Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Distanční výuka

Distanční výuka

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2023
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Gergelits
Šetření:20. 10. 2023 - 07. 11. 2023
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.84
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Distanční výuka poznamenala nějakým způsobem všechny, kdo ji zažil. Někdo ji snášel líp, někdo zase hůř. Cílem tohoto dotazníku je vytvořit obrázek, jak distanční výuka vyhovovala studentům. Dotazník je určen pro ty, kteří v době distanční výuky studovali na střední škole, gymnáziu, nebo druhém stupni základní školy.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž3052,63 %52,63 %  
žena2747,37 %47,37 %  

Graf

2. Co jste studovali v době distanční výuky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gymnázium2747,37 %47,37 %  
základní škola - druhý stupeň1933,33 %33,33 %  
střední škola1119,3 %19,3 %  

Graf

3. Bavila vás distanční výuka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3154,39 %54,39 %  
ne2645,61 %45,61 %  

Graf

4. Vyhovovala vám distanční výuka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3052,63 %52,63 %  
ne2747,37 %47,37 %  

Graf

5. Proč ne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chyběli mi spolužáci1451,85 %24,56 %  
nemohl jsem se tolik zapojovat do výuky1037,04 %17,54 %  
testy byly těžší622,22 %10,53 %  
vyhovuje mi vstávat o několik minut/hodin dřív než začala první hodina27,41 %3,51 %  
lehčí učivo, pomalejší výuka13,7 %1,75 %  
Nebyl jsem schopen se soustředit 13,7 %1,75 %  
Doma se mi nechtělo se učit13,7 %1,75 %  
Prostě to byla nuda13,7 %1,75 %  
Po chvíli opadla veškerá motivace, rozbil se třídní kolektiv, chyběl přímý kontakt s učiteli13,7 %1,75 %  
nedonutila jsem se naučit látku na testy, jelikož bylo jednodušší to opsat a nyní si toho tolik z dané látky nepamatuji13,7 %1,75 %  
chyběl mi osobní kontakt s učiteli, nemám ráda videokonference, které nemohou nahradit osobní kontakt, většina studentů nedokáže udržet pozornost u přednášky, když je nikdo nehlídá. 13,7 %1,75 %  

Graf

6. Proč ano?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhovovalo mi vstávat maximálně 5 minut před první hodinou2170 %36,84 %  
nemusel jsem se tolik zapojovat do výuky1550 %26,32 %  
testy byly jednodušší1343,33 %22,81 %  
nevadilo mi, že se nestýkám se spolužáky1033,33 %17,54 %  
se spolužáky jsem se vídal i tak620 %10,53 %  
Hrál jsem minecraft13,33 %1,75 %  
Měla jsem svůj vlastní systém a režim13,33 %1,75 %  
větší možnost organizace času 13,33 %1,75 %  
Mohla jsem se lépe připravovat na přijímací zkoušky 13,33 %1,75 %  
Škola mi nezabrala tolik času 13,33 %1,75 %  
Hrála jsem hry13,33 %1,75 %  
Více času pro sebe, v prostředí domova13,33 %1,75 %  
větší klid ke studiu a pochopení učiva, takový typ tak trochu samostuida mi i vyhovuje13,33 %1,75 %  

Graf

7. Jaké byly testy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednodušší3154,39 %54,39 %  
stejně těžké1933,33 %33,33 %  
náročnější712,28 %12,28 %  

Graf

8. Kolik minut předem jste vstávali před první hodinou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10-202543,86 %43,86 %  
30-451424,56 %24,56 %  
maximálně 51221,05 %21,05 %  
hodinu a více610,53 %10,53 %  

Graf

9. Jak moc jste se těšili do normální školy? (1 = nejvíc, 5 = nejmíň)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31729,82 %29,82 %  
21424,56 %24,56 %  
41119,3 %19,3 %  
5814,04 %14,04 %  
1712,28 %12,28 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.98
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.33
Směrodatná odchylka:1.15
Medián:3
Modus:3

Graf

10. Kde se vám učí/učilo lépe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
normální škola4477,19 %77,19 %  
distanční výuka1322,81 %22,81 %  

Graf

11. Jak se vám učilo při distanční výuce? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31831,58 %31,58 %  
41831,58 %31,58 %  
21119,3 %19,3 %  
1712,28 %12,28 %  
535,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.98
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.02
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:3
Modus:3

Graf

12. Jak podle vás zvládli distanční výuku vaši učitelé? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32442,11 %42,11 %  
22238,6 %38,6 %  
4712,28 %12,28 %  
523,51 %3,51 %  
123,51 %3,51 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.72
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.48
Směrodatná odchylka:0.69
Medián:3
Modus:3

Graf

13. Nepřipojili jste se někdy na hodinu, protože se vám prostě nechtělo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4171,93 %71,93 %  
ano1628,07 %28,07 %  

Graf

14. Kolikrát se vám povedlo zaspat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maximálně třikrát za celou dobu2340,35 %40,35 %  
ani jednou2340,35 %40,35 %  
párkrát915,79 %15,79 %  
minimálně jednou týdně23,51 %3,51 %  

Graf

15. Co vám nejvíce chybí z doby distanční výuky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více volného času4379,63 %75,44 %  
pozdější vstávání3361,11 %57,89 %  
jednodušší testy916,67 %15,79 %  
Vlastní systém a režim 11,85 %1,75 %  
Celkově míň učení11,85 %1,75 %  
Volnost při hodinách11,85 %1,75 %  
Možnost studovat v klidu doma, méně stresu, ušetřený čas. Vlastně mě to motivovalo učit se více.11,85 %1,75 %  
nic11,85 %1,75 %  
také větší klid k pochopení učiva a studiu11,85 %1,75 %  

