Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty VŠB – TU Ostrava, oboru Marketing a obchod. Dovoluji si Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který je podkladem pro zpracování mé bakalářské práce na téma „Analýza marketingové komunikace autosalonu“. Dotazník a veškerá zjištěná data jsou zcela anonymní.
Děkuji za Váš čas a spolupráci při vyplňování dotazníku.
Kateřina Kolková
Odpovědi respondentů
1. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vašich rodinných příslušníků ze společné domácnosti osobní automobil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
205
94,91 %
94,91 %
Ne
11
5,09 %
5,09 %
2. Jakou značku vozidla vlastníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Škoda
70
34,15 %
32,41 %
Volkswagen
32
15,61 %
14,81 %
Renault
17
8,29 %
7,87 %
BMW
17
8,29 %
7,87 %
Hyundai
14
6,83 %
6,48 %
Audi
11
5,37 %
5,09 %
Peugeot
11
5,37 %
5,09 %
Ford
10
4,88 %
4,63 %
Seat
9
4,39 %
4,17 %
Opel
8
3,9 %
3,7 %
Citroën
8
3,9 %
3,7 %
Nissan
8
3,9 %
3,7 %
Mercedes
8
3,9 %
3,7 %
KIA
7
3,41 %
3,24 %
Fiat
6
2,93 %
2,78 %
Honda
6
2,93 %
2,78 %
Mazda
6
2,93 %
2,78 %
Suzuki
6
2,93 %
2,78 %
Toyota
5
2,44 %
2,31 %
Alfa Romeo
3
1,46 %
1,39 %
Dacia
3
1,46 %
1,39 %
Chevrolet
3
1,46 %
1,39 %
Smart
1
0,49 %
0,46 %
Subaru
1
0,49 %
0,46 %
daewoo
1
0,49 %
0,46 %
Mini
1
0,49 %
0,46 %
3. K jakým účelům automobil nejvíce používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Doprava do práce
94
45,85 %
43,52 %
Rodinné účely
90
43,9 %
41,67 %
Provozování podnikatelské činnosti
7
3,41 %
3,24 %
Zábava
2
0,98 %
0,93 %
Soukromé účely
1
0,49 %
0,46 %
Víkendová zábava
1
0,49 %
0,46 %
Škola, nákupy
1
0,49 %
0,46 %
Škola
1
0,49 %
0,46 %
různě - zábava, práce
1
0,49 %
0,46 %
různě - do práce, zábava
1
0,49 %
0,46 %
vlastní účely
1
0,49 %
0,46 %
práce, zábava
1
0,49 %
0,46 %
Jedu, kam je potřeba
1
0,49 %
0,46 %
převážně zábava
1
0,49 %
0,46 %
škola, práce
1
0,49 %
0,46 %
nákupy, zábava, práce
1
0,49 %
0,46 %
4. U kterých prodejců využíváte servisní služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Známý, jehož koníčkem je servis aut
81
39,51 %
37,5 %
Prodejce, kde bylo auto zakoupeno
51
24,88 %
23,61 %
Poskytovatelé servisních služeb obměňuji
47
22,93 %
21,76 %
Jiný prodejce mé značky
17
8,29 %
7,87 %
Automobil si opravuji sám/sama
7
3,41 %
3,24 %
Jiné
2
0,98 %
0,93 %
5. Co je Vaším zdrojem informací pro výběr servisních služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Rodina, přátelé, známí
119
58,05 %
55,09 %
Vlastní zkušenost
91
44,39 %
42,13 %
Internet
85
41,46 %
39,35 %
Sociální sítě
11
5,37 %
5,09 %
Billboardová reklama
2
0,98 %
0,93 %
Reklama v rozhlasu
1
0,49 %
0,46 %
6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Auto Heller
100
46,3 %
46,3 %
Autodružstvo Frýdek-Místek
64
29,63 %
29,63 %
Autoemistar Group
58
26,85 %
26,85 %
BMW CarTec
56
25,93 %
25,93 %
Auto Tichý
53
24,54 %
24,54 %
RT Torax
51
23,61 %
23,61 %
UNICAR, spol. s r.o.
