Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěla bych Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který je součástí mé diplomové práce na téma „Návrh marketingové koncepce firmy pro komunikaci na sociálních sítích“. Tento dotazník je zcela anonymní a Vaše odpovědi budou využity pouze pro účely mé diplomové práce.
Předem děkuji za Váš čas a ochotu.
Bc. Diana Kolovratníková, studentka posledního ročníku Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava – Marketing a obchod.
Odpovědi respondentů
1. Jste uživatelem Facebooku nebo Instagramu ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Facebooku i Instagramu → otázka č. 2, Jen Facebooku → otázka č. 2, Jen Instagramu → otázka č. 2, žádné → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebooku i Instagramu
281
63,29 %
63,29 %
Jen Facebooku
77
17,34 %
17,34 %
žádné
57
12,84 %
12,84 %
Jen Instagramu
29
6,53 %
6,53 %
2. Jaké další sociální sítě využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
YouTube
258
66,67 %
58,11 %
TikTok
172
44,44 %
38,74 %
Pinterest
84
21,71 %
18,92 %
Twitter
63
16,28 %
14,19 %
Snapchat
47
12,14 %
10,59 %
LinkedIn
46
11,89 %
10,36 %
žádné
15
3,88 %
3,38 %
Whatsapp
4
1,03 %
0,9 %
Reddit
3
0,78 %
0,68 %
Twitch
2
0,52 %
0,45 %
WA
1
0,26 %
0,23 %
Riders
1
0,26 %
0,23 %
Onlyfans a Tinder
1
0,26 %
0,23 %
Discord, Twitch
1
0,26 %
0,23 %
FB výjimečně
1
0,26 %
0,23 %
messenger
1
0,26 %
0,23 %
Twich
1
0,26 %
0,23 %
Tinder
1
0,26 %
0,23 %
3. Sledujete na Facebooku nebo Instagramu firemní účty?
(například firmy nebo značky, které mají své profily na Instagramu či Facebooku)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
291
75,19 %
65,54 %
Ne
96
24,81 %
21,62 %
4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
(1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Informace o produktech, novinkách nebo slevách
1.405
0.537
Podpora oblíbené značky
2.739
1.54
Firma patří mým blízkým či je z mého okolí
2.735
1.604
Tipy, rady nebo doporučení
1.845
1.12
Jejich příspěvky jsou zábavné
2.107
1.518
Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy
3.285
1.565
Vyjadřuji tím svůj postoj
3.182
1.551
5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
(Ke každé položce přiřaďte pořadí od 1 do 7, kdy 1= nejvíce oblíbený, 7= nejméně oblíbený. Pozor, každé číslo lze použít jen jednou!)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Soutěžní příspěvky
3.131
5.962
Interaktivní příspěvky
5.034
3.978
Prezentace produktů
4.584
3.356
Videa
4.423
2.093
Informační příspěvky
3.866
2.205
Příspěvky s tipy, rady či doporučením
3.498
2.683
Podněcující příspěvky (slevové akce, kupony)
3.464
4.819
6. Jaký typ sdílení sledujete nejraději?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Příspěvek
216
55,81 %
48,65 %
Příběh (stories)
98
25,32 %
22,07 %
Sekvence (reels)
71
18,35 %
15,99 %
Živě
2
0,52 %
0,45 %
7. Upřednostňujete sledování přímo firemních účtů nebo jejich influencerů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Firemních účtů
184
47,55 %
41,44 %
Influencerů
125
32,3 %
28,15 %
nesleduji ani jednu z možností
78
20,16 %
17,57 %
8. Zakoupili jste nějaký produkt na doporučení influencera?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
250
64,6 %
56,31 %
ne
137
35,4 %
30,86 %
9. Jak často navštěvujete Facebook nebo Instagram?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Každý den → otázka č. 10, 4 - 5x za týden → otázka č. 11, 2 - 3x za týden → otázka č. 11, Méně → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Každý den
337
87,08 %
75,9 %
4 - 5x za týden
25
6,46 %
5,63 %
Méně
13
3,36 %
2,93 %
2 - 3x za týden
12
3,1 %
2,7 %
10. Kolik času denně trávíte na Facebooku nebo Instagramu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
30–60 minut denně
211
62,61 %
47,52 %
Více jak 60 minut denně
66
19,58 %
14,86 %
Maximálně 30 minut denně
60
17,8 %
13,51 %
11. Ve kterém z uvedených časových intervalů navštěvujete Facebook nebo Instagram nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Večer
227
58,66 %
51,13 %
Odpoledne
70
18,09 %
15,77 %
Dopoledne
35
9,04 %
7,88 %
Ráno
28
7,24 %
6,31 %
Během poledne
27
6,98 %
6,08 %
12. Všímáte si reklamy na Facebooku nebo Instagramu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
292
75,45 %
65,77 %
Ne
95
24,55 %
21,4 %
13. Jak často rozkliknete reklamu umístěnou na Facebooku nebo Instagramu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Často (minimálně jednou týdně)
136
46,74 %
30,63 %
Zřídka (jednou za měsíc)
117
40,21 %
26,35 %
Velmi často (denně)
23
7,9 %
5,18 %
Nikdy
15
5,15 %
3,38 %
14. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
286
64,41 %
64,41 %
Muž
158
35,59 %
35,59 %
15. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25-34 let
192
43,24 %
43,24 %
15-24 let
138
31,08 %
31,08 %
35-44 let
50
11,26 %
11,26 %
45-54 let
32
7,21 %
7,21 %
55 let a více
32
7,21 %
7,21 %
16. Jaké je Vaše sociální postavení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaný
255
57,43 %
57,43 %
Student
142
31,98 %
31,98 %
Nezaměstnaný
29
6,53 %
6,53 %
Na mateřské dovolené
18
4,05 %
4,05 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podněcující příspěvky (slevové akce, kupony)=4 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy, rady nebo doporučení=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=1 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační příspěvky=1 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příspěvky s tipy, rady či doporučením=4 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
3. Sledujete na Facebooku nebo Instagramu firemní účty?
