Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s fastfoodem McDonald´s

Spokojenost s fastfoodem McDonald´s

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Kurtinová
Šetření:30. 10. 2021 - 07. 11. 2021
Počet respondentů:73
Počet otázek (max/průměr):44 / 43.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,   

  

jsme studentkami třetího ročníku bakalářského studia Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské – Technické Univerzity Ostrava, oboru Marketing a obchod. Rády bychom Vás poprosily o vyplnění našeho dotazníku, který poslouží jako náš školní projekt z předmětu Management kvality. Na základě tohoto průzkumu chceme zjistit, jak jsou lidé spokojeni se se službou McDonald´s. 

Tento dotazník je zcela anonymní.  

  

Děkujeme za Váš čas při vyplnění tohoto dotazníku.  

Odpovědi respondentů

1. Měl/a jste McDonald´s v nejbližších 30 dnech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5169,86 %69,86 %  
Ne2230,14 %30,14 %  

Graf

2. S kým nejčastěji navštěvujete McDonald´s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přáteli3345,21 %45,21 %  
S partnerem/partnerkou2838,36 %38,36 %  
Sám2128,77 %28,77 %  
S rodinou1115,07 %15,07 %  
jiné34,11 %4,11 %  

Graf

3. Které prvky jsou pro vás známky kvality fastfoodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Úplnost objednávky4156,16 %56,16 %  
Vzhled jídla3852,05 %52,05 %  
Co nejkratší doba čekání3649,32 %49,32 %  
Čas přípravy3345,21 %45,21 %  
Přístup personálu3142,47 %42,47 %  
Chuť45,48 %5,48 %  
Chuť jídla22,74 %2,74 %  
Chuť, kvalita surovin11,37 %1,37 %  
Kvalita 11,37 %1,37 %  
kvalita jídla11,37 %1,37 %  
Jídlo11,37 %1,37 %  
slova fastfood a kvalita nejdou dohromady11,37 %1,37 %  

Graf

4. Stalo se vám někdy, že jste nedostal/a svou objednávku na 100 % správně v McDonald´s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4663,01 %63,01 %  
Ne2736,99 %36,99 %  

Graf

5. V případě, že ANO, reklamoval/a jste svou objednávku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2860,87 %38,36 %  
Ne1839,13 %24,66 %  

Graf

6. Co by se muselo stát, abyste do McDonald´s už nikdy nevrátil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

.

Asi aby zkrachoval… MC navštěvuji ven v rámci cheat meals jednou až dvakrát za měsíc

Byl jsem tam po x letech z nouze a stačilo mi to. Chuť byla hnusná, nechápu, proč bych tam měl jít ještě někdy znovu.

Dostal bych napr plesnivou housku

Dostat zkažené jídlo

Já se tam obecně nestravuju zrovna často a v posledních třiceti dnech jsem ho měl cca po půl roce, ale pokud bych už nikdy neměl navštívit žádný McDonald´s, muselo by jít o něco plošného. Už bych tam nešel, pokud by změnili hranolky.

Jiný (lokální) fastFood v okolí

kdyby bylo jídlo zkažené

kdyby mě ošidili

Kdyby mi přestalo chutnat

Kdyby mi to nechutnalo

Kdybych po tom jídle zvracela, tak bych si ho dlouho nedala, protože jak něco zvracím, tak to pak nemůžu ani cítit. A jinak kdyby třeba byly v jídle chlupy nebo nějaký bordel, něco odporného, tak už bych tam nešla.

Kontaminované potraviny

Musel by zkrachovat.

Musela by nastat situace, kdy by se veřejně řešilo například, že nesplňují hygienu, nechovají se tak jak mají k jídlu.

Musela bych najít například nějaké brouky v jídle.

musela bych se začít doopravdy zajímat o to, z čeho se to jídlo vyrábí

Museli by přestat prodávat nejlepší hranolky.

Museli by zrušit cheeseburgery

Muselo by mi být špatně ze zakoupeného jídla.

