Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza spotřebitelského chování na trhu piva

Analýza spotřebitelského chování na trhu piva

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Novotný
Šetření:23. 03. 2021 - 02. 04. 2021
Počet respondentů:224
Počet otázek (max/průměr):30 / 25.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:61,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane,

jsem student 2. ročníku navazujícího magisterského studia oboru Marketing a obchod na ekonomické fakultě Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava. Tímto bych Vás chtěl poprosit o chvíli Vašeho času k vyplnění dotazníku, který slouží k analýze spotřebitelského chování na trhu piva. Tento dotazník je určen všem osobám žijícím v České republice a bude sloužit jako hlavní zdroj dat pro zpracování závěrečné práce. Průzkum je zcela anonymní a dobrovolný. Není-li uvedeno jinak, označte pouze jen jednu odpověď.

Předem Vám děkuji za Váš strávený čas a ochotu k vyplnění dotazníku.

Bc. Ondřej Novotný

Odpovědi respondentů

1. Konzumujete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [a) Neotázka č. 2, b) Anootázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b) Ano19185,27 %85,27 %  
a) Ne3214,29 %14,29 %  
b) Ano (přejděte na otázku číslo 4).10,45 %0,45 %  

Graf

2. Z jakého důvodu nepijete pivo? Lze označit více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechutná mi2371,88 %10,27 %  
preferuji jiný alkohol1031,25 %4,46 %  
nevoní mi825 %3,57 %  
ze zdravotních důvodů26,25 %0,89 %  
Nechci konzumovat alkohol13,13 %0,45 %  
udržuji si štíhlou postavu13,13 %0,45 %  
Nepiji alkohol13,13 %0,45 %  
Jsem abstinent13,13 %0,45 %  
Piju pivo13,13 %0,45 %  

Graf

3. Jaké jiné nápoje konzumujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nealkoholické nápoje1753,13 %7,59 %  
víno1443,75 %6,25 %  
lihoviny13,13 %0,45 %  

Graf

4. Kdo u Vás v rodině kupuje pivo nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13268,75 %58,93 %  
partner/partnerka3417,71 %15,18 %  
Otec42,08 %1,79 %  
Rodiče31,56 %1,34 %  
oba31,56 %1,34 %  
Táta 21,04 %0,89 %  
Oba stejně21,04 %0,89 %  
můj otec10,52 %0,45 %  
Bratr10,52 %0,45 %  
Taťka10,52 %0,45 %  
nepijeme pivo jako rodina, takže nemám ponětí10,52 %0,45 %  
Kupujeme oba stejně10,52 %0,45 %  
50/5010,52 %0,45 %  
Já a někdy otec. Podle toho kdo na co narazí.10,52 %0,45 %  
Já i partner 10,52 %0,45 %  
Kdo má čas, chuť či cestu. 10,52 %0,45 %  
Nikdo, chodime na nej, doma to neni ono10,52 %0,45 %  
Oba stejnou měrou.10,52 %0,45 %  
50:5010,52 %0,45 %  

Graf

5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12163,02 %54,02 %  
partner/partnerka3216,67 %14,29 %  
návštěva147,29 %6,25 %  
Oba31,56 %1,34 %  
Otec21,04 %0,89 %  
Taťka21,04 %0,89 %  
já i partner21,04 %0,89 %  
Oba stejne10,52 %0,45 %  
můj otec10,52 %0,45 %  
Děda10,52 %0,45 %  
Bratr10,52 %0,45 %  
Oba stejně, pijeme spolu10,52 %0,45 %  
Tata 10,52 %0,45 %  
Já a manžel10,52 %0,45 %  
opět, nepijeme pivo spolu, takže nevím10,52 %0,45 %  
nedá se říct10,52 %0,45 %  
Já, partner a otec.10,52 %0,45 %  
já a partner10,52 %0,45 %  
Rodiče10,52 %0,45 %  
Já a syn10,52 %0,45 %  
otec a já10,52 %0,45 %  
Oba stejnou měrou.10,52 %0,45 %  
50:5010,52 %0,45 %  

