Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image společnosti (POUZE PRO STUDENTY VYSOKÝCH ŠKOL!)
Image společnosti (POUZE PRO STUDENTY VYSOKÝCH ŠKOL!)
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adam Ježek |
---|---|
Šetření: | 19. 04. 2010 - 28. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 152 |
Počet otázek (max/průměr): | 29 / 20.13 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 66,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:18 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj,
cením si vaší ochoty k vyplnění dotazníku.
Dotazník zkoumá image maloobchodní firmy.
Pouze první otázka je vypisovací (recall bez pomoci), ostatní jsou zaškrtávací.
Dotazník vám zabere max. 10 minut a je určen POUZE pro studenty vysokých škol !
Díky za podporu
Adam
Odpovědi respondentů
1. Napište název řetězce provozujícího síť supermarketů, diskontů nebo hypermarketů v ČR, který se vám vybaví jako první
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco | 58 | 38,16 % | 38,16 % |
Albert | 26 | 17,11 % | 17,11 % |
Ahold | 18 | 11,84 % | 11,84 % |
Billa | 13 | 8,55 % | 8,55 % |
kaufland | 9 | 5,92 % | 5,92 % |
Interspar | 5 | 3,29 % | 3,29 % |
Hypernova | 4 | 2,63 % | 2,63 % |
Lidl | 4 | 2,63 % | 2,63 % |
globus | 3 | 1,97 % | 1,97 % |
A-Hold | 2 | 1,32 % | 1,32 % |
ostatní odpovědi | 10 | 6,58 % | 6,58 % |
2. Znáte společnost Tesco Stores ČR a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 26].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 147 | 96,71 % | 96,71 % |
Ne | 5 | 3,29 % | 3,29 % |
3. Jak vnímáte společnost Tesco Stores ČR a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neutrálně | 81 | 55,1 % | 53,29 % |
Pozitivně | 59 | 40,14 % | 38,82 % |
Negativně | 4 | 2,72 % | 2,63 % |
Nevím | 3 | 2,04 % | 1,97 % |
4. Vnímáte Tesco jako společnost, která je aktivní v oblasti charity?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám její konkrétní projekty → otázka č. 5, Ano, ale neznám její projekty → otázka č. 6, Ne, nemyslím si, že je v této oblasti aktivní → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nemyslím si, že je v této oblasti aktivní | 92 | 62,59 % | 60,53 % |
Ano, ale neznám její projekty | 47 | 31,97 % | 30,92 % |
Ano, znám její konkrétní projekty | 8 | 5,44 % | 5,26 % |
5. Zaškrtněte, které projekty znáte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco Běh pro život | 4 | 50 % | 2,63 % |
Nadační fond Tesco | 4 | 50 % | 2,63 % |
6. Vyberte slogan, který Tesco používá.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
S námi ušetříte | 104 | 70,75 % | 68,42 % |
Pro vás cokoliv | 23 | 15,65 % | 15,13 % |
To nejlepší pro mě | 13 | 8,84 % | 8,55 % |
Skvělý nápad | 7 | 4,76 % | 4,61 % |
7. Vnímáte Tesco jako společnost šetrnou k životnímu prostředí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám její konkrétní opatření → otázka č. 8, Ano, ale neznám její konkrétní opatření → otázka č. 9, Ne, rozhodně si nemyslím, že Tesco je šetrné k životnímu prostředí → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, rozhodně si nemyslím, že Tesco je šetrné k životnímu prostředí | 68 | 46,26 % | 44,74 % |
Ano, ale neznám její konkrétní opatření | 60 | 40,82 % | 39,47 % |
Ano, znám její konkrétní opatření | 19 | 12,93 % | 12,5 % |
8. Zaškrtněnte, které projekty znáte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zavedení ekologických nákupních tašek | 18 | 94,74 % | 11,84 % |
Snížení uhlíkové stopy do roku 2020 | 4 | 21,05 % | 2,63 % |
Energeticky úsporný obchod v Žatci | 4 | 21,05 % | 2,63 % |
Instalace energeticky úsporných zařízení | 2 | 10,53 % | 1,32 % |
Zavedení autodopravy na alternativní pohon (CNG) | 1 | 5,26 % | 0,66 % |
9. Slyšeli jste již o obchodním domě My Liberec nebo My Národní ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 97 | 65,99 % | 63,82 % |
Ne | 50 | 34,01 % | 32,89 % |
10. Víte, že provozovatelem obchodních domů My je společnost Tesco Stores ČR a.s.?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 83 | 85,57 % | 54,61 % |
ne | 14 | 14,43 % | 9,21 % |
11. Považujete provozování obchodních domů pod jinou značkou a logem za vhodné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, je dobré odlišit jednotlvé koncepty | 50 | 51,55 % | 32,89 % |
Ne, společnost Tesco by měla vystupovat jednotně pod jedním logem a názvem | 32 | 32,99 % | 21,05 % |