Našla bych v jídle něco co tam nepatří

ne chybou McDonaldu, ale pravděpodobně pouze na základě vlastního rozhodnutí nejíst tento druh jídla o většině nedostatků tohoto fast foodu se obecně ví (kvalita surovin, kalorie pokrmu...), jak se jedná s personálem... takže by to muselo být něco opravdu velkého - začali by používat nevhodné suroviny, nedodržovali omezení používání nějakého nedostatkového zboží...v podstatě co hodně ovlivňuje ekologii..

nechutné jídlo

Nespokojenost s kvalitou jídla

Netuším.

Nevim

nevím

Nevim

Nevím

Nevím

nevim

Nevim presne co sem napsat, nejspis by museli ukoncit svou cinnost

nevolnost z jídla

Nic

Nic protože McDonald je skvělý.

Nic. Nehodlám se tam kdykoli vracet. Výrobky (protože to není jídlo) odtamtud bych nenabídl ani nepříteli.

Opravdu nepříjemná obsluha, nebo pokud by mi opakovaně jídlo nechutnalo

Otrava jídlem

Plesnivé jídlo

Pokud by byla horší kvalita jídla.

Používání nekvalitního masa atd

Problémy s kvalitou, hygienou nebo personálem (ochota, příjemnost)

prodávat produkty např. z koňského nebo psího masa

Prošlé jídlo

přestala bych jist fastfood

Přestali dělat hranolky :D

Syrové jídlo, špatná prezentace jídla, nadměrný růst cen výrobků

Špatné potraviny

Špatný přístup personálu

Takových možností je víc.

To se nestane. Musel bych naleznout mezi hranolky hlemýždě zahradního, abych se do tohoto fastfoodu už nikdy nevrátil.

Třeba bych musel umřít na následky jaderného výbuchu. Tak byla otázka myšlena?

Upřímně mě nic moc nenapadá

Velká kauza se špatnou kvalitou potravin.

Velmi spatna kvalita surovin, spina

vlas nebo nehet v jídle

výrazná změna kvality

Výrazné zvýšení cen

Vyřazení všech produktů s kuřecím masem.

z mekdonalda používám pouze záchody

Zdražení, horší kvalita jídla,

Zkažené jídlo

Zkažené jídlo

Zkažené jídlo

Zkažené jidlo

zkažené jídlo a neřešení situace

zkažené jídlo např.

Zkažené potraviny

Zkažené produkty

Změna know how

Zrušení čízu...

Že nedodržují higienu a běhají jim tam myši.

7. Image - Líbí se mi jednotný vzhled pobočky. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81621,92 %21,92 %  
51419,18 %19,18 %  
71317,81 %17,81 %  
101216,44 %16,44 %  
9810,96 %10,96 %  
645,48 %5,48 %  
445,48 %5,48 %  
311,37 %1,37 %  
111,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.27
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.2
Směrodatná odchylka:1.79
Medián:7
Modus:8

Graf

8. Image - McDonald's má přehlednou aplikaci/internetové stránky. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81723,29 %23,29 %  
71115,07 %15,07 %  
51115,07 %15,07 %  
91013,7 %13,7 %  
61013,7 %13,7 %  
101013,7 %13,7 %  
222,74 %2,74 %  
411,37 %1,37 %  
111,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.34
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.65
Směrodatná odchylka:1.63
Medián:8
Modus:8

Graf

9. Image - Společnost McDonald's drží krok s trendy (snídaňové menu, ekologie, druhy hraček).(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81926,03 %26,03 %  
101216,44 %16,44 %  
91216,44 %16,44 %  
779,59 %9,59 %  
668,22 %8,22 %  
568,22 %8,22 %  
456,85 %6,85 %  
334,11 %4,11 %  
122,74 %2,74 %  
211,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.37
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.96
Směrodatná odchylka:1.99
Medián:8
Modus:8

Graf

10. Image - McDonald's je určený pro všechny věkové skupiny.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71520,55 %20,55 %  
81520,55 %20,55 %  
91115,07 %15,07 %  
101013,7 %13,7 %  
5810,96 %10,96 %  
668,22 %8,22 %  
445,48 %5,48 %  
322,74 %2,74 %  
211,37 %1,37 %  
111,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.3
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.12
Směrodatná odchylka:1.77
Medián:7
Modus:7

