Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Elektromobilita

Elektromobilita

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ngoc Hoa Bui
Šetření:21. 10. 2020 - 18. 11. 2020
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):35 / 25.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsme studenti Vysoké školy ekonomické v Praze a provádíme výzkum na elektromobilitu v rámci seminární práce.

Vyplnění dotazníku zabere pouze několik minut. Výsledky výzkumu budou zpracovány anonymně.

Předem děkujeme za jeho vyplnění!

Odpovědi respondentů

1. Jakými 3 vlastnostmi byste popsali elektrické auto?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tiché, ekologické, moderní21,94 %1,94 %  
Tiché, ekologické, drahé21,94 %1,94 %  
drahé, moderní, tiché10,97 %0,97 %  
Drahé, neekologické, těžké10,97 %0,97 %  
drahé na pořízení, laciné na provoz, velmi komfortní10,97 %0,97 %  
Tiché, drahé, šetrné k ovzduší10,97 %0,97 %  
Tichost, čistota, nadčasovost10,97 %0,97 %  
ekologické, tiché, inovativní10,97 %0,97 %  
tiché, ekologické, pomalé10,97 %0,97 %  
Rychlé zrychlení, tiché, šetrné k přírodě.10,97 %0,97 %  
ostatní odpovědi Tiché, úsporná údržba, moderní styl
Ekologické, drahé, moderní
drahé, krátký dojezd, dlouhá doba nabíjení
Tiché, moderní, udržitelné
elektrický pohon, pomalé a komplikované doplnění energie, drahé a drahý provoz
Drahé, nepraktické, nebezpečné
Pojedou na elektřinu z velké části vyrobenou jadernými nebo uhelnymi elektrárnami
Neekologické, pomalé, zbytečné
tiché, bez zápachu spalování, omezený dojezd
Ekologicke, usporne, moderni
ekologické, šetří palivo, moderní
Tiché, nepraktické, zdánlivě ekologické
Ekologické, drahé, šetrné
moderní, ekologické, drahé
Šetrné, úsporné, nespolehlivé
Ekologické usporne moderni
Ekologické, nákladné, trendy
nadcasove, moderni, tiche
Zbytečnost, neefektivní, byznys
Udržitelnost, zelená energie, elektřina
Tiché, úsporné, krátký dojezd
malý dojezd, složité dobíjení, žáený zvuk
Ekologické, ekonomické, moderní
Nehlučné, drahé,
tiché, nedojede na dlouhé vzdálenosti, přeceňované
Bezpečné, Tiché, Inovativní
F
Nová technologie, falešná ekologie, vysoká cena
Tiché, plynulá jízda, ekologické
tiché, šetrnější k přírodě, drahé
Tiché, moderní, designové
Kola volant zásuvka
Rychlý rozjezd, krátká dojezdnost, car sharing
drahý, ekologický, nový
drahé, neekologické, špatný dojezd
Automobil poháněné elektrikou
Drahé, chytré, nákladné
Neekologické, pomalé, levné
lokálně čisté, moderní, špatný dojezd
Moderní, designové, ekologičtější než klasické auto (v současné době, ale také to není ideální řešení)
Ekologicke, tiche, zajimave
Ekologie,
Ekologické, dobíjecí, tiché
ekologický, bez emisních výparů, elektrické
nove, nedodelane, budoucnost
tiché, drahé, luxusní
Pohon na elektrinu, mene zatezujici zivotni prostredi, kratsi dojezd na jedno tankovani
Šetrné, bezpečné, tiché
ekologické, úsporné, tiché
Zrychlení, tichost, budoucnost
Šetrnější, levnější, nenáročné
Eko, potřebný, futuristický
Drahé, bezemisní, pokrokové
Tiché, vybité, neekologické
Elektrické, mobilní, drahé
tiché, nabíjecí, bez-emisní
ekologie, dražší, jízdní vlastnosti
Alternativní, rizikové, omezující.
ekologické, tiché, na nabíjení
ekologické, tiché, krátký dojezd
Drahé, ošklivé, rozporuplné
drahé, krátký dojezd, dlouhé nabíjení = auto na "baterky"
Vyborna akcelerace, nutnost dobijet kazdych x kilometru, futuristicke
Drahé, nepraktické, ekologičtější
drahe, slozite, zbytecne
Dětská image hračka k ničemu
ekologické, netradiční, hipsterské
Ekologické, elektrický pohon, tiché
drahé neuhasitelné malý dojezd
Lokálně bez emisny provoz, instantní krouťák, určitý budoucí směr automotive industry
moderní, tiché, za určitých podmínek ekologické
Ekologicke,levny provoz,tiche
drahé, zbytečné, nesmyslné
ekologické, tiché, úsporné
rychlost, efektivita motoru, nevyspělé baterie
Tiché, těžké, s dobrým zrychlením
těžké, drahé, nespolehlivé
prijemne jizdni vlastnosti, vysoka cena, dlouhe nabijeni
Ekologie, bezhlucnost, trend
eee
elektrický pohon, tiché, drahé
drahé, těžké, malý dojezd (dlouhé nabíjení)
rychlé, výkonné, udržitelné
Tiché, drahé, omezující mě
výkonné, tiché, ekologické
tiché, omezené, drahé
Nepotřebuje tankovat fosilní paliva; těžké kvůli bateriím; tiché
tiché, inovativní, ekologické
ekologické, tiché,nudné
ekologické, tiché, moderní
jezdí na elektřinu na rozdíl od paních aut
9188,35 %88,35 % 

