Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Charakteristika poptávky po baleném pivu

Charakteristika poptávky po baleném pivu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Huynhová
Šetření:19. 02. 2021 - 09. 03. 2021
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):22 / 19.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentkou třetího ročníku Vysoké školy ekonomické v Praze. Prosím Vás o vyplnění následujícího dotazníku o poptávce po baleném pivu, tím je myšleno pivo prodávané v plechovkách, skleněných a PET lahvích. Jeho vyplnění nezabere ani pět minut a všechna data jsou naprosto anonymní. 
Děkuji za pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Pijete balené pivo? (tzn. v plechovkách, skleněných či PET lahvích)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7987,78 %87,78 %  
Ne1112,22 %12,22 %  

Graf

2. Jak často pijete balené pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze příležitostně2025,32 %22,22 %  
2x - 3x za měsíc1924,05 %21,11 %  
1x za týden1518,99 %16,67 %  
2x - 3x za týden1518,99 %16,67 %  
Denně1012,66 %11,11 %  

Graf

3. Jak často kupujete balené pivo? (tzn. v plechovkách, skleněných či PET lahvích)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x - 3x za měsíc2936,71 %32,22 %  
Pouze příležitostně2430,38 %26,67 %  
1x za týden1822,78 %20 %  
2x - 3x za týden810,13 %8,89 %  

Graf

4. Kde nejčastěji kupujete balené pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarket6278,48 %68,89 %  
Malý obchod1113,92 %12,22 %  
Restaurační zařízení33,8 %3,33 %  
On-line obchody (Košík, Rohlík,...)22,53 %2,22 %  
Jinde11,27 %1,11 %  

Graf

5. Máte preferovanou značku baleného piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5569,62 %61,11 %  
Ne2430,38 %26,67 %  

Graf

6. Jakou značku baleného piva kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell3443,04 %37,78 %  
Velkopopovický Kozel2835,44 %31,11 %  
Radegast2227,85 %24,44 %  
Gambrinus1417,72 %15,56 %  
Staropramen1215,19 %13,33 %  
Krušovice810,13 %8,89 %  
Zlatopramen45,06 %4,44 %  
Svijany33,8 %3,33 %  
Braník33,8 %3,33 %  
Starobrno22,53 %2,22 %  
Minipivovary22,53 %2,22 %  
Březňák, Matuška11,27 %1,11 %  
bezlepkový Bernard11,27 %1,11 %  
Argus, Chodovar11,27 %1,11 %  
Paulaner a Erdinger11,27 %1,11 %  
Karpackie, Tiskie11,27 %1,11 %  
Amstel11,27 %1,11 %  
Lokální značky11,27 %1,11 %  
kupuji pivo z minipivovarů11,27 %1,11 %  
Bernard; Budějovický Budvar11,27 %1,11 %  
Holba11,27 %1,11 %  
Birell11,27 %1,11 %  
clock, mordýř11,27 %1,11 %  
Argus, Bernard11,27 %1,11 %  
Stella 11,27 %1,11 %  
Svijany, Argus 11,27 %1,11 %  
.11,27 %1,11 %  
Heineken11,27 %1,11 %  
Kácov11,27 %1,11 %  
Holba , Svijany, Vratislavice11,27 %1,11 %  
bernard, uhersky brod11,27 %1,11 %  
Budvar11,27 %1,11 %  
Co je ve slevě11,27 %1,11 %  
Bakalář11,27 %1,11 %  
Herold11,27 %1,11 %  
Argus Maestic11,27 %1,11 %  
menší pivovary (Únětice, Kocour, Rohozec...)11,27 %1,11 %  
litovel11,27 %1,11 %  
Svijany, Slavkovská desítka 11,27 %1,11 %  
Budvar, Bernard11,27 %1,11 %  
Bernard11,27 %1,11 %  
To, které je v akci11,27 %1,11 %  
Březňák, Argus11,27 %1,11 %  
Budvar 3311,27 %1,11 %  
Únětické pivo11,27 %1,11 %  
Excelent11,27 %1,11 %  
Zlaty bazant11,27 %1,11 %  
Bizon11,27 %1,11 %  

Graf

7. Co nejvíce ovlivňuje Váš výběr piva při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť4151,9 %45,56 %  
Značka2227,85 %24,44 %  
Cena1113,92 %12,22 %  
bezlepkovost a chuť11,27 %1,11 %  
Vzhled balení11,27 %1,11 %  
momentální rozpoložení11,27 %1,11 %  
dostupnost11,27 %1,11 %  
Zvědavost a chuť11,27 %1,11 %  

Graf

8. Jaký druh obalu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skleněná lahev5367,09 %58,89 %  
Plechovka2126,58 %23,33 %  
PET lahev56,33 %5,56 %  