Graf

11. Image - V prodejnách McDonald's se dá lehce orientovat.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102230,14 %30,14 %  
81926,03 %26,03 %  
91216,44 %16,44 %  
779,59 %9,59 %  
545,48 %5,48 %  
634,11 %4,11 %  
334,11 %4,11 %  
422,74 %2,74 %  
211,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.18
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3
Směrodatná odchylka:1.73
Medián:8
Modus:10

Graf

12. Očekávání - Finální jídlo bude odpovídat reklamě/fotografiím společnosti McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61216,44 %16,44 %  
51013,7 %13,7 %  
41013,7 %13,7 %  
9912,33 %12,33 %  
7810,96 %10,96 %  
8810,96 %10,96 %  
356,85 %6,85 %  
1045,48 %5,48 %  
245,48 %5,48 %  
134,11 %4,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.91
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.48
Směrodatná odchylka:2.12
Medián:6
Modus:6

Graf

13. Očekávání - Rychlost vyřízení objednávky bude rychlé.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82736,99 %36,99 %  
71115,07 %15,07 %  
91013,7 %13,7 %  
10912,33 %12,33 %  
656,85 %6,85 %  
456,85 %6,85 %  
545,48 %5,48 %  
311,37 %1,37 %  
111,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.6
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.34
Směrodatná odchylka:1.53
Medián:8
Modus:8

Graf

14. Očekávání - Nabídka v McDonald's je široká a dokážu si vždy vybrat. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101824,66 %24,66 %  
81723,29 %23,29 %  
91216,44 %16,44 %  
7810,96 %10,96 %  
556,85 %6,85 %  
645,48 %5,48 %  
234,11 %4,11 %  
322,74 %2,74 %  
122,74 %2,74 %  
422,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.72
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.39
Směrodatná odchylka:2.09
Medián:8
Modus:10

Graf

15. Očekávání - Očekávám dlouhou otevírací dobu v McDonald's. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102230,14 %30,14 %  
81723,29 %23,29 %  
91317,81 %17,81 %  
71317,81 %17,81 %  
545,48 %5,48 %  
634,11 %4,11 %  
111,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.39
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.85
Směrodatná odchylka:1.36
Medián:8
Modus:10

Graf

16. Očekávání - U společnosti McDonald's očekávám možnost úpravy jídla podle sebe.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101621,92 %21,92 %  
71419,18 %19,18 %  
91317,81 %17,81 %  
5912,33 %12,33 %  
679,59 %9,59 %  
868,22 %8,22 %  
145,48 %5,48 %  
334,11 %4,11 %  
211,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.34
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.83
Směrodatná odchylka:2.2
Medián:7
Modus:10

Graf

17. Očekávání - Očekávám v každé prodejně McDonald's stejnou kvalitu.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103547,95 %47,95 %  
91621,92 %21,92 %  
81013,7 %13,7 %  
756,85 %6,85 %  
622,74 %2,74 %  
122,74 %2,74 %  
522,74 %2,74 %  
411,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.97
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.7
Směrodatná odchylka:1.3
Medián:9
Modus:10

Graf

18. Vnímaní kvalita - Kvalita jídla v poměru s dobou přípravy je výborná.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81824,66 %24,66 %  
71419,18 %19,18 %  
61013,7 %13,7 %  
51013,7 %13,7 %  
10912,33 %12,33 %  
945,48 %5,48 %  
334,11 %4,11 %  
134,11 %4,11 %  
422,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.94
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.09
Směrodatná odchylka:1.76
Medián:7
Modus:8

Graf

19. Vnímaní kvalita - Mezi pobočkami McDonald‘s nevnímám rozdíl v kvalitě.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81723,29 %23,29 %  
91115,07 %15,07 %  
101013,7 %13,7 %  
7912,33 %12,33 %  
479,59 %9,59 %  
579,59 %9,59 %  
668,22 %8,22 %  
134,11 %4,11 %  
322,74 %2,74 %  
211,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.09
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.2
Směrodatná odchylka:2.05
Medián:8
Modus:8

