Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentka Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné a chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku, který mi poslouží jako podklad k psaní mé bakalářské práce na téma Marketingová komunikace firmy Fejsbuk s.r.o. (Radegastovna F-M). Moc děkuji za spolupráci a za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Znáte firmu Fejsbuk s. r. o. (Radegastovna/Tankovna F-M)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 2, Ne. → otázka č. 36].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
126
60,87 %
60,87 %
Ne.
81
39,13 %
39,13 %
2. Odkud?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
přátelé a známí.
97
76,98 %
46,86 %
sociální sítě.
35
27,78 %
16,91 %
webové stránky.
6
4,76 %
2,9 %
letáky.
6
4,76 %
2,9 %
Bydlím kousek
2
1,59 %
0,97 %
Osobní zkušenost (blízké bydliště provozovny)
1
0,79 %
0,48 %
Viděla jsem Radegastovnu na náměstí v Ostravě ale nevěděla jsem, že je to firma Fejsbuk.
1
0,79 %
0,48 %
Chodím tam občas.. a bydlím naproti.
1
0,79 %
0,48 %
Bydlím blízko, tak jsem tam zkusila zajít
1
0,79 %
0,48 %
Bydlím v okolí
1
0,79 %
0,48 %
Žiju v tom městě
1
0,79 %
0,48 %
3. Jak často navštěvujete tuto provozovnu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1x za měsíc. → otázka č. 4, 2x-3x za měsíc. → otázka č. 4, 3x-4x za měsíc. → otázka č. 4, 5x za měsíc a častěji. → otázka č. 4, prodejnu znám, ale nenavštívil/a jsem ji. → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x za měsíc.
49
38,89 %
23,67 %
prodejnu znám, ale nenavštívil/a jsem ji.
34
26,98 %
16,43 %
2x-3x za měsíc.
34
26,98 %
16,43 %
3x-4x za měsíc.
5
3,97 %
2,42 %
5x za měsíc a častěji.
4
3,17 %
1,93 %
4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [velmi spokojen. → otázka č. 6, spokojen. → otázka č. 6, nespokojen. → otázka č. 5, absolutně nespokojen. → otázka č. 5].
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nepříjemní
2
22,22 %
0,97 %
Nepříjemná obsluha
2
22,22 %
0,97 %
Neprijemny pohled, jakoby clovek otravoval, znechuceni svou praci... :-/
1
11,11 %
0,48 %
Nepříjemná obsluha, jak kdybych otravovala
1
11,11 %
0,48 %
Nepříjemný personál
1
11,11 %
0,48 %
Jedná ta paní může být milejší
1
11,11 %
0,48 %
Neochotni
1
11,11 %
0,48 %
6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [velmi spokojen. → otázka č. 8, spokojen. → otázka č. 8, nespokojen. → otázka č. 7, absolutně nespokojen. → otázka č. 7].
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevrle odpovedi...
1
10 %
0,48 %
Jak kdybych otravovala
1
10 %
0,48 %
Otrávení, že musí komunikovat
1
10 %
0,48 %
Protivná komunikace
1
10 %
0,48 %
Nepříjemní
1
10 %
0,48 %
Nepříjemná komunikace
1
10 %
0,48 %
Nepříjemná komunikace
1
10 %
0,48 %
Pani může být milejší
1
10 %
0,48 %
Jedná ta paní může být milejší
1
10 %
0,48 %
Špatná komunikace
1
10 %
0,48 %
8. Viděli jste někdy reklamu na tuto provozovnu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 9, Ne. → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne.
70
55,56 %
33,82 %
Ano.
56
44,44 %
27,05 %
9. Kde?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
internet.
42
75 %
20,29 %
plakáty.
21
37,5 %
10,14 %
rádio.
6
10,71 %
2,9 %
Na hokeji
2
3,57 %
0,97 %
zápasy HC F-M
1
1,79 %
0,48 %
letáky.
1
1,79 %
0,48 %
televize.
1
1,79 %
0,48 %
10. Líbila se Vám tato reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 12, Ne. → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
54
96,43 %
26,09 %
Ne.
2
3,57 %
0,97 %
11. Uveďte, proč ne.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Obyčejná
1
50 %
0,48 %
Uvítal bych zajímavější obsah
1
50 %
0,48 %
12. Sledujete webové stránky firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 13, Ne. → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne.
78
61,9 %
37,68 %
Ano.
48
38,1 %
23,19 %
13. Jsou tyto stránky přehledné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 14, Ne. → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
49
98 %
23,67 %
Ne.
1
2 %
0,48 %
14. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 16, Ne . → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
49
98 %
23,67 %
Ne .
1
2 %
0,48 %
15. Napište, prosím, které informace tam chybí.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
fdksafjdsoeiru
1
50 %
0,48 %
Přehled provozu tankovny
1
50 %
0,48 %
16. Sledujete facebook firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 17, Ne. → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne.