Graf

9. Kdyby se Váš příjem zvýšil, kupovali byste více baleného piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7189,87 %78,89 %  
Ano810,13 %8,89 %  

Graf

10. Kdyby se Váš příjem zvýšil, kupovali byste jinou značku baleného piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7291,14 %80 %  
Ano78,86 %7,78 %  

Graf

11. Kdyby se Váš příjem snížil, kupovali byste méně baleného piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5063,29 %55,56 %  
Ano2936,71 %32,22 %  

Graf

12. Kdyby se Váš příjem snížil, kupovali byste jinou značku baleného piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6987,34 %76,67 %  
Ano1012,66 %11,11 %  

Graf

13. Dokážete si vybavit jakoukoli reklamu na pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5063,29 %55,56 %  
Ne2936,71 %32,22 %  

Graf

14. Jakou reklamu na pivo si vybavujete? ( Odpovězte pouze v případě, že jste v předchozí otázce vybrali ano)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kozel24,65 %2,22 %  
Radegast 24,65 %2,22 %  
Život je hořký, bohudík. 12,33 %1,11 %  
Radegast ryze hořký, bohudík... Plzeňský prazdroj jako sponzor národního týmu... Staropramen s Hynkem Čermákem12,33 %1,11 %  
Život je hořký, bohudík - Radegast12,33 %1,11 %  
PU - s hercem, záběry z restaurace a čepování piva12,33 %1,11 %  
Velkopopovický kozel - TV spot12,33 %1,11 %  
Budvar12,33 %1,11 %  
radegast - život je hořký, bohudík12,33 %1,11 %  
Reklamy na kozel12,33 %1,11 %  
ostatní odpovědi Radegast, Pilsner Urquell, Bernard
Pilsner Urqeual
Staropramen držíme spolu
Na značku Kozel
Bernadr
Radegast - hokejové reklamy
plzen gambrinus,staropramen,zlatopramen,bernard, krusovice,heineken,stela, branik, corona a kdybyysch premyslel, tak urcite jeste mnoho dalsich
Na radegast
Velkopopovický Kozel, Pilsner Urquell
Vánoční reklama s rodinným setkalním na Pilsner Urquell
Smichovsky pivovar
Ten vrchní je nějakej divnej...Kozel.
Kozel,Plzeňský prazdroj,Krušovice
gambrinus, staropramen, braník
Nejsem si úplně jistá na jaké pivo reklama je, ale ta s tím, jak udělají kino v hospodě, ze starých sedaček z kina
Pilsner Urquell - Pravý originál
Prazdroj podporuje olympioniky, řemeslník s kozlem
vychutnej si svého kozla
Plzeň, Radegast, Krušovice
reklamy Bernard
Kozel, Bernard
Kozel v hospodě
Spoustu.. Krusovice s Vicou Kerekes, stara reklama od Plzne kdy malej kluk upijel ze dzbanku, narodne ladeny reklamy od Plzne s narodnim obrozenim, smetanou, emilem holubem..., Chlapi sobe od staropramenu, gambrinus podporujici vesnickej fotbal, gambrinus co si dela prdel s minipivovaru,.... No uz radsi skoncim.
Hynek Cermak v reklame na Staropramen
Budweiser
radegast, budvar
Pilsner Urquell - master brewer
Vybavuju si pár reklam (jak vypadaly), ale nevím už na jakou to bylo značku
kozel, ve které je opravdu kozel
Např. na Birell
Smichov
3172,09 %34,44 % 

Graf

15. Kupujete pivní speciály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4151,9 %45,56 %  
Ne3848,1 %42,22 %  

Graf

16. Ovlivnila pandemie onemocnění COVID-19 Vaši konzumaci alkoholu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neovlivnila3746,84 %41,11 %  
Ano, zvýšila se2329,11 %25,56 %  
Ano, snížila se1924,05 %21,11 %  

Graf

17. Ovlivnila pandemie onemocnění COVID-19 Vaši konzumaci baleného piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neovlivnila4354,43 %47,78 %  
Ano, zvýšila se2632,91 %28,89 %  
Ano, snížila se1012,66 %11,11 %  

Graf

18. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž4151,9 %45,56 %  
Žena3848,1 %42,22 %  

Graf

19. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 34 let2936,71 %32,22 %  
18 - 25 let2531,65 %27,78 %  
35 - 50 let1721,52 %18,89 %  
51 - 64 let56,33 %5,56 %  
65 - 80 let33,8 %3,33 %  