Graf

2. Jaká je podle Vás největší výhoda elektroaut?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ekologické76,8 %6,8 %  
Ekologie32,91 %2,91 %  
zrychlení21,94 %1,94 %  
nesmrdí21,94 %1,94 %  
šetření životního prostředí21,94 %1,94 %  
Šetrnost k životnímu prostředí 21,94 %1,94 %  
možnost domacího nabíjení, resp doplňování "paliva" mimo specifická místa10,97 %0,97 %  
Nulové lokální emise10,97 %0,97 %  
Nepřispívají ke smogu ve městech10,97 %0,97 %  
Ekologicka (pokud elektrika pochazi z obnovitelnych zdroju)10,97 %0,97 %  
ostatní odpovědi použití nových zdrojů pro pohon
Ekologická šetrnost
Provozem nejsou vypouštěny do prostředí škodlivé látky.
Úsporný provoz, nízké náklady na údržbu
Šetrnost vůči přírodě
Tiché, lepší opravitelnost, menší kazivost, elektromotor
pokud se pominou dotace, tak žádné
Nic - viz výše
minimální hlučnost
nepotřebuje benzín/naftu
Snížení každodenní uhlíkové stopy
jezdí na elektřinu a ne na ropu
Menší lokální znečištění ovzduší
Menší dopad na životní prostředí
Dopad na životní prostředí
Setrnost k zivotnimu prostredi
Je ekologicke
Odklon od fosilních paliv
Žádná
Udržitelnost
Šetrné k životnímu prostředí
eekonomičnost
Menší spotřeba ropy
Parkovani v modrých zónách
Bezpečnost
F
Možnost parkování zdarma, nebo výhodně v centru velkých měst
Tichost
jejich tichost
Žádná, jsem proti
Nemusí se jezdit na benzínu
Akcelerace při rozjezdu
síla elektromotoru
Tichý motor, šetrné k životnímu prostředí
Tichý motor, nevytváří při jízdě emise
Okamžitý výkon
Úspora peněz za benzin
Nízké provozní náklady
Jsou ekologičtější
Zadne emise
nevypouští do ovzduší znečišťující látky
setrne k prirode
člověk s ním vypadá dobře
Jsou tiche
Ochraňují životní prostředí
Ekologicky šetrnější k životnímu prostředí
Udržitelnost (v porovnáni s benzinovými auty)
Neprodukují emise ve městech
Omezení produkce CO2
O elektroauta se nezajímám, takze nevim
šetrnější k životnímu prostředí
Shoří samo, nemusíš dělat pojistný podvod.
nabíjení
levnější provoz
Potenciál zlepšit smogovou situaci ve městech
nic mě nenapadá
Akcelerace
Ekologičtější (odpadají spaliny z motoru)
vubec zadna
Splnění dětského snu, řídit elektrické autíčko + kroutící moment el.motorů
nevím o žádné
snížení hluku
Lokální emise, instantní nm
nevypouští tolik CO2 do vzduchu za předpokladu že používají “zelenou” elektřinu
Extra levny provoz
spaliny vypouštějí jinde než tam, kde jezdí
chrání životní prostředí
efektivita motoru
Smrdí jinde než jsou. elektromobil má výfuk v Prunéřově.
tichost, okamzita akcelerace, jizdni vlasnosti
ž
nevypouští emise
nic mě nenapadá ...
nepotřebuji benzín
Alternativní pohon
šetrnost k přírodě
absence emisí přímo za autem
Za provozu prakticky nulové emise oxidu uhličitého
inovace
rychlý start
to, že nemusím přikládat uhlí pod kotel
8178,64 %78,64 % 

Graf

3. Jaká je podle Vás největší nevýhoda elektroaut?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dojezd65,83 %5,83 %  
Cena65,83 %5,83 %  
Malý dojezd32,91 %2,91 %  
doba nabíjení21,94 %1,94 %  
baterie21,94 %1,94 %  
Vysoká cena21,94 %1,94 %  
Obtížná recyklace (nerecyklace) akumulátorů10,97 %0,97 %  
Energetická náročnost10,97 %0,97 %  
Nizky dojezd na jedno nabyti10,97 %0,97 %  
ještě není úplně propracovaná10,97 %0,97 %  
ostatní odpovědi vysoká pořizovací cena a neexistence dotací, málo čerpacích stanic v ČR, neekologičnost baterek
Výroba elektr.vozu stále škodí přírodě, pořizovací cena a hlavně cena oprav.
Zatím celosvětově málo rozšířená technologie, což elektroauta prodražuje
drahota
Malý dojezd, vysoká cena, dlouhá nabíjecí doba
zdlouhavé a komoplikované doplnění energie a drahý provoz, neprodejnost ojetého vozidla
Viz bod 1
ekologická zátěž při výrobě a likvidaci jejich baterií
nutnost dobíjení baterie, nedostatek dobíjecích stanic (hlavně mimo město); komplikované hašení
Dojezdová vzdálenost a málo nabíjecích stanic
nedojete daleko bez častého nabíjení
zatím menší dostupnost nabíječek
Nutnost častého dobíjení
Omezenejsi moznosti dobijeni
Rychle se vybiji
Vysoké pořizovací náklady; stále nízká kvalita baterií
nabijeni
Vymena baterie
Dlouho se nabíjí a čistě elektrické auto nemá takovou výdrž baterky
Krátký dojezd
složité dobíjení
V Česku ještě nekvalitní infrastruktura
zatím není vyřešeno, jak zrecyklovat použité lithiové baterie
Není jasné zda jsou ekologičtější než spalovací motory
F
Špatná “recyklace” baterií
Jezdit na baterie je možná šetrnější k přírodě než-li jízda na jiné pohonné hmoty, ale ani elektřina není ta nejšetrnější
Nabíjení, ekologicky škodlivá výroba a likvidace baterií - považuji za green washing
Jsou pomalá
Časté nabíjení
Složité nabíjení
Dlouhé nabíjení
Nutnost relativně dlouhého dobíjení
Její výroba je nature unfriendly
Nemají spalovací motor
Musí se vyměňovat baterie, která se poté neumí ekologicky zlikvidovat
Jsou vhodná jen pro určité uživatele, kteří si jej mohou pravidelně dobíjet. Např. lidé, kteří bydlí v bytech, si je nemají v současnosti jak pravidelně nabíjet.
Likvidace baterií
kratší dojezd
jeste neni infrastruktura
drahé proti spalovacím alternativám
Malo stojanu na dobijeni
Moc drahá
Náročnost vývoje, likvidace elektro-baterií
Dobíjení
Nerecyklovatelnost autobaterie
Baterie, zátěž dobijecich stanic, elektřina z jádra
Jsou ticha
malý dojezd na jedno nabití
životnost baterií
Že ho nemůžu provozovat tak, jak potřebuju.
vyšší pořizovací cena
Ekologicky náročná výroba baterií
dojezd a cena
Dlouhe dobijeni
Nedostupnost nabíječek
neni slyset motor, zdlouhave nabijeni, cena
Má pouze nevýhody, hlavní je malý dojezd, dlouhé nabíjení, omezení v rámci nabíjení jak venku tak doma
nedostatek dobíjecích míst a nadsazená cena
Závislé na nabíjecí stanice, kterých ještě není dostatek, nebo při nabíjení z 230V zásuvek, je dlouhá doba nabíjení.
cena vs. výkon
Počet superchargers v ČR
dojezd, životnost, nezkušenost se sekundárním trhem
Kratsi dojezdova vzdalenost
je to celé ekologicky i ekonomicky nesmyslné, jde jen o dotace, elektroauta jsou přitom ekologicky daleko náročnější než klasické spalovací motory, jenom emise vypouštějí jinde a to za cenu obrovského znečištění při výrobě i likvidaci baterií
nízké využití na dlouhé jízdy
Nespolehlivost = nedoveze mě tam kam potrebuji protože neuveze potřebnou zásobu energie
cena, dojezd
Málo dobíjecích stanic
dojezd nabíjení
nenapadá mě žádná výhoda = drahé, malý dojezd, těžké
drahé
Dojezd a následné dobíjení. A ne všude si nabijete.
problémy se zpracováním použitých baterií
Krátký dojezd na jedno nabití
výdřž baterie
žádný zvuk
drahá energie
7875,73 %75,73 % 

