Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem student 2. ročníku navazujícího magisterského studia oboru Marketing a obchod na ekonomické fakultě Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava. Tímto bych Vás chtěl poprosit o chvíli Vašeho času k vyplnění dotazníku, který slouží k analýze spotřebitelského chování na trhu piva. Tento dotazník je určen všem osobám žijícím v České republice a bude sloužit jako hlavní zdroj dat pro zpracování závěrečné práce. Průzkum je zcela anonymní a dobrovolný. Není-li uvedeno jinak, označte pouze jen jednu odpověď.
Předem Vám děkuji za Váš strávený čas a ochotu k vyplnění dotazníku.
Bc. Ondřej Novotný
Odpovědi respondentů
1. Konzumujete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [a) Ne → otázka č. 2, b) Ano → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
b) Ano
191
85,27 %
85,27 %
a) Ne
32
14,29 %
14,29 %
b) Ano (přejděte na otázku číslo 4).
1
0,45 %
0,45 %
2. Z jakého důvodu nepijete pivo? Lze označit více odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nechutná mi
23
71,88 %
10,27 %
preferuji jiný alkohol
10
31,25 %
4,46 %
nevoní mi
8
25 %
3,57 %
ze zdravotních důvodů
2
6,25 %
0,89 %
Nechci konzumovat alkohol
1
3,13 %
0,45 %
udržuji si štíhlou postavu
1
3,13 %
0,45 %
Nepiji alkohol
1
3,13 %
0,45 %
Jsem abstinent
1
3,13 %
0,45 %
Piju pivo
1
3,13 %
0,45 %
3. Jaké jiné nápoje konzumujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nealkoholické nápoje
17
53,13 %
7,59 %
víno
14
43,75 %
6,25 %
lihoviny
1
3,13 %
0,45 %
4. Kdo u Vás v rodině kupuje pivo nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
já
132
68,75 %
58,93 %
partner/partnerka
34
17,71 %
15,18 %
Otec
4
2,08 %
1,79 %
Rodiče
3
1,56 %
1,34 %
oba
3
1,56 %
1,34 %
Táta
2
1,04 %
0,89 %
Oba stejně
2
1,04 %
0,89 %
můj otec
1
0,52 %
0,45 %
Bratr
1
0,52 %
0,45 %
Taťka
1
0,52 %
0,45 %
nepijeme pivo jako rodina, takže nemám ponětí
1
0,52 %
0,45 %
Kupujeme oba stejně
1
0,52 %
0,45 %
50/50
1
0,52 %
0,45 %
Já a někdy otec. Podle toho kdo na co narazí.
1
0,52 %
0,45 %
Já i partner
1
0,52 %
0,45 %
Kdo má čas, chuť či cestu.
1
0,52 %
0,45 %
Nikdo, chodime na nej, doma to neni ono
1
0,52 %
0,45 %
Oba stejnou měrou.
1
0,52 %
0,45 %
50:50
1
0,52 %
0,45 %
5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
já
121
63,02 %
54,02 %
partner/partnerka
32
16,67 %
14,29 %
návštěva
14
7,29 %
6,25 %
Oba
3
1,56 %
1,34 %
Otec
2
1,04 %
0,89 %
Taťka
2
1,04 %
0,89 %
já i partner
2
1,04 %
0,89 %
Oba stejne
1
0,52 %
0,45 %
můj otec
1
0,52 %
0,45 %
Děda
1
0,52 %
0,45 %
Bratr
1
0,52 %
0,45 %
Oba stejně, pijeme spolu
1
0,52 %
0,45 %
Tata
1
0,52 %
0,45 %
Já a manžel
1
0,52 %
0,45 %
opět, nepijeme pivo spolu, takže nevím
1
0,52 %
0,45 %
nedá se říct
1
0,52 %
0,45 %
Já, partner a otec.
1
0,52 %
0,45 %
já a partner
1
0,52 %
0,45 %
Rodiče
1
0,52 %
0,45 %
Já a syn
1
0,52 %
0,45 %
otec a já
1
0,52 %
0,45 %
Oba stejnou měrou.
