Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy

Věrnostní programy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Ježková
Šetření:05. 05. 2010 - 12. 05. 2010
Počet respondentů:99
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím Vás vyplňte mi tento krátký dotazník – zabere Vám to 3 minuty a mně to velmi pomůže.
Dotazník se týká věrnostních programů jako například: Club Billa, Terno, Mountfield (dárky k výrobkům), Mimi club Globus, Shell SMART, Sphere Card, DM program či programy poskytované českými operátory atd.
 

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte nějaký věrnostní program?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8282 %82,83 %  
ne1818 %18,18 %  

Graf

2. Který?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM710,45 %7,07 %  
billa club34,48 %3,03 %  
DROGERIE TETA22,99 %2,02 %  
DM Drogerie22,99 %2,02 %  
Terno22,99 %2,02 %  
walmark klub, dm, teta drogerie11,49 %1,01 %  
Shell - Smart11,49 %1,01 %  
BILLA11,49 %1,01 %  
SMART body, Billa Club, Bonus program ČS11,49 %1,01 %  
Billa, Terno, Giga Sport, Hervis Sport, Döner11,49 %1,01 %  
ostatní odpovědi kenvelo club
AGIP
Shell
DM, Coop, klub Teta
Billa club, dm drogerie, teta drogerie
Active beaty Svět výhod
Orsay
zákaznické věrnostní programy
Shell smart
Hervis club
Smart karty od Shell
Nord Blanc
Baťa klub, DM klub
Takko Fashion
Teta klub, Smart klub, Kzw
drogerie Teta, DM
DM drogerie, www.lekarna.cz, Futurum club..
O2
Globus, Yves Rocher, Dm
Hudy partner
benzina
Bonus program ČS
shell, blažek,
Lyoness, Hervis, Adidas, DM.....
Shell, Mimi Club Globus,Pampers
DM, Terno, Dr. Max
Věrnostní program Paláce Flora
club billa
smart
supermarkety - věrnostní bonusy atd
bata
věrnostní program České spořitelny
Dárky za nasbírané body
karta coffe heaven, billa body
dm, baťa, billa, shell, t-mobile
Billa club, Terno
Bonus program ČS, T-Mobile, Renome, DM drogerie ..
Kenvelo club, Ikea
shell, billa, hervis, kiltec
DM drogerie, Dm Babybonus, Ikea klub
dm, orsay, takko, ikea family
drogerie Rosmann, Teta, DM, Baťa club
níže uvedený
billa, dm, schlecker
IKEA Family
billa, DM
4668,66 %46,46 % 

Graf

3. Jste zaregistrováni v některém z věrnostních programů či zákaznickém klubu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6868 %68,69 %  
ne3232 %32,32 %  

Graf

4. Ve kterém?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM813,33 %8,08 %  
Billa club46,67 %4,04 %  
DM drogerie35 %3,03 %  
Terno23,33 %2,02 %  
bata23,33 %2,02 %  
walmark, dm, orsay, adidas11,67 %1,01 %  
BILLA, SPHERE11,67 %1,01 %  
SMART body, Billa Club, Bonus program ČS11,67 %1,01 %  
Billa, Terno, Giga Sport, Hervis Sport, Döner11,67 %1,01 %  
kenvelo club11,67 %1,01 %  
ostatní odpovědi AGIP, TERNO
Shell
Active beaty Svět výhod
Orsay
Shell smart
Hervis club
Baťa, Sephora
Smart od Shell
drogerie DM
Baťa klub, DM klub
Takko Fashion
Teta klub
DM klub
drogerie Teta
EXIM
DM drogerie, www.lekarna.cz, Futurum club..
Dm, Yves rocher, Fokus Optik
TETA drogerie
Hudy partner,T-mobile bonus, Giga sport Plus card,
blažek (oblečení...)
Lyoness, Hervis, Adidas,DM
Shell,Mimi Club Globus, Pampers
DM, Terno, Dr. Max
Věrnostní program Paláce Flora
smart
Billa, Coffe Heaven
dm, baťa, shell
Billa, Terno
T-Mobile, Renome, DM drogerie
Kenvelo, Ikea, Möbelix
hervis, kiltec
DM drogerie, Dm Babybonus, Ikea klub
dm, orsay, takko, ikea family
Teta, Hami
billa,sphere
billa, blažek - renome
3660 %36,36 % 

Graf

5. Chtěli byste být součástí některého věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6060 %60,61 %  
ne4040 %40,4 %  

Graf

6. Využíváte nějaký věrnostní program?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5858 %58,59 %  
ne4242 %42,42 %  

Graf

7. Který?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM613,33 %6,06 %  
Teta drogerie24,44 %2,02 %  
Billa club24,44 %2,02 %  
adidas, dm12,22 %1,01 %  
Shell, Adidas12,22 %1,01 %  
BILLA, DM12,22 %1,01 %  
SMART body, Billa Club12,22 %1,01 %  
Billa, Terno, Giga Sport, Hervis Sport, Döner12,22 %1,01 %  
kenvelo club12,22 %1,01 %  
AGIP, TERNO12,22 %1,01 %  
ostatní odpovědi Shell
Billa club, dm drogerie, teta drogerie
Active beaty Svět výhod
Orsay
Hervsi Club
Smart Shell
drogerie DM
Baťa klub, DM klub
Teta klub
drogerie Teta
DM Drogerie
www.lekarna.cz, Futurum club..
Hudy partner,T-mobile bonus, Giga sport Plus card,
Hervis, Adidas, DM
Terno
Věrnostní program Paláce Flora
smart
Billa body, Coffe Heaven
dm, Baťa
Billa, Terno
T-Mobile, Renome, DM drogerie
Kenvelo, Möbelix, Ikea
hervis, kiltec
DM drogerie, Dm Babybonus, Ikea klub
dm, orsay, takko, ikea family
Teta, kodak
billa
renome-blažek, billa
2862,22 %28,28 % 

