malého dítěte.

Měla jsem to řešit hned

napráskej je

Neboj se!

Nedej se

Nedej se, řeš to, naléhej na to, aby se takové věci neděli. Obzvlášť u případu, kdy šlo o šikanu lehce postiženého člověka. Tehdejší šikanátor se stal poté sám šikovaným. opustil školu a dnes působí u Policie ČR.

Nedej se! Bojuj!

Nemusíš to trpět. Chtěj odejít jinam!

Nenech se, někomu to řekni, postav se jim

Nenech si to líbit, jsi silná a lepší než oni.

Nenech si to líbit. Jednu jim natáhni.

není nic špatného na tom, se svěřit

Neprovokuj je, jsi chytřejší v něčem než oni

Nestojí za to. Brzy potkáš spoustu nových skvělých lidí. Nekaž si svět a užívej si každou chvíli, kterou můžeš dýchat. Ten čas už se ti nikdy nevrátí. Buď šťastná.

Netusim

Nevím

Nevím, jestli bych si něco řekla. Spíš bych nebyla tak zakřiknutá a ohradila bych se.

Nevšímat si jich

Nic

Nic nedělej, pochopíš co máš dělat

nic si nenech líbit, vícsi věř

Nikdy o sobě nepochybuj, naopak, ony ti ve spoustě věcí nesahají ani po kotníky a dělají všechno proto, že ti zavidí. Tvým mlčením se nic nezmění, není slabost se svěřit rodičům a třídní učitelce.

Podívej tohle chování není správne. Uděláš s tím něco?

Podvedome jsem.to vedela, sami nemaji lasku. Ale asi bxchbzduraznulanze to neni o.me osobe, sle o jejich problemu.

Pokračuj

poradila by som si, čo povedať šikanovanej osobe, čo povedať šikanujúcim, príapdane by som si poradila, aby som anonymne informovala vhodných učiteľov, vedenie, prípadne rodičov. Ale faktom zostáva, že v tom veku som sa nedokázala pozrieť na to, čo sa dialo s nadhľadom, správne veci pomenovať.

Rady jako: "Ignoruj je, oni přestanou," jsou to nejhorší, co ti někdo může říct. Nejen že nepřestanou, oni navíc šikanu zesílí. Dej jim buď jednu pořádnou pěstí sama, nebo si na agresora počíhejte společně s někým dalším a dejte mu čočku společně. Šikana není něco, co by šlo vyřešit po dobrém.

Řekni to ve škole, snaž se jakkoliv bránit.

Říct to někomu

Tohle nikdy nikomu neudělám

Totéž, co tenkrát. Že ten, kdo šikanuje, je chudák a blb a něco si tím léčí.

Už tehdy jsem nevedela jak to vyresit. Nevedela bych ani ted jak bych to mohla zmenit.

Více asertivity

všechno zlé je pro něco dobré

Vydrž to, stát tě v tý škole plný šikany bude násilím držet "jenom" devět let.

Vyhledej pomoc jinde, někdo to určitě začne řešit.

Za pár let se budeš smát tomu, co z těch zmetků je a a jak maj podělaný životy. Buď silnější než oni.

Zakroc

Zasiahni do toho viac

Zasiahnu do toho viac

Že být jiný neznámá být špatný

Že je vlastně dost jednoduché se s někým.podobným vypořádat....už bych si poradila

Že jsem byla fakt hloupá že jsem se s danou osobou bavila, a porad jsem chtěla být její kamaradka a nechala ze sebou vorat.

Že jsem se zachovala správně.

Že mám dělat co chci já.