Graf

6. Kde nakupujete pivo nejčastěji? Označte max. 3 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket/hypermarket16686,46 %74,11 %  
hospoda/restaurace10052,08 %44,64 %  
minipivovary/rodinné pivovary7237,5 %32,14 %  
místní potraviny/večerky5126,56 %22,77 %  
rychlé občerstvení52,6 %2,23 %  

Graf

7. Jaký typ balení piva preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čepované13268,75 %58,93 %  
v láhvi3920,31 %17,41 %  
v plechovce157,81 %6,7 %  
v plastu63,13 %2,68 %  

Graf

8. Kolik půllitrů piv koupíte průměrně v rámci jednoho nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 ks11057,29 %49,11 %  
6 až 10 ks3920,31 %17,41 %  
16 ks a více2915,1 %12,95 %  
11 až 15 ks147,29 %6,25 %  

Graf

9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 50 Kč5026,04 %22,32 %  
51 Kč až 100 Kč3618,75 %16,07 %  
101 Kč až 200 Kč3518,23 %15,63 %  
201 Kč až 300 Kč2814,58 %12,5 %  
301 Kč až 500 Kč2613,54 %11,61 %  
501 Kč a více178,85 %7,59 %  

Graf

10. Z jakého důvodu kupujete pivo? Lze označit i více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám na něj chuť18093,75 %80,36 %  
na žízeň7136,98 %31,7 %  
pro návštěvu5428,13 %24,11 %  
pro partnera/partnerku2915,1 %12,95 %  
ze zvyku178,85 %7,59 %  
Na trávení10,52 %0,45 %  
Dárek10,52 %0,45 %  
Držím basu s kamarády na baru 10,52 %0,45 %  
chci zkusit novinku10,52 %0,45 %  
vaření10,52 %0,45 %  
párty10,52 %0,45 %  
Jsem degustátor se zkouškami první úrovně. Ráda zkouším nové chutě a styly. Je to můj koníček.10,52 %0,45 %  
K práci10,52 %0,45 %  
Vlastně kombinace všeho. 10,52 %0,45 %  
rád zkouším různé druhy piva10,52 %0,45 %  
Pivo je lék.10,52 %0,45 %  
OCHUTNÁVKA10,52 %0,45 %  
K nedělnímu obědu10,52 %0,45 %  
Tekuté zlato10,52 %0,45 %  
rád objevuju10,52 %0,45 %  

Graf

11. Jaký typ piva preferujete? Označte max. 3 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
světlá 12 (ležák, premium)12464,58 %55,36 %  
světlá 11 (ležák, výčepní)8946,35 %39,73 %  
světlé 10 (výčepní)6935,94 %30,8 %  
speciální vícestupňová piva6533,85 %29,02 %  
jiné (kvasnicové, ochucené, ovocné)5327,6 %23,66 %  
černé pivo136,77 %5,8 %  
nealko pivo136,77 %5,8 %  

