Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální pedagogika

Sociální pedagogika

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marta Kalová
Šetření:08. 04. 2010 - 16. 04. 2010
Počet respondentů:3
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dostává se k Vám test, který by měl ověřit základní znalosti studentů oboru Sociální pedagogika. Děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Mezi základní funkce rodiny nepatří:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
instruktážní3100 %100 %  

Graf

2. Klient, který se chová nadřazeně, sebevědomě, je konfliktní, líbí se sám sobě, má okázalé vystupování, rád mluví a rád se poslouchá je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
narcistně agrestivní typ3100 %100 %  

Graf

3. Mezi základní principy mediace nepatří:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
orientace na minulost266,67 %66,67 %  
hledání nových možností133,33 %33,33 %  

Graf

4. Výukové cíle, které zahrnují především smyslové učení od reflexních pohybů až po složité řetězce účelného chování, mechanické dovednosti, apod. nazýváme:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cíle psychomotorické133,33 %33,33 %  
cíle kognitivní133,33 %33,33 %  
cíle afektivní133,33 %33,33 %  

Graf

5. Pokud v komunikujeme z potřeby uplatnit se, upoutat na sebe pozornost, získat úctu a respekt, vyniknout v porovnání s druhými, pak je naší motivací:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
motivace sebepotvrzovací266,67 %66,67 %  
motivace přesilová133,33 %33,33 %  

Graf

6. O jakou výukovou metodu se jedná, pokud učitel vysvětluje žákům jednotlivé pojmy a vztahy mezi nimi v hotové podobě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přednáška3100 %100 %  

Graf

7. Manažerská supervize je když:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supervizor je nadřízení supervidovaných, nese odpovědnost za klienty a má řídící i podpůrnou funkci133,33 %33,33 %  
supervidovaní jsou ve výcvikové roli, supervizor má odpovědnost za práci s klienty a poskytuje podpůrnou funkci133,33 %33,33 %  
supervizor je spíše v roli učitele, pomáhá účastníkům rozebírat jejich práci s klienty, podpůrnou a řídící funkci poskytuje někdo jiný na pracovišti133,33 %33,33 %  

Graf

8. O jaký typ rodinné výchovy se jedná, když rodiče akceptují dítě i jeho potřeby, ale nepovzbuzují ho a dávají mu mnoho svobody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
liberální3100 %100 %  

Graf

9. Dyspraxie je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specifická porucha obratnosti a schopnosti vykonávat složité úkony3100 %100 %  

Graf

10. Kurikulum, které založeno na představách žáků, rodičů, školských správ, vlády, politiků,nadací a zahrnuje jejich návrhy se nazývá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
formální133,33 %33,33 %  
ideologické133,33 %33,33 %  
neformální133,33 %33,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kalová , M.Sociální pedagogika (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://7084.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.