11. Jak jste zjistili, že Vaše dítě/příbuzný je šikanované?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dítě mi to samo řeklo6100 %3,87 %  

Graf

12. Jak jste na šikanu přišli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od ostatních žáků480 %2,58 %  
Náhodou120 %0,65 %  

Graf

13. Myslíte si, že je na školách boj s šikanou dostatečný, nebo by se dalo dělat pro to víc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Dostatečnýotázka č. 14, Nedostatečnýotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedostatečný12681,29 %81,29 %  
Dostatečný2918,71 %18,71 %  

Graf

14. Máte nějaký návrh, co by se mohlo zlepšit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Legislativně zavést trest "Vyloučení dítěte ze školy" na několik dní i definitivně v základním i středním školství (jako třeba v Británii). Zvýšit počet pobytových zařízení při PPP pro práci s agresorem, který by musel povinně do takového zařízení nastoupit na několik měsíců intenzivní práce s odborníky.

Mohla by se zlepšit možnost např. dítě dočasně vyloučit ze školy.

Ne

Zejména by se měli změnit rodiče. Školy si myslím dělají hodně, ale naráží.

15. Přejete si ještě něco sdělit k tématu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Asi ne

boj se šikanou na školách není téměř žádný, teoreticky s šikanou fyzickou, nikoli psychickou... k té se pedagogický dozor staví přezíravě, protože není vidět. Rozhodně si myslím, že i zavedení školních uniforem by mělo efekt, neb nůžky mezi socioekonomickými skupinami obyvatel se nadále rozevírají a je to jeden z primárních důvodů šikany u nás.

dříve ( do r. 1989 ) byla šikana spíš jako zábava pro šikanující, v dnešní době má spíše podobu finanční a pro vytvoření videa pro sociální sítě

Dřívější doba byla prostě jiná, lepší. Fascinuje mě že dříve se třeba smalo dětem, které jsou silné. Ve třídě jsme měli jednu holčinu, které se za to každej smál (myslím jen kluky) a teď je to tak, že jsou silnější děcka a smějí se jednomu co je hubený. Dnešní doba se mi na školách nelíbí. Převážně skrz elektroniku. Z rodiny chlapeček se těší do školy jen kvůli tomu, že o přestávce můžou být na počítači a to chodí do první třídy. Nic ho tam nemotivuje, ani školní výlety. Je to ale hlavně i dětmi a rodiči co tak vidím :-(

Chodil jsem na lepší gympl, takže se šikana nikdy neřešila (nikdy k ní nedošlo).

Chybí dostatečné nástroje ve školách, potaýmo i ve společnosti, proti šikanujícím žákům - právní úprava - neprodlená izolace od šikanovaného a od spolužáků

Chybí dostatek personálu ve školách, děti nejsou tak sledovány, jak by se leckdy patřilo Inkluze vyžaduje dlouhodobou přípravu společnosti, nelze přikázat svrchu, původně před rokem 2016 realizovaná integrace byla smysluplnější a mnohem úspěšnější i z hlediska sociálního začleňování žáků v hlavním vzdělávacím proudu

Je možné, že už se věci změnily. Z mého pohledu ale učitelé nevěděli, jak se v takové situaci zachovat, a tak radši takové záležitosti nenápadně přehlíželi.

Myslím, že řešení šikany a její prevence na školách je nyní mnohem lepší než například před 20 lety, děti mají besedy a školení na toto téma, schránky důvěry, výchovné poradce.... Na druhou stranu se objevila kyberšikana, která je momentálně snad nejčastějším druhem šikany vůbec. V otázce č.13 je těžké se rozhodnout pouze mezi těmito dvěma možnostmi - vždy je co zlepšovat :) (pokud uvedu, že je "dostatečný ", objeví se ot.č.14, což je zřejmě chyba)

Ne

Ne, děkuji

Nechránit ksindly a rovnou řezat řezat řezat

Nesikanujte a snažte se pomáhat, nesudte lidi podle toho jak vypadají.

