Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentka 3. ročníku bakalářského studia Ekonomické fakulty Vysoké školy Báňské v Ostravě.
Ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který se týká výzkumu Vašeho názoru na marketingovou komunikaci konkrétní městské knihovny. Dotazník je součástí mé bakalářské práce.
Dotazník Vám nezabere déle než 5 minut. Obsahuje celkem 15 otázek. Dotazník je zcela anonymní a dobrovolný.
Předem Vám děkuji za spolupráci a přeji příjemné dny.
Odpovědi respondentů
1. Využíváte služeb některé z knihoven?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
101
65,16 %
65,16 %
Ne
54
34,84 %
34,84 %
2. Jak často navštěvujete knihovnu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za měsíc
35
34,65 %
22,58 %
Několikrát měsíčně
21
20,79 %
13,55 %
Jednou za čtvrt roku
17
16,83 %
10,97 %
Několikrát týdně
13
12,87 %
8,39 %
Jednou za půl rok
9
8,91 %
5,81 %
Méně často
6
5,94 %
3,87 %
3. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete knihovnu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zapůjčení literatury
91
90,1 %
58,71 %
Účast na besedách/seminářích
18
17,82 %
11,61 %
Využití tisku/scanu
14
13,86 %
9,03 %
Zapůjčení časopisů a denního tisku
13
12,87 %
8,39 %
Přístup k internetu
12
11,88 %
7,74 %
Využití vyhledávacích a informačních služeb
11
10,89 %
7,1 %
Půjčuji knihy babičce, jelikož si sama do knihovny nezajde.
1
0,99 %
0,65 %
4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Reklama v denním tisku a v časopisech
2.861
1.327
Reklama v TV a rádiu
2.772
1.206
Reklama na internetu a sociálních sítích
2.426
1.195
Drobné dárky poskytnuté knihovnou (upomínkové předměty)
2.446
1.237
Povědomí o dobrých vztazích knihovny s veřejností (např. školami, kluby seniorů, atd.)
2.04
0.969
Zasíláním adresné e-mailové korespondence či newsletterů
3.109
1.246
Zasíláním/Vkládáním informací do poštovních schránek
3.327
1.606
Využívání informačních tabulí (např. u vchodu do knihovny, v prostorách městského úřadu, atd.)
2.317
1.048
5. Odkud jste se dozvěděl/a o Městské knihovně Bílovec?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Je to knihovna v mém blízkém okolí → otázka č. 6, Od známých → otázka č. 6, Ze školy → otázka č. 6, Z městského úřadu → otázka č. 6, Z informačního centra → otázka č. 6, Z různých medií → otázka č. 6, Z knihovnických soutěží → otázka č. 6, Neznám Městskou knihovnu Bílovec → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Od známých
28
27,72 %
18,06 %
Neznám Městskou knihovnu Bílovec
25
24,75 %
16,13 %
Je to knihovna v mém blízkém okolí
22
21,78 %
14,19 %
Ze školy
11
10,89 %
7,1 %
Z různých medií
8
7,92 %
5,16 %
Z knihovnických soutěží
4
3,96 %
2,58 %
Z městského úřadu
2
1,98 %
1,29 %
Z informačního centra
1
0,99 %
0,65 %
6. Setkal/a jste se někdy s některou z dále uvedených variant propagace Městské knihovny Bílovec?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na internetu
46
60,53 %
29,68 %
Na sociálních sítích
26
34,21 %
16,77 %
V novinách či časopisech
23
30,26 %
14,84 %
V televizi
16
21,05 %
10,32 %
S letáky
16
21,05 %
10,32 %
V rádiu
7
9,21 %
4,52 %
7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Často vyhledávám informace přes webové stránky knihovny.
2.553
1.563
Personál knihovny je dostatečně kvalifikovaný.
1.474
0.486
Personál knihovny je vždy vstřícný.
1.421
0.481
Kladně hodnotím možnost telefonického dotazování.
1.855
0.703
Často se setkávám s informacemi o městské knihovně.