Graf

12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radegast8544,5 %37,95 %  
Kozel3719,37 %16,52 %  
Svijany3317,28 %14,73 %  
Plzeň3216,75 %14,29 %  
Staropramen2110,99 %9,38 %  
Bernard189,42 %8,04 %  
Gambrinus178,9 %7,59 %  
Pilsner Urquell168,38 %7,14 %  
Budvar147,33 %6,25 %  
Braník115,76 %4,91 %  
pilsner115,76 %4,91 %  
Holba105,24 %4,46 %  
Krušovice94,71 %4,02 %  
Pilsner Urquel84,19 %3,57 %  
Zubr84,19 %3,57 %  
Ostravar73,66 %3,13 %  
Zichovec 73,66 %3,13 %  
Birell63,14 %2,68 %  
Nachmelena opice63,14 %2,68 %  
Argus 52,62 %2,23 %  
Zlatý bažant52,62 %2,23 %  
Koníček52,62 %2,23 %  
Polička42,09 %1,79 %  
Primátor 42,09 %1,79 %  
Prazdroj42,09 %1,79 %  
Únětice42,09 %1,79 %  
Raven42,09 %1,79 %  
Radegast 1231,57 %1,34 %  
Budweiser Budvar31,57 %1,34 %  
Matuška31,57 %1,34 %  
Litovel31,57 %1,34 %  
Krakonoš31,57 %1,34 %  
Gambrinus 1031,57 %1,34 %  
.31,57 %1,34 %  
Nesleduju značky31,57 %1,34 %  
heineken31,57 %1,34 %  
Budvar 1221,05 %0,89 %  
Budweiser 21,05 %0,89 %  
Černá hora21,05 %0,89 %  
Cobolis21,05 %0,89 %  
Svijany 1121,05 %0,89 %  
Birel21,05 %0,89 %  
dudák21,05 %0,89 %  
Hostivar21,05 %0,89 %  
Rampušák21,05 %0,89 %  
Velkopopovický Kozel21,05 %0,89 %  
Fabián21,05 %0,89 %  
Pilsner Urquell vývozní pivo v hnědé láhvi.21,05 %0,89 %  
Panaczech21,05 %0,89 %  
Kocour21,05 %0,89 %  
Březňák21,05 %0,89 %  
Radegast ryze hořká 1221,05 %0,89 %  
Budvar 3321,05 %0,89 %  
poutník21,05 %0,89 %  
Frisco10,52 %0,45 %  
Falknštejn10,52 %0,45 %  
Budvar 1010,52 %0,45 %  
Rychtář 1110,52 %0,45 %  
Zlatopramen10,52 %0,45 %  
Starobrno10,52 %0,45 %  
Guiness10,52 %0,45 %  
Budveiser Budvar10,52 %0,45 %  
Budwajser10,52 %0,45 %  
Beskydsky pivovarek10,52 %0,45 %  
Ogar10,52 %0,45 %  
Krombacher10,52 %0,45 %  
Hanušovice 10,52 %0,45 %  
Perštejn10,52 %0,45 %  
Holba 1110,52 %0,45 %  
Axiom10,52 %0,45 %  
Chomout10,52 %0,45 %  
Šedivák10,52 %0,45 %  
Démon10,52 %0,45 %  
Stella Artois10,52 %0,45 %  
Lobkowicz10,52 %0,45 %  
Krusovuce10,52 %0,45 %  
Jadrnicek10,52 %0,45 %  
Radegast 1010,52 %0,45 %  
Kozel 1110,52 %0,45 %  
Pilsner Urquel 1210,52 %0,45 %  
Birell klasik10,52 %0,45 %  
Platan10,52 %0,45 %  
Pivovar Záhlinice10,52 %0,45 %  
Desperados10,52 %0,45 %  
Beskydský pivovar10,52 %0,45 %  
Karpackie10,52 %0,45 %  
Tyskie10,52 %0,45 %  
Hubertus10,52 %0,45 %  
Vsacan10,52 %0,45 %  
Radhošť10,52 %0,45 %  
Prazdroj 1210,52 %0,45 %  
nemohu určit (co mne zaujme)10,52 %0,45 %  
nemohu určit10,52 %0,45 %  
nemohu určit (co mne nezaujme)10,52 %0,45 %  
žádné10,52 %0,45 %  
Richard10,52 %0,45 %  
Huhňák10,52 %0,45 %  
Zlosin10,52 %0,45 %  
Welzl10,52 %0,45 %  
Sviani10,52 %0,45 %  
Rychtář10,52 %0,45 %  
Zenke10,52 %0,45 %  
Dejf10,52 %0,45 %  
Rampusak10,52 %0,45 %  
Privátní10,52 %0,45 %  
Staročech 1210,52 %0,45 %  
Rakovnický Bakalář za studena10,52 %0,45 %  
Lobkowitz10,52 %0,45 %  
Hák10,52 %0,45 %  
Kněžínek10,52 %0,45 %  
Podřipské pivo10,52 %0,45 %  
Židovické pivo10,52 %0,45 %  
různě piva z minipivovarů10,52 %0,45 %  
Porter10,52 %0,45 %  
Pivovar Trojan Telč10,52 %0,45 %  
Postřižiny10,52 %0,45 %  
Pivovar loď10,52 %0,45 %  
Střídáme různé mini pivovary 10,52 %0,45 %  
Breznak10,52 %0,45 %  
Holba šerák10,52 %0,45 %  
Ctiněves 10,52 %0,45 %  
Jadrníček10,52 %0,45 %  
sibeeria10,52 %0,45 %  
wild creatures10,52 %0,45 %  
Krušovice 1210,52 %0,45 %  
Rakovnik Bakalář 1210,52 %0,45 %  
Cvikov10,52 %0,45 %  
Baraba10,52 %0,45 %  
Malenovice10,52 %0,45 %  
Mazák10,52 %0,45 %  
Rudohor10,52 %0,45 %  
Gunsburger Weizen10,52 %0,45 %  
Ossegg10,52 %0,45 %  
Horymír10,52 %0,45 %  
Řevnice10,52 %0,45 %  
Pilsner Urquell vývozní hnědé láhve.10,52 %0,45 %  
Jarošovský pivovar10,52 %0,45 %  
BČEVNOV10,52 %0,45 %  
PODŘIPSKÉ10,52 %0,45 %  
Novopacké10,52 %0,45 %  
Chroust 10,52 %0,45 %  
Primus10,52 %0,45 %  
Pivní speciály10,52 %0,45 %  
Šnekova 1110,52 %0,45 %  
Dratenik 1110,52 %0,45 %  
Klášter 1110,52 %0,45 %  
Ježek10,52 %0,45 %  
Všerad10,52 %0,45 %  
Troll10,52 %0,45 %  
Gambrinus 1210,52 %0,45 %  
Kozel 1210,52 %0,45 %  
Excelent10,52 %0,45 %  
Heřmanický pivovar10,52 %0,45 %  
Záviš Pivovar Polička10,52 %0,45 %  
Čestmír 10,52 %0,45 %  
Kozel černy 1010,52 %0,45 %  
Novej Svět10,52 %0,45 %  
Konrad10,52 %0,45 %  
Clock10,52 %0,45 %  
Paulaner10,52 %0,45 %  
Erdinger10,52 %0,45 %  
Excellent10,52 %0,45 %  
G 1210,52 %0,45 %  
Ipa10,52 %0,45 %  
Rainier 10,52 %0,45 %  
Leffe 10,52 %0,45 %  
Lindemans 10,52 %0,45 %  
Silly10,52 %0,45 %  
Bakalář10,52 %0,45 %  
Továrna10,52 %0,45 %  
Klasik10,52 %0,45 %  
Radegast temně hořká 1210,52 %0,45 %  
Pardál 10,52 %0,45 %  

