Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Logo pro realitní kancelář

Logo pro realitní kancelář

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Zakirov
Šetření:04. 09. 2022 - 12. 09. 2022
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:24,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
jsme mladá realitní kancelář a rádi bychom Vás tímto požádali o vyplnění dotazníku, který slouží pro interní účely.

Podstata dotazníku spočívá v analýze postojů veřejnosti k předloženým návrhům log realitní kanceláře ve stanovených aspektech.
Děkuji za Váš čas.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Celkem jsou 7 konceptů a několik hodnotících kritérií od 1 (nejhorší) do 5 (nejlepší) v rámci každého z nich.

Odpovědi respondentů

1. Logo 1

1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři?2.8421.607
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost2.7371.72
Unikátnost (originalita)2.9471.208
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost)3.2371.075

Graf

2. Logo 2

1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři?3.3161.795
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost3.0261.71
Unikátnost (originalita)3.0791.125
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost)3.3681.18

Graf

3. Logo 3

1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři?3.4211.77
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost3.1581.554
Unikátnost (originalita)3.0791.441
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost)2.8161.782

Graf

4. Logo 4

1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři?3.0532.05
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost2.8681.693
Unikátnost (originalita)2.9211.652
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost)3.1321.43

Graf

5. Logo 5

1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři?2.6581.067
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost2.5260.67
Unikátnost (originalita)2.8420.922
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost)2.5531.089

Graf

6. Logo 6

1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři?2.6051.607
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost2.51.355
Unikátnost (originalita)2.4471.195
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost)2.6051.449

Graf

7. Logo 7

1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři?2.8421.607
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost2.8421.765
Unikátnost (originalita)3.1051.831
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost)2.8161.887

Graf

8. Napadlo vás něco, jak by se tato loga mohly zlepšit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

4 лучший, черный и золотой два цвета. Смотреться будет хорошо и на папке и на машине и т.д. Понятный дом и похожие на лестницы исходящие геометрические линии. Мне кажется в лого добавлять ничего не надо, из лого обычно убирают только все)

Dokud jsem neviděl ty okna v návrhu 3, tak mě vůbec nenapadlo, že by v tom obrazci měl být domek.

Doplnit okna nebo nějak zvýraznit i u dalších log, že ta výseč je "domeček"

Extrémně složité, nezapamatovatelné

logo 2 je oka, místo bubnu pračky čtverec ze 4. .

Nejvíce se mi líbí logo č. 3, protože je tam nejvýraznější ten domeček v logu, a jako u jediného jsem si řekla, že tohle logo dává smysl. Ostatní loga jsou fajn, ale bohužel bych si je vůbec nespojila s realitní kanceláří. Písmo je v pohodě, ale zapracovala bych na upoutání pozornosti právě k tomu logu s domeckem.

odstranit točivý element

Prieskum nie je pre mňa objektívny. Pri porovnávaní všetkých log porovnávam ich navzájom, vyberiem logo, ktoré sa líši od ostatných, v tomto prípade farbou, teda vyberiem farbu, ktorá je príjemná pre oči a líši sa od ostatných, teda číslo dva. Z dôvodu objektivity navrhujem najskôr ukázať návrh v jednej farebnej schéme a potom preň zvoliť farbu. Ináč, celkovo to bolo zaujímavé.

psychologie barev - modré logo ve mě vyvolává největší důvěryhodnost a serioznost.

Typografie je u všech logotypů v pořádku. Někde by to chtělo doladit rozpaly a návaznost písma (typicky TY tam, kde se písmena dotýkají). Obrazová část ale nesplňuje požadavky na logo - nepůjde efektivně zmenšit například na razítko, ve velikosti pod 2x2 cm se budou linky/body slévat. Podobně tomu bude i u dalších tiskovin.

vymyslet jiné (včetně nového názvu)

Zjednodušit grafiku.

9. Vaše pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2365,71 %60,53 %  
žena1131,43 %28,95 %  
человек12,86 %2,63 %  

Graf

10. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27-491950 %50 %  
18-261642,11 %42,11 %  
50-..25,26 %5,26 %  
27-4912,63 %2,63 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Zakirov, M.Logo pro realitní kancelář (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://76713.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.