Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bezobalové nakupování

Bezobalové nakupování

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Vojtíšková
Šetření:17. 02. 2021 - 03. 03. 2021
Počet respondentů:164
Počet otázek (max/průměr):24 / 20.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jmenuji se Pavlína Vojtíšková a jsem studentkou Provozně-ekonomické fakulty České zemědělské univerzity. Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého, anonymního dotazníku. Dotazník se týká zejména současného problému s obaly a trendu bezobalového nakupování. Výsledky dotazníkového šetření budou použity jako podklad pro mou diplomovou práci. Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Kde nejčastěji nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarkety12274,39 %74,39 %  
Hypermarkety8149,39 %49,39 %  
Superety (Menší prodejny)4326,22 %26,22 %  
Online2615,85 %15,85 %  
Farmářské trhy2414,63 %14,63 %  
Jiné42,44 %2,44 %  
Přímo ze dvora10,61 %0,61 %  

Graf

2. Jaké faktory Vás ovlivňují při výběru prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vzdálenost od místa bydliště12978,66 %78,66 %  
Šířka sortimentu10060,98 %60,98 %  
Kvalita výrobků9658,54 %58,54 %  
Cena potravin7948,17 %48,17 %  
Původ nabízených potravin3722,56 %22,56 %  
Personál1810,98 %10,98 %  
Možnost bezobalového nákupu137,93 %7,93 %  
Jiné84,88 %4,88 %  

Graf

3. Jak Vás při nákupu potravin ovlivňuje obalový materiál produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středně6439,02 %39,02 %  
Málo5835,37 %35,37 %  
Vůbec3118,9 %18,9 %  
Velmi116,71 %6,71 %  

Graf

4. Jaký druh obalového materiálu u potravin peferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Papír7746,95 %46,95 %  
Nemám preferenci5734,76 %34,76 %  
Sklo5634,15 %34,15 %  
Plast2515,24 %15,24 %  
Hliník116,71 %6,71 %  
Jiné74,27 %4,27 %  

Graf

5. Zajímá Vás u obalového materiálu, zda je recyklovatelný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6338,41 %38,41 %  
Spíše ne6137,2 %37,2 %  
Rozhodně ano2515,24 %15,24 %  
Rozhodně ne159,15 %9,15 %  

Graf

6. Jaký je Váš vztah k ekologii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše kladný9859,76 %59,76 %  
Zcela kladný5835,37 %35,37 %  
Spíše záporný74,27 %4,27 %  
Zcela záporný10,61 %0,61 %  

Graf

7. Preferujete nákup produktů šetrných k životnímu prostředí před konvenčními produkty (např. BIO)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne6640,24 %40,24 %  
Spíše ano5634,15 %34,15 %  
Rozhodně ne2414,63 %14,63 %  
Rozhodně ano1810,98 %10,98 %  

Graf

8. Snažíte se při Svém nákupu omezit využívání jednorázových obalů (např. igelitové sáčky)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano8250 %50 %  
Rozhodně ano4426,83 %26,83 %  
Spíše ne2515,24 %15,24 %  
Rozhodně ne137,93 %7,93 %  

Graf

9. Při nákupu využíváte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní nákupní tašku14890,24 %90,24 %  
Vlastní, znovupoužitelné sáčky na ovoce a zeleninu4024,39 %24,39 %  
Vlastní nádobu169,76 %9,76 %  
Nic z výše uvedeného84,88 %4,88 %  
kapsy a ruce, případně batoh10,61 %0,61 %  
Recyklovatelné tašky10,61 %0,61 %  

Graf

10. Dopad obalů na životní prostředí je velký problém.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10161,59 %61,59 %  
spíše souhlasím5131,1 %31,1 %  
nevím74,27 %4,27 %  
spíše nesouhlasím31,83 %1,83 %  
nesouhlasím21,22 %1,22 %  

Graf

11. Myslíte si, že je do budoucna důležité udržitelné spotřebitelské chování? Pozn. jedná se o chování, kde potřebami současné generace nebude ohrožena schopnost budoucích generací uspokojovat své vlastní potřeby.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano8853,66 %53,66 %  
Spíše ano6338,41 %38,41 %  
Spíše ne106,1 %6,1 %  
Rozhodně ne31,83 %1,83 %  

Graf

12. Myslíte si, že v souvislosti se současnou pandemií COVID-19 zvýšilo množství obalových materiálů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13984,76 %84,76 %  
ne2515,24 %15,24 %  

Graf

13. Zaznamenali jste zvyšující se trend bezobalového nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, tento trend mě zajímá6036,59 %36,59 %  
Nezaznamenal(a)5432,93 %32,93 %  
Ano, tento trend mě ale nezajímá5030,49 %30,49 %  

Graf

14. Víte o existenci speciálních bezobalových prodejen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11670,73 %70,73 %  
Ne4829,27 %29,27 %  