Graf

13. Jak často pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát za týden8242,71 %36,61 %  
každý den3819,79 %16,96 %  
1x za 14 dní3618,75 %16,07 %  
1x za měsíc2613,54 %11,61 %  
2x a více za půl roku94,69 %4,02 %  
méně často10,52 %0,45 %  

Graf

14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 511559,9 %51,34 %  
6 – 103819,79 %16,96 %  
16 a více2010,42 %8,93 %  
11 – 15199,9 %8,48 %  

Graf

15. Při jaké příležitosti pivo konzumujete? (Označte na škále 1- nejčastěji, 5- nejméně často).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
a) doma2.241.88
b) v hospodě2.1091.722
c) posezení s přáteli2.121.48
d) oslavy2.4841.666
e) v restauraci k jídlu3.0211.666
f) sportovní akce3.4482.31

Graf

16. Vyberte 3 nejdůležitější faktory, které Vás ovlivňují při výběru piva. Označte max. 3 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť17591,15 %78,13 %  
značka13570,31 %60,27 %  
cena7840,63 %34,82 %  
stupňovitost6533,85 %29,02 %  
doporučení4322,4 %19,2 %  
zvyk4121,35 %18,3 %  
oblíbenost značky v rodině2613,54 %11,61 %  
barva105,21 %4,46 %  
sociální média31,56 %1,34 %  

Graf

17. Ohodnoťte, jak často danou značku piva pijete. (1- pravidelně, 2- příležitostně, 3- nikdy).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