1
0,52 %
0,45 %
50:50
1
0,52 %
0,45 %
6. Kde nakupujete pivo nejčastěji? Označte max. 3 odpovědi.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
supermarket/hypermarket
166
86,46 %
74,11 %
hospoda/restaurace
100
52,08 %
44,64 %
minipivovary/rodinné pivovary
72
37,5 %
32,14 %
místní potraviny/večerky
51
26,56 %
22,77 %
rychlé občerstvení
5
2,6 %
2,23 %
7. Jaký typ balení piva preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
čepované
132
68,75 %
58,93 %
v láhvi
39
20,31 %
17,41 %
v plechovce
15
7,81 %
6,7 %
v plastu
6
3,13 %
2,68 %
8. Kolik půllitrů piv koupíte průměrně v rámci jednoho nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 5 ks
110
57,29 %
49,11 %
6 až 10 ks
39
20,31 %
17,41 %
16 ks a více
29
15,1 %
12,95 %
11 až 15 ks
14
7,29 %
6,25 %
9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 50 Kč
50
26,04 %
22,32 %
51 Kč až 100 Kč
36
18,75 %
16,07 %
101 Kč až 200 Kč
35
18,23 %
15,63 %
201 Kč až 300 Kč
28
14,58 %
12,5 %
301 Kč až 500 Kč
26
13,54 %
11,61 %
501 Kč a více
17
8,85 %
7,59 %
10. Z jakého důvodu kupujete pivo? Lze označit i více odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
mám na něj chuť
180
93,75 %
80,36 %
na žízeň
71
36,98 %
31,7 %
pro návštěvu
54
28,13 %
24,11 %
pro partnera/partnerku
29
15,1 %
12,95 %
ze zvyku
17
8,85 %
7,59 %
Na trávení
1
0,52 %
0,45 %
Dárek
1
0,52 %
0,45 %
Držím basu s kamarády na baru
1
0,52 %
0,45 %
chci zkusit novinku
1
0,52 %
0,45 %
vaření
1
0,52 %
0,45 %
párty
1
0,52 %
0,45 %
Jsem degustátor se zkouškami první úrovně. Ráda zkouším nové chutě a styly. Je to můj koníček.
1
0,52 %
0,45 %
K práci
1
0,52 %
0,45 %
Vlastně kombinace všeho.
1
0,52 %
0,45 %
rád zkouším různé druhy piva
1
0,52 %
0,45 %
Pivo je lék.
1
0,52 %
0,45 %
OCHUTNÁVKA
1
0,52 %
0,45 %
K nedělnímu obědu
1
0,52 %
0,45 %
Tekuté zlato
1
0,52 %
0,45 %
rád objevuju
1
0,52 %
0,45 %
11. Jaký typ piva preferujete? Označte max. 3 odpovědi.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
světlá 12 (ležák, premium)
124
64,58 %
55,36 %
světlá 11 (ležák, výčepní)
89
46,35 %
39,73 %
světlé 10 (výčepní)
69
35,94 %
30,8 %
speciální vícestupňová piva
65
33,85 %
29,02 %
jiné (kvasnicové, ochucené, ovocné)
53
27,6 %
23,66 %
černé pivo
13
6,77 %
5,8 %
nealko pivo
13
6,77 %
5,8 %
12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Radegast
85
44,5 %
37,95 %
Kozel
37
19,37 %
16,52 %
Svijany
33
17,28 %
14,73 %
Plzeň
32
16,75 %
14,29 %
Staropramen
21
10,99 %
9,38 %
Bernard
18
9,42 %
8,04 %
Gambrinus
17
8,9 %
7,59 %
Pilsner Urquell
16
8,38 %
7,14 %
Budvar
14
7,33 %
6,25 %
Braník
11
5,76 %
4,91 %
pilsner
11
5,76 %
4,91 %
Holba
10
5,24 %
4,46 %
Krušovice
9
4,71 %
4,02 %
Pilsner Urquel
8
4,19 %
3,57 %
Zubr
8
4,19 %
3,57 %
Ostravar
7
3,66 %
3,13 %
Zichovec
7
3,66 %
3,13 %
Birell
6
3,14 %
2,68 %
Nachmelena opice
6
3,14 %
2,68 %
Argus
5
2,62 %
2,23 %
Zlatý bažant
5
2,62 %
2,23 %
Koníček
5
2,62 %
2,23 %
Polička
4
2,09 %
1,79 %
Primátor
4
2,09 %
1,79 %
Prazdroj
4
2,09 %
1,79 %
Únětice
4
2,09 %
1,79 %
Raven
4
2,09 %
1,79 %
Radegast 12
3
1,57 %
1,34 %
Budweiser Budvar
3
1,57 %
1,34 %
Matuška
3
1,57 %
1,34 %
Litovel
3
1,57 %
1,34 %
Krakonoš
3
1,57 %
1,34 %
Gambrinus 10
3
1,57 %
1,34 %
.
