Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřební chování zákazníků na webových portálech

Spotřební chování zákazníků na webových portálech

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Reimann
Šetření:06. 06. 2016 - 08. 06. 2016
Počet respondentů:280
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník bude sloužit, jako částečný podklad pro studium znalostí a chování českých spotřebitelů na internetovém tržišti. 
Cílem je posbírat informace o výše zmíněném a srovnat je s dlouhodobým sběrem dat. 
Nalézt spojistosti a závilosti mezi proměnnými. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16759,64 %59,64 %  
muž11340,36 %40,36 %  

Graf

2. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-2617060,71 %60,71 %  
27-6510437,14 %37,14 %  
do 1531,07 %1,07 %  
nad 6631,07 %1,07 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělaní (vč. aktuálního):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské17161,07 %61,07 %  
vysokoškolské9333,21 %33,21 %  
základní165,71 %5,71 %  

Graf

4. Výše vašich měsíčních přijmů

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000,-Kč13247,14 %47,14 %  
15 001,-Kč až 30 000,-Kč11240 %40 %  
30 001,-Kč až 50 000,-Kč217,5 %7,5 %  
50 000,-Kč až 100 000,-Kč145 %5 %  
více jak 100 000,-Kč10,36 %0,36 %  

Graf

5. Četnost nákupů přes internet:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát do roka12343,93 %43,93 %  
několikrát měsíčně8128,93 %28,93 %  
1x měsíčně4716,79 %16,79 %  
několikrát týdně155,36 %5,36 %  
1x týdně82,86 %2,86 %  
denně31,07 %1,07 %  
nikdy31,07 %1,07 %  

Graf

6. Používáte nějaký internetový srovnavač cen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22781,07 %81,07 %  
ne5318,93 %18,93 %  

Graf

7. Pokud ano, který nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Heureka20992,07 %74,64 %  
Zbozi104,41 %3,57 %  
Google nákupy52,2 %1,79 %  
Srovname20,88 %0,71 %  
Hledejceny10,44 %0,36 %  

Graf

8. Kupujete jen nové, nebo i použité zboží na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [jen novéotázka č. 9, nové i použitéotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nové i použité14150,36 %50,36 %  
jen nové13949,64 %49,64 %  

Graf

9. Jaké máte důvody pro nakupování pouze nového zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám rád/a použité zboží8358,04 %29,64 %  
bojím se podvodu5739,86 %20,36 %  
nikdy jsem nepřemýšlel o použitém zboží4330,07 %15,36 %  
nechci komunikovat s cizími lidmi139,09 %4,64 %  
nevím, kde takové zboží najít21,4 %0,71 %  

Graf

10. Jaké jsou důvody nakupování i použitého zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nižší cena11983,8 %42,5 %  
nedostupnost daného zboží na trhu6344,37 %22,5 %  
jedna se o zboží, které neexistuje v podobě nového (starožitnosti, umění,..)3121,83 %11,07 %  
je to mé hobby139,15 %4,64 %  
je to náplní mé práce42,82 %1,43 %  

Graf

11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aukro11278,87 %40 %  
Bazos9466,2 %33,57 %  
Ebay6445,07 %22,86 %  
Sbazar5438,03 %19,29 %  
Hyperinzerce2014,08 %7,14 %  
Bazar139,15 %4,64 %  
Žádný85,63 %2,86 %  
Gumtree21,41 %0,71 %  

Graf

12. Kolikrát jste zakoupil/a použité zboží přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát (2-10x)8257,75 %29,29 %  
mnohokrát (11-30)2719,01 %9,64 %  
nesčetněkrát (počet nevím 30+)2618,31 %9,29 %  
jednou64,23 %2,14 %  
nikdy10,7 %0,36 %  

Graf

13. Kolikrát jste prodal/a něco přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát (2-10x)10938,93 %38,93 %  
nikdy9132,5 %32,5 %  
mnohokrát (11-30)3111,07 %11,07 %  
nesčetněkrát (počet nevím 30+)2910,36 %10,36 %  
jednou207,14 %7,14 %  

Graf

14. Nakoupil/a nebo prodal/a jste někdy něco přes sociální síť Facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, neprodal/a19168,21 %68,21 %  
ne, nekoupil/a17261,43 %61,43 %  
ano, koupil/a10738,21 %38,21 %  
ano, prodal/a9032,14 %32,14 %  