Nevím | 15 | 15,46 % | 9,87 % |
12. Vnímate oblast maloobchodu jako atraktivní a motivující oblast, ve které byste se chtěli profesně uplatnit po ukončení studia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, v oblasti maloobchodu bych pracovat nechtěl | 76 | 51,7 % | 50 % |
Ano, ale maloobchod je pro mne srovnatelný s jinými oblastmi | 38 | 25,85 % | 25 % |
Nevím, o oblasti maloobchodu a uplatnění v něm nejsem informován | 26 | 17,69 % | 17,11 % |
Ano, maloobchod je pro mne atraktivní oblastí | 7 | 4,76 % | 4,61 % |
13. Byli byste ochotní pracovat pro Tesco ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, Tesco chápu jako prestižního zaměstnavatele → otázka č. 14, Ano, ale Tesco pro mne není výjimečný zaměstnavatel → otázka č. 14, Ne, pro Tesco bych pracovat nechtěl → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, ale Tesco pro mne není výjimečný zaměstnavatel | 84 | 57,14 % | 55,26 % |
Ne, pro Tesco bych pracovat nechtěl | 57 | 38,78 % | 37,5 % |
Ano, Tesco chápu jako prestižního zaměstnavatele | 6 | 4,08 % | 3,95 % |
14. Víte o existenci absolventských programů společnosti Tesco?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 83 | 92,22 % | 54,61 % |
ano | 7 | 7,78 % | 4,61 % |
15. Napiště, jaký k tomu máte důvod:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
atraktivnější jsou jiné společnosti
chci pracovat v mezinarodni organizaci, resp firmne zamerene spise na mezinarodni obchodni a diplomaticke vztahy.
Chtěl bych pracovat v IT firmě
Image.
iné ambície
Jejich sociální přístup.
jiný obor
Již jsem tam pracovala a nebyla jsem spokojená (12hodinové směny, krátké přestávky, nehezké uniformy - trika, apod.)
Maloobchod pro me neni profesne atraktivni (a ani me nezajima).
Mám svoji práci, která mě naplňuje a kde bych chtěla působit i nadále. Nepřemýšlím o změně.
mam svou praci
mám vyšší ambice
Mé profesní zaměření (mezinárodní obchod investičními statky strojírenského charakteru) logicky nemá se společností Tesco nic společného.
Mé zaměření je úplně jiné. Navíc jsem už v Tescu měla brigádu a nebyla jsem spokojená.
moje pracovní preference jdou jiným směrem
Moje studijni zamereni je jineho charakteru, nez pracovni prilezitosti ve firme Tesco.
Na této společnosti mě nic neláká. Možná se mýlím, ale dřív by mě musel někdo z tohoto "mého omylu" vyvést. Nemám k tomu konkrétní důvod, ale prozatím by mě nebavilo pracovat pro společnost, o kterou neprojevuji zájem.
Nákupní řetězce jako takové mě vůbec nelákají
Nedovedla jsem si predstavit zajimavou praci, kterou by mi Tesco nabidlo. Pokud by se vsak jednalo o zajimavou nabidku, svuj postoj bych zmenila.
Nechcem pracovať v oblasti maloobchodu anezáleží na tom, či pôjde o Tesco, Billu alebo čokoľvek iné. Retail ma ničím nezaujal a práca v ňom by ma nenaplňala.
Nechci
nechci pracovat v mezinarodni spolecnosti, pripada mi ze bych pracovala v McDonalds:)
Nechci pracovat v obchoďáku
Nechci pracovat v síti obchodů
nechci pracovat ve velké firmě
nechi maloobchod
nelaka me to
nemám je rád
Nemám o to zájem
Nemám zájem o práci v maloobchodě obecně.
nemám zájem pracovat pro obchodní řetězec
neni mi sympaticke
není pro mě atraktivní zaměstnavatel
nevnímám Tesco a oblast, ve které působí, jako perspektivní
Nezajima me maloobchod
nezáleží na tom, že je to tesco.. nedělal bych v žádném superhypermegamarketu.. ta atmosféra je tam šílená, jen když tam člověk má pro něco dojít, natož v tom být několik hodin..
nikdy jsem o práci v maloobchodě neuvažoval, těžké prosadit se do managementu
Po škole chci spíše směřovat do oblasti consultingu.
Práce v jakémkoliv obchodním řetězci mě moc neláká. Nic osobního proti Tescu :-)
Práce v Tescu neodpovídá mému zaměření. Pokud bych ovšem nenašla práci ve svém oboru apod., brala bych to jako jednu z krajních možností.
Pracovat pro Tesco rozhodně nezní jako prestižní zaměstnání.. navíc vzhledem ke směřování svého studia (psychologie a sociální práce) si nejsem jistá, jakou pozici bych zde mohla vyonávat.
Preferuji práci pro menší firmu, resp. vlastní podnikání.
protoze mam obchodu plny zuby
Protože mě tato oblast trhu neláká.
Příliš velká firma, kde mají zaměstnanci omezené možnosti uplatnit se. Pokud se zaměstnanci povede dostat se na vyšší pozici, má pořád omezené další možnosti růstu.