36
16,67 %
16,67 %
Kodecar
35
16,2 %
16,2 %
Autolaros Speed
31
14,35 %
14,35 %
AUTOBEDY s.r.o.
24
11,11 %
11,11 %
AR Cars s.r.o.
24
11,11 %
11,11 %
Auto Doležal
21
9,72 %
9,72 %
AUTO DUBINA
14
6,48 %
6,48 %
ADOP – car a.s.
10
4,63 %
4,63 %
BONO auto
7
3,24 %
3,24 %
aaa auto
6
2,78 %
2,78 %
Autobond
3
1,39 %
1,39 %
AAA
3
1,39 %
1,39 %
Auto Hruška
2
0,93 %
0,93 %
neznám
2
0,93 %
0,93 %
neznám žádné
2
0,93 %
0,93 %
Centrum Moravia
1
0,46 %
0,46 %
Žádné
1
0,46 %
0,46 %
AAAauto
1
0,46 %
0,46 %
autoset centrum
1
0,46 %
0,46 %
další -autobond, auto hruška, auto toman
1
0,46 %
0,46 %
žádného
1
0,46 %
0,46 %
auto toman
1
0,46 %
0,46 %
aaa auto, cartec
1
0,46 %
0,46 %
7. Odkud jste se dozvěděl/a o AUTOBEDY s.r.o.?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
13
54,17 %
6,02 %
Rodina, přátelé, známí
7
29,17 %
3,24 %
Výstavy aut
1
4,17 %
0,46 %
Sociální sítě
1
4,17 %
0,46 %
Tisk (noviny, časopisy)
1
4,17 %
0,46 %
Nepamatuji si
1
4,17 %
0,46 %
8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?
(1 - ne, 2 - spíše ne, 3 - nedokážu říct, 4 - spíše ano, 5 - ano)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Stal/a bych se fanouškem AUTOBEDY na sociální sítí Facebook
3.652
1.009
Zapůsobily by na mě předváděcí akce automobilů tak, že bych navštívil/a AUTOBEDY
3.375
0.484
Šířil/a bych informace o novinkách mezi svou rodinu, přátelé, známé
3.708
0.457
Zúčastnil/a bych se akcí pořádaných AUTOBEDY
3
0.667
Oslovila by mě netradičně pojatá forma reklamy od AUTOBEDY
3.958
0.373
9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
4.037
1.147
Poloha
3.005
1.245
Nabízené značky
3.468
1.379
Autorizovaný prodejce
3.782
1.087
Hodnocení autosalonu (recenze na internetu)
3.454
0.813
Doporučení od známých
4.009
0.62
Přístup personálu
4.171
1.059
Doplňkové služby (leasing, úvěr, pojištění)
3.005
0.69
Akční nabídky
3.431
0.903
Reklama autosalonu (TV reklama, billboardy)
2.903
1.023
Internetové stránky
3.315
0.901
10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
140
64,81 %
64,81 %
Rodina, přátelé, známí
123
56,94 %
56,94 %
Prodejce vozů
53
24,54 %
24,54 %
Sociální sítě
26
12,04 %
12,04 %
Katalogy automobilů
23
10,65 %
10,65 %
Jiné
7
3,24 %
3,24 %
11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Osobní prodej (přímý kontakt prodávajícího s kupujícím)
100
46,3 %
46,3 %
Slevy, výstavy, zkušební jízdy
60
27,78 %
27,78 %
Marketingová komunikace na sociálních sítích
15
6,94 %
6,94 %
Reklama v tisku, v rozhlase, v televizi
12
5,56 %
5,56 %
Oslovení pomocí e-mailu, katalogový prodej
10
4,63 %
4,63 %
Šokující reklama na nečekaném místě (např. na autobusové zastávce)
9
4,17 %
4,17 %
Speciální události, publikace (brožurky)
6
2,78 %
2,78 %
Bannerová reklama (proužková reklama na internetu)
4
1,85 %
1,85 %
12. Které sociální sítě na internetu nejvíce navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
176
81,48 %
81,48 %
Instagram
108
50 %
50 %
YouTube
63
29,17 %
29,17 %
Jiné
29
13,43 %
13,43 %
Google+
19
8,8 %
8,8 %
Twitter
8
3,7 %
3,7 %
LinkedIn
7
3,24 %
3,24 %
Nenavštěvuji
7
3,24 %
3,24 %
13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?