2.395
0.923
8. Navštěvujete webové stránky Městské knihovny Bílovec?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
54
71,05 %
34,84 %
Ne
22
28,95 %
14,19 %
9. Zaujaly Vás webové stránky Městské knihovny Bílovec?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
33
61,11 %
21,29 %
Ano
19
35,19 %
12,26 %
Ne
1
1,85 %
0,65 %
Spíše ne
1
1,85 %
0,65 %
10. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
46
60,53 %
29,68 %
YouTube
36
47,37 %
23,23 %
Instagram
28
36,84 %
18,06 %
Whatsapp
24
31,58 %
15,48 %
LinkedIn
8
10,53 %
5,16 %
Nepoužívám žádné
7
9,21 %
4,52 %
Tik Tok
5
6,58 %
3,23 %
Twitter
4
5,26 %
2,58 %
Jiné
1
1,32 %
0,65 %
11. Jste nebo stal/a byste se fanoušky Městské knihovny Bílovec na sociálních sítích? (Instagram, Facebook)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
35
46,05 %
22,58 %
Ano
20
26,32 %
12,9 %
Spíše ne
12
15,79 %
7,74 %
Ne
9
11,84 %
5,81 %
12. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
99
63,87 %
63,87 %
Muž
56
36,13 %
36,13 %
13. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 24
51
32,9 %
32,9 %
25 - 34
31
20 %
20 %
45 - 54
27
17,42 %
17,42 %
35 - 44
19
12,26 %
12,26 %
méně než 18
12
7,74 %
7,74 %
65 a více
9
5,81 %
5,81 %
55 - 64
6
3,87 %
3,87 %
14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
72
46,45 %
46,45 %
Vysokoškolské vzdělání
46
29,68 %
29,68 %
Středoškolské s výučním listem
22
14,19 %
14,19 %
Základní vzdělání
15
9,68 %
9,68 %
15. Jaký je Váš sociální status?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnanec
70
45,16 %
45,16 %
Student
42
27,1 %
27,1 %
Na mateřské dovolené
15
9,68 %
9,68 %
Podnikatel
13
8,39 %
8,39 %
V důchodu
8
5,16 %
5,16 %
Nezaměstnaný
7
4,52 %
4,52 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 2. Jak často navštěvujete knihovnu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup k internetu na otázku 3. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete knihovnu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účast na besedách/seminářích na otázku 3. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete knihovnu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využití tisku/scanu na otázku 3. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete knihovnu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využití vyhledávacích a informačních služeb na otázku 3. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete knihovnu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapůjčení časopisů a denního tisku na otázku 3. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete knihovnu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapůjčení literatury na otázku 3. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete knihovnu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drobné dárky poskytnuté knihovnou (upomínkové předměty)=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drobné dárky poskytnuté knihovnou (upomínkové předměty)=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drobné dárky poskytnuté knihovnou (upomínkové předměty)=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povědomí o dobrých vztazích knihovny s veřejností (např. školami, kluby seniorů, atd.)=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povědomí o dobrých vztazích knihovny s veřejností (např. školami, kluby seniorů, atd.)=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povědomí o dobrých vztazích knihovny s veřejností (např. školami, kluby seniorů, atd.)=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povědomí o dobrých vztazích knihovny s veřejností (např. školami, kluby seniorů, atd.)=4 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu a sociálních sítích=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu a sociálních sítích=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu a sociálních sítích=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu a sociálních sítích=4 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v denním tisku a v časopisech=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v denním tisku a v časopisech=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v denním tisku a v časopisech=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v denním tisku a v časopisech=4 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v denním tisku a v časopisech=5 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV a rádiu=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV a rádiu=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV a rádiu=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV a rádiu=4 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívání informačních tabulí (např. u vchodu do knihovny, v prostorách městského úřadu, atd.)=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívání informačních tabulí (např. u vchodu do knihovny, v prostorách městského úřadu, atd.)=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívání informačních tabulí (např. u vchodu do knihovny, v prostorách městského úřadu, atd.)=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním adresné e-mailové korespondence či newsletterů=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním adresné e-mailové korespondence či newsletterů=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním adresné e-mailové korespondence či newsletterů=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním adresné e-mailové korespondence či newsletterů=4 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním/Vkládáním informací do poštovních schránek=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním/Vkládáním informací do poštovních schránek=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním/Vkládáním informací do poštovních schránek=4 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním/Vkládáním informací do poštovních schránek=5 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to knihovna v mém blízkém