Graf

15. Jaké platební metody užíváte při nákupu přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobírka18064,29 %64,29 %  
bankovní převod15856,43 %56,43 %  
platební karta (online)13949,64 %49,64 %  
hotovost/platební karta na pobočce9433,57 %33,57 %  
Paypal8329,64 %29,64 %  
hotovost/platební karta na zásilkovně ( partnerské výdejní místo)7928,21 %28,21 %  

Graf

16. Z jaké kategorie jste již někdy něco zakoupil/a přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení + módní doplňky19268,57 %68,57 %  
vstupenky17662,86 %62,86 %  
elektro (kromě PC a mobilů)16458,57 %58,57 %  
mobilní telefony14451,43 %51,43 %  
knihy14351,07 %51,07 %  
kosmetika12243,57 %43,57 %  
výpočetní technika11741,79 %41,79 %  
služby10838,57 %38,57 %  
sport9232,86 %32,86 %  
zvířata6824,29 %24,29 %  
nábytek6322,5 %22,5 %  
potraviny6222,14 %22,14 %  
auto-moto5921,07 %21,07 %  
zahrada5921,07 %21,07 %  
děti5820,71 %20,71 %  
starožitnosti207,14 %7,14 %  
reality (pozemky, byty, domy,..)124,29 %4,29 %  

Graf

17. Seřaďte vaše priority při internetovém nakupování:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
pohodlí2.8393.056
nižší cena2.5642.074
větší nabídka sortimentu3.2071.757
jednoduchost3.8821.675
zboží nelze jinak zakoupit4.5753.002
úspora času3.9323.049

Graf

18. Máte nějakou negativní zkušenost s nakupováním na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17763,21 %63,21 %  
ano10336,79 %36,79 %  

Graf

19. Jakou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1x Nedodané zboží po zaplacení předem na účet u nákupu použitého zboží přes inzerát, s cenou okolo 200,-Kč. Jinak vždy bez problémů.

blokovani zbozi pri prodeji nevyzvednuti zbozi ruseni bjednavky eshopem

Byla jsem podvedena zbozi nebylo po zaplacení dodáno, ale vyřešeno policií čr a následně soudem, bylo nás podvedených cca 20

dlouhá dodací lhůta

Dorazilo jine nez objednane zbozi. Pozde dodane zbozi (az po nekolikere urgenci)

Dorazilo jiné zboží

jednou jsem poslala nejprve peníze a zboží jsem nedostala

když slevový portál nedal vědět, že ho koupila jiná společnost a peníze za zboží nevrátili

Koupil jsem kradený telefon..

koupila, zaplatila, ale zboží už neviděla

Kupujicí si danou věc nevyzvedl, když mu byla zaslána na dobírku!

kvalita či vzor neodpovídal popisu a vzoru.. následovala dlouhá reklamace ..

Kvalita zboží, nepravdivé údaje

na aukru, nákup použitého nefunkčního zboží, nebo objednávka z číny - zaslání jiného zboží

na fotce to vypadalo daleko lépe (oblečení)

Na stránkách prodejců je často zboží "skladem", ale ve skladu není.

nákup kopie telefonu a marná reklamace

například reklamace. Je to obtížnější než v kamenném obchodě.

následná domluva s přepravní společností, aby dovezla danou věc tam kam má v uvedený čas.

nečestnost čechů - nevyzvedlé dobírky - zaslané peníze předem a žádné zboží nedorazí...

nedodané zboží, vadné zboží, neochota při reklamaci, rozbité zboží při dodání. Velmi často příliš vysoká cena za poštovné- velmi často mě odradí od koupi.

Nedodani zbozi. CZC k posrani informovanost a vse jim trva curakum !

Nedoruceni zaplaceneho zbozi...

Nefunkční telefon,hodinky.

Nekvalitní zboží

Nekvalitní zboží

neobdržení zboží po zaplacení půlky ceny předem

Neodeslání zboží/ obdržení jiného než popisovaného zboží

nepredidane chovani eshopu (lhut, kvaita, specifikace zbozi)

neprevzatá dobierka, podvod pri dobierke

nepřičtení slevy z kódu a potom následná ignorace z marketingového oddělení daného obchodu (cellbes)

Nepřišlo stejné zboží jako bylo udáno v inzerátu a nebo i 2x nepřišlo vůbec.

Nesouhlasil popis zboží, zaplatil jsem předem a přišel o cca 20000,- (bazoš.cz), objednávka šla udělat a bylo zboží skladem, ale nakonec je to byla jen mylná informace

Nespolehlivost kupujiciho/prodavajiciho.

nevhodná velikost (jiná než dle popisu), obtíže s vrácením zboží.

okradli mě

Petr Reimann mě ojebal o 300.