(1 - nesouhlasím, 2 - spíše nesouhlasím, 3 - nedokážu říct, 4 - spíše souhlasím, 5 - souhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Reklamy mě ovlivňují
3.37
1.187
Na internetu používám programy na blokování reklam
2.991
2.611
Nemám přehled o televizních reklamách
3.199
0.919
Ocením zajímavý vzhled prodejny
3.903
1.032
Image firmy pro mě patří k důležitým faktorům při rozhodování o koupi auta
3.644
0.748
14. Představte si, že si chcete pořídit nový automobil, nad jakou značkou byste uvažoval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Škoda
94
43,52 %
43,52 %
Audi
49
22,69 %
22,69 %
Volkswagen
43
19,91 %
19,91 %
BMW
39
18,06 %
18,06 %
Mercedes
30
13,89 %
13,89 %
Mazda
27
12,5 %
12,5 %
Honda
26
12,04 %
12,04 %
Volvo
24
11,11 %
11,11 %
Hyundai
19
8,8 %
8,8 %
Nissan
16
7,41 %
7,41 %
Renault
13
6,02 %
6,02 %
Toyota
13
6,02 %
6,02 %
Chevrolet
11
5,09 %
5,09 %
KIA
11
5,09 %
5,09 %
Opel
8
3,7 %
3,7 %
Dacia
8
3,7 %
3,7 %
Citroën
8
3,7 %
3,7 %
Seat
7
3,24 %
3,24 %
Alfa Romeo
6
2,78 %
2,78 %
Peugeot
6
2,78 %
2,78 %
Ford
6
2,78 %
2,78 %
Suzuki
5
2,31 %
2,31 %
Fiat
3
1,39 %
1,39 %
Mini
3
1,39 %
1,39 %
Jaguar
2
0,93 %
0,93 %
lamborghini
2
0,93 %
0,93 %
Jeep
2
0,93 %
0,93 %
Porsche
1
0,46 %
0,46 %
Ferari
1
0,46 %
0,46 %
Aston Martin
1
0,46 %
0,46 %
Jedině BMW
1
0,46 %
0,46 %
land rover
1
0,46 %
0,46 %
Subaru, mc laren
1
0,46 %
0,46 %
na značce mi nezáleží
1
0,46 %
0,46 %
15. Jaký model byste v případu koupě auta značky Honda upřednostnil/a?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Civic
10
38,46 %
4,63 %
CR-V
8
30,77 %
3,7 %
Jiné
3
11,54 %
1,39 %
HR-V
3
11,54 %
1,39 %
Jazz
2
7,69 %
0,93 %
16. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Muž
117
54,17 %
54,17 %
Žena
99
45,83 %
45,83 %
17. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
89
41,2 %
41,2 %
26-35
64
29,63 %
29,63 %
36-45
42
19,44 %
19,44 %
46-55
13
6,02 %
6,02 %
56 a více
8
3,7 %
3,7 %
18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10 001 - 20 000
68
31,48 %
31,48 %
do 10 000
68
31,48 %
31,48 %
20 001 - 30 000
60
27,78 %
27,78 %
30 001 - 40 000
14
6,48 %
6,48 %
40 001 - 50 000
5
2,31 %
2,31 %
50 001 a více
1
0,46 %
0,46 %
19. V současné době jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnanec
105
48,61 %
48,61 %
Student/pracující student
86
39,81 %
39,81 %
Osoba samostatně výdělečně činná/podnikatel
11
5,09 %
5,09 %
Na mateřské dovolené
6
2,78 %
2,78 %
V důchodu
4
1,85 %
1,85 %
Momentálně nezaměstnaný
4
1,85 %
1,85 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama autosalonu (TV reklama, billboardy)=5 na otázku 9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?