3
1,57 %
1,34 %
Nesleduju značky
3
1,57 %
1,34 %
heineken
3
1,57 %
1,34 %
Budvar 12
2
1,05 %
0,89 %
Budweiser
2
1,05 %
0,89 %
Černá hora
2
1,05 %
0,89 %
Cobolis
2
1,05 %
0,89 %
Svijany 11
2
1,05 %
0,89 %
Birel
2
1,05 %
0,89 %
dudák
2
1,05 %
0,89 %
Hostivar
2
1,05 %
0,89 %
Rampušák
2
1,05 %
0,89 %
Velkopopovický Kozel
2
1,05 %
0,89 %
Fabián
2
1,05 %
0,89 %
Pilsner Urquell vývozní pivo v hnědé láhvi.
2
1,05 %
0,89 %
Panaczech
2
1,05 %
0,89 %
Kocour
2
1,05 %
0,89 %
Březňák
2
1,05 %
0,89 %
Radegast ryze hořká 12
2
1,05 %
0,89 %
Budvar 33
2
1,05 %
0,89 %
poutník
2
1,05 %
0,89 %
Frisco
1
0,52 %
0,45 %
Falknštejn
1
0,52 %
0,45 %
Budvar 10
1
0,52 %
0,45 %
Rychtář 11
1
0,52 %
0,45 %
Zlatopramen
1
0,52 %
0,45 %
Starobrno
1
0,52 %
0,45 %
Guiness
1
0,52 %
0,45 %
Budveiser Budvar
1
0,52 %
0,45 %
Budwajser
1
0,52 %
0,45 %
Beskydsky pivovarek
1
0,52 %
0,45 %
Ogar
1
0,52 %
0,45 %
Krombacher
1
0,52 %
0,45 %
Hanušovice
1
0,52 %
0,45 %
Perštejn
1
0,52 %
0,45 %
Holba 11
1
0,52 %
0,45 %
Axiom
1
0,52 %
0,45 %
Chomout
1
0,52 %
0,45 %
Šedivák
1
0,52 %
0,45 %
Démon
1
0,52 %
0,45 %
Stella Artois
1
0,52 %
0,45 %
Lobkowicz
1
0,52 %
0,45 %
Krusovuce
1
0,52 %
0,45 %
Jadrnicek
1
0,52 %
0,45 %
Radegast 10
1
0,52 %
0,45 %
Kozel 11
1
0,52 %
0,45 %
Pilsner Urquel 12
1
0,52 %
0,45 %
Birell klasik
1
0,52 %
0,45 %
Platan
1
0,52 %
0,45 %
Pivovar Záhlinice
1
0,52 %
0,45 %
Desperados
1
0,52 %
0,45 %
Beskydský pivovar
1
0,52 %
0,45 %
Karpackie
1
0,52 %
0,45 %
Tyskie
1
0,52 %
0,45 %
Hubertus
1
0,52 %
0,45 %
Vsacan
1
0,52 %
0,45 %
Radhošť
1
0,52 %
0,45 %
Prazdroj 12
1
0,52 %
0,45 %
nemohu určit (co mne zaujme)
1
0,52 %
0,45 %
nemohu určit
1
0,52 %
0,45 %
nemohu určit (co mne nezaujme)
1
0,52 %
0,45 %
žádné
1
0,52 %
0,45 %
Richard
1
0,52 %
0,45 %
Huhňák
1
0,52 %
0,45 %
Zlosin
1
0,52 %
0,45 %
Welzl
1
0,52 %
0,45 %
Sviani
1
0,52 %
0,45 %
Rychtář
1
0,52 %
0,45 %
Zenke
1
0,52 %
0,45 %
Dejf
1
0,52 %
0,45 %
Rampusak
1
0,52 %
0,45 %
Privátní
1
0,52 %
0,45 %
Staročech 12
1
0,52 %
0,45 %
Rakovnický Bakalář za studena
1
0,52 %
0,45 %
Lobkowitz
1
0,52 %
0,45 %
Hák
1
0,52 %
0,45 %
Kněžínek
1
0,52 %
0,45 %
Podřipské pivo
1
0,52 %
0,45 %
Židovické pivo
1
0,52 %
0,45 %
různě piva z minipivovarů
1
0,52 %
0,45 %
Porter
1
0,52 %
0,45 %
Pivovar Trojan Telč
1
0,52 %
0,45 %
Postřižiny
1
0,52 %
0,45 %
Pivovar loď
1
0,52 %
0,45 %
Střídáme různé mini pivovary
1
0,52 %
0,45 %
Breznak
1
0,52 %
0,45 %
Holba šerák
1
0,52 %
0,45 %
Ctiněves
1
0,52 %
0,45 %
Jadrníček
1
0,52 %
0,45 %
sibeeria
1
0,52 %
0,45 %
wild creatures
1
0,52 %
0,45 %
Krušovice 12
1
0,52 %
0,45 %
Rakovnik Bakalář 12
1
0,52 %
0,45 %
Cvikov
1
0,52 %
0,45 %
Baraba
1
0,52 %
0,45 %
Malenovice
1
0,52 %
0,45 %
Mazák
1
0,52 %
0,45 %
Rudohor
1
0,52 %
0,45 %
Gunsburger Weizen
1
0,52 %
0,45 %
Ossegg
1
0,52 %
0,45 %
Horymír
1
0,52 %
0,45 %
Řevnice
1
0,52 %
0,45 %
Pilsner Urquell vývozní hnědé láhve.
1
0,52 %
0,45 %
Jarošovský pivovar
1
0,52 %
0,45 %
BČEVNOV
1
0,52 %
0,45 %
PODŘIPSKÉ
1
0,52 %
0,45 %
Novopacké
1
0,52 %
0,45 %
Chroust
1
0,52 %
0,45 %
Primus
1
0,52 %
0,45 %
Pivní speciály
1
0,52 %
0,45 %
Šnekova 11
1
0,52 %
0,45 %
Dratenik 11
1
0,52 %
0,45 %
Klášter 11
1
0,52 %
0,45 %
