Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Logo pro realitní kancelář
Logo pro realitní kancelář
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michal Zakirov |
---|---|
Šetření: | 04. 09. 2022 - 12. 09. 2022 |
Počet respondentů: | 38 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 9.24 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 24,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:32 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
jsme mladá realitní kancelář a rádi bychom Vás tímto požádali o vyplnění dotazníku, který slouží pro interní účely.
Podstata dotazníku spočívá v analýze postojů veřejnosti k předloženým návrhům log realitní kanceláře ve stanovených aspektech.
Děkuji za Váš čas.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Celkem jsou 7 konceptů a několik hodnotících kritérií od 1 (nejhorší) do 5 (nejlepší) v rámci každého z nich.
Odpovědi respondentů
1. Logo 1
1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři? | 2.842 | 1.607 |
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost | 2.737 | 1.72 |
Unikátnost (originalita) | 2.947 | 1.208 |
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost) | 3.237 | 1.075 |
2. Logo 2
1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři? | 3.316 | 1.795 |
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost | 3.026 | 1.71 |
Unikátnost (originalita) | 3.079 | 1.125 |
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost) | 3.368 | 1.18 |
3. Logo 3
1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři? | 3.421 | 1.77 |
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost | 3.158 | 1.554 |
Unikátnost (originalita) | 3.079 | 1.441 |
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost) | 2.816 | 1.782 |
4. Logo 4
1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři? | 3.053 | 2.05 |
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost | 2.868 | 1.693 |
Unikátnost (originalita) | 2.921 | 1.652 |
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost) | 3.132 | 1.43 |
5. Logo 5
1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři? | 2.658 | 1.067 |
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost | 2.526 | 0.67 |
Unikátnost (originalita) | 2.842 | 0.922 |
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost) | 2.553 | 1.089 |
6. Logo 6
1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři? | 2.605 | 1.607 |
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost | 2.5 | 1.355 |
Unikátnost (originalita) | 2.447 | 1.195 |
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost) | 2.605 | 1.449 |
7. Logo 7
1 - NEJHORŠÍ, 5 - NEJLEPŠÍ
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Jak dobře se toto logo hodí k realitní kanceláři? | 2.842 | 1.607 |
Jasný význam, čitelnost a zapamatovatelnost | 2.842 | 1.765 |
Unikátnost (originalita) | 3.105 | 1.831 |
Celkový dojem (logo, písmo, barevná sladěnost) | 2.816 | 1.887 |
8. Napadlo vás něco, jak by se tato loga mohly zlepšit?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
4 лучший, черный и золотой два цвета. Смотреться будет хорошо и на папке и на машине и т.д. Понятный дом и похожие на лестницы исходящие геометрические линии. Мне кажется в лого добавлять ничего не надо, из лого обычно убирают только все)
Dokud jsem neviděl ty okna v návrhu 3, tak mě vůbec nenapadlo, že by v tom obrazci měl být domek.
Doplnit okna nebo nějak zvýraznit i u dalších log, že ta výseč je "domeček"
Extrémně složité, nezapamatovatelné
logo 2 je oka, místo bubnu pračky čtverec ze 4. .
Nejvíce se mi líbí logo č. 3, protože je tam nejvýraznější ten domeček v logu, a jako u jediného jsem si řekla, že tohle logo dává smysl. Ostatní loga jsou fajn, ale bohužel bych si je vůbec nespojila s realitní kanceláří. Písmo je v pohodě, ale zapracovala bych na upoutání pozornosti právě k tomu logu s domeckem.
odstranit točivý element
Prieskum nie je pre mňa objektívny. Pri porovnávaní všetkých log porovnávam ich navzájom, vyberiem logo, ktoré sa líši od ostatných, v tomto prípade farbou, teda vyberiem farbu, ktorá je príjemná pre oči a líši sa od ostatných, teda číslo dva. Z dôvodu objektivity navrhujem najskôr ukázať návrh v jednej farebnej schéme a potom preň zvoliť farbu. Ináč, celkovo to bolo zaujímavé.
psychologie barev - modré logo ve mě vyvolává největší důvěryhodnost a serioznost.
Typografie je u všech logotypů v pořádku. Někde by to chtělo doladit rozpaly a návaznost písma (typicky TY tam, kde se písmena dotýkají). Obrazová část ale nesplňuje požadavky na logo - nepůjde efektivně zmenšit například na razítko, ve velikosti pod 2x2 cm se budou linky/body slévat. Podobně tomu bude i u dalších tiskovin.
vymyslet jiné (včetně nového názvu)
Zjednodušit grafiku.
9. Vaše pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 23 | 65,71 % | 60,53 % |
žena | 11 | 31,43 % | 28,95 % |
человек | 1 | 2,86 % | 2,63 % |
10. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
27-49 | 19 | 50 % | 50 % |
18-26 | 16 | 42,11 % | 42,11 % |
50-.. | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
27-49 | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.