Graf

4. Kolik km podle Vás dojede elektrické auto na jedno nabití?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201-300 km2726,21 %26,21 %  
401-500 km2423,3 %23,3 %  
301-400 km2120,39 %20,39 %  
101-200 km1615,53 %15,53 %  
1-100 km87,77 %7,77 %  
501-600 km76,8 %6,8 %  

Graf

5. Za jakými účely byste elektromobil využil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doprava po městě8279,61 %79,61 %  
Cesta do zaměstnání6058,25 %58,25 %  
Víkendový výlet3130,1 %30,1 %  
Dovolená v tuzemsku76,8 %6,8 %  
Dovolená v zahraničí76,8 %6,8 %  
Nevyužil32,91 %2,91 %  
Rozvoz pizzy, rohlik.cz,...10,97 %0,97 %  
S řádným dojezdem na vše10,97 %0,97 %  
Nevyužil, nejsou dobíjecí stanice a drahý provoz10,97 %0,97 %  
Nevyužiju10,97 %0,97 %  
Nevyužili10,97 %0,97 %  
Služební cesta10,97 %0,97 %  
kombinace bodů 1,2,3,410,97 %0,97 %  
nevyuzivala10,97 %0,97 %  
nikdy bych ho nevyužil, dokud mě k tomu zákonodárce nedonutí10,97 %0,97 %  
všechny10,97 %0,97 %  
nevyužila 10,97 %0,97 %  
max. cesta na nákup a po městě10,97 %0,97 %  

Graf

6. Znáte nějaké výhody plynoucí majitelům elektromobilů a jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bezplatné parkování

Časté poruchy (až výbuchy) baterie

Danove ulevy

Daňové úlevy, parkování ve městech zdarma. Levnější elektřina oproti pohonným hmotám. V některých zemích zdarma.

daňové zvýhodnění v některých zemích; výdělek pro ty, kteří je pronajímají pro zážitkové jízdy

design, neplatí se za pohonné hmoty, novinky na trhu

dotace

Dotace

Dotace z rozpočtu a příjmu ostatních

dotace na nákup, nabíjení na některých místech zdarma, osvobození od některých dopravních poplatků a daní, vysoký Euro rating vozidla

Dotace na tyto automobily. Dobíjení na některých veřejných místech zdarma.

dotovaná elektřina, dotovaný výzkum a vývoj těchto nesmyslů, bez dálničních poplatků, vjezd do bezemisních zón... Nebýt všech těchto nesmyslných dotací a skrytých podpor, elektromobil by si nikdo nepořídil, možná tak ČEZ.

F

Iluze o elektromobilu

je to ekologické a úsporné

Jiné tarify na elektřinu, nemusí mít dálniční známku, neplatí silniční daň, muzou parkovat v Praze na zónách

Jízda ve pruhu, kde jezdí autobusy. V Praze parkují na modrých zónách zdarma.

lepší parkovací místa, možnost stání na modrých zónách

lepší pocit ze vztahu k životnímu prostředí, menší finanční náklady na provoz

Menší náklady na údržbu

menší výdaje na provoz, možné dobíjení doma

modrá zona zdarma a sleva na daních

Možnost parkovat bez omezení v modrých zónách v Praze

Možnost parkovat na modrých zónách v Praze.

Možnost parkovat rok v Praze po zaplacení jednorázového poplatku.

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

něco levnější , ale to nevyváží tu cenu za automobil

Někde určitě mají daňové i jiné finanční úlevy, někde jsou na nákup elektromobilů dotace, ale nevím, jestli i u nás. Asi se neplatí z elektromobilu silniční daň. Majitel elektromobilu snáze najde homosexuálního partnera.