O šikaně se stále spíše jen mluví, učitelé když jsou v konfrontaci se šikanou tak ji neřeší případně jen dotyčného napomenou, následně se však před rodiči chvástají, jak dbají na prevenci šikany. Je nesmírně důležité, aby se s tím už začlo něco dělat a nevedly se kolem tohoto tématu jen debaty.

přibývá šikana učitelů, nejen studentů

Spolužačka byla šikanována většinou kluků ze třídy kvůli barvě pleti (je běloška, jen je prostě tmavší). Její rodiče kvůli tomu chodili do školy, třídní učitelka to neřešila. Když se stal nějaký incident přičemž ti kluci si začali, vždycky řekli třídní, že si začala spolužačka a třídní jim věřila. Dokonce jednou přišla do třídy ve chvíli, kdy do spolužačky kluci kopali. Učitelka to začala "vyšetřovat", ti kluci jí řekli, že ona si začala a potrestána tedy zase byla ona. Jednou jsem se o tom zmínila doma. Máma mi řekla, že bych se za ni měla postavit, i když bych byla sama. Tak jsem to udělala, nejdřív jsem byla sama, pak jsem přesvědčila i ostatní holky. Když přišlo k dalším incidentům, postavili jsem se za ni a řekli, že za to mohli ti kluci. Postupně jí začali dávat pokoj. I když se s příležitostnými nadávkami potýkala téměř až do konce základky. Téměř nikdo z učitelů s tím nic nedělal, ani zástupce ředitele, nikdo. Jen jedna učitelka, která na to ale byla příliš krátká a nic nevyřešila. Učitelé by se měli více zajímat a ne nechat děti, ať si to vyřeší samy.

Šikana je stále rozsáhlé téma, které není řešeno, jak by mělo. Dnešní generace zejména dětí si navzájem nepomohou, učitelé většinou šikanovaným nevěří, proto se to neřeší.

Školy šikanu absolutně neřeší. Naprostá většina učitelů si ji buď ani nevšimne a když už ano, tak to nechávají být, kolikrát svým chováním podporují šukanující.

ti co šikanujou sou zlí a patří do pekel

U otázky číslo 7,není možné zvolit obě varianty,což tak bylo. Dnes jako pedagog cítim ještě větší zlo na učitelku,než na ty,co ubližovali.Věděla a dokonce mnoho nepříjemných situací vznikalo kvůli ní.Věty například při zkoušení před třídou:Kdyby jsi se raději místo stěžovaní na spolužáky raději víc připravila na hodinu.Stale hledala chyby na mě,aby mi ukázala,že snad dokázala,že jsem horší než oni.

Ucitele ani reditel se nepostavili k dane situaci adekvatne. Je to ostuda. Pomoc,kterou jsem ocekavala, neprisla a neprisel ani adekvatni trest, aby se toto neopakovalo priste s nekym jinym. Dokonce puvodne navrhovane kazenske tresty byly nakonec mirnejsi, jakoby se neceho zalekli. Pokud nebude sikana potirana do hloubky a cilene, tak stale bude.

Více boje s šikanou do škol! Děti by se kromě matematiky a dalších super předmětů, měli také učit o negativních jevech ve společnosti, jako je právě šikana.

Za šikanu je možné označit leccos

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Setkal/a jste se osobně někdy s šikanou?

  • odpověď Ano, jako šikanovaný:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi S pomocí učitele na otázku 6. Jak jste se s tím vypořádali?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Setkal/a jste se osobně někdy s šikanou?

4. Co bylo dřív?

6. Jak jste se s tím vypořádali?

7. Byl (je) to jaký typ šikany?

8. Myslíte si, že se Vám dostalo dostatečné pomoci od okolí?

13. Myslíte si, že je na školách boj s šikanou dostatečný, nebo by se dalo dělat pro to víc?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Setkal/a jste se osobně někdy s šikanou?

4. Co bylo dřív?

6. Jak jste se s tím vypořádali?

7. Byl (je) to jaký typ šikany?

8. Myslíte si, že se Vám dostalo dostatečné pomoci od okolí?

13. Myslíte si, že je na školách boj s šikanou dostatečný, nebo by se dalo dělat pro to víc?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Byrtusová, E.Šikana ve škole (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://70474.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.