18. Jakou jinou značku piva pijete, pokud není uvedená v předchozí otázce? Pokud žádnou odpovězte prosím žádnou.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádnou2311,98 %10,27 %  
Svijany 178,85 %7,59 %  
Zadnou73,65 %3,13 %  
Bernard63,13 %2,68 %  
Branik 63,13 %2,68 %  
Holba63,13 %2,68 %  
Zlatý bažant31,56 %1,34 %  
Zubr31,56 %1,34 %  
Ostravar31,56 %1,34 %  
Krušovice 31,56 %1,34 %  
ostatní odpovědi Radegast
Černá hora
Primátor
Koníček
Kocour
Nachmelená opice
heineken
Hostivar
Zichovec
Frisco
Braník, StellaArtois,
Falknštejn
Heineken, Guinness
Birell, Zlatopramen
Ječmínek
Corona
Litovel
Guiness
X
Birell
Minipivovary
Beck’s, Krombacher, Paulaner, americký BUD
Velkou spoustu dalších
Vlastní domácí pivo a všechny ceske i zahranicni minipivovary (Axiom, Chomout, Raven, Clock, Matuska, Zichovec, Sibeeria, Crazy clown atd.)
Cobolis, Matuška, Dva kohouti, Šedivák, Klášter, Březňák
Démon (pivovar Vysoký Chlumec), Argus
Lobkowicz, Stella Artois
Nachmelena opice, starobelsky pivovar, beskydsky pivovar, svijany, holba, litovel, bernard, hoppy dog...
Žádná
Nachmelena opice, holba
Krakonoš, Litovel
Argus
Kralovar
Jako fakt hodně
Svijany, Platan
Stella Artois
Polička
Jak jsem psala, na značky se nedívám
Tyskie, Karpackie, Warka, Perła
Jsou jich desítky, to je mám všechny vypsat?
Argus Maestic
Vsacan
Svijany, Holba
Pacovský golem
Argus, Braník
Desperados
Stella Artois, malé pivovary jako Únětice atp.
Starobrno
Desperados, Heineken
různé značky většinou malých pivovarů, z průmyslových pivovarů jsem za poslední rok ochutnal jenom Zubr Grand a Radegast 12
Zenke
Rampusak
Postřižinské
Podřipské
Belgická piva
Porter
-
Postřižiny
Různé z malých pivovarů a miniuivarů
Rampušák
Ctiněves
Litovel, Zubr, Holba, Jadrníček, Polička, Poutník, Bernard, Chodovar...
spoustu minipivovarů
Baraba
Krum
Je jich moc
Koníček, Clock, Nachmelená opice, atd.
Rudohor, Bakalář
Ossegg
Fabián
Pilsner Urquell vývozní pivo v hnědé láhvi.
Svijany, Braník
Jarošov
UNETICE
Zibr
Svijan,
Raven, Zichovec, Chroust, Zhůřák, Cobolis, Chotoviny
birell ochuceny
Primus
Brewdog Punk Ipa
PanaCzech, Libertas
Šnekova 11
Ježek
Všerad
Troll, Koníček a další mi minipivovary
nelze shrnout, jednoduše minipivovary
Sibeeria
Libovolný minipivovar
Stella
Purkmistr
Bernard, Holba, Svijany
Zichovec, Clock, Konrad, Únětice, Kocour, Pernštejn...
Paulaner, Erdinger
Excellent
Leffe
Valášek, Továrna, Antoš, Melichárek, Plasy, ...
Březňák, Krušovice, Zlatopramen
Poutník, Raven, Crazy Clown
nevim
Klasik
Poutník
s chutí si dám 12° speciály z minipivovarů
Svijany, Trautenberk
Bernard, Krušovice
Krušovice, Beskydské
nejčastěji piva z minipivovarů - např. Kamenice, Clock, brněnské minipivovary (Lucky bastard, Moravia)
11559,9 %51,34 % 

Graf

19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-52.5891.586
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu1-2-3-4-52.9791.489
snáze dostupné vs. hůře dostupné1-2-3-4-51.5890.763
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv1-2-3-4-53.5311.478
moderní značka vs. tradiční značka1-2-3-4-53.4111.93
inovativní vs. staromódní1-2-3-4-53.3131.204