Nemusí jezdit na výměnu oleje.

nemusí mít dálniční známku

nemusí mít dálniční známku, někde parkování zdarma

Neplacení pojistky, neplacení nebo sleva na dálniční známku, volné parkování v zónách placeného stání.

Neplatí dálniční známky

neplatí parkové a emise

Nevím

Nevím

nevim

Nevim v ČR, v UK je jich hodne

nevím, je snad pořízení elektromobilu nějak dotované?

Nevzpomenu si

Neznam

Neznam

Neznám

Neznám

neznam

Neznám

Neznam

neznám

Neznám

Neznám

neznám

Neznam žádného majitele

nízké ceny nabíjední, možnost parkovat v modrých zónách, bezplatný provoz na dálnicích

Nižší náklady na provoz, status vozu

Nižší provozní náklady

Oproštění od poplatků z parkovacích zón v řadě měst, neomezené vjezdy do bezemisních zón

Parkovací místa

parkování

Parkování na modrých zónách

parkování na modrých zónách bez omezení v městech široká síť dobíjecích stanic levný provoz (na spotřebu paliva)

parkování na modrých zónách bez omezení, nemusí platit spotřební daně

Parkování na modrých zónách zdarma

Parkováni na modrých zopnách zdarma

Parkovani v centrech mest

Parkování v modrých zónách, dálnice zdarma

Parkování v modrých zónách, dálniční známka zdarma, dotace v jiných zemích

Parkování v modrých zónách, tuším, že daňové úlevy

parkování v Praze kdekoli na modrých zónách, nejsou potřeba kupovat dálniční známky

Parkování v Praze zadarmo, zvýhodněný tatif od elektrárny pro odběr elektřiny a vystavení nabíjecí stanice, parkovací místa s dobíjením pro automobily, sleva na dani při koupi auta

Parkování v Praze zdarma, dobíjení někde zdarma

parkovani v Praze, odpustena silnicni dan

Parkování v rezidenčních zónách

parkování zdarma

Parkování zdarma v centru města

pohodlné dobití doma

Pokud vím, v zahraničí mají majitelé elektromobilů úlevu na daních, ale toho se v Čr asi nikdy nedočkáme.

Potenciální výhoda by byla daňové úlevy, ale to v současnosti není... Dále vím, že je možné v Praze parkovat v modrých zónách...

Provoz a udrzba

sleva na dani, zdarma modré zony v Praze

Slyšela jsem myslím o výhodě zvýhodněného parkování v modrých zónách

Snížení daní

Stání na modrých zónách, finanční příspěvek

Státní dotace

Úlevy od vlády (záleží na státu, přesněji to neznám)

Ušetří za palivo

Většinou zvýhodněné parkování ve městech

Vjezd na dálnici zdarma

volne parkovani

výhodnější tarif u elektřiny, parkování ve městech (zdarma?)

vyhrazené parkování s nabíjením u nákupních center a v centru města, neplatí daň z paliva :-D

