Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zákaznické preference v sektoru lázeňství

Zákaznické preference v sektoru lázeňství

Povědomí o značkách kvality potravin
Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality?

(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Buchalová
Šetření:26. 01. 2022 - 15. 04. 2022
Počet respondentů:203
Počet otázek (max/průměr):29 / 20.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
 
jmenuji se Kateřina Buchalová a jsem studentkou Univerzity Pardubice. Ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, jehož cílem je zlepšit úroveň českých lázní, a tím i spokojenost jejich návštěvníků.
Všechny odpovědi jsou zcela anonymní.
 
Předem děkuji za Váš čas.
 
 
Bc. Kateřina Buchalová

Odpovědi respondentů

1. 1. Byl/a jste v posledních 5 letech v lázních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15877,83 %77,83 %  
Ne4522,17 %22,17 %  

Graf

2. 1a. Uveďte prosím hlavní důvod, proč jste v posledních 5ti letech nebyl/a v lázních.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro mě je to zbytečné (netrpím žádnou nemocí)1328,89 %6,4 %  
Je to drahé1124,44 %5,42 %  
Nepřemýšlel/a jsem o takové možnosti715,56 %3,45 %  
Je složité získat příspěvek od zdravotní pojišťovny48,89 %1,97 %  
Příliš mnoho lidí (mám rád dovolenou v soukromí)24,44 %0,99 %  
Covid 12,22 %0,49 %  
Nemohu si dovolit z hlediska casu a prace.12,22 %0,49 %  
Doktor mi lázně odmítá vypsat 12,22 %0,49 %  
Není na to čas.12,22 %0,49 %  
Smrdí to tam12,22 %0,49 %  
Vždy to odložím na jindy12,22 %0,49 %  
když jsem měla jet, přišel covid12,22 %0,49 %  
nemala som s kým ísť, som nevidiaca12,22 %0,49 %  

Graf

3. 2. Navštěvujete stejné lázně opakovaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9358,86 %45,81 %  
Ne6541,14 %32,02 %  

Graf

4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příjemné prostředí a atmosféra lázní7681,72 %37,44 %  
Spokojenost s procedurami5660,22 %27,59 %  
Zlepšení zdravotního stavu díky těmto lázním4750,54 %23,15 %  
Spokojenost s ubytováním3032,26 %14,78 %  
Vyhovující nabídka dalších služeb (kavárny, obchody, kultura)1920,43 %9,36 %  
Dobrá dostupnost1617,2 %7,88 %  
Spokojenost se stravováním1617,2 %7,88 %  
Spolehlivost personálu1313,98 %6,4 %  
Společenský zážitek (vztahy mezi klienty lázní)1111,83 %5,42 %  
Zájem personálu1010,75 %4,93 %  
Dostupné ceny77,53 %3,45 %  
Jsem vázán/vázaná na druh léčby33,23 %1,48 %  
2x v Mariánských Lázních11,08 %0,49 %  
Mám v blízkosti lázní dceru a vnoučata11,08 %0,49 %  

Graf

5. 2b. Co Vás vede k tomu, že se opakovaně nevracíte do stejných lázní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lázně navštěvuji velmi zřídka3147,69 %15,27 %  
Poznání nových lázeňských míst2538,46 %12,32 %  
Mám rád/a změny1523,08 %7,39 %  
Můj zdravotní stav69,23 %2,96 %  
Víc mi vyhovuje rehabilitační ústav.11,54 %0,49 %  
byla jsem zatím jen v jedněch lázních11,54 %0,49 %  
Byla jsem jen jednou11,54 %0,49 %  
Byla jsem poprvé 11,54 %0,49 %  
Pokud pojišťovna schvali11,54 %0,49 %  
Nedostatek času a již dobrý zdravotní stav11,54 %0,49 %  
Nevede,byl po prvé11,54 %0,49 %  
Zatím nebyla možnost, ale do Jánských lázní už ne.11,54 %0,49 %  
jsem lázeňský povaleč, rád exhibuju pokaždé v jiných11,54 %0,49 %  

Graf

3. Na co se zaměřujete při výběru lázeňské destinace?

6. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité

(u každého řádku uveďte míru Vašeho souhlasu)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Pěkná lokalita (okolí lázní)4.2471.376
Nabídka zážitkových aktivit a služeb v okolí lázní3.1332.748
Léčebné zaměření4.3540.988
Snadnost dopravy z bydliště do lázní3.0512.947
Cenová dostupnost (např. ceny kaváren v lázeňské destinaci)2.8352.302
Volím destinaci, kam jezdí moji přátelé/známí2.1523.458