70
55,56 %
33,82 %
Ano.
56
44,44 %
27,05 %
17. Je jejich facebook přehledný?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 18, Ne. → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
57
100 %
27,54 %
18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 20, Ne. → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
57
100 %
27,54 %
19. Napište, prosím, které informace tam chybí.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žádné odpovědi
20. Sledujete instagram firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 21, Ne. → otázka č. 24].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne.
106
84,13 %
51,21 %
Ano.
20
15,87 %
9,66 %
21. Je jejich instagram přehledný?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 22, Ne. → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
20
90,91 %
9,66 %
Ne.
2
9,09 %
0,97 %
22. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 24, Ne → otázka č. 23].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
19
95 %
9,18 %
Ne
1
5 %
0,48 %
23. Napište, prosím, které informace tam chybí.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Přehled provozu tankovny
1
100 %
0,48 %
24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 25, Nevím, nesleduji na sociálních sítích. → otázka č. 26, Ne. → otázka č. 26].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne.
85
67,46 %
41,06 %
Nevím, nesleduji na sociálních sítích.
35
27,78 %
16,91 %
Ano.
6
4,76 %
2,9 %
25. Jaké?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Twitter
5
83,33 %
2,42 %
Tiktok
1
16,67 %
0,48 %
26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
74
58,73 %
35,75 %
Ano.
47
37,3 %
22,71 %
Nevím.
3
2,38 %
1,45 %
Ne.
2
1,59 %
0,97 %
27. Organizuje firma společenské akce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 28, Nevím. → otázka č. 29, Ne. → otázka č. 29].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím.
102
83,61 %
49,28 %
Ano.
17
13,93 %
8,21 %
Ne.
3
2,46 %
1,45 %
28. Jaké konkrétně?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
oslava
10
52,63 %
4,83 %
Oslavy
7
36,84 %
3,38 %
Oslavu
1
5,26 %
0,48 %
P
1
5,26 %
0,48 %
29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 30, Nevím. → otázka č. 32, Ne. → otázka č. 32].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím.
75
59,52 %
36,23 %
Ano.
44
34,92 %
21,26 %
Ne.
3
2,38 %
1,45 %
Ano
2
1,59 %
0,97 %
Nevím
2
1,59 %
0,97 %
30. Napište, prosím, co přesně nabízí.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vzorek zdarma
8
17,39 %
3,86 %
1+1 pivo
7
15,22 %
3,38 %
1+1 pivo
6
13,04 %
2,9 %
pivo 1+1
5
10,87 %
2,42 %
Pivo k jídlu zdarma
5
10,87 %
2,42 %
Vouchery
2
4,35 %
0,97 %
Kupón
2
4,35 %
0,97 %
Kupóny
2
4,35 %
0,97 %
Marketing
1
2,17 %
0,48 %
Ochutnávku
1
2,17 %
0,48 %
ostatní odpovědi
Nápoj zdarma Vzorky zdarma Slevové kupóny Pivo zdarma k jídlu Voušry Voučry Vzorek zdarma, nápoj k jídlu zdarma
7
15,22 %
3,38 %
31. Využíváte tyto výhody?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
44
95,65 %
21,26 %
Ne
2
4,35 %
0,97 %
32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 34, Nevím, dosud jsem nenavštívil/a → otázka č. 34, Ne → otázka č. 33].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
91
72,22 %
43,96 %
Nevím, dosud jsem nenavštívil/a
29
23,02 %
14,01 %
Ne
5
3,97 %
2,42 %
Ne.
1
0,79 %
0,48 %
33. Jaký je hlavní důvod?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nepříjemná obsluha
3
42,86 %
1,45 %
Nebyla jsem tam
1
14,29 %
0,48 %
nevím
1
14,29 %
0,48 %
Neprijemnost personalu
1
14,29 %
0,48 %
Kvůli personálu
1
14,29 %
0,48 %
34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 35, Nevím, dosud jsem nenavštívil/a → otázka č. 36, Ne. → otázka č. 36].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano.
66
52,38 %
31,88 %
Ne.
36
28,57 %
17,39 %
Nevím, dosud jsem nenavštívil/a
24
19,05 %
11,59 %
35. Jaká odměna by to měla být?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cokoli
21
31,82 %
10,14 %
Nápoj zdarma
5
7,58 %
2,42 %
Sleva
4
6,06 %
1,93 %
Pivo zdarma
3
4,55 %
1,45 %
Něco zdarma
3
4,55 %
1,45 %
Jakákoliv
1
1,52 %
0,48 %
polívku zdarma :D
1
1,52 %
0,48 %
Já odměnu nepotřebují. Pokud budou dobře fungovat, doporučím.