Graf

20. Vnímaní kvalita - Jídlo v McDonald's je kvalitně zabaleno.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71926,03 %26,03 %  
81520,55 %20,55 %  
91115,07 %15,07 %  
10810,96 %10,96 %  
679,59 %9,59 %  
568,22 %8,22 %  
334,11 %4,11 %  
422,74 %2,74 %  
122,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.28
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.72
Směrodatná odchylka:1.65
Medián:7
Modus:7

Graf

21. Vnímaní kvalita - V provozovně McDonald's myslí na rodinu s dětmi.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101824,66 %24,66 %  
91621,92 %21,92 %  
81621,92 %21,92 %  
7912,33 %12,33 %  
656,85 %6,85 %  
556,85 %6,85 %  
422,74 %2,74 %  
322,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.12
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.5
Směrodatná odchylka:1.58
Medián:8
Modus:10

Graf

22. Vnímaní kvalita - Dovoz jídla je finančně dostupné a na vysoké úrovni.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52331,51 %31,51 %  
61013,7 %13,7 %  
81013,7 %13,7 %  
4810,96 %10,96 %  
1068,22 %8,22 %  
756,85 %6,85 %  
934,11 %4,11 %  
334,11 %4,11 %  
134,11 %4,11 %  
222,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.85
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.52
Směrodatná odchylka:1.88
Medián:5
Modus:5

Graf

23. Spokojenost zákazníka - S chutí jídla v McDonald's jsem naprosto spokojen.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71419,18 %19,18 %  
81317,81 %17,81 %  
101317,81 %17,81 %  
9912,33 %12,33 %  
6810,96 %10,96 %  
568,22 %8,22 %  
234,11 %4,11 %  
134,11 %4,11 %  
422,74 %2,74 %  
322,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.18
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.45
Směrodatná odchylka:2.11
Medián:7
Modus:7

Graf

24. Spokojenost zákazníka - Jsem spokojen i s dalšími službami McDonald's (McDrive, dovoz jídla, McCafé, hřiště pro děti, menu pro děti).(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101824,66 %24,66 %  
71621,92 %21,92 %  
81115,07 %15,07 %  
6810,96 %10,96 %  
968,22 %8,22 %  
568,22 %8,22 %  
356,85 %6,85 %  
422,74 %2,74 %  
111,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.45
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.86
Směrodatná odchylka:1.96
Medián:7
Modus:10

Graf

25. Spokojenost zákazníka - Jsem spokojen s obměnou nabízeného sortimentu.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101317,81 %17,81 %  
81216,44 %16,44 %  
71216,44 %16,44 %  
5912,33 %12,33 %  
6912,33 %12,33 %  
468,22 %8,22 %  
956,85 %6,85 %  
356,85 %6,85 %  
122,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.87
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.3
Směrodatná odchylka:2.07
Medián:7
Modus:10

Graf

26. Spokojenost zákazníka - Dostupnost prodejen mi vyhovuje.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101824,66 %24,66 %  
91317,81 %17,81 %  
81317,81 %17,81 %  
7912,33 %12,33 %  
5912,33 %12,33 %  
656,85 %6,85 %  
134,11 %4,11 %  
222,74 %2,74 %  
411,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.72
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.02
Směrodatná odchylka:2.01
Medián:8
Modus:10

Graf

27. Spokojenost zákazníka - S objednávkovým systémem jsem spokojen(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102027,4 %27,4 %  
91419,18 %19,18 %  
81115,07 %15,07 %  
51115,07 %15,07 %  
7810,96 %10,96 %  
456,85 %6,85 %  
634,11 %4,11 %  
111,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.84
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.75
Směrodatná odchylka:1.94
Medián:8
Modus:10

Graf

28. Vnímaná hodnota - Ceny produktů v poměru k jejich kvalitě jsou vyhovující.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71520,55 %20,55 %  
81419,18 %19,18 %  
61317,81 %17,81 %  
1068,22 %8,22 %  
568,22 %8,22 %  
456,85 %6,85 %  
345,48 %5,48 %  
945,48 %5,48 %  
234,11 %4,11 %  
134,11 %4,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.4
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.85
Směrodatná odchylka:1.96
Medián:7
Modus:7