Podvod

podvod na aukru, byl jsem i u soudu, par pres ebay, ale to se vzdy vyresilo..

Podvod..

Podvodníci :) jak jinak... Například záloha za poštovné.

Podvodnící jsou všude.

Podvody

Popis neodpovídal skutečnosti.

Poslal jsem peníze, nepřišlo zboží. Stalo se 2x, předáno na policii, v 1. případě jsem peníze už dostal zpět, druhý se řeší

Použité zboží, které jsem kupoval přes Facebook, přišlo poškozené.

Problem s dovozen zbozi vcas, nekompletni zasilky.

problém s výrobkem, neseděla barva a velikost šatů

Prodej z druhé ruky - nefunkční spotřebič

Prodejce (kamenný), který mi vydal jiný notebook než objednaný, jako prodejce jsem zažil vrácení dobírky

Prostě jsem se nechal ojebat, mnohokrát.

Prošlá expirace , záměna objednávky , chybný obsah objednávky ,poškození obalu i obsahu, problémová komunikace s e-shopem ,dlouhé lhůty dodání .

Předmět mi nepřišel..

Příšlo jiné zboží než bylo objednané. (reklamace)

Přišlo mi jiné, než udávané zboží.

přivezli mi těžké skříně o den dřív s složili mi je v přízemí paneláku, nechtěli mi uznat reklamaci u mobilu

reklamace

reklamace zboží objednaného ze zahraničí

Složitě se pak reklamují věci.

spíše s doručovatelem - po zkušenostech (ztráta, poškozený balík...) vždy raději volím osobní vyzvednutí na pobočce pokud lze. Také se mi stalo, že nákup proběhl ale zboží nebylo doručeno vůbec.

Špatná orientace na webových stránkách. Neuvedena dostupnost a následně mi byla zásilka stornovaná, protože nebyla dostupná a já už platbu odeslala, takže jsem čekala než mi vrátí peníze, což bylo velice nepříjemné. Na jiném eshopu jsem si objednala zboží, kde nebylo uvedeno, že se jedná o ilustrativní foto a domů mi tak přišla jiná zásilka než byla uvedena na fotce.

špatná velikost oblečení, doručení jiného výrobku

Vadné zboží neodpovídající popisu

Vadný kus.

Z Aukra mi přišly 2 nefungující paměťové karty, obchod měsíc nereagoval, až po urgencích ze strany Aukra a negativního komentáře se teprve začalo něco dít.

Z účtu mi odešlo 33,- někam do Číny, když jsem nakupovala přes internet. Banka reklamaci nakonec uznala.

Zakoupila jsem u jiste spolecnosti krmivo, ktere bylo plne larev molu. Reklamovala jsem zbozi a oni mi zaslali nove, ale mela jsem za nej platit. To jsem odmitla a zadala penize zpet. Nemeli se k zaslani tak jsem to musela resit pres COI a nasledne mi penize byly zaslany po cca 6 mesicich.

Zaplatila jsem za zboží které nepřišlo.podane trestní oznameni

Zaslání špatného/nekompletního zboží a následné problémy s vrácením peněz.

Zbozi dorazilo nefunkcni (hodinky), ale nebyl problem s vymenou

Zbozi neprislo.

Zboží (konkrétně oblečení) přišlo v nesprávné velikosti a celkově vypadalo o dost hůře než na internetových fotkách.

Zboží bylo nekvalitní a vypadalo jinak než mělo

zboží bylo poruchové

Zboží nebylo zasláno ve sjednaný termín. Od kupní smlouvy jsem tedy byla nucena odstoupit.

zboží nedorazilo vůbec nebo bylo nekvalitní

Zboží nedošlo kompletní, chybějící elektronická součástka.

zboží nefungovalo

Zboží někdy neodpovídá prezentované nabídce.

Zboží neodpovídalo nabídce.

Zboží neodpovídalo požadavkům

zboží nepřišlo nebo bylo poškozené

Zboží přišlo poškozené, vina prodejce, nikoliv pošty, následovná dohoda o vrácení peněz, která však neproběhla.