Graf

4. Jak moc jsou pro Vás následující hlediska důležitá při výběru lázní?

7. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité

(u každého řádku uveďte míru Vašeho souhlasu)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Pěkný areál lázní4.1461.428
Krátká vzdálenost ubytování od centra města3.3232.396
Krátká vzdálenost ubytování k zastávce autobusu, vlaku či MHD2.4753.667
Dostupnost informací o lázních3.5821.876
Léčebné účinky4.4490.982
Nízká cena pobytu3.2341.863
Nabídka procedur4.430.967
Vysoká kvalita ubytování (vybavení pokoje)3.7221.441
Prostředí hotelu (design, květiny, oddychové zóny…)3.4431.728
Ochota a vstřícnost personálu4.3670.979
Odbornost lázeňského personálu (lékaři, rehabilitační pracovníci)4.4561.008
Kvalita stravování4.2150.928
Vstřícnost k požadavkům na dietu (bezlepková, bezlaktózová dieta apod.)2.8613.095

Graf

8. 5. Co považujete u lázeňského pobytu za téměř samozřejmé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní sociální zařízení13585,44 %66,5 %  
Informovanost při příjezdu11774,05 %57,64 %  
Dodržení harmonogramu procedur10566,46 %51,72 %  
Připojení k internetu9962,66 %48,77 %  
Neomezený vstup do bazénu7950 %38,92 %  
Snídaně v ceně7245,57 %35,47 %  
Lednička6742,41 %33 %  
Parkování zdarma5534,81 %27,09 %  
Župany na pokoji4629,11 %22,66 %  
Základní hygienické potřeby zdarma (mýdlo, šampon apod.)4327,22 %21,18 %  
Drobné překvapení (uvítací balíček, procedura navíc zdarma)1811,39 %8,87 %  
Minibar (nápoje na pokoji)95,7 %4,43 %  
Kávový servis zdarma na pokoji85,06 %3,94 %  
balkón10,63 %0,49 %  
jasný harmonogram, s vysvětlením procedur a vybavení, které je k proceduře nutné, samozřejmostí by měla být srozumitelná mapka areálu, města a kontakty10,63 %0,49 %  
Plná penze10,63 %0,49 %  
vstřícnost a příjemné chování personálu10,63 %0,49 %  

Graf

9. 6. Jaké procedury byste uvítal/a nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Masáže13182,91 %64,53 %  
Koupele8855,7 %43,35 %  
Bazén8755,06 %42,86 %  
Rehabilitace (cvičení)5836,71 %28,57 %  
Obklady a zábaly4125,95 %20,2 %  
Sauny3522,15 %17,24 %  
Čínská medicína (akupresura, baňkování)2213,92 %10,84 %  
Solná jeskyně1610,13 %7,88 %  
Inhalace159,49 %7,39 %  
Elektroléčba a léčba magnetem138,23 %6,4 %  
Pitná kúra138,23 %6,4 %  
Kneippův chodník106,33 %4,93 %  
Kryoterapie (léčba chladem)85,06 %3,94 %  
Muzikoterapie53,16 %2,46 %  
Peelingy53,16 %2,46 %  
individuální práce s fysioterapeutem10,63 %0,49 %  
neměnit fyzioterapeuty po dobu léčení10,63 %0,49 %  
Individuální terapie, měkké techniky10,63 %0,49 %  

Graf

10. 7. Jaký počet procedur je pro Vás dostatečný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-4 denně9056,96 %44,33 %  
1-2 denně4327,22 %21,18 %  
5-6 denně2415,19 %11,82 %  
7 a více denně10,63 %0,49 %  

Graf

11. 8. Jste ochoten/ochotna si připlatit nad rámec Vašeho lázeňského pobytu (např. za procedury, ubytování)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13182,91 %64,53 %  
Ne2717,09 %13,3 %  

Graf

12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost samostatného jednolůžkového pokoje8665,65 %42,36 %  
Možnost vlastního sociálního zařízení6952,67 %33,99 %  
Neomezený vstup do bazénu či wellness centra6247,33 %30,54 %  
Navýšení počtu procedur4937,4 %24,14 %  
Více možností stravování (polopenze, plná penze, all inclusive)3728,24 %18,23 %  
Pokoj s balkónem3325,19 %16,26 %  
Ubytování, jídelna a procedury v 1 ubytovacím zařízení2821,37 %13,79 %  
Navýšení třídy pokoje (např. z Economy na Standard či Deluxe)1813,74 %8,87 %  
Pokoj s lepším výhledem129,16 %5,91 %  
Služby VIP (přednostní vyřízení mých požadavků)21,53 %0,99 %  
rezervace termínu nástupu10,76 %0,49 %  

Graf

13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 001 Kč – 6 000 Kč5138,93 %25,12 %  
1 001 Kč – 3 000 Kč4534,35 %22,17 %  
6 001 Kč – 10 000 Kč1511,45 %7,39 %  
10 001 Kč – 15 000 Kč129,16 %5,91 %  
15 001 Kč a více43,05 %1,97 %  
Do 1 000 Kč43,05 %1,97 %  