okolí na otázku 5. Odkud jste se dozvěděl/a o Městské knihovně Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznám Městskou knihovnu Bílovec na otázku 5. Odkud jste se dozvěděl/a o Městské knihovně Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých na otázku 5. Odkud jste se dozvěděl/a o Městské knihovně Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ze školy na otázku 5. Odkud jste se dozvěděl/a o Městské knihovně Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu na otázku 6. Setkal/a jste se někdy s některou z dále uvedených variant propagace Městské knihovny Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na sociálních sítích na otázku 6. Setkal/a jste se někdy s některou z dále uvedených variant propagace Městské knihovny Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi S letáky na otázku 6. Setkal/a jste se někdy s některou z dále uvedených variant propagace Městské knihovny Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V novinách či časopisech na otázku 6. Setkal/a jste se někdy s některou z dále uvedených variant propagace Městské knihovny Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V televizi na otázku 6. Setkal/a jste se někdy s některou z dále uvedených variant propagace Městské knihovny Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často se setkávám s informacemi o městské knihovně.=1 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často se setkávám s informacemi o městské knihovně.=2 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často se setkávám s informacemi o městské knihovně.=3 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často vyhledávám informace přes webové stránky knihovny.=1 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často vyhledávám informace přes webové stránky knihovny.=2 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často vyhledávám informace přes webové stránky knihovny.=3 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kladně hodnotím možnost telefonického dotazování.=1 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kladně hodnotím možnost telefonického dotazování.=2 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kladně hodnotím možnost telefonického dotazování.=3 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál knihovny je dostatečně kvalifikovaný.=1 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál knihovny je dostatečně kvalifikovaný.=2 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál knihovny je vždy vstřícný.=1 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál knihovny je vždy vstřícný.=2 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Navštěvujete webové stránky Městské knihovny Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Navštěvujete webové stránky Městské knihovny Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Zaujaly Vás webové stránky Městské knihovny Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 9. Zaujaly Vás webové stránky Městské knihovny Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 10. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 10. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Whatsapp na otázku 10. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube na otázku 10. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Jste nebo stal/a byste se fanoušky Městské knihovny Bílovec na sociálních sítích? (Instagram, Facebook)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 11. Jste nebo stal/a byste se fanoušky Městské knihovny Bílovec na sociálních sítích? (Instagram, Facebook)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 11. Jste nebo stal/a byste se fanoušky Městské knihovny Bílovec na sociálních sítích? (Instagram, Facebook)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na mateřské dovolené na otázku 15. Jaký je Váš sociální status?
3. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete knihovnu?
odpověď Zapůjčení literatury:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV a rádiu=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním adresné e-mailové korespondence či newsletterů=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním adresné e-mailové korespondence či newsletterů=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často se setkávám s informacemi o městské knihovně.=1 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často vyhledávám informace přes webové stránky knihovny.=1 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Zaujaly Vás webové stránky Městské knihovny Bílovec?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním/Vkládáním informací do poštovních schránek=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kladně hodnotím možnost telefonického dotazování.=1 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznám Městskou knihovnu Bílovec na otázku 5. Odkud jste se dozvěděl/a o Městské knihovně Bílovec?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často vyhledávám informace přes webové stránky knihovny.=2 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát měsíčně na otázku 2. Jak často navštěvujete knihovnu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu a sociálních sítích=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drobné dárky poskytnuté knihovnou (upomínkové předměty)=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívání informačních tabulí (např. u vchodu do knihovny, v prostorách městského úřadu, atd.)=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za čtvrt roku na otázku 2. Jak často navštěvujete knihovnu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV a rádiu=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zasíláním/Vkládáním informací do poštovních schránek=4 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povědomí o dobrých vztazích knihovny s veřejností (např. školami, kluby seniorů, atd.)=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na mateřské dovolené na otázku 15. Jaký je Váš sociální status?