odpověď Ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma patří mým blízkým či je z mého okolí=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma patří mým blízkým či je z mého okolí=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma patří mým blízkým či je z mého okolí=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma patří mým blízkým či je z mého okolí=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma patří mým blízkým či je z mého okolí=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech, novinkách nebo slevách=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech, novinkách nebo slevách=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech, novinkách nebo slevách=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jejich příspěvky jsou zábavné=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jejich příspěvky jsou zábavné=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jejich příspěvky jsou zábavné=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jejich příspěvky jsou zábavné=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jejich příspěvky jsou zábavné=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy, rady nebo doporučení=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy, rady nebo doporučení=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy, rady nebo doporučení=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy, rady nebo doporučení=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy, rady nebo doporučení=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyjadřuji tím svůj postoj=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyjadřuji tím svůj postoj=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyjadřuji tím svůj postoj=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyjadřuji tím svůj postoj=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyjadřuji tím svůj postoj=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační příspěvky=1 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační příspěvky=2 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační příspěvky=3 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační příspěvky=4 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační příspěvky=5 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační příspěvky=6 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační příspěvky=7 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interaktivní příspěvky=1 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interaktivní příspěvky=2 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interaktivní příspěvky=3 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interaktivní příspěvky=4 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interaktivní příspěvky=5 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interaktivní příspěvky=6 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interaktivní příspěvky=7 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podněcující příspěvky (slevové akce, kupony)=1 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podněcující příspěvky (slevové akce, kupony)=2 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podněcující příspěvky (slevové akce, kupony)=3 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podněcující příspěvky (slevové akce, kupony)=4 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podněcující příspěvky (slevové akce, kupony)=5 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podněcující příspěvky (slevové akce, kupony)=6 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podněcující příspěvky (slevové akce, kupony)=7 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prezentace produktů=1 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prezentace produktů=2 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prezentace produktů=3 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prezentace produktů=4 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prezentace produktů=5 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prezentace produktů=6 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prezentace produktů=7 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příspěvky s tipy, rady či doporučením=1 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příspěvky s tipy, rady či doporučením=2 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příspěvky s tipy, rady či doporučením=3 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příspěvky s tipy, rady či doporučením=4 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příspěvky s tipy, rady či doporučením=5 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příspěvky s tipy, rady či doporučením=6 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příspěvky s tipy, rady či doporučením=7 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěžní příspěvky=1 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěžní příspěvky=2 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěžní příspěvky=3 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěžní příspěvky=4 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěžní příspěvky=5 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěžní příspěvky=6 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěžní příspěvky=7 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=1 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=2 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=3 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=4 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=5 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=6 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=7 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
odpověď Ne:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesleduji ani jednu z možností na otázku 7. Upřednostňujete sledování přímo firemních účtů nebo jejich influencerů?