Graf

14. 9. Uvítal/a byste v rámci lázeňského pobytu nějakou z následujících možností?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nabídka výletů9258,23 %45,32 %  
Koncert známé osobnosti7346,2 %35,96 %  
Možnost využít procedury během volných dní (tzn. neděle + svátky)5232,91 %25,62 %  
Vzdělávací přednáška na zajímavé téma4629,11 %22,66 %  
Možnost využít procedury ve večerních hodinách3723,42 %18,23 %  
Volnočasový balíček (zakoupený již při zařizování pobytu - je levnější než nákup jednotlivých aktivit na místě)3119,62 %15,27 %  
Kontakt se zvířaty (např. návštěva canisterapeutických psů)2012,66 %9,85 %  
Tvořivé dílny1710,76 %8,37 %  
Žádnou z uvedených95,7 %4,43 %  

Graf

15. 10. Byl/a byste ochoten/ochotna si za takovou možnost případně připlatit nad rámec pobytu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6943,67 %33,99 %  
Ano4931,01 %24,14 %  
Nevím2012,66 %9,85 %  
Spíše ne127,59 %5,91 %  
Ne85,06 %3,94 %  

Graf

16. 11. Kde nejčastěji získáváte informace při výběru lázeňského pobytu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Webové stránky lázní10365,19 %50,74 %  
Mé vlastní zkušenosti8251,9 %40,39 %  
Sociální sítě lázní6742,41 %33 %  
Doporučení známého6239,24 %30,54 %  
Váš osobní lékař2113,29 %10,34 %  
E-mail (např. newsletter zaslaný lázněmi)1912,03 %9,36 %  
Časopis, noviny (například článek o lázeňské destinaci)138,23 %6,4 %  
Rádio (například rozhovor s ředitelem lázní)21,27 %0,99 %  
Cestovatelské portály, recenzní weby10,63 %0,49 %  

Graf

17. 12. Ovlivňuje Vás při výběru lázní současná situace ohledně Covidu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Rozhodně anootázka č. 18, Spíše anootázka č. 18, Spíše neotázka č. 19, Rozhodně neotázka č. 19, Nevímotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne6541,14 %32,02 %  
Rozhodně ne3622,78 %17,73 %  
Rozhodně ano2717,09 %13,3 %  
Spíše ano2113,29 %10,34 %  
Nevím95,7 %4,43 %  

Graf

18. 12a. Napište, co Vás ohledně Covidu ovlivňuje při výběru lázní (například se změnily Vaše požadavky či očekávání od pobytu). Uveďte prosím podrobnosti.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bezpečnost, jednolůžkový pokoj, dodržování opatření

Dodržování hygienických opatření hlavně u procedur

funkcnost - oteviraci doba, zmena rezimu a stravovani, nabidky jsou horsi

Hodně maseru skoncilo a nahradili je stroje. A to je na prd.

Hygiena

Interní opatření v lázních - možnosti desinfekce, nekumulování klientů, samostatná sezení v jídelně, důsledné nošení respirátorů mimo pokoj a bazén, jednoznačně vyžadování negatiovní PCR test v době příjezdu a platný certifikát o očkování proti SARS-CoV-2, pokud klient nemá lékařské potvrzení, že nemůže být očkován.

Musela jsem se dát očkovat to bych určitě nedělala.

Nejsem a nechci se nechat očkovat.do lázni chci ale bojim se ze mě už nikam nevezmou

Nemožnost jednolůžkového pokoje-velmi nízká nabídka lázní

Nikam nejedu

Nošení roušek, desinfekce, omezená kultura

nutnost nošení roušek

odkládal jsem lázně, abych byl co nejméně omezován

Omezení pobytu a testování

Opatření lázní pro eliminaci vlivu covifu.

Podmínky pro neočkované!

povinnost očkovani

Promorenost oblasti, dodržování platných předpisů

riziko pobytu v zahraničních destinacích (Slovensko...), povinnost nosit ochranné pomůcky úst i pro očkované

roušky

Určité lázně nabízejí pro neočkované jen určité pobyty. Některé dávají v této době slevy.

všude samé viry. A hnusná povinnost respirátorů.

Vzdálenost místa Možnost nákazy

Změna termínu

zvýšená hygiena

Že jsem kvůli Covidu ukonlia pobyf frive

19. 13. Do jaké skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Samoplátceotázka č. 20, Příspěvková lázeňská péčeotázka č. 21, Komplexní lázeňská péčeotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komplexní lázeňská péče7446,84 %36,45 %  
Samoplátce6943,67 %33,99 %  
Příspěvková lázeňská péče159,49 %7,39 %  

Graf

20. 13a. Využíváte možnosti pobytu šitého na míru, tzn. volba ubytování, stravování, procedur apod. dle vlastních požadavků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, často3448,57 %16,75 %  
Ano, ojediněle1014,29 %4,93 %  
Ne, tuto možnost neznám912,86 %4,43 %  
Ne, ale vím o tom912,86 %4,43 %  
Ne, ale mám v plánu využít811,43 %3,94 %  

Graf

21. 14. Jak často lázně navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x ročně6541,14 %32,02 %  
2-4x během 5 let4931,01 %24,14 %  
Méně často3220,25 %15,76 %  
Vícekrát za rok127,59 %5,91 %  

Graf

22. 15. Ve kterých letech jste lázně navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20219560,13 %46,8 %  
20199358,86 %45,81 %  
20187144,94 %34,98 %  
20177044,3 %34,48 %  
20206138,61 %30,05 %  
20221811,39 %8,87 %  

Graf

23. 16. Jak dlouhé lázeňské pobyty nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 týdny4528,48 %22,17 %  
4 a více týdnů3320,89 %16,26 %  
1 týden3018,99 %14,78 %  
2 týdny2616,46 %12,81 %  
3-5 dní2415,19 %11,82 %  

Graf

24. 17. Které lázně Vám nejvíce vyhovovaly (uveďte, prosím, název a důvod)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bechyně, nádherné ubytování, překrásná krajina, výborná péče.