Ježek
1
0,52 %
0,45 %
Všerad
1
0,52 %
0,45 %
Troll
1
0,52 %
0,45 %
Gambrinus 12
1
0,52 %
0,45 %
Kozel 12
1
0,52 %
0,45 %
Excelent
1
0,52 %
0,45 %
Heřmanický pivovar
1
0,52 %
0,45 %
Záviš Pivovar Polička
1
0,52 %
0,45 %
Čestmír
1
0,52 %
0,45 %
Kozel černy 10
1
0,52 %
0,45 %
Novej Svět
1
0,52 %
0,45 %
Konrad
1
0,52 %
0,45 %
Clock
1
0,52 %
0,45 %
Paulaner
1
0,52 %
0,45 %
Erdinger
1
0,52 %
0,45 %
Excellent
1
0,52 %
0,45 %
G 12
1
0,52 %
0,45 %
Ipa
1
0,52 %
0,45 %
Rainier
1
0,52 %
0,45 %
Leffe
1
0,52 %
0,45 %
Lindemans
1
0,52 %
0,45 %
Silly
1
0,52 %
0,45 %
Bakalář
1
0,52 %
0,45 %
Továrna
1
0,52 %
0,45 %
Klasik
1
0,52 %
0,45 %
Radegast temně hořká 12
1
0,52 %
0,45 %
Pardál
1
0,52 %
0,45 %
13. Jak často pijete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
několikrát za týden
82
42,71 %
36,61 %
každý den
38
19,79 %
16,96 %
1x za 14 dní
36
18,75 %
16,07 %
1x za měsíc
26
13,54 %
11,61 %
2x a více za půl roku
9
4,69 %
4,02 %
méně často
1
0,52 %
0,45 %
14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 5
115
59,9 %
51,34 %
6 – 10
38
19,79 %
16,96 %
16 a více
20
10,42 %
8,93 %
11 – 15
19
9,9 %
8,48 %
15. Při jaké příležitosti pivo konzumujete? (Označte na škále 1- nejčastěji, 5- nejméně často).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
a) doma
2.24
1.88
b) v hospodě
2.109
1.722
c) posezení s přáteli
2.12
1.48
d) oslavy
2.484
1.666
e) v restauraci k jídlu
3.021
1.666
f) sportovní akce
3.448
2.31
16. Vyberte 3 nejdůležitější faktory, které Vás ovlivňují při výběru piva. Označte max. 3 odpovědi.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chuť
175
91,15 %
78,13 %
značka
135
70,31 %
60,27 %
cena
78
40,63 %
34,82 %
stupňovitost
65
33,85 %
29,02 %
doporučení
43
22,4 %
19,2 %
zvyk
41
21,35 %
18,3 %
oblíbenost značky v rodině
26
13,54 %
11,61 %
barva
10
5,21 %
4,46 %
sociální média
3
1,56 %
1,34 %
17. Ohodnoťte, jak často danou značku piva pijete. (1- pravidelně, 2- příležitostně, 3- nikdy).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
18. Jakou jinou značku piva pijete, pokud není uvedená v předchozí otázce? Pokud žádnou odpovězte prosím žádnou.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žádnou
23
11,98 %
10,27 %
Svijany
17
8,85 %
7,59 %
Zadnou
7
3,65 %
3,13 %
Bernard
6
3,13 %
2,68 %
Branik
6
3,13 %
2,68 %
Holba
6
3,13 %
2,68 %
Zlatý bažant
3
1,56 %
1,34 %
Zubr
3
1,56 %
1,34 %
Ostravar
3
1,56 %
1,34 %
Krušovice
3
1,56 %
1,34 %
ostatní odpovědi
Radegast Černá hora Primátor Koníček Kocour Nachmelená opice heineken Hostivar Zichovec Frisco Braník, StellaArtois, Falknštejn Heineken, Guinness Birell, Zlatopramen Ječmínek Corona Litovel Guiness X Birell Minipivovary Beck’s, Krombacher, Paulaner, americký BUD Velkou spoustu dalších Vlastní domácí pivo a všechny ceske i zahranicni minipivovary (Axiom, Chomout, Raven, Clock, Matuska, Zichovec, Sibeeria, Crazy clown atd.) Cobolis, Matuška, Dva kohouti, Šedivák, Klášter, Březňák Démon (pivovar Vysoký Chlumec), Argus Lobkowicz, Stella Artois Nachmelena opice, starobelsky pivovar, beskydsky pivovar, svijany, holba, litovel, bernard, hoppy dog... Žádná Nachmelena opice, holba Krakonoš, Litovel Argus