Graf

29. Vnímaná hodnota - Profesionalita personálu v McDonald‘s je na vysoké úrovni.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81419,18 %19,18 %  
71216,44 %16,44 %  
61115,07 %15,07 %  
10810,96 %10,96 %  
579,59 %9,59 %  
979,59 %9,59 %  
456,85 %6,85 %  
356,85 %6,85 %  
222,74 %2,74 %  
122,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.67
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.07
Směrodatná odchylka:2.02
Medián:7
Modus:8

Graf

30. Vnímaná hodnota - Z McDonald's odcházím za dobré peníze na dlouhou dobu nasycený.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81013,7 %13,7 %  
5912,33 %12,33 %  
6810,96 %10,96 %  
7810,96 %10,96 %  
10810,96 %10,96 %  
379,59 %9,59 %  
979,59 %9,59 %  
168,22 %8,22 %  
468,22 %8,22 %  
245,48 %5,48 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.94
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.45
Směrodatná odchylka:2.54
Medián:6
Modus:8

Graf

31. Vnímaná hodnota - Slevové akce v McDonald's jsou výhodné.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81419,18 %19,18 %  
101317,81 %17,81 %  
51317,81 %17,81 %  
91216,44 %16,44 %  
71115,07 %15,07 %  
434,11 %4,11 %  
322,74 %2,74 %  
622,74 %2,74 %  
122,74 %2,74 %  
211,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.34
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.9
Směrodatná odchylka:1.97
Medián:8
Modus:8

Graf

32. Vnímaná hodnota - Při porovnání ceny a kvality je McDonald’s nejlepší.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71317,81 %17,81 %  
81115,07 %15,07 %  
91013,7 %13,7 %  
10912,33 %12,33 %  
579,59 %9,59 %  
468,22 %8,22 %  
256,85 %6,85 %  
145,48 %5,48 %  
645,48 %5,48 %  
345,48 %5,48 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.49
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.04
Směrodatná odchylka:2.46
Medián:7
Modus:7

Graf

33. Reklamace zákazníka - Počet mých reklamací v McDonald's je velmi malá.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102838,36 %38,36 %  
91520,55 %20,55 %  
81216,44 %16,44 %  
568,22 %8,22 %  
756,85 %6,85 %  
145,48 %5,48 %  
622,74 %2,74 %  
411,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.4
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:3.58
Směrodatná odchylka:1.89
Medián:9
Modus:10

Graf

34. Reklamace zákazníka - Reklamace v McDonald's je vyřízena bez problémů.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102736,99 %36,99 %  
91621,92 %21,92 %  
5810,96 %10,96 %  
679,59 %9,59 %  
868,22 %8,22 %  
334,11 %4,11 %  
734,11 %4,11 %  
122,74 %2,74 %  
411,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.13
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.24
Směrodatná odchylka:2.06
Medián:9
Modus:10

Graf

35. Reklamace zákazníka - I přes chybně vydanou objednávku si nechodím stěžovat.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51216,44 %16,44 %  
101216,44 %16,44 %  
6912,33 %12,33 %  
9810,96 %10,96 %  
879,59 %9,59 %  
179,59 %9,59 %  
456,85 %6,85 %  
256,85 %6,85 %  
745,48 %5,48 %  
345,48 %5,48 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.06
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.51
Směrodatná odchylka:2.74
Medián:6
Modus:5

Graf

36. Reklamace zákazníka - Stalo se mi, že jsem již dostala studené jídlo (hranolky, burger a jiné).(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101419,18 %19,18 %  
6912,33 %12,33 %  
9810,96 %10,96 %  
1810,96 %10,96 %  
879,59 %9,59 %  
779,59 %9,59 %  
279,59 %9,59 %  
568,22 %8,22 %  
445,48 %5,48 %  
334,11 %4,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.19
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.58
Směrodatná odchylka:2.93
Medián:6
Modus:10