Zboží sice mělo být nové, ale bylo poškrábané.

zboží vůbec nedorazilo zboží neodpovídalo popisu

Zboží z druhé ruky nevypadalo tak jak mělo. Bylo mnohem více použité než jak prodejce uváděl a dokonce za několik měsíců přestalo úplně fungovat.

zlá veľkosť oblečenia, arogantný kurier

Zmrdy

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Kupujete jen nové, nebo i použité zboží na internetu?

  • odpověď jen nové:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám rád/a použité zboží na otázku 9. Jaké máte důvody pro nakupování pouze nového zboží?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bojím se podvodu na otázku 9. Jaké máte důvody pro nakupování pouze nového zboží?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem nepřemýšlel o použitém zboží na otázku 9. Jaké máte důvody pro nakupování pouze nového zboží?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechci komunikovat s cizími lidmi na otázku 9. Jaké máte důvody pro nakupování pouze nového zboží?
  • odpověď nové i použité:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to mé hobby na otázku 10. Jaké jsou důvody nakupování i použitého zboží?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedna se o zboží, které neexistuje v podobě nového (starožitnosti, umění,..) na otázku 10. Jaké jsou důvody nakupování i použitého zboží?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aukro na otázku 11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bazar na otázku 11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bazos na otázku 11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ebay na otázku 11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperinzerce na otázku 11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sbazar na otázku 11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mnohokrát (11-30) na otázku 12. Kolikrát jste zakoupil/a použité zboží přes internet?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát (2-10x) na otázku 12. Kolikrát jste zakoupil/a použité zboží přes internet?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesčetněkrát (počet nevím 30+) na otázku 12. Kolikrát jste zakoupil/a použité zboží přes internet?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nižší cena na otázku 10. Jaké jsou důvody nakupování i použitého zboží?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostupnost daného zboží na trhu na otázku 10. Jaké jsou důvody nakupování i použitého zboží?

10. Jaké jsou důvody nakupování i použitého zboží?

  • odpověď nižší cena:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mnohokrát (11-30) na otázku 12. Kolikrát jste zakoupil/a použité zboží přes internet?

11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:

  • odpověď Aukro:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bazar na otázku 11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesčetněkrát (počet nevím 30+) na otázku 12. Kolikrát jste zakoupil/a použité zboží přes internet?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ebay na otázku 11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedna se o zboží, které neexistuje v podobě nového (starožitnosti, umění,..) na otázku 10. Jaké jsou důvody nakupování i použitého zboží?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věková kategorie:

3. Nejvyšší dosažené vzdělaní (vč. aktuálního):

4. Výše vašich měsíčních přijmů

5. Četnost nákupů přes internet:

6. Používáte nějaký internetový srovnavač cen?

7. Pokud ano, který nejčastěji?

8. Kupujete jen nové, nebo i použité zboží na internetu?

9. Jaké máte důvody pro nakupování pouze nového zboží?

10. Jaké jsou důvody nakupování i použitého zboží?

11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:

12. Kolikrát jste zakoupil/a použité zboží přes internet?

13. Kolikrát jste prodal/a něco přes internet?

14. Nakoupil/a nebo prodal/a jste někdy něco přes sociální síť Facebook?

15. Jaké platební metody užíváte při nákupu přes internet?

16. Z jaké kategorie jste již někdy něco zakoupil/a přes internet?

17. Seřaďte vaše priority při internetovém nakupování:

18. Máte nějakou negativní zkušenost s nakupováním na internetu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věková kategorie:

3. Nejvyšší dosažené vzdělaní (vč. aktuálního):

4. Výše vašich měsíčních přijmů

5. Četnost nákupů přes internet:

6. Používáte nějaký internetový srovnavač cen?

7. Pokud ano, který nejčastěji?

8. Kupujete jen nové, nebo i použité zboží na internetu?

9. Jaké máte důvody pro nakupování pouze nového zboží?

10. Jaké jsou důvody nakupování i použitého zboží?

11. Zakoupil/a jste někdy něco na některém z těchto webů, na kterém/ých?:

12. Kolikrát jste zakoupil/a použité zboží přes internet?

13. Kolikrát jste prodal/a něco přes internet?

14. Nakoupil/a nebo prodal/a jste někdy něco přes sociální síť Facebook?

15. Jaké platební metody užíváte při nákupu přes internet?

16. Z jaké kategorie jste již někdy něco zakoupil/a přes internet?

17. Seřaďte vaše priority při internetovém nakupování:

18. Máte nějakou negativní zkušenost s nakupováním na internetu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Reimann, P.Spotřební chování zákazníků na webových portálech (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://775974962-2.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.