Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingové komunikace autosalonu

Analýza marketingové komunikace autosalonu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Kolková
Šetření:07. 04. 2020 - 14. 04. 2020
Počet respondentů:216
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:92,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty VŠB – TU Ostrava, oboru Marketing a obchod. Dovoluji si Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který je podkladem pro zpracování mé bakalářské práce na téma „Analýza marketingové komunikace autosalonu“.  Dotazník a veškerá zjištěná data jsou zcela anonymní.

Děkuji za Váš čas a spolupráci při vyplňování dotazníku.

Kateřina Kolková

 

Odpovědi respondentů

1. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vašich rodinných příslušníků ze společné domácnosti osobní automobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20594,91 %94,91 %  
Ne115,09 %5,09 %  

Graf

2. Jakou značku vozidla vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda7034,15 %32,41 %  
Volkswagen3215,61 %14,81 %  
Renault178,29 %7,87 %  
BMW178,29 %7,87 %  
Hyundai146,83 %6,48 %  
Audi115,37 %5,09 %  
Peugeot115,37 %5,09 %  
Ford104,88 %4,63 %  
Seat94,39 %4,17 %  
Opel83,9 %3,7 %  
Citroën83,9 %3,7 %  
Nissan83,9 %3,7 %  
Mercedes83,9 %3,7 %  
KIA73,41 %3,24 %  
Fiat62,93 %2,78 %  
Honda62,93 %2,78 %  
Mazda62,93 %2,78 %  
Suzuki62,93 %2,78 %  
Toyota52,44 %2,31 %  
Alfa Romeo31,46 %1,39 %  
Dacia31,46 %1,39 %  
Chevrolet31,46 %1,39 %  
Smart10,49 %0,46 %  
Subaru10,49 %0,46 %  
daewoo10,49 %0,46 %  
Mini10,49 %0,46 %  

Graf

3. K jakým účelům automobil nejvíce používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doprava do práce9445,85 %43,52 %  
Rodinné účely9043,9 %41,67 %  
Provozování podnikatelské činnosti73,41 %3,24 %  
Zábava20,98 %0,93 %  
Soukromé účely 10,49 %0,46 %  
Víkendová zábava10,49 %0,46 %  
Škola, nákupy10,49 %0,46 %  
Škola10,49 %0,46 %  
různě - zábava, práce10,49 %0,46 %  
různě - do práce, zábava10,49 %0,46 %  
vlastní účely10,49 %0,46 %  
práce, zábava10,49 %0,46 %  
Jedu, kam je potřeba10,49 %0,46 %  
převážně zábava10,49 %0,46 %  
škola, práce10,49 %0,46 %  
nákupy, zábava, práce10,49 %0,46 %  

Graf

4. U kterých prodejců využíváte servisní služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Známý, jehož koníčkem je servis aut8139,51 %37,5 %  
Prodejce, kde bylo auto zakoupeno5124,88 %23,61 %  
Poskytovatelé servisních služeb obměňuji4722,93 %21,76 %  
Jiný prodejce mé značky178,29 %7,87 %  
Automobil si opravuji sám/sama73,41 %3,24 %  
Jiné20,98 %0,93 %  

Graf

5. Co je Vaším zdrojem informací pro výběr servisních služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodina, přátelé, známí11958,05 %55,09 %  
Vlastní zkušenost9144,39 %42,13 %  
Internet8541,46 %39,35 %  
Sociální sítě115,37 %5,09 %  
Billboardová reklama20,98 %0,93 %  
Reklama v rozhlasu10,49 %0,46 %  

Graf

6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Auto Heller10046,3 %46,3 %  
Autodružstvo Frýdek-Místek6429,63 %29,63 %  
Autoemistar Group5826,85 %26,85 %  
BMW CarTec5625,93 %25,93 %  
Auto Tichý5324,54 %24,54 %  
RT Torax5123,61 %23,61 %  
UNICAR, spol. s r.o.3616,67 %16,67 %  
Kodecar3516,2 %16,2 %  
Autolaros Speed3114,35 %14,35 %  
AUTOBEDY s.r.o.2411,11 %11,11 %  
AR Cars s.r.o.2411,11 %11,11 %  
Auto Doležal219,72 %9,72 %  
AUTO DUBINA146,48 %6,48 %  
ADOP – car a.s.104,63 %4,63 %  
BONO auto73,24 %3,24 %  
aaa auto62,78 %2,78 %  
Autobond31,39 %1,39 %  
AAA31,39 %1,39 %  
Auto Hruška20,93 %0,93 %  
neznám20,93 %0,93 %  
neznám žádné20,93 %0,93 %  
Centrum Moravia10,46 %0,46 %  
Žádné 10,46 %0,46 %  
AAAauto10,46 %0,46 %  
autoset centrum10,46 %0,46 %  
další -autobond, auto hruška, auto toman10,46 %0,46 %  
žádného10,46 %0,46 %  
auto toman10,46 %0,46 %  
aaa auto, cartec10,46 %0,46 %  

Graf

7. Odkud jste se dozvěděl/a o AUTOBEDY s.r.o.?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet1354,17 %6,02 %  
Rodina, přátelé, známí729,17 %3,24 %  
Výstavy aut14,17 %0,46 %  
Sociální sítě14,17 %0,46 %  
Tisk (noviny, časopisy)14,17 %0,46 %  
Nepamatuji si14,17 %0,46 %  

Graf

8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?