žádné

7. Jaký je Váš názor na elektromobily?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skvělá alternativa, díky které mohu být šetrnější k životnímu prostředí3130,1 %30,1 %  
Pouze nástroj výrobců pro snižování emisních limitů1817,48 %17,48 %  
O elektromobily jsem se zatím moc nezajímal/a, nemám na ně tedy vyhraněný názor1211,65 %11,65 %  
zajímavá technická ptákovina10,97 %0,97 %  
Krok dobrým směrem.10,97 %0,97 %  
Šetrné k přírodě, ale na silnici nejsou, tak hravé jako auta se spalovacím motorem nebo dieselem10,97 %0,97 %  
Pravděpodobná budoucnost, nicméně technologie která potřebuje stále zdokonalit10,97 %0,97 %  
Jistá budoucnost většinové dopravy10,97 %0,97 %  
zatím nic pro mě10,97 %0,97 %  
Má to své mouchy, ale je to dobrý směr10,97 %0,97 %  
Hezká hračka pro dostatečmně bohalé lidi10,97 %0,97 %  
Na nic - jen tahat peníze 10,97 %0,97 %  
slepá ulička, nelze být toliko závislý na elektřině.10,97 %0,97 %  
mají své výhody i nevýhody10,97 %0,97 %  
Je to vhodný doplněk aut se spalovacími motory (především do měst), ale nedokáží je plnohodnotně nahradit a především jsou příliš politicky protlačovány10,97 %0,97 %  
Byznys10,97 %0,97 %  
Nucený nástroj výrobců, aby prošly limity EU10,97 %0,97 %  
nápad dobrý, ale nejsem přesvědčena o tom, že se skutečně jedná o ekologičtější variantu vzhledem ke zdrojům energie (např. v ČR většinou z uhlí) a nedořešené likvidaci použitých baterií. Na dlouhé vzdálenosti nedojedou a neexistuje dosttečná infrastruktura pro nabíjení (navíc samotné nabíjení trvá hodiny)10,97 %0,97 %  
Zatím jsou v raném stádiu, ale může to být dobrá alternativa pro spalovací motory10,97 %0,97 %  
Nová moderní technologie, která si hraje na to, jak je to super ekologická varianta, ale výdrž baterií není světoborná a likvidace baterií rozhodně ekologická není.p10,97 %0,97 %  
Vhodné spíše do města, kde bych byl ekologičtější, jen nevýhoda toho delšího nabíjení. 10,97 %0,97 %  
Sice jsem se moc o téma nezajímala, ale výroba elektrického proudu se také podílí na znečišťování ŽP10,97 %0,97 %  
Předstupeň vývoje vodíkového automobilu 10,97 %0,97 %  
v současnosti naprosto nesmyslný koncept, bez radikálních inovací v technologiích masově nepoužitelný a v současnosti neekologický10,97 %0,97 %  
Nechtěl bych jej10,97 %0,97 %  
Jedná se o velmi zajímavou záležitost, která je rozhodně v mnoha ohledech šetrnější než klasická auta. Avšak není ideální. Jednak spotřeba energie by byla obrovská, aby stačila na dobíjení, kdyby měli takové auto všichni. Dále by se musela postavit nová infrastruktura pro dobíjení. Elektrické auto nevydrží moc dlouho, je ideální především na cesty do práce ve městě. V současnosti se pracuje na dobíjecí stanici pro domácnosti, které žijí v rodinném domě. Avšak nedovedu se představit, s jakým řešením přijdou pro obyvatele bytů, kteří žijí v panelácích (obzvlášť těch obrovských, kde je 8 vchodů a 11 pater). 10,97 %0,97 %  
Myslím, že je to dobrá alternativa a budoucnost, ale musí se to ješte dost vyladit 10,97 %0,97 %  
mix 1. a 2. odpovědi10,97 %0,97 %  
nechci si ho porizovat, jeste na to neni infrastruktura10,97 %0,97 %  
Je to pěkná myšlenka, která má strašné provedení. Elektro auta nejsou ekologická, jen se tak tváří a za to se navíc draze platí.10,97 %0,97 %  
pouze přechodná alternativa10,97 %0,97 %  
Měly by smysl, kdyby baterie nebyly takovou extrémní ekologickou zátěží a kdyby se elektřina získávala z obnovitelných zdrojů a ne z jádra a uhlí. Takhle jsou leda k hovnu, resp. k zisku. 10,97 %0,97 %  
Nejasný dopad na ziv. prostředí, malý dojezd, 10,97 %0,97 %  
nesnasim je10,97 %0,97 %  
příliš glorifikovaná věc...10,97 %0,97 %  
uměle podporovaná drahá sranda která ihned po skončení dotací podraží ještě víc10,97 %0,97 %  
Ještě to chce čas, ale jde to správným směrem 10,97 %0,97 %  
Souhlasím s první možností, jenže je to podmíněno ekologickou výrobou el proudu a také je vnímám jako nevyhnutelnou změnu v návaznosti na tvrdé a často nedomyšlené předpisy EU10,97 %0,97 %  
drahý nesmysl, který vypouští zplodiny někde jinde z komína elektrárny10,97 %0,97 %  
zatím není dobrá technologie baterií10,97 %0,97 %  
skvělá technologie, ale zatím stále ve vývoji10,97 %0,97 %  
Elektromobily jsou nástrojem k omezení mobility svobodných lidí. 10,97 %0,97 %  
nástroj na snizovani emisi, ale i uzivatelsky prijemne auto10,97 %0,97 %  
možná jsou budoucností, ale ještě to potrvá.10,97 %0,97 %  
ukáže se věkem10,97 %0,97 %  

Graf

8. Jaká značka se Vám ve spojitosti s elektromobily vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesla7269,9 %69,9 %  
Hyundai32,91 %2,91 %  
Toyota32,91 %2,91 %  
BMW21,94 %1,94 %  
Nissan10,97 %0,97 %  
SOR (a dále Cegelec, Siemens, Mercedes-Benz, Hess, Tesla, Hyundai)10,97 %0,97 %  
Tesla, BMW, Nissan10,97 %0,97 %  
Auto od Ježíška 10,97 %0,97 %  
hyundai, díky spolupráci s weef10,97 %0,97 %  
Volkswagen10,97 %0,97 %  
ostatní odpovědi Bmw, tesla, hyundai
Nevybavuje se mi žádná značka protože žádné neznam
Tesla, pochopitelně...
Tesla , porsche
Skoda
Škoda
Zadne
Hyundai Kona Electric
Tesla, jak jinak.
Mercedes Benz
VW
Kyosho - výrobce autíček na ovládání
Tesla, PORSCHE
Tesla, Toyota (hybrid)
žádná
_
nevím
1716,5 %16,5 % 

Graf

9. Byly jste již někdy součástí předváděcí akce k uvedení nového automobilu na trh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9188,35 %88,35 %  
Ano1211,65 %11,65 %  

Graf

10. Jak na Vás tato akce působila? Co se Vám na ní líbilo nejvíce? Co Vám během ní naopak chybělo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"můžu se s tím projet" "jo" *plnej plyn* "SUPER!!"

byl to automobil se spalovacím motorem .. líbilo = kompletní prohlídka vozu, zkušební jizda chybělo = nic podstatného

Byla velice dobře zorganizovaná , organizátor platil leteckou dopravu v business class, šlo o hezký třídenní pobyt spojený s testováním nového Fordu Focus v Maďarsku.

Bylo to báječné, elektrauto jsem si pak koupil

Enyaq iV

Enyaq, vypadalo to dobře, ale nekoupil bych si to

Líbila - možnost si zařídit,

líbila se mi možnost vyzkoušení si nového produktu + odborný výklad zkušeného zaměstnance je nutností

Nějak mě nenadchla. Neviděla jsem velké přínosy elektromobilů.