Bohdaneč a Mariánské Lázně

Bojnice-SR ; Luhačovice ; Poděbrady ; perfektní starostlivost o pacienty, dostupnost, procedury, kulturní vyžití,

Byla jsem jednou v Bohdance po výměně kyčle a uplhe stacilo

Frantiskovy

Frantiskovy Lázně po komplikovanych operacich male panve

Frantiskovy lazne- nadhherne pr9atredu

Frantiskovy lázně, prostředí, okolí i služby.

Františkovy Lázně

Františkovy lázně - jediné lázně, které jsem navštívila. Byla jsem tam moc spokojená, i s hotelem, s procedurami, město krásné, koncerty, divadlo (ač bylo v lednu mimo sezonu).

Františkovy Lázně - Slatina, příroda

Františkovy Lázně , hotel Pawlik

Františkovy Lázně ❤️

Františkovy Lázně jezdí se tam dobře na kole a inline bruslích. Luhačovice nádherná příroda

Františkovy Lázně, atmosféra, kvalita procedur, menší rodinné lázně, přírodní zdroje, příroda, aquapark

Františkovy Lázně, Trenčianske Teplice, Jáchymov

Františkovy Lázně, Třeboň, Luhačovice

Františkovy Lázně, úžasné místo, výborné procedury, ochotný personál.

Františkovy Lázně, velice dobře je znám, vše je v rovině a tedy pohodové vycházky.

Františkovy Lázně,je to pravé lázeňské malebné městečko

Františkovy Lázně.. ❤️ Mariánské Lázně... Po covidu

Hodonín - vše supr

Hodonín - pomáhají,jsou pohodlné

Janské Lázně - dostatek procedur, krásné okolí

Janské Lazne - mnoho přátel za ty roky Teplice v Čechách - změna po letech a super.místní horké prameny mě zbavily bolesti.zatopená jezera v okolí při horkých dnech a o půlnoci se všechny bary zaviraly takže mě to donutilo jít včas spát a odpocnout si na procedury( to v jankach nebylo kdy jít spát jak to tam žilo

Jánské Lázně - procedury, přístup personálu

Jeseník - albatros hotel

Jeseníky. Příroda.

Jezdím jen do Luhačovic,kde to prostě miluji

Karlova Studánka, krásná příroda, hezké ubytování, skvělá strava, vyhovující procedury, příjemný personál a milí spoluklienti

Karlova Studánka, nádhera ve všech směrech

Karlova Studánka. Vše je tam super.

Karlovy Vary

karlovy vary - prameny, prostredi, vyziti i bez auta

Karlovy Vary- hotel Astoria, krásné prostřední, skvělý personál

Klášterec nad Ohří - malé, vstřícný přístup

Košumberk

Kundratice - hezké prostředí, Možnost výletu do Německa, Poděbrady - hezké město, blízkost od bydliště.

Lázně Bělohrad

Lázně Bělohrad

Lázně Bělohrad a Trenčanské Teplice - prostředí, úroveň procedur, ochota personálu, bazén ...

Lázně Bohdaneč

Lázně Bohdaneč

Lázně Jáchymov, kvalitní procedury

Lázně Luhačovice a.s. z důvodu krásného lázeňského prostředí a přijatelné ceny za ubytování.

Lázně Luhačovice, Lázně Jáchymov

Lázně Mšené - nabízejí vše, co jsem uvedla v odpovědích výše

Lázně Mšené - velice "proklientsky" zaměřené lázně, vstřícný a ochotný personál, ředitelem počínaje a pokojskými konče; nikdy nebyl s ničím problém, vždy se snažili v rámci možností vyhovět; krásné prostředí, čisté, útulné

Lázně Poděbrady - dobré procedury

Lednice, Darkov

Luhacovice

Luhacovice inhalace piti Vincenky problemy hlasivky Jachymov, spatna pobyblivost, blok v pateri Marinske Lazne, inhalace, krasne okoli

Luhačovice Krásné prostředí Výborný přístup personálu

Luhačovice Krásné prostředí, pěkná příroda....

Luhačovice

Luhačovice

Luhačovice

Luhačovice

Luhačovice

Luhačovice

Luhačovice

Luhačovice

Luhačovice

Luhačovice - dostupnost ,cenová dostupnost, možnost pitných kůr

Luhačovice - jinde jsem nebyla, ale byla jsem nadšená.

Luhačovice - Pěkné centrum města, blízko lázeňského komplexu, zalesněné okolí k výletům, nízké ceny.