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v denním tisku a v časopisech=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v denním tisku a v časopisech=4 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých na otázku 5. Odkud jste se dozvěděl/a o Městské knihovně Bílovec?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Navštěvujete webové stránky Městské knihovny Bílovec?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapůjčení časopisů a denního tisku na otázku 3. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete knihovnu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu a sociálních sítích=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na sociálních sítích na otázku 6. Setkal/a jste se někdy s některou z dále uvedených variant propagace Městské knihovny Bílovec?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Whatsapp na otázku 10. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 11. Jste nebo stal/a byste se fanoušky Městské knihovny Bílovec na sociálních sítích? (Instagram, Facebook)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za měsíc na otázku 2. Jak často navštěvujete knihovnu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 10. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povědomí o dobrých vztazích knihovny s veřejností (např. školami, kluby seniorů, atd.)=1 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu a sociálních sítích=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v denním tisku a v časopisech=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ze školy na otázku 5. Odkud jste se dozvěděl/a o Městské knihovně Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 9. Zaujaly Vás webové stránky Městské knihovny Bílovec?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívání informačních tabulí (např. u vchodu do knihovny, v prostorách městského úřadu, atd.)=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Povědomí o dobrých vztazích knihovny s veřejností (např. školami, kluby seniorů, atd.)=2 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Využíváte služeb některé z knihoven?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v denním tisku a v časopisech=3 na otázku 4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál knihovny je vždy vstřícný.=2 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Jste nebo stal/a byste se fanoušky Městské knihovny Bílovec na sociálních sítích? (Instagram, Facebook)
6. Setkal/a jste se někdy s některou z dále uvedených variant propagace Městské knihovny Bílovec?
odpověď Na internetu:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ze školy na otázku 5. Odkud jste se dozvěděl/a o Městské knihovně Bílovec?
8. Navštěvujete webové stránky Městské knihovny Bílovec?
odpověď Ano:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Zaujaly Vás webové stránky Městské knihovny Bílovec?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 9. Zaujaly Vás webové stránky Městské knihovny Bílovec?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často vyhledávám informace přes webové stránky knihovny.=2 na otázku 7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 2. Jak často navštěvujete knihovnu?
12. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď Žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na mateřské dovolené na otázku 15. Jaký je Váš sociální status?
14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
odpověď Základní vzdělání:
9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 18 na otázku 13. Kolik je Vám let?
15. Jaký je Váš sociální status?
odpověď Student:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní vzdělání na otázku 14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 18 na otázku 13. Kolik je Vám let?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Využíváte služeb některé z knihoven?
2. Jak často navštěvujete knihovnu?
3. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete knihovnu?
4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
5. Odkud jste se dozvěděl/a o Městské knihovně Bílovec?
6. Setkal/a jste se někdy s některou z dále uvedených variant propagace Městské knihovny Bílovec?
7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
8. Navštěvujete webové stránky Městské knihovny Bílovec?
9. Zaujaly Vás webové stránky Městské knihovny Bílovec?
10. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte?
11. Jste nebo stal/a byste se fanoušky Městské knihovny Bílovec na sociálních sítích? (Instagram, Facebook)
12. Jaké je Vaše pohlaví?
13. Kolik je Vám let?
14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
15. Jaký je Váš sociální status?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Využíváte služeb některé z knihoven?
2. Jak často navštěvujete knihovnu?
3. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete knihovnu?
4. Ohodnoťte, jak by Vás motivovaly k návštěvě knihovny následující druhy propagace. (1 = nejvíce motivující až 5 = nejméně motivující)
5. Odkud jste se dozvěděl/a o Městské knihovně Bílovec?
6. Setkal/a jste se někdy s některou z dále uvedených variant propagace Městské knihovny Bílovec?
7. Ohodnoťte následující tvrzení. (1 = zcela souhlasím až 5 = zcela nesouhlasím)
8. Navštěvujete webové stránky Městské knihovny Bílovec?
9. Zaujaly Vás webové stránky Městské knihovny Bílovec?
10. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte?
11. Jste nebo stal/a byste se fanoušky Městské knihovny Bílovec na sociálních sítích? (Instagram, Facebook)
12. Jaké je Vaše pohlaví?
13. Kolik je Vám let?
14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
15. Jaký je Váš sociální status?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Liberdová, A. – Marketingová komunikace Městské knihovny Bílovec (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://73902.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.