Kralovar Jako fakt hodně Svijany, Platan Stella Artois Polička Jak jsem psala, na značky se nedívám Tyskie, Karpackie, Warka, Perła Jsou jich desítky, to je mám všechny vypsat? Argus Maestic Vsacan Svijany, Holba Pacovský golem Argus, Braník Desperados Stella Artois, malé pivovary jako Únětice atp. Starobrno Desperados, Heineken různé značky většinou malých pivovarů, z průmyslových pivovarů jsem za poslední rok ochutnal jenom Zubr Grand a Radegast 12 Zenke Rampusak Postřižinské Podřipské Belgická piva Porter - Postřižiny Různé z malých pivovarů a miniuivarů Rampušák Ctiněves Litovel, Zubr, Holba, Jadrníček, Polička, Poutník, Bernard, Chodovar... spoustu minipivovarů Baraba Krum Je jich moc Koníček, Clock, Nachmelená opice, atd. Rudohor, Bakalář Ossegg Fabián Pilsner Urquell vývozní pivo v hnědé láhvi. Svijany, Braník Jarošov UNETICE Zibr Svijan, Raven, Zichovec, Chroust, Zhůřák, Cobolis, Chotoviny birell ochuceny Primus Brewdog Punk Ipa PanaCzech, Libertas Šnekova 11 Ježek Všerad Troll, Koníček a další mi minipivovary nelze shrnout, jednoduše minipivovary Sibeeria Libovolný minipivovar Stella Purkmistr Bernard, Holba, Svijany Zichovec, Clock, Konrad, Únětice, Kocour, Pernštejn... Paulaner, Erdinger Excellent Leffe Valášek, Továrna, Antoš, Melichárek, Plasy, ... Březňák, Krušovice, Zlatopramen Poutník, Raven, Crazy Clown nevim Klasik Poutník s chutí si dám 12° speciály z minipivovarů Svijany, Trautenberk Bernard, Krušovice Krušovice, Beskydské nejčastěji piva z minipivovarů - např. Kamenice, Clock, brněnské minipivovary (Lucky bastard, Moravia)
115
59,9 %
51,34 %
19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě
1-2-3-4-5
2.589
1.586
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu
1-2-3-4-5
2.979
1.489
snáze dostupné vs. hůře dostupné
1-2-3-4-5
1.589
0.763
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv
1-2-3-4-5
3.531
1.478
moderní značka vs. tradiční značka
1-2-3-4-5
3.411
1.93
inovativní vs. staromódní
1-2-3-4-5
3.313
1.204
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Radegast?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě
1-2-3-4-5
2.161
1.281
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu
1-2-3-4-5
2.76
1.088
snáze dostupné vs. hůře dostupné
1-2-3-4-5
1.958
1.227
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv
1-2-3-4-5
2.615
1.206
moderní značka vs. tradiční značka
1-2-3-4-5
2.932
1.407
inovativní vs. staromódní
1-2-3-4-5
2.703
1.094
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě
1-2-3-4-5
2.818
1.493
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu
1-2-3-4-5
2.99
1.167
snáze dostupné vs. hůře dostupné
1-2-3-4-5
2.333
1.243
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv
1-2-3-4-5
3.094
0.939
moderní značka vs. tradiční značka
1-2-3-4-5
3.344
1.267
inovativní vs. staromódní
1-2-3-4-5
3.141
0.892
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě
1-2-3-4-5
3.135
1.815
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu
1-2-3-4-5
3.109
1.149
snáze dostupné vs. hůře dostupné
1-2-3-4-5
2.172
1.361
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv
1-2-3-4-5
2.958
1.196