Graf

37. Loajalita - Svou návštěvu v McDonald's sdílím na sociálních sítích.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15068,49 %68,49 %  
556,85 %6,85 %  
256,85 %6,85 %  
834,11 %4,11 %  
922,74 %2,74 %  
1022,74 %2,74 %  
322,74 %2,74 %  
422,74 %2,74 %  
711,37 %1,37 %  
611,37 %1,37 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.12
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.53
Směrodatná odchylka:2.13
Medián:1
Modus:1

Graf

38. Loajalita - Při úvaze o koupi jídla z fastfoodu mě jako první napadne McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102128,77 %28,77 %  
91013,7 %13,7 %  
1912,33 %12,33 %  
3810,96 %10,96 %  
8810,96 %10,96 %  
545,48 %5,48 %  
645,48 %5,48 %  
434,11 %4,11 %  
734,11 %4,11 %  
234,11 %4,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.67
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:10.13
Směrodatná odchylka:3.18
Medián:8
Modus:10

Graf

39. Loajalita - I přes nárůst cen ráda navštěvuji McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101520,55 %20,55 %  
51317,81 %17,81 %  
71115,07 %15,07 %  
879,59 %9,59 %  
379,59 %9,59 %  
168,22 %8,22 %  
956,85 %6,85 %  
445,48 %5,48 %  
234,11 %4,11 %  
622,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.28
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.36
Směrodatná odchylka:2.71
Medián:7
Modus:10

Graf

40. Loajalita - I když mám blíže jiný fastfood jdu do McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11723,29 %23,29 %  
101520,55 %20,55 %  
7912,33 %12,33 %  
579,59 %9,59 %  
879,59 %9,59 %  
256,85 %6,85 %  
645,48 %5,48 %  
945,48 %5,48 %  
334,11 %4,11 %  
422,74 %2,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.6
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:11
Směrodatná odchylka:3.32
Medián:6
Modus:1

Graf

41. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4358,9 %58,9 %  
Muž3041,1 %41,1 %  

Graf

42. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15–24 let4460,27 %60,27 %  
25–34 let1621,92 %21,92 %  
35–44 let810,96 %10,96 %  
45-54 let45,48 %5,48 %  
55-64 let11,37 %1,37 %  

Graf

43. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 10 000 Kč2736,99 %36,99 %  
20 000 – 29 999 Kč1520,55 %20,55 %  
30 000 – 49 999 Kč1419,18 %19,18 %  
10 000 – 19 999 Kč1317,81 %17,81 %  
Více než 50 000 Kč45,48 %5,48 %  

Graf

44. Jaký je Váš region?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj4764,38 %64,38 %  
Praha912,33 %12,33 %  
Středočeský kraj56,85 %6,85 %  
Liberecký kraj34,11 %4,11 %  
Olomoucký kraj22,74 %2,74 %  
Zlínský kraj22,74 %2,74 %  
Ústecký kraj11,37 %1,37 %  
Plzeňský kraj11,37 %1,37 %  
Pardubický kraj11,37 %1,37 %  
Královéhradecký kraj11,37 %1,37 %  
Jihomoravský kraj11,37 %1,37 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Které prvky jsou pro vás známky kvality fastfoodu?

  • odpověď Úplnost objednávky:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Image - Líbí se mi jednotný vzhled pobočky. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

4. Stalo se vám někdy, že jste nedostal/a svou objednávku na 100 % správně v McDonald´s?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. V případě, že ANO, reklamoval/a jste svou objednávku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. V případě, že ANO, reklamoval/a jste svou objednávku?

17. Očekávání - Očekávám v každé prodejně McDonald's stejnou kvalitu.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

  • odpověď 10:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 25. Spokojenost zákazníka - Jsem spokojen s obměnou nabízeného sortimentu.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

41. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Muž:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 8. Image - McDonald's má přehlednou aplikaci/internetové stránky. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)
  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 40. Loajalita - I když mám blíže jiný fastfood jdu do McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

42. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 15–24 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 8. Image - McDonald's má přehlednou aplikaci/internetové stránky. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 10 000 Kč na otázku 43. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 9. Image - Společnost McDonald's drží krok s trendy (snídaňové menu, ekologie, druhy hraček).(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 na otázku 27. Spokojenost zákazníka - S objednávkovým systémem jsem spokojen(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

44. Jaký je Váš region?

  • odpověď Moravskoslezský kraj:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9 na otázku 32. Vnímaná hodnota - Při porovnání ceny a kvality je McDonald’s nejlepší.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 – 19 999 Kč na otázku 43. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Měl/a jste McDonald´s v nejbližších 30 dnech?