Luhačovice -srdečni záležitost. Krásné místo, milí lidé, krásná příroda, výborné služby

Luhačovice , dobrá dostupnost, dobré procedůry, kultura, příroda

Luhačovice ❤️ Snadný dojezd z bydliště

Luhačovice a.s. spokojenost

Luhačovice blízko bydliste

Luhačovice je tam krásně prostě srdeční záležitost

Luhačovice- komlexnost

Luhačovice- atmosfēra, procedury dle mé diagnózy

Luhačovice, blízko bydliště, pohoda, přátelská atmosféra

Luhačovice, dopravni dostupnost z mista bydlistem

Luhačovice, Františkovy Lázně, Třeboň

Luhačovice, krásné lázně, vždy jezdím zde.

Luhačovice, krásné prostředí, možnost vycházek v přírodě, obchody, kavarny

Luhačovice, Mariánské Lázně, Františkovy Lázně

Luhačovice, poprvé v lázních, spíš relax a odpočinek v přírodě

Luhačovice, rovinka na procházky, pestré programy

Luhačovice, spokojená Františkových lázně spokojená Bohdaneč spokojená Velichovky spokojená

Luhačovice, srdcovka od dětství a ve všem mi vyhovuji

Luhačovice,dostupnost od místa bydliště,krásné prostředí,pitný režim ,kulturní vyžití

Luhačovice. Dostupnost, vstřícnost při blokování pobytu.

Luhačovice. Krásné prostředí, celková spokojenost

Luhačovice. Mám je moc ráda příroda lidé léčba společenské vyžití.

Luhačovice. Prostředí.

Luže - personál, ubytování, okolí rehabilitačního centra Třeboň Aurora - úplně všechno bylo super :)

Mariánky, Luhačovice

Mariánské lázně

Mariánské Lázně , vysoká úroven, prostředí

Mariánské Lázně a Bohdaneč

Mariánské lázně, krásná příroda na výlety a minerální prameny

Mariánské Lázně, název lázní si nepamatuji - hezké prostředí, profesionální personál, neomezený vstup do bazénu a sauny, možnost využít solnou jeskyni, připlatit si procedury, prostorný pokoj, výborná plná penze, termální pramen v loby

Mariánské lázně, vhodná volba procedur, velmi milý personál, možný prostor pro další aktivity Celkové poměr cena výkon

Pidebrady

Pivní lázně Rožnov pod Radhoštěm

PLL Jeseník - léčba se věnuje mojí diagnóze onemocnění

Poděbrady krásné město,Třeboň-hezké ubytování,nabídka procedur,hezké město a okolní příroda. Luhačovice malé, ale skvělé lázeňské město.

Poděbrady, Luhačovice

Poděbrady,krásné lázeňské město

Poděbrady. Blízko bydliště

Poděbrady. Dopravně dostupné, příjemné prostředí, milý personál, neomezený vstup do bazénu.

Priessnitzovy lázně Jeseník - prostředí Lázně Bělohrad - zaměření na pohybový aparát, procedury

Priessnitzovy lázně. Byla jsem jednorázove po těžkém Covidu. Předtím jsem v lázních nikdy nebyla.

rehabilitace Košumberk a Brandýs n/O.

Rehabilitační sanatorium Darkov Karviná - vše pod jednou střechou, cenová dostupnost, účinné procedury a fyzioterapie.

Slatinné lázně Toušeň

Slatinné lázně Toušeň, Ostrožská Nová Ves, Bohdaneč, Bechyně, Kostelec u Zlína viz uvedené

Teplice

Teplice nad Bečvou, Františkovy Lázně jinam nejezdím

Teplice vše v jedné budově procedury bazén lékaři jídelna LD Beethoven

Třeboň Aurora, byla jsem i v Bertiných a v Poděbradech, nebyl problém, ale nejraději mám Auroru

Třeboň Aurora, Mariánské lázně Maria Spa

Třeboň z důvodu volného vstupu do bazénu

Turčianské teplice- profesionalita

Zatím jsem byla jen jednou.

25. 18. Které lázně Vám naopak nevyhovovaly (uveďte, prosím, název a důvod)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

--

Bohdaneč

Bohdaneč, u křižovatky...

Darkov Karviná. Prostředí nevyhovovalo

Františkovy lazne LD Adller procedury v dalších 2 budovách bazén jen verejne Aquaforum

Hodonín Lednice - nevstricnost při hledání termínu a ubytování. Nemají zájem o klienty.

Jáchymov, celkově se mi nelíbí

Jánské Lázně - absolutně nevyhovující personál

Jánské lázně - byly zaměřené hlavně na těžké případy, nás samoplátců si nikdo moc nevšímal.

Jánské Lázně. Špína na pokojích. Neprofesionální přístup, některého zdravotnického personálu. Sami nabízeli potvrzení o proceduře, aniž by byla provedena a v den odjezdu se dokonce divili, že jsem na proceduru dorazila.