5. Co je Vaším zdrojem informací pro výběr servisních služeb?
odpověď Rodina, přátelé, známí:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku, v rozhlase, v televizi na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?
6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?
odpověď AUTOBEDY s.r.o.:
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 7. Odkud jste se dozvěděl/a o AUTOBEDY s.r.o.?
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oslovila by mě netradičně pojatá forma reklamy od AUTOBEDY=4 na otázku 8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířil/a bych informace o novinkách mezi svou rodinu, přátelé, známé=4 na otázku 8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?
9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapůsobily by na mě předváděcí akce automobilů tak, že bych navštívil/a AUTOBEDY=4 na otázku 8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?
8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zúčastnil/a bych se akcí pořádaných AUTOBEDY=3 na otázku 8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?
9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?
odpověď Doporučení od známých=4:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 7. Odkud jste se dozvěděl/a o AUTOBEDY s.r.o.?
10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?
odpověď Internet:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama autosalonu (TV reklama, billboardy)=5 na otázku 9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?
odpověď Rodina, přátelé, známí:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku, v rozhlase, v televizi na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?
12. Které sociální sítě na internetu nejvíce navštěvujete?
odpověď Instagram:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marketingová komunikace na sociálních sítích na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?
13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?
odpověď Reklamy mě ovlivňují=4:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku, v rozhlase, v televizi na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?
16. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď Muž:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oslovení pomocí e-mailu, katalogový prodej na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamy mě ovlivňují=1 na otázku 13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup personálu=2 na otázku 9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Katalogy automobilů na otázku 10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?
odpověď Žena:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku, v rozhlase, v televizi na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?
19. V současné době jste?
odpověď Student/pracující student:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 000 na otázku 18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vašich rodinných příslušníků ze společné domácnosti osobní automobil?
2. Jakou značku vozidla vlastníte?
3. K jakým účelům automobil nejvíce používáte?
4. U kterých prodejců využíváte servisní služby?
5. Co je Vaším zdrojem informací pro výběr servisních služeb?
6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?
7. Odkud jste se dozvěděl/a o AUTOBEDY s.r.o.?
8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?
9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?
10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?
11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?
12. Které sociální sítě na internetu nejvíce navštěvujete?
13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?
14. Představte si, že si chcete pořídit nový automobil, nad jakou značkou byste uvažoval/a?
15. Jaký model byste v případu koupě auta značky Honda upřednostnil/a?
16. Jaké je Vaše pohlaví?
17. Do jaké věkové kategorie patříte?
18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
19. V současné době jste?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vašich rodinných příslušníků ze společné domácnosti osobní automobil?
2. Jakou značku vozidla vlastníte?
3. K jakým účelům automobil nejvíce používáte?
4. U kterých prodejců využíváte servisní služby?
5. Co je Vaším zdrojem informací pro výběr servisních služeb?
6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?
7. Odkud jste se dozvěděl/a o AUTOBEDY s.r.o.?
8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?
9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?
10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?
11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?
12. Které sociální sítě na internetu nejvíce navštěvujete?
13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?
14. Představte si, že si chcete pořídit nový automobil, nad jakou značkou byste uvažoval/a?
15. Jaký model byste v případu koupě auta značky Honda upřednostnil/a?
16. Jaké je Vaše pohlaví?
17. Do jaké věkové kategorie patříte?
18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
19. V současné době jste?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Kolková, K. – Analýza marketingové komunikace autosalonu (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://71538.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.