Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování oblečení

Nakupování oblečení

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2023
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Mariia Babaian
Šetření:25. 10. 2023 - 08. 11. 2023
Počet respondentů:73
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

pro studijní účely bychom Vás chtěli požádat o vyplnění krátkého dotazníku. Cílem našeho průzkumu je zjistit, podle čeho, kde a jak často lidé nakupují oblečení. Výsledky nám poslouží v naší seminární práci. Dotazník je anonymní, nezabere Vám více než 5 minut a je určen osobám starším 18 let. Předem děkujeme za vyplnění. 

S pozdravem Babaian Mariia, Nicoleta Covalciuc, Veronika Kočová

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát do roka3750,68 %50,68 %  
Alespoň jednou za měsíc2027,4 %27,4 %  
Méně často68,22 %8,22 %  
Jednou za rok56,85 %6,85 %  
Několikrát za týden34,11 %4,11 %  
Jednou za týden22,74 %2,74 %  

Graf

2. Při jaké příležitosti nejčastěji nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Staré oblečení dosloužilo3547,95 %47,95 %  
Chci obohatit šatník3345,21 %45,21 %  
Jako dárek11,37 %1,37 %  
když potřebuji11,37 %1,37 %  
kombinace uvedených možností11,37 %1,37 %  
Когда по кайфу11,37 %1,37 %  
Jsem nudista11,37 %1,37 %  

Graf

3. Jaké oblečení nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Trička/svetry/mikiny4257,53 %57,53 %  
Kalhoty/kraťasy/sukně810,96 %10,96 %  
Spodní prádlo56,85 %6,85 %  
Boty45,48 %5,48 %  
Šaty34,11 %4,11 %  
Bundy/kabáty22,74 %2,74 %  
nedá se určit11,37 %1,37 %  
podle aktuální potřeby11,37 %1,37 %  
To co je potřeba 11,37 %1,37 %  
Sportovní a shora uvedené11,37 %1,37 %  
všechno?11,37 %1,37 %  
podle potřeby11,37 %1,37 %  
nevim11,37 %1,37 %  
Че хочу то и беру 11,37 %1,37 %  
nelze specifikovat11,37 %1,37 %  

Graf

4. V jakém obchodě nejčastěji nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
H&M79,59 %9,59 %  
Zalando68,22 %8,22 %  
Zara22,74 %2,74 %  
New Yorker22,74 %2,74 %  
HM22,74 %2,74 %  
Vinted22,74 %2,74 %  
různě22,74 %2,74 %  
C&A22,74 %2,74 %  
gucci22,74 %2,74 %  
kameném11,37 %1,37 %  
ostatní odpovědi AboutYou
Lindex
KIK, PEPCO, fler.cz
Zalando, AY
podzim
převážně second handy
nemám preference
Second hand
Brandit
C a A, Zara apod.
Tam kde ho prodávají
tam, kde mne oblečení zaujme
Lidl
H+M, KIK, Pepco,Takko
E-shop (Bonprix, HM, Shein)
NewYorker
jakýkoliv
H&M, Reserved
NY, Sinsay, Gate
Uncle Sam
cxs
místní
House
je jich několik
bonpirx, aboutyou, gina
Neřeknu
sportscheck
Vinted, Second Hand, udržitelné značky (např. etikbutik)
answear
Napapijri
NewYorker, H&M, Berška
Adidas
New Balance
H&M / Zara
Pepco, Primark
Lidl, Tesco, Kaufland
Рынок
CCC, C&A, H&M, ZARA
nevím
sexshop.cz
NY H&M
h & m
Takko
online
tam kde v potřebnou dobu zrovna něco mají za rozumné peníze
4561,64 %61,64 % 

Graf

5. Kolik měsíčně průměrně utratíte za oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0–500 Kč3547,95 %47,95 %  
500–1000 Kč1723,29 %23,29 %  
1000–2500 Kč1115,07 %15,07 %  
2500–5000 Kč56,85 %6,85 %  
Více než 5000 Kč56,85 %6,85 %  

Graf

6. Nakupujete oblečení častěji přes kamennou prodejnu nebo e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenná prodejna3852,05 %52,05 %  
E-shop3547,95 %47,95 %  

Graf

7. V jakých prodejnách nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžně dostupné prodejny6589,04 %89,04 %  
Prémiové a luxusní obchody1520,55 %20,55 %  
Second handy1216,44 %16,44 %  
Obchody lokálních výrobců912,33 %12,33 %  
Nákupy z druhé ruky912,33 %12,33 %  
Butiky45,48 %5,48 %  
e-shopy 11,37 %1,37 %  
merch weby11,37 %1,37 %  
eshopy11,37 %1,37 %  
Да хз че ответить 11,37 %1,37 %  

Graf

8. Sledujete aktuální módní trendy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4460,27 %60,27 %  
Ano2939,73 %39,73 %  

Graf

9. Jaké je Vaše pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4866,67 %65,75 %  
Muž2433,33 %32,88 %  

Graf

10. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
211621,92 %21,92 %  
2268,22 %8,22 %  
3045,48 %5,48 %  
2045,48 %5,48 %  
2345,48 %5,48 %  
3234,11 %4,11 %  
1834,11 %4,11 %  
2834,11 %4,11 %  
1934,11 %4,11 %  
3322,74 %2,74 %  
ostatní odpovědi 53
36
27
25
41
42
44
64
52
60
46
38
56
45
39
starej
47
26
12
37
24
2534,25 %34,25 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete oblečení?

2. Při jaké příležitosti nejčastěji nakupujete oblečení?

3. Jaké oblečení nakupujete nejčastěji?

5. Kolik měsíčně průměrně utratíte za oblečení?

6. Nakupujete oblečení častěji přes kamennou prodejnu nebo e-shop?

7. V jakých prodejnách nakupujete oblečení?

8. Sledujete aktuální módní trendy?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete oblečení?

2. Při jaké příležitosti nejčastěji nakupujete oblečení?

3. Jaké oblečení nakupujete nejčastěji?

5. Kolik měsíčně průměrně utratíte za oblečení?

6. Nakupujete oblečení častěji přes kamennou prodejnu nebo e-shop?

7. V jakých prodejnách nakupujete oblečení?

8. Sledujete aktuální módní trendy?

9. Jaké je Vaše pohlaví?

10. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Babaian, M.Nakupování oblečení (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://79181.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.