Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikace značky na sociálních sítích

Komunikace značky na sociálních sítích

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:¨Barbora Netopilová
Šetření:10. 02. 2022 - 04. 04. 2022
Počet respondentů:264
Počet otázek (max/průměr):18 / 12.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:61,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Barbora Netopilová a jsem studentkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V rámci své bakalářské práce realizuji výzkum, jehož výstup bude využit k analýze marketingové komunikace na sociálních sítích české firmy zaměřující se na výrobu módních doplňků a doplňků do domácnosti. 

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17365,53 %65,53 %  
Muž9134,47 %34,47 %  

Graf

2. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-349134,47 %34,47 %  
19-248532,2 %32,2 %  
45 a více3312,5 %12,5 %  
35-442910,98 %10,98 %  
18 a méně269,85 %9,85 %  

Graf

3. Znáte českou firmu BeWooden vyrábějící převážně módní doplňky ze dřeva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18369,32 %69,32 %  
Ano8130,68 %30,68 %  

Graf

4. Odkud znáte firmu BeWooden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ze sociálních sítí3239,51 %12,12 %  
Z reklamy na internetu2530,86 %9,47 %  
Od rodiny, partnera, přátel atd.1417,28 %5,3 %  
Ze speciálních trhů zaměřených na designové výrobky (například Mintmarket)67,41 %2,27 %  
Jiné44,94 %1,52 %  

Graf

5. Jste fanouškem stránky BeWooden na některé sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Nejsem, protože sociální sítě nevyužívám → konec dotazníku, Nejsem fanouškem, ale sociální sítě využívámotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem fanouškem, ale sociální sítě využívám5466,67 %20,45 %  
Ano2632,1 %9,85 %  
Nejsem, protože sociální sítě nevyužívám11,23 %0,38 %  

Graf

6. Na které z níže jmenovaných?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook2388,46 %8,71 %  
Instagram1661,54 %6,06 %  
YouTube415,38 %1,52 %  
Pinterest13,85 %0,38 %  

Graf

7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi, že se BeWooden zaměřuje na dřevěné produkty2076,92 %7,58 %  
Sleduji nabídku, nové produkty, aktuality atd.1973,08 %7,2 %  
Líbí se mi to, že jde o českou firmu1661,54 %6,06 %  
Inspirace – líbí se mi videa, fotky, texty…1038,46 %3,79 %  
Líbí se mi, že se aktivně zapojují do charitativních projektů (Světluška, Červený kříž…)519,23 %1,89 %  
Soutěžím o ceny, využívám slevy pro fanoušky FB stránky311,54 %1,14 %  
Čtu diskuze a názory na produkty nebo se přímo účastním diskuzí13,85 %0,38 %  

Graf

8. Jaké typy příspěvku byste na profilu BeWooden uvítali více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více videí a fotek z procesu výroby produktů a zákulisí BeWooden1765,38 %6,44 %  
Více soutěží o produkty726,92 %2,65 %  
Více fotografií či videí produktů415,38 %1,52 %  
Více odkazů na články na blog415,38 %1,52 %  
Více textových příspěvků, například zodpovězení častých dotazů od zákazníků311,54 %1,14 %  
Méně je někdy více, jsem spokojena se současnymi příspěvky 13,85 %0,38 %  

Graf

9. Které z uvedených sociálních sítí využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook18871,48 %71,21 %  
Instagram16562,74 %62,5 %  
YouTube13250,19 %50 %  
TikTok6223,57 %23,48 %  
Pinterest5822,05 %21,97 %  
Twitter4717,87 %17,8 %  
LinkedIn3814,45 %14,39 %  
Žádnou249,13 %9,09 %  
Jinou103,8 %3,79 %  

Graf

10. V kterou denní dobu jste na sociálních sítích nejvíce aktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Večer9841 %37,12 %  
Po celý den stejně8334,73 %31,44 %  
Odpoledne2912,13 %10,98 %  
Ráno177,11 %6,44 %  
Kolem oběda125,02 %4,55 %  

Graf

11. Tento příspěvek by mě pravděpodobně podnítil k prokliku na web, případně až k nákupu produktu. Do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7631,8 %28,79 %  
spíše nesouhlasím6426,78 %24,24 %  
nesouhlasím5523,01 %20,83 %  
nevím2912,13 %10,98 %  
souhlasím156,28 %5,68 %  

Graf

12. Tento příspěvek by mě pravděpodobně podnítil k prokliku na web, případně až k nákupu produktu. Do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8033,47 %30,3 %  
spíše nesouhlasím6225,94 %23,48 %  
nesouhlasím5723,85 %21,59 %  
nevím2510,46 %9,47 %  
souhlasím156,28 %5,68 %  

Graf

13. Tento příspěvek by mě pravděpodobně podnítil k prokliku na web, případně až k nákupu produktu. Do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím6627,62 %25 %  
spíše souhlasím6326,36 %23,86 %  
spíše nesouhlasím5422,59 %20,45 %  
nevím3313,81 %12,5 %  
souhlasím239,62 %8,71 %  