2. S kým nejčastěji navštěvujete McDonald´s?

3. Které prvky jsou pro vás známky kvality fastfoodu?

4. Stalo se vám někdy, že jste nedostal/a svou objednávku na 100 % správně v McDonald´s?

5. V případě, že ANO, reklamoval/a jste svou objednávku?

7. Image - Líbí se mi jednotný vzhled pobočky. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

8. Image - McDonald's má přehlednou aplikaci/internetové stránky. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

9. Image - Společnost McDonald's drží krok s trendy (snídaňové menu, ekologie, druhy hraček).(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

10. Image - McDonald's je určený pro všechny věkové skupiny.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

11. Image - V prodejnách McDonald's se dá lehce orientovat.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

12. Očekávání - Finální jídlo bude odpovídat reklamě/fotografiím společnosti McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

13. Očekávání - Rychlost vyřízení objednávky bude rychlé.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

14. Očekávání - Nabídka v McDonald's je široká a dokážu si vždy vybrat. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

15. Očekávání - Očekávám dlouhou otevírací dobu v McDonald's. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

16. Očekávání - U společnosti McDonald's očekávám možnost úpravy jídla podle sebe.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

17. Očekávání - Očekávám v každé prodejně McDonald's stejnou kvalitu.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

18. Vnímaní kvalita - Kvalita jídla v poměru s dobou přípravy je výborná.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

19. Vnímaní kvalita - Mezi pobočkami McDonald‘s nevnímám rozdíl v kvalitě.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

20. Vnímaní kvalita - Jídlo v McDonald's je kvalitně zabaleno.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

21. Vnímaní kvalita - V provozovně McDonald's myslí na rodinu s dětmi.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

22. Vnímaní kvalita - Dovoz jídla je finančně dostupné a na vysoké úrovni.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

23. Spokojenost zákazníka - S chutí jídla v McDonald's jsem naprosto spokojen.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

24. Spokojenost zákazníka - Jsem spokojen i s dalšími službami McDonald's (McDrive, dovoz jídla, McCafé, hřiště pro děti, menu pro děti).(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

25. Spokojenost zákazníka - Jsem spokojen s obměnou nabízeného sortimentu.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

26. Spokojenost zákazníka - Dostupnost prodejen mi vyhovuje.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

27. Spokojenost zákazníka - S objednávkovým systémem jsem spokojen(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

28. Vnímaná hodnota - Ceny produktů v poměru k jejich kvalitě jsou vyhovující.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

29. Vnímaná hodnota - Profesionalita personálu v McDonald‘s je na vysoké úrovni.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

30. Vnímaná hodnota - Z McDonald's odcházím za dobré peníze na dlouhou dobu nasycený.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

31. Vnímaná hodnota - Slevové akce v McDonald's jsou výhodné.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

32. Vnímaná hodnota - Při porovnání ceny a kvality je McDonald’s nejlepší.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

33. Reklamace zákazníka - Počet mých reklamací v McDonald's je velmi malá.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

34. Reklamace zákazníka - Reklamace v McDonald's je vyřízena bez problémů.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

35. Reklamace zákazníka - I přes chybně vydanou objednávku si nechodím stěžovat.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

36. Reklamace zákazníka - Stalo se mi, že jsem již dostala studené jídlo (hranolky, burger a jiné).(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

37. Loajalita - Svou návštěvu v McDonald's sdílím na sociálních sítích.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

38. Loajalita - Při úvaze o koupi jídla z fastfoodu mě jako první napadne McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

39. Loajalita - I přes nárůst cen ráda navštěvuji McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

40. Loajalita - I když mám blíže jiný fastfood jdu do McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

41. Jaké je Vaše pohlaví?

42. Jaký je Váš věk?

43. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

44. Jaký je Váš region?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Měl/a jste McDonald´s v nejbližších 30 dnech?