Graf

20. Ve kterém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha1417,72 %15,56 %  
Moravskoslezský kraj1012,66 %11,11 %  
Plzeňský kraj1012,66 %11,11 %  
Středočeský kraj810,13 %8,89 %  
Jihočeský kraj78,86 %7,78 %  
Ústecký kraj67,59 %6,67 %  
Jihomoravský kraj67,59 %6,67 %  
Pardubický kraj56,33 %5,56 %  
Královehradecký kraj45,06 %4,44 %  
Kraj Vysočina33,8 %3,33 %  
Olomoucký kraj33,8 %3,33 %  
Karlovarský kraj11,27 %1,11 %  
Liberecký kraj11,27 %1,11 %  
Zlínský kraj11,27 %1,11 %  

Graf

21. Váš statut je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný5063,29 %55,56 %  
Student1518,99 %16,67 %  
Nezaměstnaný78,86 %7,78 %  
OSVČ56,33 %5,56 %  
Důchodce22,53 %2,22 %  

Graf

22. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 10 000 Kč1417,72 %15,56 %  
20 001 Kč - 25 000 Kč1316,46 %14,44 %  
Nechci odpovídat1113,92 %12,22 %  
25 001 Kč - 30 000 Kč911,39 %10 %  
15 001 Kč - 20 000 Kč911,39 %10 %  
30 001 Kč - 40 000 Kč810,13 %8,89 %  
50 001 Kč - 80 000 Kč78,86 %7,78 %  
40 001 Kč - 50 000 Kč45,06 %4,44 %  
10 001 Kč - 15 000 Kč33,8 %3,33 %  
Nad 80 000 Kč11,27 %1,11 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jak často kupujete balené pivo? (tzn. v plechovkách, skleněných či PET lahvích)

  • odpověď Pouze příležitostně:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pouze příležitostně na otázku 2. Jak často pijete balené pivo?

11. Kdyby se Váš příjem snížil, kupovali byste méně baleného piva?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci odpovídat na otázku 22. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

18. Pohlaví

  • odpověď Muž:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 2. Jak často pijete balené pivo?

19. Věk

  • odpověď 18 - 25 let:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 21. Váš statut je

21. Váš statut je

  • odpověď Zaměstnaný:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001 Kč - 25 000 Kč na otázku 22. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete balené pivo? (tzn. v plechovkách, skleněných či PET lahvích)

2. Jak často pijete balené pivo?

3. Jak často kupujete balené pivo? (tzn. v plechovkách, skleněných či PET lahvích)

4. Kde nejčastěji kupujete balené pivo?

5. Máte preferovanou značku baleného piva?

6. Jakou značku baleného piva kupujete?

7. Co nejvíce ovlivňuje Váš výběr piva při nákupu?

8. Jaký druh obalu preferujete?

9. Kdyby se Váš příjem zvýšil, kupovali byste více baleného piva?

10. Kdyby se Váš příjem zvýšil, kupovali byste jinou značku baleného piva?

11. Kdyby se Váš příjem snížil, kupovali byste méně baleného piva?

12. Kdyby se Váš příjem snížil, kupovali byste jinou značku baleného piva?

13. Dokážete si vybavit jakoukoli reklamu na pivo?

15. Kupujete pivní speciály?

16. Ovlivnila pandemie onemocnění COVID-19 Vaši konzumaci alkoholu?

17. Ovlivnila pandemie onemocnění COVID-19 Vaši konzumaci baleného piva?

18. Pohlaví

19. Věk

20. Ve kterém kraji bydlíte?

21. Váš statut je

22. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete balené pivo? (tzn. v plechovkách, skleněných či PET lahvích)

2. Jak často pijete balené pivo?

3. Jak často kupujete balené pivo? (tzn. v plechovkách, skleněných či PET lahvích)

4. Kde nejčastěji kupujete balené pivo?

5. Máte preferovanou značku baleného piva?

6. Jakou značku baleného piva kupujete?

7. Co nejvíce ovlivňuje Váš výběr piva při nákupu?

8. Jaký druh obalu preferujete?

9. Kdyby se Váš příjem zvýšil, kupovali byste více baleného piva?

10. Kdyby se Váš příjem zvýšil, kupovali byste jinou značku baleného piva?

11. Kdyby se Váš příjem snížil, kupovali byste méně baleného piva?

12. Kdyby se Váš příjem snížil, kupovali byste jinou značku baleného piva?

13. Dokážete si vybavit jakoukoli reklamu na pivo?

15. Kupujete pivní speciály?

16. Ovlivnila pandemie onemocnění COVID-19 Vaši konzumaci alkoholu?

17. Ovlivnila pandemie onemocnění COVID-19 Vaši konzumaci baleného piva?

18. Pohlaví

19. Věk

20. Ve kterém kraji bydlíte?

21. Váš statut je

22. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Huynhová, P.Charakteristika poptávky po baleném pivu (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://73657.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.