Graf

14. Tento příspěvek by mě pravděpodobně podnítil k prokliku na web, případně až k nákupu produktu. Do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím9037,66 %34,09 %  
spíše nesouhlasím7129,71 %26,89 %  
spíše souhlasím4117,15 %15,53 %  
nevím2610,88 %9,85 %  
souhlasím114,6 %4,17 %  

Graf

15. Tento příspěvek by mě pravděpodobně podnítil k prokliku na web, případně až k nákupu produktu. Do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím7230,13 %27,27 %  
spíše nesouhlasím6025,1 %22,73 %  
spíše souhlasím6025,1 %22,73 %  
nevím3514,64 %13,26 %  
souhlasím125,02 %4,55 %  

Graf

16. Tento příspěvek by mě pravděpodobně podnítil k prokliku na web, případně až k nákupu produktu. Do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím8635,98 %32,58 %  
spíše souhlasím5623,43 %21,21 %  
spíše nesouhlasím4820,08 %18,18 %  
nevím3615,06 %13,64 %  
souhlasím135,44 %4,92 %  

Graf

17. Tento příspěvek by mě pravděpodobně podnítil k prokliku na web, případně až k nákupu produktu. Do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8335,17 %31,44 %  
nesouhlasím5422,88 %20,45 %  
spíše nesouhlasím4318,22 %16,29 %  
souhlasím3012,71 %11,36 %  
nevím2611,02 %9,85 %  

Graf

18. Je něco, co se vám na předchozích příspěvcích nebo na komunikaci BeWooden na sociálních sítích líbí či naopak nelíbí? Prosím upřesněte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Asi bych dala vic prostoru na fotce na produkt, než nic neřikajícimu obrázku. Lidí nečtou a n první pohled má zaujmout produkt....

Asi to nebude nic pro mě.

Celkově moc nemusím dřevěné doplňky, takže to bylo těžší. Třeba v příspěvku s dárkem, bych informaci o potenciálním "produktu zdarma" dal na úplný začátek textu. Každopádně si myslím, že na cílovku budou příspěvky působit dobře.

Hezká reklama, ale nemám o tento druh výrobků zájem, tak bych si reklamu této značky nerozklikla.

Chci videt produkt, kdyz me zaujme vzhledem, pak rada prokliknu na web a ocekavam jine produkty v podobnem stylu, z kterych si pripadne vyberu. Cizi lidi me nezajimaji, takove reklamy ignoruji.

Je to zajímavý a originální, moc se mi to libí :-)

Jednotlivé reklamy mimo asi dvou dost málo ukazují vzhled produktu. Brož na prvním obrázku byls celkem zajímavá, kdybych věděl, jaké další fotky přijdou, býval bych jí dal lepší hodnocení

Jsou moc tmavé

Jsou to prostě reklamní sdělení, proto bych je ignoroval. Je mi jedno, jestli prodáváte nejlepší výrobky na světě, reklamní příspěvky prostě ignoruji z principu. Je jich v dnešní době už příliš mnoho a je nemožné jim věnovat pozornost. Firmy mají pocit, že se každý člověk, který se jen trošku zajímal o podobné produkty stane totálním fanouškem značky a bude ji sdílet, lajkovat a deset minut denně poskytovat zpětnou vazbu. Realita je taková, že zákazníka nezajímáte. Možná si něco koupí, ale to je asi tak vše. Sestim smiřte.

Kreativní podání, kvalita fotografií, práce se světlem

Líbí se mi graficky sjednocená marketingová komunikace. Nicméně typ produktu pro mě jako takový není zajímavý.

Líbí se mi jednotný nádech fotografií a také to, že využívají vlastní originální fotky.

Líbí se mi jednotný styl fotografií

líbí se mi to, že v příspěvcích hrají na emotivní stránku, že to není jen ve stylu tady jsou hodinky, hezké co?

libi se mi vse

Líbí se mi zaměření na přírodní produkty a to, že příspěvky primárně nenutí produkt.

Líbí se mi, že hrají i na emoce

Málo zajímavé příspěvky

Můj postoj je neutrální, není to sortiment pro mne a nezaujal mne.

Nejspíš nejsem cílová skupina, protože vybrané příspěvky mě vůbec nezaujaly. Spíše než kliknutí otevřít, bych zmáčkla x a příspěvek zavřela.

Nepovažuji se úplně za cílovku, ale určitě je značka zajímavá a našel bych si tam i to svoje.

Nevím

nevím

nevím

Nezajímá mě to

Než akce mě zaujme samotný produkt v kampani. Skroluji rychle, tak to musí být zásah do oka. Světluška a Ben Aff. bych projela rychle jako “asi bulvár řeči”. 2.příspěvek s hodinami m´ nevýhodu černobílého provedení, což bych u reklamy nečekala, proto bych se nezastavila. Top byl první příspěvek a hodinky v terénu :)

Originalita

Preferovala by som autentické obrázky, nie celebrity.