Nejsem moc do aut, takze nevim co mi chybelo ale fajn byly predvadeci jizdy (vyzkouseni auta na vlastni kuzi, okruh 20min jizdy)

přehlídka ztraceného času, spousta nesmyslných frází a blábolů

Zapůjčení k otestování. Klasická PR předváděčka, nic co by mě nadchlo

11. Které z následujících faktorů by Vás nejspíše přiměly zúčastnit se předváděcí akce k uvedení nového vozu na trh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost si automobil vyzkoušet (testovací jízdy)7673,79 %73,79 %  
Akce slibující kromě informací o vozu i unikátní zážitek (neobvyklá prezentace vozu)4240,78 %40,78 %  
Přítomnost vyškoleného personálu a možnost zeptat se na otázky k vozu3735,92 %35,92 %  
Zajímavé místo konání akce3332,04 %32,04 %  
Speciální cenová nabídka3231,07 %31,07 %  
Doprovodný program (koncert, lyžování, atd.)2726,21 %26,21 %  
Catering2120,39 %20,39 %  
Soutěž o zajímavé ceny 1716,5 %16,5 %  
Možnost si prohlédnout více typů interiérů1110,68 %10,68 %  
Originální pozvánka1110,68 %10,68 %  
Nic43,88 %3,88 %  
Na uvedení nového vozu bych šel nehledě na těchto faktorech. Přesto bych zaškrtnuté uvítal.10,97 %0,97 %  
když součástí bude odborná přednáška či další vzdělávací aktivity10,97 %0,97 %  
žádná10,97 %0,97 %  
pravděpodobně nic10,97 %0,97 %  
Musela bych se o auta zajímat.10,97 %0,97 %  
Spoře oděné a přítulné hostesky. 10,97 %0,97 %  
Spíš právě obsahově zajímavá přednáška na téma elektromobility by byla lákadlem10,97 %0,97 %  
Pivko zdarma10,97 %0,97 %  
jedině pracovní povinnosti, jinak ani omylem10,97 %0,97 %  
nemám o takové akce zájem10,97 %0,97 %  

Graf

12. Kolik času týdně strávíte v autě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 60 minut3533,98 %33,98 %  
1-3 hodiny2625,24 %25,24 %  
3-5 hodiny1615,53 %15,53 %  
9 a více hodin1211,65 %11,65 %  
5-7 hodin87,77 %7,77 %  
7-9 hodin43,88 %3,88 %  
3-4 hodiny10,97 %0,97 %  
1-2 hodiny10,97 %0,97 %  

Graf

13. Jste vlastníkem řidičského oprávnění skupiny B?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8885,44 %85,44 %  
Ne1514,56 %14,56 %  

Graf

14. Měli jste možnost řídit elektromobil?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6472,73 %62,14 %  
ano2427,27 %23,3 %  

Graf

15. Vlastníte automobil nebo si plánujete nějaký pořídit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Zatím ne, ale v budoucnosti anootázka č. 16, Ne, neplánuji si vlastní automobil pořizovatotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4348,86 %41,75 %  
Zatím ne, ale v budoucnosti ano3640,91 %34,95 %  
Ne, neplánuji si vlastní automobil pořizovat910,23 %8,74 %  

Graf

16. Které faktory Vás nejvíce při nákupu nového automobilu ovlivňují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pořizovací cena7088,61 %67,96 %  
Náklady na provoz4658,23 %44,66 %  
Vzhled automobilu2936,71 %28,16 %  
Značka2632,91 %25,24 %  
Ceny náhradních dílů1822,78 %17,48 %  
Kvalita, praktičnost11,27 %0,97 %  
Ekologická náročnost11,27 %0,97 %  
bezpečnost 11,27 %0,97 %  
Praktičnost a využitelnost vozu11,27 %0,97 %  
Spolehlivost, zážitek z jízdy, nové technologie11,27 %0,97 %  
Udržitelnost 11,27 %0,97 %  
Spolehlivost, nízké náklady (kombinace pořizovacích, provozních i na opravy), vzhled11,27 %0,97 %  
benzín + 4 válce11,27 %0,97 %  
dřívější zkušenosti11,27 %0,97 %  
Cadillac Escalade11,27 %0,97 %  
poměr cena/kvalita11,27 %0,97 %  
Výkon, infotainment, jízdní vlastnosti, maximální rychlost, bezpečnostní prvky, komfort, prostor11,27 %0,97 %  
pohodlí, jízdní vlastnosti11,27 %0,97 %  

Graf

17. Je pro Vás při výběru nového vozu důležitá i udržitelnost použitých materiálů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3240,51 %31,07 %  
Spíše ne2430,38 %23,3 %  
Rozhodně ne1215,19 %11,65 %  
Rozhodně ano1113,92 %10,68 %  

Graf

18. Jak moc je pro Vás při výběru nového vozu důležitý vzhled?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Důležitý4658,23 %44,66 %  
Hodně důležitý1620,25 %15,53 %  
Spíše nedůležitý1518,99 %14,56 %  
Vzhled automobilu vůbec neřeším, zajímají mi jiná specifika vozu22,53 %1,94 %  

Graf

19. Co je pro Vás před nákupem nového vozu nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost si automobil před nákupem vyzkoušet (testovací jízda)4050,63 %38,83 %  
Prostudování technických parametrů na stránkách výrobce2430,38 %23,3 %  
Ukázka a představení vozu vyškoleným odborníkem na prodejně810,13 %7,77 %  
Všechny množnosti11,27 %0,97 %  
vše z uvedeného+ recenze11,27 %0,97 %  
Doporučení známého kvalifikovaného pracovníka11,27 %0,97 %  
Účel 11,27 %0,97 %  
Předně - nové auto si nikdy kupovat nebudu, nejsem ekonomický kokot. Nechápu, proč se v této povinné otázce presumuje, že si nové auto někdy budu kupovat, když mi žádná takto směřované otázka nebyla položena. Pokud bych si teoreticky nové auto kupoval, nekoupil bych si ho, aniž bych detailně znal jeho parametry, aniž bych ho živě viděl a aniž bych s ním provedl důkladné jízdní testy. 11,27 %0,97 %  
všechny tři možnosti11,27 %0,97 %  
kombinace odpovědí 2 + 311,27 %0,97 %  