moderní značka vs. tradiční značka
1-2-3-4-5
3.401
1.324
inovativní vs. staromódní
1-2-3-4-5
3.323
1.042
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
23. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Kozel?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě
1-2-3-4-5
2.438
1.402
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu
1-2-3-4-5
3.047
1.18
snáze dostupné vs. hůře dostupné
1-2-3-4-5
2.036
1.212
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv
1-2-3-4-5
2.885
1.237
moderní značka vs. tradiční značka
1-2-3-4-5
3.396
1.208
inovativní vs. staromódní
1-2-3-4-5
3.177
1.062
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
24. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Gambrinus?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě
1-2-3-4-5
3.057
1.669
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu
1-2-3-4-5
3.099
1.006
snáze dostupné vs. hůře dostupné
1-2-3-4-5
2.026
1.14
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv
1-2-3-4-5
3.104
1.25
moderní značka vs. tradiční značka
1-2-3-4-5
3.427
1.213
inovativní vs. staromódní
1-2-3-4-5
3.396
1.02
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
25. Vaše pohlaví.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
a) muž
128
57,14 %
57,14 %
b) žena
96
42,86 %
42,86 %
26. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 – 25 let
92
41,07 %
41,07 %
26 – 35 let
65
29,02 %
29,02 %
36 – 45 let
28
12,5 %
12,5 %
46 – 55 let
21
9,38 %
9,38 %
56 – 70 let
15
6,7 %
6,7 %
71 let a více
3
1,34 %
1,34 %
27. Jaké je Vaše vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou
101
45,09 %
45,09 %
vysokoškolské
93
41,52 %
41,52 %
středoškolské bez maturity
18
8,04 %
8,04 %
vyšší odborné
8
3,57 %
3,57 %
základní
4
1,79 %
1,79 %
28. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 15 000 Kč
71
31,7 %
31,7 %
20 001 Kč – 30 000 Kč
53
23,66 %
23,66 %
40 001 Kč a více
41
18,3 %
18,3 %
30 001 Kč – 40 000 Kč
38
16,96 %
16,96 %
15 001 Kč – 20 000 Kč
21
9,38 %
9,38 %
29. Jaký je Váš sociální status?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zaměstnaný na plný úvazek – duševní práce
75
33,48 %
33,48 %
Student
69
30,8 %
30,8 %
zaměstnaný na plný úvazek – manuální práce
31
13,84 %
13,84 %
podnikatel
24
10,71 %
10,71 %
důchodce
7
3,13 %
3,13 %
zaměstnaný na částečný úvazek
7
3,13 %
3,13 %
nezaměstnaný
6
2,68 %
2,68 %
mateřská dovolená
5
2,23 %
2,23 %
30. Z jakého pocházíte kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Olomoucký kraj
51
22,77 %
22,77 %
Moravskoslezský kraj
45
20,09 %
20,09 %
Hlavní město Praha
38
16,96 %
16,96 %
Ústecký kraj
14
6,25 %
6,25 %
Jihomoravský kraj
14
6,25 %
6,25 %
Plzeňský kraj
12
5,36 %
5,36 %
Středočeský kraj
9
4,02 %
4,02 %
Kraj Vysočina
7
3,13 %
3,13 %
Liberecký kraj
7
3,13 %
3,13 %
Zlínský kraj
7
3,13 %
3,13 %
Královehradecký kraj
7
3,13 %
3,13 %
Jihočeský kraj
5
2,23 %
2,23 %
Pardubický kraj
4
1,79 %
1,79 %
Karlovarský kraj
4
1,79 %
1,79 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 14 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
7x vetší pravděpodobnost při odpovědi víno na otázku 3. Jaké jiné nápoje konzumujete?