Produkty jsou zajímavé a styl komunikace taky, ale na fotkách je vidět mnoho přírody, lidí a emocí kolem, ale důraz na produkt je malý.

přijde mi lepší vidět produkt, ať vím co je to za obchod nebo výrobek

přijde mi to takové nudné a hlavně moc nevím, na co se firma specializuje (z příspěvků to nechápu)

Příspěvky se mi líbí. Jen bych možná přidal více hýbajícího se video obsahu. Pouze fotky už tak moc v tom množství obsahu nezaujmou.

Samý lidi a žádné dřevo, kdyz jsou to dřevěné výrobky, tak hlavně propagovat je ne?

Spíše by mě to vůbec nezaujalo, jelikož nejsem fanoušek věcí a doplňků ze dřeva.

Spíše mě zaujmou reklamy a příspěvky, kde je k vidění víc druhů výrobků, které si lze zakoupit na e-shopu.

tfw no gf

vůbec mě ta značka nezajímá

způsob komunikace se mi líbí, ale produkty samy o sobě mě moc nezaujaly

Zřejmě nejsem cílová skupina, mám naprosto neutrální postoj.

Že jsou osobní, milé a nevnucují se.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik je vám let?

  • odpověď 45 a více:
    • 8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádnou na otázku 9. Které z uvedených sociálních sítí využíváte?

3. Znáte českou firmu BeWooden vyrábějící převážně módní doplňky ze dřeva?

  • odpověď Ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více videí a fotek z procesu výroby produktů a zákulisí BeWooden na otázku 8. Jaké typy příspěvku byste na profilu BeWooden uvítali více?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleduji nabídku, nové produkty, aktuality atd. na otázku 7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi, že se BeWooden zaměřuje na dřevěné produkty na otázku 7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi to, že jde o českou firmu na otázku 7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inspirace – líbí se mi videa, fotky, texty… na otázku 7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejsem fanouškem, ale sociální sítě využívám na otázku 5. Jste fanouškem stránky BeWooden na některé sociální síti?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Jste fanouškem stránky BeWooden na některé sociální síti?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 6. Na které z níže jmenovaných?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 6. Na které z níže jmenovaných?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ze sociálních sítí na otázku 4. Odkud znáte firmu BeWooden?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z reklamy na internetu na otázku 4. Odkud znáte firmu BeWooden?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od rodiny, partnera, přátel atd. na otázku 4. Odkud znáte firmu BeWooden?

5. Jste fanouškem stránky BeWooden na některé sociální síti?

  • odpověď Ano:
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více videí a fotek z procesu výroby produktů a zákulisí BeWooden na otázku 8. Jaké typy příspěvku byste na profilu BeWooden uvítali více?
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleduji nabídku, nové produkty, aktuality atd. na otázku 7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi, že se BeWooden zaměřuje na dřevěné produkty na otázku 7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?
    • zobrazit další souvislosti
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi to, že jde o českou firmu na otázku 7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inspirace – líbí se mi videa, fotky, texty… na otázku 7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 6. Na které z níže jmenovaných?
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 6. Na které z níže jmenovaných?

6. Na které z níže jmenovaných?

  • odpověď Facebook:
    • 10.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleduji nabídku, nové produkty, aktuality atd. na otázku 7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?

9. Které z uvedených sociálních sítí využíváte?

  • odpověď Instagram:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pinterest na otázku 9. Které z uvedených sociálních sítí využíváte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je vám let?

3. Znáte českou firmu BeWooden vyrábějící převážně módní doplňky ze dřeva?

4. Odkud znáte firmu BeWooden?

5. Jste fanouškem stránky BeWooden na některé sociální síti?

6. Na které z níže jmenovaných?

7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?

8. Jaké typy příspěvku byste na profilu BeWooden uvítali více?

9. Které z uvedených sociálních sítí využíváte?

10. V kterou denní dobu jste na sociálních sítích nejvíce aktivní?

11. Tento příspěvek by mě pravděpodobně podnítil k prokliku na web, případně až k nákupu produktu. Do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž nebo žena?

2. Kolik je vám let?

3. Znáte českou firmu BeWooden vyrábějící převážně módní doplňky ze dřeva?

4. Odkud znáte firmu BeWooden?

5. Jste fanouškem stránky BeWooden na některé sociální síti?

6. Na které z níže jmenovaných?

7. Jaký obsah sledujete na sociálních sítích BeWooden nejraději?

8. Jaké typy příspěvku byste na profilu BeWooden uvítali více?

9. Které z uvedených sociálních sítí využíváte?

10. V kterou denní dobu jste na sociálních sítích nejvíce aktivní?

11. Tento příspěvek by mě pravděpodobně podnítil k prokliku na web, případně až k nákupu produktu. Do jaké míry souhlasíte s tímto tvrzením?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Netopilová, ¨.Komunikace značky na sociálních sítích (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://75653.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.