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Radegast?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-52.1611.281
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu1-2-3-4-52.761.088
snáze dostupné vs. hůře dostupné1-2-3-4-51.9581.227
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv1-2-3-4-52.6151.206
moderní značka vs. tradiční značka1-2-3-4-52.9321.407
inovativní vs. staromódní1-2-3-4-52.7031.094

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-52.8181.493
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu1-2-3-4-52.991.167
snáze dostupné vs. hůře dostupné1-2-3-4-52.3331.243
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv1-2-3-4-53.0940.939
moderní značka vs. tradiční značka1-2-3-4-53.3441.267
inovativní vs. staromódní1-2-3-4-53.1410.892

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-53.1351.815
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu1-2-3-4-53.1091.149
snáze dostupné vs. hůře dostupné1-2-3-4-52.1721.361
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv1-2-3-4-52.9581.196
moderní značka vs. tradiční značka1-2-3-4-53.4011.324
inovativní vs. staromódní1-2-3-4-53.3231.042

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

23. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Kozel?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-52.4381.402
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu1-2-3-4-53.0471.18
snáze dostupné vs. hůře dostupné1-2-3-4-52.0361.212
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv1-2-3-4-52.8851.237
moderní značka vs. tradiční značka1-2-3-4-53.3961.208
inovativní vs. staromódní1-2-3-4-53.1771.062

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

24. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Gambrinus?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
cena odpovídá kvalitě vs. cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-53.0571.669
moderní vzhled obalu vs. tradiční vzhled obalu1-2-3-4-53.0991.006
snáze dostupné vs. hůře dostupné1-2-3-4-52.0261.14
široký sortiment piv vs. úzký sortiment piv1-2-3-4-53.1041.25
moderní značka vs. tradiční značka1-2-3-4-53.4271.213
inovativní vs. staromódní1-2-3-4-53.3961.02

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

25. Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) muž12857,14 %57,14 %  
b) žena9642,86 %42,86 %  

Graf

26. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let9241,07 %41,07 %  
26 – 35 let6529,02 %29,02 %  
36 – 45 let2812,5 %12,5 %  
46 – 55 let219,38 %9,38 %  
56 – 70 let156,7 %6,7 %  
71 let a více31,34 %1,34 %  

Graf

27. Jaké je Vaše vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou10145,09 %45,09 %  
vysokoškolské9341,52 %41,52 %  
středoškolské bez maturity188,04 %8,04 %  
vyšší odborné83,57 %3,57 %  
základní41,79 %1,79 %  

Graf

28. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000 Kč7131,7 %31,7 %  
20 001 Kč – 30 000 Kč5323,66 %23,66 %  
40 001 Kč a více4118,3 %18,3 %  
30 001 Kč – 40 000 Kč3816,96 %16,96 %  
15 001 Kč – 20 000 Kč219,38 %9,38 %  

Graf

29. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnaný na plný úvazek – duševní práce7533,48 %33,48 %  
Student6930,8 %30,8 %  
zaměstnaný na plný úvazek – manuální práce3113,84 %13,84 %  
podnikatel2410,71 %10,71 %  
důchodce73,13 %3,13 %  
zaměstnaný na částečný úvazek73,13 %3,13 %  
nezaměstnaný62,68 %2,68 %  
mateřská dovolená52,23 %2,23 %  

Graf

30. Z jakého pocházíte kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Olomoucký kraj5122,77 %22,77 %  
Moravskoslezský kraj4520,09 %20,09 %  
Hlavní město Praha3816,96 %16,96 %  
Ústecký kraj146,25 %6,25 %  
Jihomoravský kraj146,25 %6,25 %  
Plzeňský kraj125,36 %5,36 %  
Středočeský kraj94,02 %4,02 %  
Kraj Vysočina73,13 %3,13 %  
Liberecký kraj73,13 %3,13 %  
Zlínský kraj73,13 %3,13 %  
Královehradecký kraj73,13 %3,13 %  
Jihočeský kraj52,23 %2,23 %  
Pardubický kraj41,79 %1,79 %  
Karlovarský kraj41,79 %1,79 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 14 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Konzumujete pivo?