4. Kdo u Vás v rodině kupuje pivo nejčastěji?
odpověď já:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11 – 15 na otázku 14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi já na otázku 5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?
5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?
odpověď já:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment piv [1-2-3-4-5] úzký sortiment piv: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 a více na otázku 14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment piv [1-2-3-4-5] úzký sortiment piv: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
7. Jaký typ balení piva preferujete?
odpověď čepované:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeň na otázku 12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi a) doma=3 na otázku 15. Při jaké příležitosti pivo konzumujete? (Označte na škále 1- nejčastěji, 5- nejméně často).
8. Kolik půllitrů piv koupíte průměrně v rámci jednoho nákupu?
odpověď do 5 ks:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 50 Kč na otázku 9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?
11. Jaký typ piva preferujete? Označte max. 3 odpovědi.
odpověď světlá 12 (ležák, premium):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pilsner na otázku 12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní vzhled obalu [1-2-3-4-5] tradiční vzhled obalu: 5 na otázku 24. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Gambrinus?
13. Jak často pijete pivo?
odpověď každý den:
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 a více na otázku 14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
odpověď do 5:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi návštěva na otázku 5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 50 Kč na otázku 9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za měsíc na otázku 13. Jak často pijete pivo?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 Kč až 100 Kč na otázku 9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 14 dní na otázku 13. Jak často pijete pivo?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pilsner na otázku 12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi partner/partnerka na otázku 5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?
16. Vyberte 3 nejdůležitější faktory, které Vás ovlivňují při výběru piva. Označte max. 3 odpovědi.
odpověď značka:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské bez maturity na otázku 27. Jaké je Vaše vzdělání?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní vzhled obalu [1-2-3-4-5] tradiční vzhled obalu: 1 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní vzhled obalu [1-2-3-4-5] tradiční vzhled obalu: 1 na otázku 24. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Gambrinus?
17. Ohodnoťte, jak často danou značku piva pijete. (1- pravidelně, 2- příležitostně, 3- nikdy).
odpověď b) Radegast=3:
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena odpovídá kvalitě [1-2-3-4-5] cena neodpovídá kvalitě: 5 na otázku 20. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Radegast?
odpověď c) Budweiser Budvar=3:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena odpovídá kvalitě [1-2-3-4-5] cena neodpovídá kvalitě: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
odpověď d) Staropramen=3:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena odpovídá kvalitě [1-2-3-4-5] cena neodpovídá kvalitě: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment piv [1-2-3-4-5] úzký sortiment piv: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5] staromódní: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní vzhled obalu [1-2-3-4-5] tradiční vzhled obalu: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5] staromódní: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 a více na otázku 14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501 Kč a více na otázku 9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní značka [1-2-3-4-5] tradiční značka: 1 na otázku 19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5] staromódní: 1 na otázku 19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 1 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
odpověď cena odpovídá kvalitě [1-2-3-4-5] cena neodpovídá kvalitě: 5:
10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
odpověď inovativní [1-2-3-4-5] staromódní: 5:
10.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
odpověď moderní vzhled obalu [1-2-3-4-5] tradiční vzhled obalu: 5:
10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
odpověď moderní značka [1-2-3-4-5] tradiční značka: 5:
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
11.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
25. Vaše pohlaví.
odpověď a) muž:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11 – 15 na otázku 14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
odpověď b) žena:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi preferuji jiný alkohol na otázku 2. Z jakého důvodu nepijete pivo? Lze označit více odpovědí.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi víno na otázku 3. Jaké jiné nápoje konzumujete?