Graf

15. Provedli jste někdy nákup v těchto prodejnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, nakupuji zde pravidelněotázka č. 17, Ano, párkrátotázka č. 17, Ano, ale pouze jednouotázka č. 17, Ne, ale prodejnu jsem navštívil(a)otázka č. 16, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5648,28 %34,15 %  
Ano, párkrát2622,41 %15,85 %  
Ne, ale prodejnu jsem navštívil(a)2118,1 %12,8 %  
Ano, ale pouze jednou97,76 %5,49 %  
Ano, nakupuji zde pravidelně43,45 %2,44 %  

Graf

16. Z jakého důvodu v těchto prodejnách nenakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vzdálenost od bydliště4963,64 %29,88 %  
Vyšší ceny2735,06 %16,46 %  
Nedostatečný sortiment1924,68 %11,59 %  
Nižší pohodlí1316,88 %7,93 %  
Čas strávený nákupem911,69 %5,49 %  
Jiné810,39 %4,88 %  
Nedůvěra810,39 %4,88 %  
Neznám žádný 11,3 %0,61 %  
Neviděl jsem jich moc v blízkosti bydliště11,3 %0,61 %  
Pohodlnost 11,3 %0,61 %  
Na jedné straně se většinou vyhýbám jednorázovým obalům, na druhé pečivo a další potraviny, které se již nemyjí ani tepelně neupravují, kupuji v samoobslužných prodejnách zásadně balené. Některé zboží tedy v bezobalových prodejnách nikdy kupovat nebudu.11,3 %0,61 %  
Nehygieničnost11,3 %0,61 %  
bojím se vstoupit do takové prodejny, cítím se nejistý, nemám pytlík u sebe, bojím se dražší ceny, ale celkově by to bylo skvělé nakupovat na váhu jako za komunistů, pamatuju jak mi nasypaly brambory do tašky a každej měl svojí tašku a bylo to normální 11,3 %0,61 %  

Graf

17. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete nebo jste nakoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Luštěniny2256,41 %13,41 %  
Ořechy2153,85 %12,8 %  
Drogistické zboží1948,72 %11,59 %  
Sušené ovoce1538,46 %9,15 %  
Rýži1128,21 %6,71 %  
Těstoviny923,08 %5,49 %  
Obilniny820,51 %4,88 %  
Mouku717,95 %4,27 %  
Cukr717,95 %4,27 %  
koření25,13 %1,22 %  
čaj a koření12,56 %0,61 %  
rostlinný olej12,56 %0,61 %  

Graf

18. Je nějaký druh sortimentu, který Vám zde chybí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3179,49 %18,9 %  
ano820,51 %4,88 %  

Graf

19. Z jakého důvodu nakupujete v těchto prodejnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snižování množství odpadu2256,41 %13,41 %  
Kvalita potravin2153,85 %12,8 %  
Podpora myšlenky udržitelného nakupování1948,72 %11,59 %  
Lepší pocit z nákupu1641,03 %9,76 %  
Mohu si koupit libovolné množství1538,46 %9,15 %  
Koupě BIO produktů1333,33 %7,93 %  
Široká nabídka sortimentu512,82 %3,05 %  
Jiné410,26 %2,44 %  
Sociální nátlak 12,56 %0,61 %  
Jiný sortiment než v ostatních obchodech12,56 %0,61 %  

Graf

20. Co považujete za největší nevýhodu těchto prodejen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena2358,97 %14,02 %  
Omezenost sortimentu1538,46 %9,15 %  
Čas strávený nákupem615,38 %3,66 %  
Ztráta pohodlí37,69 %1,83 %  
Hygiena37,69 %1,83 %  
V současné době absence hygienického standartu 12,56 %0,61 %  
hygiena, nutnost vlastních obalů12,56 %0,61 %  
Nic12,56 %0,61 %  
Omezena dostupnost - nejblizsi obchod je nekomfortne daleko.12,56 %0,61 %  
vzdálenost, nutnost sebou brát veškeré dózy (hodilo by se mít možnost přednachystání do zálohovaných)12,56 %0,61 %  
není jich moc :-) 12,56 %0,61 %  
žádná nevýhoda12,56 %0,61 %  
Plánování nákupu z důvodu větší vzdálenosti12,56 %0,61 %  

Graf

21. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10060,98 %60,98 %  
Muž6439,02 %39,02 %  

Graf

22. Do jaké věkové skupiny patříte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 30 let8551,83 %51,83 %  
31 - 45 let4728,66 %28,66 %  
46 - 60 let2615,85 %15,85 %  
61 let a více63,66 %3,66 %  

Graf

23. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7545,73 %45,73 %  
Vysokoškolské7445,12 %45,12 %  
Středoškolské bez maturity84,88 %4,88 %  
Základní74,27 %4,27 %  

Graf

24. Jaká je finanční situace domácnosti, ve které žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá6640,24 %40,24 %  
Průměrná4929,88 %29,88 %  
Velmi dobrá4024,39 %24,39 %  
Špatná74,27 %4,27 %  
Výborná21,22 %1,22 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaké faktory Vás ovlivňují při výběru prodejny?

  • odpověď Kvalita výrobků:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupě BIO produktů na otázku 19. Z jakého důvodu nakupujete v těchto prodejnách?