  • odpověď a) Ne:
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechutná mi na otázku 2. Z jakého důvodu nepijete pivo? Lze označit více odpovědí.
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi preferuji jiný alkohol na otázku 2. Z jakého důvodu nepijete pivo? Lze označit více odpovědí.
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nealkoholické nápoje na otázku 3. Jaké jiné nápoje konzumujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi víno na otázku 3. Jaké jiné nápoje konzumujete?

4. Kdo u Vás v rodině kupuje pivo nejčastěji?

  • odpověď :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11 – 15 na otázku 14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?

5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?

  • odpověď :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment piv [1-2-3-4-5] úzký sortiment piv: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 a více na otázku 14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment piv [1-2-3-4-5] úzký sortiment piv: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?

7. Jaký typ balení piva preferujete?

  • odpověď čepované:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeň na otázku 12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi a) doma=3 na otázku 15. Při jaké příležitosti pivo konzumujete? (Označte na škále 1- nejčastěji, 5- nejméně často).

8. Kolik půllitrů piv koupíte průměrně v rámci jednoho nákupu?

  • odpověď do 5 ks:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 50 Kč na otázku 9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?

11. Jaký typ piva preferujete? Označte max. 3 odpovědi.

  • odpověď světlá 12 (ležák, premium):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pilsner na otázku 12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní vzhled obalu [1-2-3-4-5] tradiční vzhled obalu: 5 na otázku 24. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Gambrinus?

13. Jak často pijete pivo?

  • odpověď každý den:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 a více na otázku 14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?

14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?

  • odpověď do 5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi návštěva na otázku 5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 50 Kč na otázku 9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za měsíc na otázku 13. Jak často pijete pivo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 Kč až 100 Kč na otázku 9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 14 dní na otázku 13. Jak často pijete pivo?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pilsner na otázku 12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi partner/partnerka na otázku 5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?

16. Vyberte 3 nejdůležitější faktory, které Vás ovlivňují při výběru piva. Označte max. 3 odpovědi.

  • odpověď značka:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské bez maturity na otázku 27. Jaké je Vaše vzdělání?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní vzhled obalu [1-2-3-4-5] tradiční vzhled obalu: 1 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní vzhled obalu [1-2-3-4-5] tradiční vzhled obalu: 1 na otázku 24. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Gambrinus?

17. Ohodnoťte, jak často danou značku piva pijete. (1- pravidelně, 2- příležitostně, 3- nikdy).

  • odpověď b) Radegast=3:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena odpovídá kvalitě [1-2-3-4-5] cena neodpovídá kvalitě: 5 na otázku 20. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Radegast?
  • odpověď c) Budweiser Budvar=3:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena odpovídá kvalitě [1-2-3-4-5] cena neodpovídá kvalitě: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
  • odpověď d) Staropramen=3:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena odpovídá kvalitě [1-2-3-4-5] cena neodpovídá kvalitě: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment piv [1-2-3-4-5] úzký sortiment piv: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5] staromódní: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní vzhled obalu [1-2-3-4-5] tradiční vzhled obalu: 5 na otázku 22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5] staromódní: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16 a více na otázku 14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?

19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?

  • odpověď snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501 Kč a více na otázku 9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní značka [1-2-3-4-5] tradiční značka: 1 na otázku 19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5] staromódní: 1 na otázku 19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 1 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?

21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?

  • odpověď cena odpovídá kvalitě [1-2-3-4-5] cena neodpovídá kvalitě: 5:
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
  • odpověď inovativní [1-2-3-4-5] staromódní: 5:
    • 10.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
  • odpověď moderní vzhled obalu [1-2-3-4-5] tradiční vzhled obalu: 5:
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
  • odpověď moderní značka [1-2-3-4-5] tradiční značka: 5:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?
  • odpověď široký sortiment piv [1-2-3-4-5] úzký sortiment piv: 5:
    • 11.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi snáze dostupné [1-2-3-4-5] hůře dostupné: 5 na otázku 21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?