(1 - ne, 2 - spíše ne, 3 - nedokážu říct, 4 - spíše ano, 5 - ano)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Stal/a bych se fanouškem AUTOBEDY na sociální sítí Facebook3.6521.009
Zapůsobily by na mě předváděcí akce automobilů tak, že bych navštívil/a AUTOBEDY3.3750.484
Šířil/a bych informace o novinkách mezi svou rodinu, přátelé, známé3.7080.457
Zúčastnil/a bych se akcí pořádaných AUTOBEDY30.667
Oslovila by mě netradičně pojatá forma reklamy od AUTOBEDY3.9580.373

Graf

9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?

(1 - ovlivňuje nejméně, ... 5 - ovlivňuje nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena4.0371.147
Poloha3.0051.245
Nabízené značky3.4681.379
Autorizovaný prodejce3.7821.087
Hodnocení autosalonu (recenze na internetu)3.4540.813
Doporučení od známých4.0090.62
Přístup personálu4.1711.059
Doplňkové služby (leasing, úvěr, pojištění)3.0050.69
Akční nabídky3.4310.903
Reklama autosalonu (TV reklama, billboardy)2.9031.023
Internetové stránky3.3150.901

Graf

10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet14064,81 %64,81 %  
Rodina, přátelé, známí12356,94 %56,94 %  
Prodejce vozů5324,54 %24,54 %  
Sociální sítě2612,04 %12,04 %  
Katalogy automobilů2310,65 %10,65 %  
Jiné73,24 %3,24 %  

Graf

11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní prodej (přímý kontakt prodávajícího s kupujícím)10046,3 %46,3 %  
Slevy, výstavy, zkušební jízdy6027,78 %27,78 %  
Marketingová komunikace na sociálních sítích156,94 %6,94 %  
Reklama v tisku, v rozhlase, v televizi125,56 %5,56 %  
Oslovení pomocí e-mailu, katalogový prodej104,63 %4,63 %  
Šokující reklama na nečekaném místě (např. na autobusové zastávce)94,17 %4,17 %  
Speciální události, publikace (brožurky)62,78 %2,78 %  
Bannerová reklama (proužková reklama na internetu)41,85 %1,85 %  

Graf

12. Které sociální sítě na internetu nejvíce navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook17681,48 %81,48 %  
Instagram10850 %50 %  
YouTube6329,17 %29,17 %  
Jiné2913,43 %13,43 %  
Google+198,8 %8,8 %  
Twitter83,7 %3,7 %  
LinkedIn73,24 %3,24 %  
Nenavštěvuji73,24 %3,24 %  

Graf

13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?

(1 - nesouhlasím, 2 - spíše nesouhlasím, 3 - nedokážu říct, 4 - spíše souhlasím, 5 - souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Reklamy mě ovlivňují3.371.187
Na internetu používám programy na blokování reklam2.9912.611
Nemám přehled o televizních reklamách3.1990.919
Ocením zajímavý vzhled prodejny3.9031.032
Image firmy pro mě patří k důležitým faktorům při rozhodování o koupi auta3.6440.748

Graf

14. Představte si, že si chcete pořídit nový automobil, nad jakou značkou byste uvažoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda9443,52 %43,52 %  
Audi4922,69 %22,69 %  
Volkswagen4319,91 %19,91 %  
BMW3918,06 %18,06 %  
Mercedes3013,89 %13,89 %  
Mazda2712,5 %12,5 %  
Honda2612,04 %12,04 %  
Volvo2411,11 %11,11 %  
Hyundai198,8 %8,8 %  
Nissan167,41 %7,41 %  
Renault136,02 %6,02 %  
Toyota136,02 %6,02 %  
Chevrolet115,09 %5,09 %  
KIA115,09 %5,09 %  
Opel83,7 %3,7 %  
Dacia83,7 %3,7 %  
Citroën83,7 %3,7 %  
Seat73,24 %3,24 %  
Alfa Romeo62,78 %2,78 %  
Peugeot62,78 %2,78 %  
Ford62,78 %2,78 %  
Suzuki52,31 %2,31 %  
Fiat31,39 %1,39 %  
Mini31,39 %1,39 %  
Jaguar20,93 %0,93 %  
lamborghini20,93 %0,93 %  
Jeep20,93 %0,93 %  
Porsche10,46 %0,46 %  
Ferari10,46 %0,46 %  
Aston Martin10,46 %0,46 %  
Jedině BMW10,46 %0,46 %  
land rover10,46 %0,46 %  
Subaru, mc laren10,46 %0,46 %  
na značce mi nezáleží10,46 %0,46 %  