Graf

20. Uvažovali jste o pořízení elektromobilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Již elektromobil vlastnímotázka č. 21, Ano, plánuji si elektromobil pořídit v horizontu 1 rokuotázka č. 24, Ano, plánuji si elektromobil pořídit v horizontu následujících 5 letotázka č. 24, Ano, plánuji si elektromobil pořídit v horizontu delším než 5 letotázka č. 24, Zatím jsem o koupi elektromobilu neuvažoval/a, ale nevylučuji jiotázka č. 27, Ne, jelikož využívám služební automobil a nemám možnost výběru typu automobiluotázka č. 29, Ne, nemám o elektromobil zájemotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemám o elektromobil zájem3341,77 %32,04 %  
Zatím jsem o koupi elektromobilu neuvažoval/a, ale nevylučuji ji2936,71 %28,16 %  
Ano, plánuji si elektromobil pořídit v horizontu delším než 5 let1215,19 %11,65 %  
Ano, plánuji si elektromobil pořídit v horizontu následujících 5 let45,06 %3,88 %  
Již elektromobil vlastním11,27 %0,97 %  

Graf

21. Z jakého důvodu jste si elektromobil pořídil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odlišný požitek z jízdy v porovnání s automobily s běžným spalovacím motorem1100 %0,97 %  

Graf

22. Podle jakých faktorů jste se při výběru elektromobilu rozhodoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značka1100 %0,97 %  

Graf

23. Vnímáte u svého elektromobilu nějaké nevýhody?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

nevýhody nevnímám, je to naprosté potěšení a radost

24. Z jakého důvodu si plánujete elektromobil pořídit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Náklady na provoz425 %3,88 %  
Šetrnost k životnímu prostředí425 %3,88 %  
Odlišný požitek z jízdy v porovnání s automobily s běžným spalovacím motorem425 %3,88 %  
Výhody plynoucí z vlastnictví elektromobilu318,75 %2,91 %  
Kombinace šetrnosti a odlišného zážitku.16,25 %0,97 %  

Graf

25. Které faktory jsou pro Vás při výběru elektromobilu nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dojezd956,25 %8,74 %  
Značka212,5 %1,94 %  
Vzhled elektromobilu16,25 %0,97 %  
Doba nabíjení16,25 %0,97 %  
cena16,25 %0,97 %  
Délka záruční doby na baterii16,25 %0,97 %  
Výkon, infotainment, jízdní vlastnosti, maximální rychlost, bezpečnostní prvky, komfort, prostor16,25 %0,97 %  

Graf

26. O jaké značce vozu uvažujete a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Geely - jakožto komunista chci podpořit socialistickou Čínu na úkor buržoazních zemí.

Hyundai - design

Hyundai, VW, Nissan - pro me vhodne modely

Jsem patriot, takže Škoda Auto, případně VW

Kia - dobrý poměr cena a kvalita (hlavně hybridní vozy)

Nemohu si momentálně elektromobil dovolit, nejvíce se mi nyní líbí Tesla model S nebo Porsche Taycan.

Renault Zoe, Volkswagen ID3 - cenová dostupnost (hlavně u prvního jmenovaného), druhy jen s dotací.

Škoda - osvědčená značka

Škoda, BMW, Tesla (oblíbené značky)

Škoda, VW, Mercedes, kvalita vs. cena + zkušenosti

Tesla

Tesla - styl jizda autopilot

Tesla, model S mi přijde naprosto perfektní

Toyota, kvůli nesmrtelnosti

Volkswagen

Zatím o značce neuvažuji, bůhví jaké budou na trhu za 10-15 let

27. Jaké informace by Vás o elektromobilech zajímaly nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dojezd2689,66 %25,24 %  
Pořizovací cena elektromobilu2172,41 %20,39 %  
Životnost baterie1965,52 %18,45 %  
Dobíjení baterie1862,07 %17,48 %  
Výhody plynoucí z vlastnictví elektromobilu1137,93 %10,68 %  
Ceny náhradních dílů1034,48 %9,71 %  
Délka záruční doby na baterii827,59 %7,77 %  

Graf

28. Z jakého důvodu neuvažujete o pořízení elektromobilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Strach, že se automobil při cestě vybije (málo rozsáhlá síť nabíjecích stanic)824,24 %7,77 %  
Vysoká pořizovací cena elektromobilu515,15 %4,85 %  
Dlouhá doba nabíjení 26,06 %1,94 %  
2., 3., 4., 5., bod odpovědí a další 13,03 %0,97 %  
Všechny uvedené13,03 %0,97 %  
Je to hovadina 13,03 %0,97 %  
zatím v jeho vlastnictví nevidím žádné výhody oproti spalovacím motorům13,03 %0,97 %  
Myslím si, že auta mají jezdit na benzín nebo naftu13,03 %0,97 %  
Nespolehlivost baterií, vysoká cena, nízký dojezd, potřeba nabíjení13,03 %0,97 %  
Jsem majitelem vozu s V8 spalovacím motorem 13,03 %0,97 %  
Nedostatek informací 13,03 %0,97 %  
Odpovědi 2,3,4,5. Sečteno a podtrženo o tom neuvažuju hlavně proto, že je to prostě nepraktické. 13,03 %0,97 %  
Mix předchozích možností vysoká cena, malý dojezd, nejasný dopad na životní prostředí13,03 %0,97 %  
kombinace bodů 2,3,4,513,03 %0,97 %  
Denně jezdím trasy na dlouhé vzdálenosti13,03 %0,97 %  
Mám rád auta, nikoli dětské hračky na baterky13,03 %0,97 %  
je to slepá ulička automobilismu, stejně jako třeba dřevoplyn, a třeba to časem pochopíme13,03 %0,97 %  
diesel je ekologičtější13,03 %0,97 %  
kombinace odpovědí 2 + 3 + 4 + 513,03 %0,97 %  
Ceny, doba nabíjení, možnost nabíjení, na dlouhé trasy radši nemyslet13,03 %0,97 %  
není tam zážitek z jízdy13,03 %0,97 %  