Jesení.nelibí

Jezdím jen do Luhačovic

Jinde jsem nebyl

Jinde jsem nebyla

Jinde jsem nebyla

Jiné jsem nenavštívila.

Karlova Studánka , všechno do kopce

Karlova studánka, ubytování, kultůra

Karlovy Vary ; jejich zaměření na cizince

Karlovy vary - Drahé, příliš přeplněné, daleko do přírody.

Karlovy Vary- neprijemna atmosfera

Klimkovice - málo procedur, vysoké doplatky za pokoj.

Konstantinovy Lázně - docházka na procedury a do bazénu

Konstantinovy Lázně - nedostatečný zájem personálu (recepční), stravování "na směny", procedury "na směny", procedury neúměrně krátké - masáž 15 minut; lázeňská lékařka napsala procedury v nižší hodnotě, než dle poukazů mělo být; nevstřícnost k individuálním přáním a potřebám klientů; vnitřní prostředí lázní staré a opotřebované;

Konstantinovy Lázně - přílišné zaměření na zisk na úkor kvality;

Kynžvart

Lázně Velichovky / budova, ve které jsme byla - vybavení ubytování ve stylu školního internátu, v naprostém přízemí, ruch okolo/

Luhačovice, málo procedur v základním balíčku, méně kvalitní procedury

Luhačovice, za dobu mého pobytu jsem zaznamenala několik klientů, kteří holdovali ve zvýšené míře alkoholu a obtěžovali tím své spolubydlící. Dle mého názoru by tito lidé při KLP měli být vyloučeni z lázeňské péče.

marianske lazne - jen na vylet, na pobyt nuda

Mariánské Lázně - komerce, kvantita

Mšené - nezajímavé okolí, malá nabídka volnočasových aktivit

nebyly takové

Nejsou tak9vē

nemám rád Jáchymov

Nemám špatnou zkušenost.

Nemám takové. Byla jsem historicky v Hodoníně, kde jsem byla také spokojená.

nemám tento názor

Nemám zkusenost

Nemám žádné

Nemůžu posoudit

Nevím

Nevím

Nevim

nevím

neznám

O

Poděbrady - chaos

Poděbrady - strava, nepořádek

Rehabilitační sanatorium Darkov, je to spíše ubytovna, nejsou lůžka vedle sebe pro manžely, moc Arabů

Teplice - depresivní, Karlovy Vary - pokud nemluvíte rusky, nemáte moc šanci

Teplice - málo individuálního cvičení

Teplice v Cechach, zimni obdobi, spatna spolubydlici, a arabske zeny s detmi a ochrankou v cekarnach

Tousen

Toušeň. Hlučný od aut pokoj a zcela nevyhovující, žádná kulturní akce, žádný obchod mimo jediného od Vietnamce plného prošlého potrav.zboží.

Třeboň, kvalita procedur

V jiných jsem nebyla

V jiných jsem nebyla

V takových sem nebyla :)

Velichovky - prostředí, možnosti vyžití, nejhorší služby...

Velké Losiny. V důsledku chybných informací od personálu byl pobyt výrazně dražší, než mi bylo slíbeno.

Všude jsem byla spokojená

Zatím mě vyhovovaly všechny lázně

Žádné

Žádné

26. 19. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15877,83 %77,83 %  
Muž4522,17 %22,17 %  

Graf

27. 20. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40 – 59 let7235,47 %35,47 %  
60 a více5426,6 %26,6 %  
25 – 39 let5024,63 %24,63 %  
Do 24 let2713,3 %13,3 %  

Graf

28. 21. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 Kč - 40 000 Kč8039,41 %39,41 %  
40 001 Kč - 60 000 Kč5929,06 %29,06 %  
Méně než 20 000 Kč3919,21 %19,21 %  
Více než 60 001 Kč2512,32 %12,32 %  

Graf

29. 22. Kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středočeský kraj4220,69 %20,69 %  
Pardubický kraj3115,27 %15,27 %  
Praha2411,82 %11,82 %  
Královehradecký kraj188,87 %8,87 %  
Jihomoravský kraj188,87 %8,87 %  
Moravskoslezský kraj188,87 %8,87 %  
Ústecký kraj94,43 %4,43 %  
Zlínský kraj94,43 %4,43 %  
Olomoucký kraj83,94 %3,94 %  
Kraj Vysočina83,94 %3,94 %  
Plzeňský kraj73,45 %3,45 %  
Karlovarský kraj62,96 %2,96 %  
Liberecký kraj31,48 %1,48 %  
Jihočeský kraj20,99 %0,99 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 14 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. 1. Byl/a jste v posledních 5 letech v lázních?

  • odpověď Ne:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to drahé na otázku 2. 1a. Uveďte prosím hlavní důvod, proč jste v posledních 5ti letech nebyl/a v lázních.
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro mě je to zbytečné (netrpím žádnou nemocí) na otázku 2. 1a. Uveďte prosím hlavní důvod, proč jste v posledních 5ti letech nebyl/a v lázních.