Společnost mi není blízká. Také mi nepřijde, že by se společnost nějakým způsobem vyvíjela dopředu, což nesvědčí nic dobrého do budoucna.
Společnost neznám tak dobře.
studuji medicínu, chtela bych tedy pracovat spíše v nemocnici
Tak jestli by přišla zajímavá nabídka v IT oboru, tak nejspíš jo, ale nepočítám s tím (když už, tak z jiného oboru), proto ne
tato oblast mě neláká
Tesco není firma zabývající se oblastí, v které bych chtěl pracovat.
v oblasti retailu bych pracovat nechtela, nezalezi na tom jestli je to tesco nebo jakykoli jiny retezec
Z duvodu meho studijniho zamereni je to oblast, ktera mi neni blizka.
Zajímám se o jinou oblast
zajimam se o jinou oblast
zaměření jiným směrem
16. Tesco podle vás v oblasti maloobchodu zastává v ČR roli:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lídra na trhu | 73 | 49,66 % | 48,03 % |
Průměrného hráče na trhu | 72 | 48,98 % | 47,37 % |
Podprůměrného hráče na trhu | 2 | 1,36 % | 1,32 % |
17. Zaregistrovali jste PR kampaň Tesco Běh pro Život ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 18, Ne → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 111 | 75,51 % | 73,03 % |
Ano | 36 | 24,49 % | 23,68 % |
18. O Tesco běhu pro Život jste se dozvěděli z:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tisku | 17 | 47,22 % | 11,18 % |
Internetu | 11 | 30,56 % | 7,24 % |
Od známých | 4 | 11,11 % | 2,63 % |
Rádia | 2 | 5,56 % | 1,32 % |
Televize | 2 | 5,56 % | 1,32 % |
19. Kampaň hodnotíte jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Průměrnou | 21 | 58,33 % | 13,82 % |
Zajímavou | 14 | 38,89 % | 9,21 % |
Nudnou | 1 | 2,78 % | 0,66 % |
20. Líbí se vám nápad Tkaničkománie na facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
O Tkaničkománii jsem neslyšel | 36 | 100 % | 23,68 % |
21. Zaregistrovali jste v posledním měsíci alespoň jednu zprávu o společnosti Tesco? (kromě Běhu pro Život
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 22, Ne → otázka č. 25].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 129 | 87,76 % | 84,87 % |
Ano | 18 | 12,24 % | 11,84 % |
22. Zpráva se týkala oblasti:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Produktů, cen a služeb | 15 | 83,33 % | 9,87 % |
Dodržování zákona a nařízení | 2 | 11,11 % | 1,32 % |
Společenské odpovědnosti (CSR - charita, životní prostředí atd.) | 1 | 5,56 % | 0,66 % |
23. Zpráva vyzněla pro Tesco:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pozitivně | 13 | 72,22 % | 8,55 % |
Neutrálně | 5 | 27,78 % | 3,29 % |
24. Zpráva pocházela z:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tisku | 13 | 72,22 % | 8,55 % |
Televize | 4 | 22,22 % | 2,63 % |
Od známých | 1 | 5,56 % | 0,66 % |
25. Přečtěte si následující text a rozhodněte, kdo je jeho autorem: Míra nezaměstnanosti v okrese Kroměříž překročila v lednu hranici třinácti procent, což tuto oblast řadí mezi regiony s nejvyšší nezaměstnaností u nás. Obyvatelé Kroměřížska mají nyní možnost najít nové pracovní uplatnění v hypermarketu Tesco v Holešově. O práci se mohou zájemci ucházet v náborovém centru, které sídlí v ulici Palackého 522, nebo na úřadu práce.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tiskový mluvčí Tesco Stores ČR a.s. | 90 | 61,22 % | 59,21 % |
Pracovník úřadu práce | 35 | 23,81 % | 23,03 % |
Nezávislý novinář | 22 | 14,97 % | 14,47 % |
26. Jsem studentem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysoké školy ekonomické | 134 | 88,16 % | 88,16 % |
čzu | 2 | 1,32 % | 1,32 % |
UK | 2 | 1,32 % | 1,32 % |
LF UPOL | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
FAI | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
UPOL, sociální pedagogika | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
Institut informatiky | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
FF UK Praha | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
VŠ zemědělského zaměření | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
Vysoká škola hotelová | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
všb | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
Vysoké školy - humanitní obor | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
Fakulty sociálních studií MU v Brně | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
Studentka VŠ sociální práce | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
filozofické fakulty | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
VŠ | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
filosofická fakulta | 1 | 0,66 % | 0,66 % |
27. Jsem studentem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Navazujícího magisterského studia | 118 | 77,63 % | 77,63 % |
Bakalářského studia | 34 | 22,37 % | 22,37 % |
28. Během studia rovněž pracuji
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 109 | 71,71 % | 71,71 % |
ne | 43 | 28,29 % | 28,29 % |
29. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 107 | 70,39 % | 70,39 % |
Muž | 45 | 29,61 % | 29,61 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.