Graf

29. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž5351,46 %51,46 %  
Žena5048,54 %48,54 %  

Graf

30. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-255048,54 %48,54 %  
26-352322,33 %22,33 %  
36-451312,62 %12,62 %  
46-55109,71 %9,71 %  
56-6543,88 %3,88 %  
méně než 1821,94 %1,94 %  
66 a více10,97 %0,97 %  

Graf

31. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské6563,11 %63,11 %  
Středoškolské s maturitou2928,16 %28,16 %  
Středoškolské bez maturity43,88 %3,88 %  
Vyšší odborné32,91 %2,91 %  
Základní21,94 %1,94 %  

Graf

32. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec4644,66 %44,66 %  
Student4038,83 %38,83 %  
Podnikatel/ OSVČ1110,68 %10,68 %  
Nezaměstnaný32,91 %2,91 %  
Důchodce21,94 %1,94 %  
Na rodičovské dovolené10,97 %0,97 %  

Graf

33. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001-30 000 Kč2322,33 %22,33 %  
do 10 000 Kč2221,36 %21,36 %  
10 001-20 000 Kč2019,42 %19,42 %  
30 001-40 000 Kč1514,56 %14,56 %  
40 001-50 000 Kč1312,62 %12,62 %  
50 001-75 000 Kč65,83 %5,83 %  
76 000-100 000 Kč32,91 %2,91 %  
nad 100 000 Kč10,97 %0,97 %  

Graf

34. Počet obyvatel Vašeho bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4644,66 %44,66 %  
5 001 – 20 000 obyvatel1716,5 %16,5 %  
do 5000 obyvatel1312,62 %12,62 %  
50 001 – 100 000 obyvatel1110,68 %10,68 %  
20 001 – 50 000 obyvatel109,71 %9,71 %  
100 001 – 250 000 obyvatel54,85 %4,85 %  
nad 250 000 obyvatel (mimo Prahu)10,97 %0,97 %  

Graf

35. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4846,6 %46,6 %  
Středočeský kraj1110,68 %10,68 %  
Liberecký kraj109,71 %9,71 %  
Ústecký kraj76,8 %6,8 %  
Jihomoravský kraj54,85 %4,85 %  
Jihočeský kraj54,85 %4,85 %  
Olomoucký kraj32,91 %2,91 %  
Královehradecký kraj32,91 %2,91 %  
Zlínský kraj32,91 %2,91 %  
Karlovarský kraj21,94 %1,94 %  
Plzeňský kraj21,94 %1,94 %  
Vysočina21,94 %1,94 %  
Moravskoslezský kraj10,97 %0,97 %  
Pardubický kraj10,97 %0,97 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

4. Kolik km podle Vás dojede elektrické auto na jedno nabití?

5. Za jakými účely byste elektromobil využil/a?

6. Znáte nějaké výhody plynoucí majitelům elektromobilů a jaké?

7. Jaký je Váš názor na elektromobily?

8. Jaká značka se Vám ve spojitosti s elektromobily vybaví jako první?

9. Byly jste již někdy součástí předváděcí akce k uvedení nového automobilu na trh?

11. Které z následujících faktorů by Vás nejspíše přiměly zúčastnit se předváděcí akce k uvedení nového vozu na trh?

12. Kolik času týdně strávíte v autě?

13. Jste vlastníkem řidičského oprávnění skupiny B?

14. Měli jste možnost řídit elektromobil?

15. Vlastníte automobil nebo si plánujete nějaký pořídit?

16. Které faktory Vás nejvíce při nákupu nového automobilu ovlivňují?

17. Je pro Vás při výběru nového vozu důležitá i udržitelnost použitých materiálů?

18. Jak moc je pro Vás při výběru nového vozu důležitý vzhled?

19. Co je pro Vás před nákupem nového vozu nejdůležitější?

20. Uvažovali jste o pořízení elektromobilu?

27. Jaké informace by Vás o elektromobilech zajímaly nejvíce?

29. Pohlaví

30. Věk

31. Nejvyšší dosažené vzdělání

32. Povolání

33. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem

34. Počet obyvatel Vašeho bydliště

35. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

4. Kolik km podle Vás dojede elektrické auto na jedno nabití?

5. Za jakými účely byste elektromobil využil/a?

6. Znáte nějaké výhody plynoucí majitelům elektromobilů a jaké?

7. Jaký je Váš názor na elektromobily?

8. Jaká značka se Vám ve spojitosti s elektromobily vybaví jako první?

9. Byly jste již někdy součástí předváděcí akce k uvedení nového automobilu na trh?

11. Které z následujících faktorů by Vás nejspíše přiměly zúčastnit se předváděcí akce k uvedení nového vozu na trh?

12. Kolik času týdně strávíte v autě?

13. Jste vlastníkem řidičského oprávnění skupiny B?

14. Měli jste možnost řídit elektromobil?

15. Vlastníte automobil nebo si plánujete nějaký pořídit?

16. Které faktory Vás nejvíce při nákupu nového automobilu ovlivňují?

17. Je pro Vás při výběru nového vozu důležitá i udržitelnost použitých materiálů?

18. Jak moc je pro Vás při výběru nového vozu důležitý vzhled?

19. Co je pro Vás před nákupem nového vozu nejdůležitější?

20. Uvažovali jste o pořízení elektromobilu?

27. Jaké informace by Vás o elektromobilech zajímaly nejvíce?

29. Pohlaví

30. Věk

31. Nejvyšší dosažené vzdělání

32. Povolání

33. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem

34. Počet obyvatel Vašeho bydliště

35. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hoa Bui, N.Elektromobilita (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://72537.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.