1
1,52 %
0,48 %
Doporučím i bez odměny
1
1,52 %
0,48 %
Pivo
1
1,52 %
0,48 %
ostatní odpovědi
Nápoj zdarma Voucher Kupon/sleva Kupón, sleva, něco zdarma Kupón, Sleva Kupón sleva Nepotřebuji, když bude restaurace dobrá :) Cokolo Slevový kupón a podobně Něco zdarma nebo sleva Nemusí být odměna Jídlo zdarma Kupon na pivo s občerstvením Pivko zdarma Doporučím jen tak Pivo zadarmo Slevový kupón Klidně voušr Oběd zdarma Nepotřebuji odměnu Klidně bez odmeny Nemusí být odměna Nemusí být odměna Odměnu nepotřebují a kdyby měla být tak např nápoj zdarma Cokoliv
25
37,88 %
12,08 %
36. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ŽENA.
116
56,04 %
56,04 %
MUŽ.
91
43,96 %
43,96 %
37. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19 až 29.
88
42,51 %
42,51 %
30 až 39.
62
29,95 %
29,95 %
40 až 49.
31
14,98 %
14,98 %
50 až 59.
15
7,25 %
7,25 %
60 a více.
6
2,9 %
2,9 %
Do 18.
5
2,42 %
2,42 %
38. Bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Okres Frýdek-Místek.
114
55,07 %
55,07 %
Okres Ostrava.
45
21,74 %
21,74 %
Okres Karviná.
16
7,73 %
7,73 %
Jiné.
16
7,73 %
7,73 %
Okres Opava.
11
5,31 %
5,31 %
Okres Nový Jičín.
5
2,42 %
2,42 %
39. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední s maturitní zkouškou.
76
38,78 %
36,71 %
Střední s výučním listem.
49
25 %
23,67 %
Vysokoškolské.
44
22,45 %
21,26 %
Vyšší odborné.
18
9,18 %
8,7 %
Základní.
9
4,59 %
4,35 %
40. Sociální status
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaný.
111
59,04 %
53,62 %
Student.
33
17,55 %
15,94 %
Podnikatel/ka (OSVČ).
19
10,11 %
9,18 %
Nezaměstnaný.
10
5,32 %
4,83 %
Na mateřské dovolené.
10
5,32 %
4,83 %
Důchodce.
5
2,66 %
2,42 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 23 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x-3x za měsíc. na otázku 3. Jak často navštěvujete tuto provozovnu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejnu znám, ale nenavštívil/a jsem ji. na otázku 3. Jak často navštěvujete tuto provozovnu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen. na otázku 4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen. na otázku 4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nespokojen. na otázku 6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen. na otázku 6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen. na otázku 6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 8. Viděli jste někdy reklamu na tuto provozovnu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 8. Viděli jste někdy reklamu na tuto provozovnu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet. na otázku 9. Kde?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi plakáty. na otázku 9. Kde?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 10. Líbila se Vám tato reklama?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 12. Sledujete webové stránky firmy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 12. Sledujete webové stránky firmy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 13. Jsou tyto stránky přehledné?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 14. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 16. Sledujete facebook firmy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 16. Sledujete facebook firmy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 17. Je jejich facebook přehledný?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 20. Sledujete instagram firmy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 20. Sledujete instagram firmy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 21. Je jejich instagram přehledný?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 22. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, nesleduji na sociálních sítích. na otázku 24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím. na otázku 29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 31. Využíváte tyto výhody?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cokoli na otázku 35. Jaká odměna by to měla být?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 27. Organizuje firma společenské akce?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím. na otázku 27. Organizuje firma společenské akce?
odpověď Ne.:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné. na otázku 38. Bydliště
2. Odkud?
odpověď přátelé a známí.:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
3. Jak často navštěvujete tuto provozovnu?
odpověď prodejnu znám, ale nenavštívil/a jsem ji.:
5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?
4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?
odpověď spokojen.:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cokoli na otázku 35. Jaká odměna by to měla být?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen. na otázku 6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?
odpověď velmi spokojen.:
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen. na otázku 6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?
6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?
odpověď spokojen.:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cokoli na otázku 35. Jaká odměna by to měla být?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen. na otázku 4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?
8. Viděli jste někdy reklamu na tuto provozovnu?
odpověď Ano.:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet. na otázku 9. Kde?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi plakáty. na otázku 9. Kde?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 10. Líbila se Vám tato reklama?
10. Líbila se Vám tato reklama?
odpověď Ano.:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi plakáty. na otázku 9. Kde?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 8. Viděli jste někdy reklamu na tuto provozovnu?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet. na otázku 9. Kde?
12. Sledujete webové stránky firmy?
odpověď Ano.:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 13. Jsou tyto stránky přehledné?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 14. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
odpověď Ne.:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, nesleduji na sociálních sítích. na otázku 24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 16. Sledujete facebook firmy?