Graf

16. Jak často jste vídali své spolužáky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůbec2138,18 %36,84 %  
jednou měsíčně1527,27 %26,32 %  
párkrát do měsíce1120 %19,3 %  
aspoň jednou týdně712,73 %12,28 %  
každý den11,82 %1,75 %  

Graf

17. Jak často jste se hýbali? (běh, delší procházky,...)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aspoň jednou týdně2544,64 %43,86 %  
každý den1526,79 %26,32 %  
párkrát do měsíce814,29 %14,04 %  
vůbec58,93 %8,77 %  
jednou měsíčně35,36 %5,26 %  

Graf

18. Nosili jste povinně roušku nebo respirátor?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, pokaždé, když jsem nebyl doma2951,79 %50,88 %  
občas jsem vynechal2137,5 %36,84 %  
ne, bylo mi to jedno610,71 %10,53 %  

Graf

19. Museli jste mít při hodinách zapnutou kameru?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2442,86 %42,11 %  
ne, pouze při testech2035,71 %35,09 %  
ano1221,43 %21,05 %  

Graf

20. Měli jste stejně dlouhý rozvrh jako při klasické výuce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, byl kratší4477,19 %77,19 %  
ano1221,05 %21,05 %  
ne, byl delší11,75 %1,75 %  

Graf

21. Vrátili byste distanční výuku?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3358,93 %57,89 %  
ano2341,07 %40,35 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste:

  • odpověď muž:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi maximálně 5 na otázku 8. Kolik minut předem jste vstávali před první hodinou?

3. Bavila vás distanční výuka?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 11. Jak se vám učilo při distanční výuce? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi testy byly jednodušší na otázku 6. Proč ano?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Vrátili byste distanční výuku?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Vyhovovala vám distanční výuka?
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi chyběli mi spolužáci na otázku 5. Proč ne?

4. Vyhovovala vám distanční výuka?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemusel jsem se tolik zapojovat do výuky na otázku 6. Proč ano?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevadilo mi, že se nestýkám se spolužáky na otázku 6. Proč ano?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi testy byly jednodušší na otázku 6. Proč ano?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhovovalo mi vstávat maximálně 5 minut před první hodinou na otázku 6. Proč ano?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Vrátili byste distanční výuku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi střední škola na otázku 2. Co jste studovali v době distanční výuky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 11. Jak se vám učilo při distanční výuce? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chyběli mi spolužáci na otázku 5. Proč ne?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemohl jsem se tolik zapojovat do výuky na otázku 5. Proč ne?

6. Proč ano?

  • odpověď vyhovovalo mi vstávat maximálně 5 minut před první hodinou:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi testy byly jednodušší na otázku 6. Proč ano?

7. Jaké byly testy?

  • odpověď jednodušší:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi testy byly jednodušší na otázku 6. Proč ano?

21. Vrátili byste distanční výuku?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi distanční výuka na otázku 10. Kde se vám učí/učilo lépe?
  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 9. Jak moc jste se těšili do normální školy? (1 = nejvíc, 5 = nejmíň)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 11. Jak se vám učilo při distanční výuce? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chyběli mi spolužáci na otázku 5. Proč ne?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Vyhovovala vám distanční výuka?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Co jste studovali v době distanční výuky?

3. Bavila vás distanční výuka?

4. Vyhovovala vám distanční výuka?

5. Proč ne?

6. Proč ano?

7. Jaké byly testy?

8. Kolik minut předem jste vstávali před první hodinou?

9. Jak moc jste se těšili do normální školy? (1 = nejvíc, 5 = nejmíň)

10. Kde se vám učí/učilo lépe?

11. Jak se vám učilo při distanční výuce? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)

12. Jak podle vás zvládli distanční výuku vaši učitelé? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)

13. Nepřipojili jste se někdy na hodinu, protože se vám prostě nechtělo?

14. Kolikrát se vám povedlo zaspat?

15. Co vám nejvíce chybí z doby distanční výuky?

16. Jak často jste vídali své spolužáky?

17. Jak často jste se hýbali? (běh, delší procházky,...)

18. Nosili jste povinně roušku nebo respirátor?

19. Museli jste mít při hodinách zapnutou kameru?

20. Měli jste stejně dlouhý rozvrh jako při klasické výuce?

21. Vrátili byste distanční výuku?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Co jste studovali v době distanční výuky?

3. Bavila vás distanční výuka?

4. Vyhovovala vám distanční výuka?

5. Proč ne?

6. Proč ano?

7. Jaké byly testy?

8. Kolik minut předem jste vstávali před první hodinou?

9. Jak moc jste se těšili do normální školy? (1 = nejvíc, 5 = nejmíň)

10. Kde se vám učí/učilo lépe?

11. Jak se vám učilo při distanční výuce? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)

12. Jak podle vás zvládli distanční výuku vaši učitelé? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)

13. Nepřipojili jste se někdy na hodinu, protože se vám prostě nechtělo?

14. Kolikrát se vám povedlo zaspat?

15. Co vám nejvíce chybí z doby distanční výuky?

16. Jak často jste vídali své spolužáky?

17. Jak často jste se hýbali? (běh, delší procházky,...)

18. Nosili jste povinně roušku nebo respirátor?

19. Museli jste mít při hodinách zapnutou kameru?

20. Měli jste stejně dlouhý rozvrh jako při klasické výuce?

21. Vrátili byste distanční výuku?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Gergelits, P.Distanční výuka (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://79043.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.