Graf

8. Máte nějakou zákaznickou kartu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7575 %75,76 %  
ne2525 %25,25 %  

Graf

9. Kterou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM914,29 %9,09 %  
Billa46,35 %4,04 %  
adidas, dm11,59 %1,01 %  
Adidas, Shell11,59 %1,01 %  
BILLA, SPHERE, DM, DR. MAX11,59 %1,01 %  
SMART body, Billa Club11,59 %1,01 %  
Billa, Terno, Giga Sport, Hervis Sport, Döner11,59 %1,01 %  
kenvelo club11,59 %1,01 %  
NECKERMANN,AGIP, TERNO11,59 %1,01 %  
Shell11,59 %1,01 %  
ostatní odpovědi DM - drogerie kartu, a Schel kartu
Orsay
Shell smart
Hervis Club
Baťa, Sephora
Smart Shell
Giga sport
DM, Baťa, Gigasport
DM :)
Billa - Rodinná karta
HUDY SPORT
DM karta
exim, teta
DM drogerie
DM Drogerie, Futurum Club, Klub zdraví Walmark...
drogie
dm,Yves Rocher,Fokus Optik
v DM
Baumax, Orsay
TETA drogerie, Orsay klub
Hudy partner,Nord Blanc card,Giga sport Plus card,
blažek
Hervis, Adidas, DM
OBI, Baumax, Möbelix, DM
Terno kartu
smart
zákaznická karta DM drogerie
Lékárna Na Bojišti
Billa, Coffe Heaven
dm, Ba´ta, shell, schlecker, billa
Billa, Terno
Renome, DM drogerie
Kenvelo, Möbelix, Ikea
hervis
od nějaký soukromý lékárny
Dm drogerie, Ikea klub
dm, orsay, takko, ikea family
Teta, kodak, Nehtové studio
Baťa club
renome-blažek, billa
oriflame
Dr. Max
4266,67 %42,42 % 

Graf

10. Využíváte ji?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6670,97 %66,67 %  
ne2729,03 %27,27 %  

Graf

11. Jak často?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jedenkrát za měsíc.3757,81 %37,37 %  
Jedenkrát za půl roku a déle.1929,69 %19,19 %  
Minimálně jedenkrát týdně.812,5 %8,08 %  

Graf

12. Která z využívaných i nevyužívaných se vám zdá nejvýhodnější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1717 %17,17 %  
DM88 %8,08 %  
žádná66 %6,06 %  
BILLA44 %4,04 %  
Shell33 %3,03 %  
Billa Club22 %2,02 %  
?22 %2,02 %  
Orsay22 %2,02 %  
teta22 %2,02 %  
DM drogerie22 %2,02 %  
ostatní odpovědi slevy
-
ikea
nákup potravin
zadna
dm, adidas
Döner
kenvelo club
Giga sport
dm drogeire
Schell Karta
nevím, nemám přehled
zákaznické věrnostní kluby
shell smart
Hervis Club
...
drogerie DM
Slevové kupony
O2 Extra
benzina
drogerie
zákaznická karta
to opravdu nevím
Hudy Partner
nevyužívám žádnou
žádnou nemam
nevím, nemám o tom přehled
Adidas, DM
obi
Terno
Je to ten stejný program.
club Billa
smart
celkem žádný mě neoslovil
moc vyhod neznam
Billa karta
Coffe Heaven
lasdf
naprosto mě nazajímají
dm, baťa
hervis
Dm Babybonus
ikea family
Nehtové studio
sphere
Rosmann
slevy na určitý utracený obnos
.
Dr. Max
5252 %52,53 % 

Graf

13. Doporučujete věrnostní systémy či karty svým známým?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6464 %64,65 %  
ano3636 %36,36 %  

Graf

14. Vaše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 30 let.8080 %80,81 %  
Do 40 let.99 %9,09 %  
Více jak 40 let. 66 %6,06 %  
Do 20 let.55 %5,05 %  

Graf

15. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7171 %71,72 %  
Muž2929 %29,29 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Využíváte nějaký věrnostní program?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedenkrát za měsíc. na otázku 11. Jak často?
  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Jste zaregistrováni v některém z věrnostních programů či zákaznickém klubu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Znáte nějaký věrnostní program?

10. Využíváte ji?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedenkrát za měsíc. na otázku 11. Jak často?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte nějaký věrnostní program?

3. Jste zaregistrováni v některém z věrnostních programů či zákaznickém klubu?

5. Chtěli byste být součástí některého věrnostního programu?

6. Využíváte nějaký věrnostní program?

8. Máte nějakou zákaznickou kartu?

10. Využíváte ji?

11. Jak často?

12. Která z využívaných i nevyužívaných se vám zdá nejvýhodnější?

13. Doporučujete věrnostní systémy či karty svým známým?

14. Vaše věková kategorie?

15. Vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte nějaký věrnostní program?

3. Jste zaregistrováni v některém z věrnostních programů či zákaznickém klubu?

5. Chtěli byste být součástí některého věrnostního programu?

6. Využíváte nějaký věrnostní program?

8. Máte nějakou zákaznickou kartu?

10. Využíváte ji?

11. Jak často?

12. Která z využívaných i nevyužívaných se vám zdá nejvýhodnější?

13. Doporučujete věrnostní systémy či karty svým známým?

14. Vaše věková kategorie?

15. Vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ježková, M.Věrnostní programy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://7901.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.