13. Jsou tyto stránky přehledné?
odpověď Ano.:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 14. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 12. Sledujete webové stránky firmy?
14. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
odpověď Ano.:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 13. Jsou tyto stránky přehledné?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 12. Sledujete webové stránky firmy?
16. Sledujete facebook firmy?
odpověď Ano.:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 17. Je jejich facebook přehledný?
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
odpověď Ne.:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, nesleduji na sociálních sítích. na otázku 24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?
17. Je jejich facebook přehledný?
odpověď Ano.:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 16. Sledujete facebook firmy?
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
odpověď Ano.:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 16. Sledujete facebook firmy?
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 17. Je jejich facebook přehledný?
20. Sledujete instagram firmy?
odpověď Ano.:
10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 21. Je jejich instagram přehledný?
10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 22. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
odpověď Ne.:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, nesleduji na sociálních sítích. na otázku 24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi plakáty. na otázku 9. Kde?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 12. Sledujete webové stránky firmy?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 16. Sledujete facebook firmy?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 8. Viděli jste někdy reklamu na tuto provozovnu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejnu znám, ale nenavštívil/a jsem ji. na otázku 3. Jak často navštěvujete tuto provozovnu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?
21. Je jejich instagram přehledný?
odpověď Ano.:
10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 20. Sledujete instagram firmy?
10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 22. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
22. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
odpověď Ano.:
10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 20. Sledujete instagram firmy?
10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 21. Je jejich instagram přehledný?
24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?
odpověď Ne.:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 17. Je jejich facebook přehledný?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 16. Sledujete facebook firmy?
26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?
odpověď Ano.:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 27. Organizuje firma společenské akce?
odpověď Nevím:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?
27. Organizuje firma společenské akce?
odpověď Nevím.:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím. na otázku 29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?
29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?
odpověď Ano.:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 31. Využíváte tyto výhody?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 27. Organizuje firma společenské akce?
odpověď Nevím.:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?
31. Využíváte tyto výhody?
odpověď Ano:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 27. Organizuje firma společenské akce?
32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?
odpověď Ano.:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen. na otázku 4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cokoli na otázku 35. Jaká odměna by to měla být?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 27. Organizuje firma společenské akce?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x-3x za měsíc. na otázku 3. Jak často navštěvujete tuto provozovnu?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen. na otázku 6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 31. Využíváte tyto výhody?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 20. Sledujete instagram firmy?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 21. Je jejich instagram přehledný?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 22. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen. na otázku 4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen. na otázku 6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 17. Je jejich facebook přehledný?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 16. Sledujete facebook firmy?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 12. Sledujete webové stránky firmy?
odpověď Nevím, dosud jsem nenavštívil/a:
6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, dosud jsem nenavštívil/a na otázku 34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
odpověď Ano.:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cokoli na otázku 35. Jaká odměna by to měla být?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 27. Organizuje firma společenské akce?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 31. Využíváte tyto výhody?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte firmu Fejsbuk s. r. o. (Radegastovna/Tankovna F-M)?
2. Odkud?
3. Jak často navštěvujete tuto provozovnu?
4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?
6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?
8. Viděli jste někdy reklamu na tuto provozovnu?
9. Kde?
10. Líbila se Vám tato reklama?
12. Sledujete webové stránky firmy?
13. Jsou tyto stránky přehledné?
14. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
16. Sledujete facebook firmy?
17. Je jejich facebook přehledný?
18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
20. Sledujete instagram firmy?
21. Je jejich instagram přehledný?
22. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?
26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?
27. Organizuje firma společenské akce?
28. Jaké konkrétně?
29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?
31. Využíváte tyto výhody?
32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?
34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
35. Jaká odměna by to měla být?
36. Pohlaví
37. Věk
38. Bydliště
39. Nejvyšší dosažené vzdělání
40. Sociální status
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte firmu Fejsbuk s. r. o. (Radegastovna/Tankovna F-M)?
2. Odkud?
3. Jak často navštěvujete tuto provozovnu?
4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?
6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?
8. Viděli jste někdy reklamu na tuto provozovnu?
9. Kde?
10. Líbila se Vám tato reklama?
12. Sledujete webové stránky firmy?
13. Jsou tyto stránky přehledné?
14. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
16. Sledujete facebook firmy?
17. Je jejich facebook přehledný?
18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
20. Sledujete instagram firmy?
21. Je jejich instagram přehledný?
22. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?
24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?
26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?
27. Organizuje firma společenské akce?
28. Jaké konkrétně?
29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?
31. Využíváte tyto výhody?
32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?
34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?
35. Jaká odměna by to měla být?
36. Pohlaví
37. Věk
38. Bydliště
39. Nejvyšší dosažené vzdělání
40. Sociální status
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Kachyňová, T. – Marketingová komunikace firmy Fejsbuk, s. r. o. - Radegastovna F-M (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://74381.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.