Graf

15. Jaký model byste v případu koupě auta značky Honda upřednostnil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Civic1038,46 %4,63 %  
CR-V830,77 %3,7 %  
Jiné311,54 %1,39 %  
HR-V311,54 %1,39 %  
Jazz27,69 %0,93 %  

Graf

16. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž11754,17 %54,17 %  
Žena9945,83 %45,83 %  

Graf

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-258941,2 %41,2 %  
26-356429,63 %29,63 %  
36-454219,44 %19,44 %  
46-55136,02 %6,02 %  
56 a více83,7 %3,7 %  

Graf

18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 - 20 0006831,48 %31,48 %  
do 10 0006831,48 %31,48 %  
20 001 - 30 0006027,78 %27,78 %  
30 001 - 40 000146,48 %6,48 %  
40 001 - 50 00052,31 %2,31 %  
50 001 a více10,46 %0,46 %  

Graf

19. V současné době jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec10548,61 %48,61 %  
Student/pracující student8639,81 %39,81 %  
Osoba samostatně výdělečně činná/podnikatel115,09 %5,09 %  
Na mateřské dovolené62,78 %2,78 %  
V důchodu41,85 %1,85 %  
Momentálně nezaměstnaný41,85 %1,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. U kterých prodejců využíváte servisní služby?

  • odpověď Prodejce, kde bylo auto zakoupeno:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama autosalonu (TV reklama, billboardy)=5 na otázku 9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?

5. Co je Vaším zdrojem informací pro výběr servisních služeb?

  • odpověď Rodina, přátelé, známí:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku, v rozhlase, v televizi na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?

6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?

  • odpověď AUTOBEDY s.r.o.:
    • 9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 7. Odkud jste se dozvěděl/a o AUTOBEDY s.r.o.?
    • 9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oslovila by mě netradičně pojatá forma reklamy od AUTOBEDY=4 na otázku 8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?
    • 9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šířil/a bych informace o novinkách mezi svou rodinu, přátelé, známé=4 na otázku 8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?
    • zobrazit další souvislosti
    • 9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapůsobily by na mě předváděcí akce automobilů tak, že bych navštívil/a AUTOBEDY=4 na otázku 8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zúčastnil/a bych se akcí pořádaných AUTOBEDY=3 na otázku 8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?

9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?

  • odpověď Doporučení od známých=4:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 7. Odkud jste se dozvěděl/a o AUTOBEDY s.r.o.?

10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?

  • odpověď Internet:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama autosalonu (TV reklama, billboardy)=5 na otázku 9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?
  • odpověď Rodina, přátelé, známí:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku, v rozhlase, v televizi na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?

12. Které sociální sítě na internetu nejvíce navštěvujete?

  • odpověď Instagram:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marketingová komunikace na sociálních sítích na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?

13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?

  • odpověď Reklamy mě ovlivňují=4:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku, v rozhlase, v televizi na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Muž:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oslovení pomocí e-mailu, katalogový prodej na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamy mě ovlivňují=1 na otázku 13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup personálu=2 na otázku 9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Katalogy automobilů na otázku 10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?
  • odpověď Žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku, v rozhlase, v televizi na otázku 11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?

19. V současné době jste?

  • odpověď Student/pracující student:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 000 na otázku 18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vašich rodinných příslušníků ze společné domácnosti osobní automobil?

2. Jakou značku vozidla vlastníte?

3. K jakým účelům automobil nejvíce používáte?

4. U kterých prodejců využíváte servisní služby?

5. Co je Vaším zdrojem informací pro výběr servisních služeb?

6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?

7. Odkud jste se dozvěděl/a o AUTOBEDY s.r.o.?

8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?

9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?

10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?

11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?

12. Které sociální sítě na internetu nejvíce navštěvujete?

13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?

14. Představte si, že si chcete pořídit nový automobil, nad jakou značkou byste uvažoval/a?

15. Jaký model byste v případu koupě auta značky Honda upřednostnil/a?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

19. V současné době jste?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vašich rodinných příslušníků ze společné domácnosti osobní automobil?

2. Jakou značku vozidla vlastníte?

3. K jakým účelům automobil nejvíce používáte?

4. U kterých prodejců využíváte servisní služby?

5. Co je Vaším zdrojem informací pro výběr servisních služeb?

6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?

7. Odkud jste se dozvěděl/a o AUTOBEDY s.r.o.?

8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?

9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?

10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?

11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?

12. Které sociální sítě na internetu nejvíce navštěvujete?

13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?

14. Představte si, že si chcete pořídit nový automobil, nad jakou značkou byste uvažoval/a?

15. Jaký model byste v případu koupě auta značky Honda upřednostnil/a?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

19. V současné době jste?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kolková, K.Analýza marketingové komunikace autosalonu (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://71538.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.