2. S kým nejčastěji navštěvujete McDonald´s?

3. Které prvky jsou pro vás známky kvality fastfoodu?

4. Stalo se vám někdy, že jste nedostal/a svou objednávku na 100 % správně v McDonald´s?

5. V případě, že ANO, reklamoval/a jste svou objednávku?

7. Image - Líbí se mi jednotný vzhled pobočky. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

8. Image - McDonald's má přehlednou aplikaci/internetové stránky. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

9. Image - Společnost McDonald's drží krok s trendy (snídaňové menu, ekologie, druhy hraček).(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

10. Image - McDonald's je určený pro všechny věkové skupiny.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

11. Image - V prodejnách McDonald's se dá lehce orientovat.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

12. Očekávání - Finální jídlo bude odpovídat reklamě/fotografiím společnosti McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

13. Očekávání - Rychlost vyřízení objednávky bude rychlé.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

14. Očekávání - Nabídka v McDonald's je široká a dokážu si vždy vybrat. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

15. Očekávání - Očekávám dlouhou otevírací dobu v McDonald's. (1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

16. Očekávání - U společnosti McDonald's očekávám možnost úpravy jídla podle sebe.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

17. Očekávání - Očekávám v každé prodejně McDonald's stejnou kvalitu.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

18. Vnímaní kvalita - Kvalita jídla v poměru s dobou přípravy je výborná.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

19. Vnímaní kvalita - Mezi pobočkami McDonald‘s nevnímám rozdíl v kvalitě.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

20. Vnímaní kvalita - Jídlo v McDonald's je kvalitně zabaleno.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

21. Vnímaní kvalita - V provozovně McDonald's myslí na rodinu s dětmi.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

22. Vnímaní kvalita - Dovoz jídla je finančně dostupné a na vysoké úrovni.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

23. Spokojenost zákazníka - S chutí jídla v McDonald's jsem naprosto spokojen.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

24. Spokojenost zákazníka - Jsem spokojen i s dalšími službami McDonald's (McDrive, dovoz jídla, McCafé, hřiště pro děti, menu pro děti).(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

25. Spokojenost zákazníka - Jsem spokojen s obměnou nabízeného sortimentu.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

26. Spokojenost zákazníka - Dostupnost prodejen mi vyhovuje.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

27. Spokojenost zákazníka - S objednávkovým systémem jsem spokojen(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

28. Vnímaná hodnota - Ceny produktů v poměru k jejich kvalitě jsou vyhovující.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

29. Vnímaná hodnota - Profesionalita personálu v McDonald‘s je na vysoké úrovni.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

30. Vnímaná hodnota - Z McDonald's odcházím za dobré peníze na dlouhou dobu nasycený.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

31. Vnímaná hodnota - Slevové akce v McDonald's jsou výhodné.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

32. Vnímaná hodnota - Při porovnání ceny a kvality je McDonald’s nejlepší.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

33. Reklamace zákazníka - Počet mých reklamací v McDonald's je velmi malá.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

34. Reklamace zákazníka - Reklamace v McDonald's je vyřízena bez problémů.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

35. Reklamace zákazníka - I přes chybně vydanou objednávku si nechodím stěžovat.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

36. Reklamace zákazníka - Stalo se mi, že jsem již dostala studené jídlo (hranolky, burger a jiné).(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

37. Loajalita - Svou návštěvu v McDonald's sdílím na sociálních sítích.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

38. Loajalita - Při úvaze o koupi jídla z fastfoodu mě jako první napadne McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

39. Loajalita - I přes nárůst cen ráda navštěvuji McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

40. Loajalita - I když mám blíže jiný fastfood jdu do McDonald's.(1 - nejhorší, 10 - nejlepší)

41. Jaké je Vaše pohlaví?

42. Jaký je Váš věk?

43. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

44. Jaký je Váš region?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kurtinová, V.Spokojenost s fastfoodem McDonald´s (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://75018.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.