26. Kolik Vám je let?
odpověď 18 – 25 let:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Jaký je Váš sociální status?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Konzumujete pivo?
2. Z jakého důvodu nepijete pivo? Lze označit více odpovědí.
3. Jaké jiné nápoje konzumujete?
4. Kdo u Vás v rodině kupuje pivo nejčastěji?
5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?
6. Kde nakupujete pivo nejčastěji? Označte max. 3 odpovědi.
7. Jaký typ balení piva preferujete?
8. Kolik půllitrů piv koupíte průměrně v rámci jednoho nákupu?
9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?
10. Z jakého důvodu kupujete pivo? Lze označit i více odpovědí.
11. Jaký typ piva preferujete? Označte max. 3 odpovědi.
12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)
13. Jak často pijete pivo?
14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
15. Při jaké příležitosti pivo konzumujete? (Označte na škále 1- nejčastěji, 5- nejméně často).
16. Vyberte 3 nejdůležitější faktory, které Vás ovlivňují při výběru piva. Označte max. 3 odpovědi.
17. Ohodnoťte, jak často danou značku piva pijete. (1- pravidelně, 2- příležitostně, 3- nikdy).
18. Jakou jinou značku piva pijete, pokud není uvedená v předchozí otázce? Pokud žádnou odpovězte prosím žádnou.
19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?
20. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Radegast?
21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
23. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Kozel?
24. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Gambrinus?
25. Vaše pohlaví.
26. Kolik Vám je let?
27. Jaké je Vaše vzdělání?
28. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?
29. Jaký je Váš sociální status?
30. Z jakého pocházíte kraje?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Konzumujete pivo?
2. Z jakého důvodu nepijete pivo? Lze označit více odpovědí.
3. Jaké jiné nápoje konzumujete?
4. Kdo u Vás v rodině kupuje pivo nejčastěji?
5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?
6. Kde nakupujete pivo nejčastěji? Označte max. 3 odpovědi.
7. Jaký typ balení piva preferujete?
8. Kolik půllitrů piv koupíte průměrně v rámci jednoho nákupu?
9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?
10. Z jakého důvodu kupujete pivo? Lze označit i více odpovědí.
11. Jaký typ piva preferujete? Označte max. 3 odpovědi.
12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)
13. Jak často pijete pivo?
14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
15. Při jaké příležitosti pivo konzumujete? (Označte na škále 1- nejčastěji, 5- nejméně často).
16. Vyberte 3 nejdůležitější faktory, které Vás ovlivňují při výběru piva. Označte max. 3 odpovědi.
17. Ohodnoťte, jak často danou značku piva pijete. (1- pravidelně, 2- příležitostně, 3- nikdy).
18. Jakou jinou značku piva pijete, pokud není uvedená v předchozí otázce? Pokud žádnou odpovězte prosím žádnou.
19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?
20. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Radegast?
21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
23. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Kozel?
24. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Gambrinus?
25. Vaše pohlaví.
26. Kolik Vám je let?
27. Jaké je Vaše vzdělání?
28. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?
29. Jaký je Váš sociální status?
30. Z jakého pocházíte kraje?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Novotný, O. – Analýza spotřebitelského chování na trhu piva (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://74038.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Tomáš: Některé otázky by chtělo upravit. Např. kde se nakupuje? Co pivotéky anebo online prodej? Dále pak jestli nepiju vůbec třeba Budvar, jak mám hodnotit, že cena odpovídá kvalitě? Tomáš Chytil
hm: Možná by chtělo upřesnit, že dotazník je v podstatě výhradně určen pro konzumenty tradičních piv (tradičních značek). Já piju takřka výhradně typy IPA, APA, ALE, klasické ležáky nepiju, a obvykle minipivovary, velké značky, které zmiňujete, znám jen podle jména, nemůžu je tedy zhodnotit.