3. 2. Navštěvujete stejné lázně opakovaně?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá dostupnost na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemné prostředí a atmosféra lázní na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojenost s procedurami na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojenost s ubytováním na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojenost se stravováním na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společenský zážitek (vztahy mezi klienty lázní) na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost personálu na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhovující nabídka dalších služeb (kavárny, obchody, kultura) na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlepšení zdravotního stavu díky těmto lázním na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
  • odpověď Ne:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lázně navštěvuji velmi zřídka na otázku 5. 2b. Co Vás vede k tomu, že se opakovaně nevracíte do stejných lázní?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám rád/a změny na otázku 5. 2b. Co Vás vede k tomu, že se opakovaně nevracíte do stejných lázní?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poznání nových lázeňských míst na otázku 5. 2b. Co Vás vede k tomu, že se opakovaně nevracíte do stejných lázní?

4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?

  • odpověď Příjemné prostředí a atmosféra lázní:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost personálu na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společenský zážitek (vztahy mezi klienty lázní) na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?

6. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité

  • odpověď Léčebné zaměření=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 001 Kč – 10 000 Kč na otázku 13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?
  • odpověď Pěkná lokalita (okolí lázní)=5:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokoj s lepším výhledem na otázku 12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společenský zážitek (vztahy mezi klienty lázní) na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?

7. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité

  • odpověď Krátká vzdálenost ubytování k zastávce autobusu, vlaku či MHD=0:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krátká vzdálenost ubytování od centra města=0 na otázku 7. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
  • odpověď Léčebné účinky=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 001 Kč – 10 000 Kč na otázku 13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost personálu na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Léčebné zaměření=5 na otázku 6. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001 Kč – 15 000 Kč na otázku 13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?
  • odpověď Nabídka procedur=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prostředí hotelu (design, květiny, oddychové zóny…)=5 na otázku 7. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
  • odpověď Odbornost lázeňského personálu (lékaři, rehabilitační pracovníci)=5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost personálu na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenová dostupnost (např. ceny kaváren v lázeňské destinaci)=5 na otázku 6. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost informací o lázních=5 na otázku 7. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
  • odpověď Pěkný areál lázní=5:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Volím destinaci, kam jezdí moji přátelé/známí=5 na otázku 6. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krátká vzdálenost ubytování k zastávce autobusu, vlaku či MHD=5 na otázku 7. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krátká vzdálenost ubytování od centra města=5 na otázku 7. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité

8. 5. Co považujete u lázeňského pobytu za téměř samozřejmé?

  • odpověď Informovanost při příjezdu:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost personálu na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka procedur=3 na otázku 7. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001 Kč – 15 000 Kč na otázku 13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?
  • odpověď Připojení k internetu:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001 Kč – 15 000 Kč na otázku 13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?

9. 6. Jaké procedury byste uvítal/a nejvíce?

  • odpověď Bazén:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časopis, noviny (například článek o lázeňské destinaci) na otázku 16. 11. Kde nejčastěji získáváte informace při výběru lázeňského pobytu?
  • odpověď Masáže:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společenský zážitek (vztahy mezi klienty lázní) na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost personálu na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokoj s lepším výhledem na otázku 12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001 Kč – 15 000 Kč na otázku 13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?

10. 7. Jaký počet procedur je pro Vás dostatečný?

  • odpověď 3-4 denně:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektroléčba a léčba magnetem na otázku 9. 6. Jaké procedury byste uvítal/a nejvíce?

11. 8. Jste ochoten/ochotna si připlatit nad rámec Vašeho lázeňského pobytu (např. za procedury, ubytování)?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnost dopravy z bydliště do lázní=1 na otázku 6. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krátká vzdálenost ubytování k zastávce autobusu, vlaku či MHD=2 na otázku 7. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krátká vzdálenost ubytování od centra města=1 na otázku 7. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstřícnost k požadavkům na dietu (bezlepková, bezlaktózová dieta apod.)=1 na otázku 7. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost samostatného jednolůžkového pokoje na otázku 12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost vlastního sociálního zařízení na otázku 12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Navýšení počtu procedur na otázku 12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Navýšení třídy pokoje (např. z Economy na Standard či Deluxe) na otázku 12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neomezený vstup do bazénu či wellness centra na otázku 12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokoj s balkónem na otázku 12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokoj s lepším výhledem na otázku 12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ubytování, jídelna a procedury v 1 ubytovacím zařízení na otázku 12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více možností stravování (polopenze, plná penze, all inclusive) na otázku 12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 001 Kč – 3 000 Kč na otázku 13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001 Kč – 15 000 Kč na otázku 13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 001 Kč – 6 000 Kč na otázku 13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 001 Kč – 10 000 Kč na otázku 13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vícekrát za rok na otázku 21. 14. Jak často lázně navštěvujete?

12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?

  • odpověď Možnost samostatného jednolůžkového pokoje:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 001 Kč – 10 000 Kč na otázku 13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?

14. 9. Uvítal/a byste v rámci lázeňského pobytu nějakou z následujících možností?

  • odpověď Koncert známé osobnosti:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společenský zážitek (vztahy mezi klienty lázní) na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?