4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
odpověď Informace o produktech, novinkách nebo slevách=1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační příspěvky=4 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podněcující příspěvky (slevové akce, kupony)=2 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
6. Jaký typ sdílení sledujete nejraději?
odpověď Příspěvek:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně na otázku 9. Jak často navštěvujete Facebook nebo Instagram?
7. Upřednostňujete sledování přímo firemních účtů nebo jejich influencerů?
odpověď Firemních účtů:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jejich příspěvky jsou zábavné=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy, rady nebo doporučení=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
8. Zakoupili jste nějaký produkt na doporučení influencera?
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační příspěvky=4 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podněcující příspěvky (slevové akce, kupony)=2 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prezentace produktů=7 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi často (denně) na otázku 13. Jak často rozkliknete reklamu umístěnou na Facebooku nebo Instagramu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jejich příspěvky jsou zábavné=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interaktivní příspěvky=7 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěžní příspěvky=1 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sekvence (reels) na otázku 6. Jaký typ sdílení sledujete nejraději?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prezentace produktů=6 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa=5 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Influencerů na otázku 7. Upřednostňujete sledování přímo firemních účtů nebo jejich influencerů?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy, rady nebo doporučení=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
odpověď ne:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně na otázku 9. Jak často navštěvujete Facebook nebo Instagram?
10. Kolik času denně trávíte na Facebooku nebo Instagramu?
odpověď 30–60 minut denně:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prezentace produktů=6 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
12. Všímáte si reklamy na Facebooku nebo Instagramu?
odpověď Ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační příspěvky=7 na otázku 5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často (minimálně jednou týdně) na otázku 13. Jak často rozkliknete reklamu umístěnou na Facebooku nebo Instagramu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 13. Jak často rozkliknete reklamu umístěnou na Facebooku nebo Instagramu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi často (denně) na otázku 13. Jak často rozkliknete reklamu umístěnou na Facebooku nebo Instagramu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zřídka (jednou za měsíc) na otázku 13. Jak často rozkliknete reklamu umístěnou na Facebooku nebo Instagramu?
16. Jaké je Vaše sociální postavení?
odpověď Zaměstnaný:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45-54 let na otázku 15. Kolik Vám je let?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste uživatelem Facebooku nebo Instagramu ?
2. Jaké další sociální sítě využíváte?
3. Sledujete na Facebooku nebo Instagramu firemní účty?
4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
6. Jaký typ sdílení sledujete nejraději?
7. Upřednostňujete sledování přímo firemních účtů nebo jejich influencerů?
8. Zakoupili jste nějaký produkt na doporučení influencera?
9. Jak často navštěvujete Facebook nebo Instagram?
10. Kolik času denně trávíte na Facebooku nebo Instagramu?
11. Ve kterém z uvedených časových intervalů navštěvujete Facebook nebo Instagram nejčastěji?
12. Všímáte si reklamy na Facebooku nebo Instagramu?
13. Jak často rozkliknete reklamu umístěnou na Facebooku nebo Instagramu?
14. Jaké je Vaše pohlaví?
15. Kolik Vám je let?
16. Jaké je Vaše sociální postavení?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste uživatelem Facebooku nebo Instagramu ?
2. Jaké další sociální sítě využíváte?
3. Sledujete na Facebooku nebo Instagramu firemní účty?
4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete?
5. Seřaďte dle oblíbenosti níže uvedené typy příspěvků u firemních účtů:
6. Jaký typ sdílení sledujete nejraději?
7. Upřednostňujete sledování přímo firemních účtů nebo jejich influencerů?
8. Zakoupili jste nějaký produkt na doporučení influencera?
9. Jak často navštěvujete Facebook nebo Instagram?
10. Kolik času denně trávíte na Facebooku nebo Instagramu?
11. Ve kterém z uvedených časových intervalů navštěvujete Facebook nebo Instagram nejčastěji?
12. Všímáte si reklamy na Facebooku nebo Instagramu?
13. Jak často rozkliknete reklamu umístěnou na Facebooku nebo Instagramu?
14. Jaké je Vaše pohlaví?
15. Kolik Vám je let?
16. Jaké je Vaše sociální postavení?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Kolovratníková, D. – Chování na sociálních sítích (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://75715.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.