4. Jaký druh obalového materiálu u potravin peferujete?

  • odpověď Sklo:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodně ano na otázku 7. Preferujete nákup produktů šetrných k životnímu prostředí před konvenčními produkty (např. BIO)?

6. Jaký je Váš vztah k ekologii?

  • odpověď Zcela kladný:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi na otázku 3. Jak Vás při nákupu potravin ovlivňuje obalový materiál produktu?

10. Dopad obalů na životní prostředí je velký problém.

  • odpověď souhlasím:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodně ano na otázku 7. Preferujete nákup produktů šetrných k životnímu prostředí před konvenčními produkty (např. BIO)?

11. Myslíte si, že je do budoucna důležité udržitelné spotřebitelské chování? Pozn. jedná se o chování, kde potřebami současné generace nebude ohrožena schopnost budoucích generací uspokojovat své vlastní potřeby.

  • odpověď Rozhodně ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost bezobalového nákupu na otázku 2. Jaké faktory Vás ovlivňují při výběru prodejny?

13. Zaznamenali jste zvyšující se trend bezobalového nakupování?

  • odpověď Ano, tento trend mě zajímá:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost bezobalového nákupu na otázku 2. Jaké faktory Vás ovlivňují při výběru prodejny?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora myšlenky udržitelného nakupování na otázku 19. Z jakého důvodu nakupujete v těchto prodejnách?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mohu si koupit libovolné množství na otázku 19. Z jakého důvodu nakupujete v těchto prodejnách?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupě BIO produktů na otázku 19. Z jakého důvodu nakupujete v těchto prodejnách?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snižování množství odpadu na otázku 19. Z jakého důvodu nakupujete v těchto prodejnách?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde nejčastěji nakupujete potraviny?

2. Jaké faktory Vás ovlivňují při výběru prodejny?

3. Jak Vás při nákupu potravin ovlivňuje obalový materiál produktu?

4. Jaký druh obalového materiálu u potravin peferujete?

5. Zajímá Vás u obalového materiálu, zda je recyklovatelný?

6. Jaký je Váš vztah k ekologii?

7. Preferujete nákup produktů šetrných k životnímu prostředí před konvenčními produkty (např. BIO)?

8. Snažíte se při Svém nákupu omezit využívání jednorázových obalů (např. igelitové sáčky)?

9. Při nákupu využíváte:

10. Dopad obalů na životní prostředí je velký problém.

11. Myslíte si, že je do budoucna důležité udržitelné spotřebitelské chování? Pozn. jedná se o chování, kde potřebami současné generace nebude ohrožena schopnost budoucích generací uspokojovat své vlastní potřeby.

12. Myslíte si, že v souvislosti se současnou pandemií COVID-19 zvýšilo množství obalových materiálů?

13. Zaznamenali jste zvyšující se trend bezobalového nakupování?

14. Víte o existenci speciálních bezobalových prodejen?

15. Provedli jste někdy nákup v těchto prodejnách?

16. Z jakého důvodu v těchto prodejnách nenakupujete?

17. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete nebo jste nakoupili?

18. Je nějaký druh sortimentu, který Vám zde chybí?

19. Z jakého důvodu nakupujete v těchto prodejnách?

20. Co považujete za největší nevýhodu těchto prodejen?

21. Jste:

22. Do jaké věkové skupiny patříte:

23. Nejvyšší dosažené vzdělání:

24. Jaká je finanční situace domácnosti, ve které žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde nejčastěji nakupujete potraviny?

2. Jaké faktory Vás ovlivňují při výběru prodejny?

3. Jak Vás při nákupu potravin ovlivňuje obalový materiál produktu?

4. Jaký druh obalového materiálu u potravin peferujete?

5. Zajímá Vás u obalového materiálu, zda je recyklovatelný?

6. Jaký je Váš vztah k ekologii?

7. Preferujete nákup produktů šetrných k životnímu prostředí před konvenčními produkty (např. BIO)?

8. Snažíte se při Svém nákupu omezit využívání jednorázových obalů (např. igelitové sáčky)?

9. Při nákupu využíváte:

10. Dopad obalů na životní prostředí je velký problém.

11. Myslíte si, že je do budoucna důležité udržitelné spotřebitelské chování? Pozn. jedná se o chování, kde potřebami současné generace nebude ohrožena schopnost budoucích generací uspokojovat své vlastní potřeby.

12. Myslíte si, že v souvislosti se současnou pandemií COVID-19 zvýšilo množství obalových materiálů?

13. Zaznamenali jste zvyšující se trend bezobalového nakupování?

14. Víte o existenci speciálních bezobalových prodejen?

15. Provedli jste někdy nákup v těchto prodejnách?

16. Z jakého důvodu v těchto prodejnách nenakupujete?

17. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete nebo jste nakoupili?

18. Je nějaký druh sortimentu, který Vám zde chybí?

19. Z jakého důvodu nakupujete v těchto prodejnách?

20. Co považujete za největší nevýhodu těchto prodejen?

21. Jste:

22. Do jaké věkové skupiny patříte:

23. Nejvyšší dosažené vzdělání:

24. Jaká je finanční situace domácnosti, ve které žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vojtíšková, P.Bezobalové nakupování (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://73631.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.