Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > BIO Albert

BIO Albert

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Preňková
Šetření:23. 04. 2010 - 26. 04. 2010
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.1
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Toto dotazníkové šetření je prováděno pro účely semestrální práce, jejímž cílem je zjistit, jaký je zájem spotřebitele o biovýrobky. Dotazník je určen především pro zákazníky Hypermarketu Albert a vyplnění je zcela anonymní. Děkuji za čas strávený vyplněním.

Odpovědi respondentů

1. Víte, že existují biovýrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano89100 %100 %  

Graf

2. Nakupujete biovýrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5764,04 %64,04 %  
ano3235,96 %35,96 %  

Graf

3. Kde nakupujete biovýrobky?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikde26,25 %2,25 %  
DM26,25 %2,25 %  
albert, dm13,13 %1,12 %  
Supermarket13,13 %1,12 %  
Zdravá výživa13,13 %1,12 %  
ve specializovaných obchodech13,13 %1,12 %  
Alber Hypermarket13,13 %1,12 %  
nenakupuji13,13 %1,12 %  
billa, plus13,13 %1,12 %  
hypermarket Albert13,13 %1,12 %  
ostatní odpovědi Tesco, menší obchůdky
Globus
všude
specializovane maloobchody
Zdravá výživa na Ohrade
nekupuju
DM-drogeriemarkt
malé obchody se zdravou výživou
v Bille
nenakupujem
globus, tesco
v bioobchode
Albert, Billa, Tesco
kdekoli
Albert, Plus
Missiva
Hypermarkety: Tesco, Globus
výjimečně v Albertu
v krámu
v hypermarketech, popřípadě v obchodech zaměř. bio
2062,5 %22,47 % 

Graf

4. Preferujete biovýrobky před výrobky klasickými?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6483,12 %71,91 %  
ano1316,88 %14,61 %  

Graf

5. Co si myslíte o kvalitě biovýrobků?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

asi kvalitnejsi.

Asi na tom něco bude, ale popravdě, jestli ty kravičky, které dávají toto Biomlíčko mají větší podestýlku..mi je tak jedno

Bio často jde ruku v ruce s kvalitou surovin. Nejlepší zárukou kvality je kupovat osvědčenou značku.

chutnají prostě lépe. Tedy ty z Billy, např. bio jogurt z Alberta dobrý nebyl... ani neměl bio značku zebry, Albertu proto moc nevěřím.

jak které

jsou dražší a nevím, o kolik zdravější

jsou k ničemu

jsou kvalitnější a zdravější

jsou kvalitnější ale dražší a nijak výrazně zdravější

jsou kvalitnejší, zdravší

Jsou lepší než normální

kvalita neodpovídá ceně

Kvalitne.

Kvalitní

myslím že je dobrá

Myslim, ze kdyby byly levnejsi a dostupnejsi, tak bych je kupovala.

Myslím, že jsou jistou zárukou kvality, ale neznamená to, že by výrobky, které bio nesou, kvalitní nebyly.

myslím, že současný "BIO trend" je ve vysoké míře pouze reklamní tah a současní spotřebitelé jsou schopni utratit mnohonásobné částky za někdy i totožné zboží, pouze z důvodu že na něm vidí nálepku BIO

Nejsou o nic lepsi, nez ty klasicke.

Některé výrobky jsou rozhodně kvalitnější.Ale u některých si nejsem tak jistá.

Neverim tomu... Ak niekto nalepi na vyrobok BIO a da 2x taku cenu, neznamena to pre mna nic. Navyse ak je tam napisane BIO a zem povodu je Juzna Amerika, tak je to super BIO, ked to muselo precestovat polku planety

nevěřím že je to nějak extra zdravější než normální výrobky

neviem, nemam skusenosti s bio vyrobkami

nevim jelikož je nekupuji

Občas "klasický" banán vypadá líp než bio banán :-D

Podle mych zdroju, ktere o biovyrobcich neco vi, jsem se dozvedela, ze biovyrobky nejsou tim, na co lidi lakaji. Ze by byly zdravejsi apod. Jsou akorat zbytecne predrazene. Na druhou stranu vim napriklad o mase z krav, ktere maji chlivy cistounke apod., to se pak to maso ji s vetsi chuti. Pro takove vyrobky jsem pro.