16. 11. Kde nejčastěji získáváte informace při výběru lázeňského pobytu?

  • odpověď Mé vlastní zkušenosti:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společenský zážitek (vztahy mezi klienty lázní) na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?
  • odpověď Webové stránky lázní:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2022 na otázku 22. 15. Ve kterých letech jste lázně navštívil/a?

19. 13. Do jaké skupiny patříte?

  • odpověď Komplexní lázeňská péče:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 a více týdnů na otázku 23. 16. Jak dlouhé lázeňské pobyty nejčastěji využíváte?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5-6 denně na otázku 10. 7. Jaký počet procedur je pro Vás dostatečný?
  • odpověď Samoplátce:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3-5 dní na otázku 23. 16. Jak dlouhé lázeňské pobyty nejčastěji využíváte?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, často na otázku 20. 13a. Využíváte možnosti pobytu šitého na míru, tzn. volba ubytování, stravování, procedur apod. dle vlastních požadavků?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 týden na otázku 23. 16. Jak dlouhé lázeňské pobyty nejčastěji využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Léčebné zaměření=3 na otázku 6. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité

22. 15. Ve kterých letech jste lázně navštívil/a?

  • odpověď 2019:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spolehlivost personálu na otázku 4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1. Byl/a jste v posledních 5 letech v lázních?

2. 1a. Uveďte prosím hlavní důvod, proč jste v posledních 5ti letech nebyl/a v lázních.

3. 2. Navštěvujete stejné lázně opakovaně?

4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?

5. 2b. Co Vás vede k tomu, že se opakovaně nevracíte do stejných lázní?

6. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité

8. 5. Co považujete u lázeňského pobytu za téměř samozřejmé?

9. 6. Jaké procedury byste uvítal/a nejvíce?

10. 7. Jaký počet procedur je pro Vás dostatečný?

11. 8. Jste ochoten/ochotna si připlatit nad rámec Vašeho lázeňského pobytu (např. za procedury, ubytování)?

12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?

13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?

14. 9. Uvítal/a byste v rámci lázeňského pobytu nějakou z následujících možností?

15. 10. Byl/a byste ochoten/ochotna si za takovou možnost případně připlatit nad rámec pobytu?

16. 11. Kde nejčastěji získáváte informace při výběru lázeňského pobytu?

17. 12. Ovlivňuje Vás při výběru lázní současná situace ohledně Covidu?

19. 13. Do jaké skupiny patříte?

20. 13a. Využíváte možnosti pobytu šitého na míru, tzn. volba ubytování, stravování, procedur apod. dle vlastních požadavků?

21. 14. Jak často lázně navštěvujete?

22. 15. Ve kterých letech jste lázně navštívil/a?

23. 16. Jak dlouhé lázeňské pobyty nejčastěji využíváte?

26. 19. Jaké je Vaše pohlaví?

27. 20. Do jaké věkové skupiny patříte?

28. 21. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

29. 22. Kde žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1. Byl/a jste v posledních 5 letech v lázních?

2. 1a. Uveďte prosím hlavní důvod, proč jste v posledních 5ti letech nebyl/a v lázních.

3. 2. Navštěvujete stejné lázně opakovaně?

4. 2a. Jaký je důvod, že se opakovaně vracíte do stejných lázní?

5. 2b. Co Vás vede k tomu, že se opakovaně nevracíte do stejných lázní?

6. 0 - není to důležité, 5 - velmi důležité

8. 5. Co považujete u lázeňského pobytu za téměř samozřejmé?

9. 6. Jaké procedury byste uvítal/a nejvíce?

10. 7. Jaký počet procedur je pro Vás dostatečný?

11. 8. Jste ochoten/ochotna si připlatit nad rámec Vašeho lázeňského pobytu (např. za procedury, ubytování)?

12. 8a. V jakých případech jste ochoten/ochotna si připlatit?

13. 8b. Kolik jste ochoten/ochotna si připlatit za nadstandard v rámci celého lázeňského pobytu?

14. 9. Uvítal/a byste v rámci lázeňského pobytu nějakou z následujících možností?

15. 10. Byl/a byste ochoten/ochotna si za takovou možnost případně připlatit nad rámec pobytu?

16. 11. Kde nejčastěji získáváte informace při výběru lázeňského pobytu?

17. 12. Ovlivňuje Vás při výběru lázní současná situace ohledně Covidu?

19. 13. Do jaké skupiny patříte?

20. 13a. Využíváte možnosti pobytu šitého na míru, tzn. volba ubytování, stravování, procedur apod. dle vlastních požadavků?

21. 14. Jak často lázně navštěvujete?

22. 15. Ve kterých letech jste lázně navštívil/a?

23. 16. Jak dlouhé lázeňské pobyty nejčastěji využíváte?

26. 19. Jaké je Vaše pohlaví?

27. 20. Do jaké věkové skupiny patříte?

28. 21. Jaký je průměrný čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

29. 22. Kde žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Buchalová, K.Zákaznické preference v sektoru lázeňství (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://75576-3.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.