25. Vaše pohlaví.

  • odpověď a) muž:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11 – 15 na otázku 14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?
  • odpověď b) žena:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi preferuji jiný alkohol na otázku 2. Z jakého důvodu nepijete pivo? Lze označit více odpovědí.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi víno na otázku 3. Jaké jiné nápoje konzumujete?

26. Kolik Vám je let?

  • odpověď 18 – 25 let:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Jaký je Váš sociální status?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Konzumujete pivo?

2. Z jakého důvodu nepijete pivo? Lze označit více odpovědí.

3. Jaké jiné nápoje konzumujete?

4. Kdo u Vás v rodině kupuje pivo nejčastěji?

5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?

6. Kde nakupujete pivo nejčastěji? Označte max. 3 odpovědi.

7. Jaký typ balení piva preferujete?

8. Kolik půllitrů piv koupíte průměrně v rámci jednoho nákupu?

9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?

10. Z jakého důvodu kupujete pivo? Lze označit i více odpovědí.

11. Jaký typ piva preferujete? Označte max. 3 odpovědi.

12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)

13. Jak často pijete pivo?

14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?

15. Při jaké příležitosti pivo konzumujete? (Označte na škále 1- nejčastěji, 5- nejméně často).

16. Vyberte 3 nejdůležitější faktory, které Vás ovlivňují při výběru piva. Označte max. 3 odpovědi.

17. Ohodnoťte, jak často danou značku piva pijete. (1- pravidelně, 2- příležitostně, 3- nikdy).

18. Jakou jinou značku piva pijete, pokud není uvedená v předchozí otázce? Pokud žádnou odpovězte prosím žádnou.

19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?

20. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Radegast?

21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?

22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?

23. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Kozel?

24. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Gambrinus?

25. Vaše pohlaví.

26. Kolik Vám je let?

27. Jaké je Vaše vzdělání?

28. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

29. Jaký je Váš sociální status?

30. Z jakého pocházíte kraje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Konzumujete pivo?

2. Z jakého důvodu nepijete pivo? Lze označit více odpovědí.

3. Jaké jiné nápoje konzumujete?

4. Kdo u Vás v rodině kupuje pivo nejčastěji?

5. Kdo u Vás v rodině pivo nejčastěji konzumuje?

6. Kde nakupujete pivo nejčastěji? Označte max. 3 odpovědi.

7. Jaký typ balení piva preferujete?

8. Kolik půllitrů piv koupíte průměrně v rámci jednoho nákupu?

9. Kolik průměrně utratíte za pivo za týden?

10. Z jakého důvodu kupujete pivo? Lze označit i více odpovědí.

11. Jaký typ piva preferujete? Označte max. 3 odpovědi.

12. Které tři značky piva konzumujete (kupujete) nejčastěji? (První uveďte nejčastěji kupovanou značku, poslední nejméně častou)

13. Jak často pijete pivo?

14. Kolik půllitrů piva vypijete průměrně za týden?

15. Při jaké příležitosti pivo konzumujete? (Označte na škále 1- nejčastěji, 5- nejméně často).

16. Vyberte 3 nejdůležitější faktory, které Vás ovlivňují při výběru piva. Označte max. 3 odpovědi.

17. Ohodnoťte, jak často danou značku piva pijete. (1- pravidelně, 2- příležitostně, 3- nikdy).

18. Jakou jinou značku piva pijete, pokud není uvedená v předchozí otázce? Pokud žádnou odpovězte prosím žádnou.

19. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Pilsner Urquell?

20. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Radegast?

21. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Budweiser Budvar?

22. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Staropramen?

23. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Kozel?

24. Na škále 1 – 5 zhodnoťte dané atributy u značky Gambrinus?

25. Vaše pohlaví.

26. Kolik Vám je let?

27. Jaké je Vaše vzdělání?

28. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

29. Jaký je Váš sociální status?

30. Z jakého pocházíte kraje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Novotný, O.Analýza spotřebitelského chování na trhu piva (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://74038.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.