Pravděpodobně bude vyšší než u výrobků "neBIO", podle mého však nijak razantně.

přeceňována

srovnatelná s normálními

stejná jako u ostatních výrobků, najdou se mezi nimi dobré i špatné... je to jen nafouknutá bublina

Sú vyrobené z kvalitnejších surovín

tak asi by měla bejt lepší, ne? ;)

věřím jim

vyhovující, je znát rozdíl mezi standardním výrobkem a bio

6. Myslíte si, že jsou biovýrobky dobře propagované?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5662,92 %62,92 %  
ano3337,08 %37,08 %  

Graf

7. Jak často nakupujete v hypermarketu Albert?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x týdně2426,97 %26,97 %  
1x týdně2224,72 %24,72 %  
1x za měsíc2022,47 %22,47 %  
2x za měsíc1516,85 %16,85 %  
nikdy88,99 %8,99 %  

Graf

8. Kolik činila Vaše poslední útrata v hypermarketu Albert?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101-300 Kč4453,66 %49,44 %  
301-500 Kč1518,29 %16,85 %  
méně než 100 Kč1417,07 %15,73 %  
více než 700 Kč78,54 %7,87 %  
501-700 Kč22,44 %2,25 %  

Graf

9. Jaké se Vám zdají být ceny v hypermarketu Albert?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ceny jsou přiměřené5871,6 %65,17 %  
ceny jsou vysoké2227,16 %24,72 %  
ceny jsou nízké11,23 %1,12 %  

Graf

10. Jaké se Vám zdají být ceny biopotravin?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ceny jsou vysoké3952,7 %43,82 %  
ceny jsou příliš vysoké (nepřiměřené)2128,38 %23,6 %  
ceny jsou přiměřené1418,92 %15,73 %  

Graf

11. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5460,67 %60,67 %  
muž3539,33 %39,33 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-257280,9 %80,9 %  
méně než 2088,99 %8,99 %  
26-3066,74 %6,74 %  
31-3522,25 %2,25 %  
46-5011,12 %1,12 %  

Graf

13. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6168,54 %68,54 %  
2123,6 %23,6 %  
vyučen(a) s maturitou33,37 %3,37 %  
základní33,37 %3,37 %  
vyučen(a)11,12 %1,12 %  

Graf

14. S kolika dalšími členy rodiny žijete v jedné domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33842,7 %42,7 %  
21820,22 %20,22 %  
11213,48 %13,48 %  
01011,24 %11,24 %  
41011,24 %11,24 %  
511,12 %1,12 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.35
Minimum:0
Maximum:4
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.15
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:3
Modus:3

Graf

15. Jaký je příjem Vaší domácnosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 20 0005979,73 %66,29 %  
10 001 - 15 00068,11 %6,74 %  
5 001 - 10 000 kč56,76 %5,62 %  
15 001 - 20 00034,05 %3,37 %  
do 5 000 Kč11,35 %1,12 %  

Graf

16. V městě s kolika obyvateli žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v Praze3235,96 %35,96 %  
20 001 - 50 000 obyvatel1415,73 %15,73 %  
50 001 - 100 000 obyvatel1415,73 %15,73 %  
nad 100 000 obyvatel1112,36 %12,36 %  
10 001 - 20 000 obyvatel910,11 %10,11 %  
do 5 000 obyvatel77,87 %7,87 %  
5 001 - 10 000 obyvatel11,12 %1,12 %  
10 001 - 20 00011,12 %1,12 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Nakupujete biovýrobky?

  • odpověď ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Preferujete biovýrobky před výrobky klasickými?

15. Jaký je příjem Vaší domácnosti?

  • odpověď nad 20 000:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 3 - 4 > na otázku 14. S kolika dalšími členy rodiny žijete v jedné domácnosti?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Víte, že existují biovýrobky?

2. Nakupujete biovýrobky?

4. Preferujete biovýrobky před výrobky klasickými?

6. Myslíte si, že jsou biovýrobky dobře propagované?

7. Jak často nakupujete v hypermarketu Albert?

8. Kolik činila Vaše poslední útrata v hypermarketu Albert?

9. Jaké se Vám zdají být ceny v hypermarketu Albert?

10. Jaké se Vám zdají být ceny biopotravin?

11. Jakého jste pohlaví?

12. Kolik je Vám let?

13. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

14. S kolika dalšími členy rodiny žijete v jedné domácnosti?

15. Jaký je příjem Vaší domácnosti?

16. V městě s kolika obyvateli žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Víte, že existují biovýrobky?

2. Nakupujete biovýrobky?

4. Preferujete biovýrobky před výrobky klasickými?

6. Myslíte si, že jsou biovýrobky dobře propagované?

7. Jak často nakupujete v hypermarketu Albert?

8. Kolik činila Vaše poslední útrata v hypermarketu Albert?

9. Jaké se Vám zdají být ceny v hypermarketu Albert?

10. Jaké se Vám zdají být ceny biopotravin?

11. Jakého jste pohlaví?

12. Kolik je Vám let?

13. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

14. S kolika dalšími členy rodiny žijete v jedné domácnosti?

15. Jaký je příjem Vaší domácnosti?

16. V městě s kolika obyvateli žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Preňková, M.BIO Albert (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://7306.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.