Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu

Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aleš Hantsch
Šetření:13. 11. 2023 - 07. 01. 2024
Počet respondentů:49
Počet otázek (max/průměr):22 / 20.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, mohu Vás prosím oslovit s prosbou o vyplnění mého dotazníku, který je velmi důležitý pro mojí diplomovou práci. Cílem tohoto dotazníku je zjistit jaký způsobem respondenti reagují na reklamy na komunikačních (informačních) technologiích. Každá odpověď je pro mě velmi důležitá, odpovědi jsou anonymní, a tak budu velmi rád, když si najdete 10-15minut svého času a vyplníte mi dotazník.

Děkuji mnohokrát za Váš čas a spolupráci.

Aleš Hantsch

Odpovědi respondentů

1. Jaké z informačních a komunikačních technologií využíváte nejčastěji? (max. 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chytrý telefon4183,67 %83,67 %  
Notebook3367,35 %67,35 %  
Televizor1734,69 %34,69 %  
Stolní počítač1530,61 %30,61 %  
Chytré hodinky1122,45 %22,45 %  
Tablet510,2 %10,2 %  
Rádio24,08 %4,08 %  

Graf

2. Kolik času trávíte denně na uvedených informačních a komunikačních technologiích?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

3. Jste aktivní na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne, nikdyotázka č. 5, Ano, každý denotázka č. 4, Ano, několikrát do týdneotázka č. 4, Ano, několikrát do měsíceotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, každý den3571,43 %71,43 %  
Ne, nikdy714,29 %14,29 %  
Ano, několikrát do týdne612,24 %12,24 %  
Ano, několikrát do měsíce12,04 %2,04 %  

Graf

4. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte? (max. 3 volby)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram2764,29 %55,1 %  
Messenger2047,62 %40,82 %  
Facebook1740,48 %34,69 %  
Youtube1638,1 %32,65 %  
X (ex. Twitter)1023,81 %20,41 %  
TikTok819,05 %16,33 %  
WhatsApp614,29 %12,24 %  
LinkedIn37,14 %6,12 %  
Discord24,76 %4,08 %  
Snapchat24,76 %4,08 %  
signal12,38 %2,04 %  
Telegram12,38 %2,04 %  
Threads12,38 %2,04 %  

Graf

5. Co nejčastěji sledujete/děláte ve svém volném čase na uvedených zařízeních? (max. 3 volby)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě3061,22 %61,22 %  
Filmy / Seriály2244,9 %44,9 %  
Zpravodajství1836,73 %36,73 %  
Cestování1530,61 %30,61 %  
Hry918,37 %18,37 %  
Celebrity816,33 %16,33 %  
Sport816,33 %16,33 %  
Technologie a věda612,24 %12,24 %  
Zdraví a krása510,2 %10,2 %  
Muzika; psaní textů v poznámkách; chat (odlišuju od soc. sítí) 12,04 %2,04 %  
Informace 12,04 %2,04 %  
Pracuju12,04 %2,04 %  
Hudba12,04 %2,04 %  

Graf

6. Vnímáte reklamy v rámci informačních a komunikačních technologiích pozitivně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Rozhodně anootázka č. 7, Spíše anootázka č. 7, Spíše neotázka č. 8, Rozhodně neotázka č. 8, Nedokážu posouditotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1734,69 %34,69 %  
Rozhodně ne1632,65 %32,65 %  
Spíše ne918,37 %18,37 %  
Nedokážu posoudit612,24 %12,24 %  
Rozhodně ano12,04 %2,04 %  

Graf

7. Jak byste ohodnotili vliv reklam na vybraných informačních a komunikační technologiích na Vás. (1 - Žádný vliv, 5 - Velký vliv)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chytrý telefon3.4171.993
Notebook2.8751.109
Stolní počítač2.0421.04
Tablet1.751.104
Televizor2.7081.457
Rádio1.7080.54

Graf

8. Zakoupili jste si někdy produkt/službu, které byly propagovány na některých z informačních a komunikačních technologiích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas zakoupím2040,82 %40,82 %  
Ne1734,69 %34,69 %  
Ano, pouze jednou714,29 %14,29 %  
Ano, kupuji pravidelně24,08 %4,08 %  
Bohužel ano12,04 %2,04 %  
nevzpomínám si, ale asi to bylo tak vyjímečně, proto si to nepamatuji12,04 %2,04 %  
Nevím, možná jo. Nebo ne?12,04 %2,04 %  

Graf

9. Zaujaly Vás někdy reklamy, týkající se cestovního ruchu, které se vyskytovaly na Vámi využívaných zařízeních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Rozhodně anootázka č. 10, Spíše anootázka č. 10, Spíše neotázka č. 11, Rozhodně neotázka č. 11, Nevímotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1632,65 %32,65 %  
Spíše ne1530,61 %30,61 %  
Rozhodně ne1020,41 %20,41 %  
Rozhodně ano48,16 %8,16 %  
Nevím48,16 %8,16 %  

Graf

10. Kde se tato reklama objevila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě1470 %28,57 %  
TV reklama315 %6,12 %  
Radio15 %2,04 %  
Nedokážu si vybavit15 %2,04 %  
Panelová reklama na webu15 %2,04 %  

Graf

11. Jaký zdroj informace či typ reklamy Vás v cestování upoutá nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení od přátel2346,94 %46,94 %  
Foto/Video z místa destinace na sociálních sítích1224,49 %24,49 %  
Doporučení od rodinného příslušníka1122,45 %22,45 %  
Zvuková reklama (rádio)12,04 %2,04 %  
Textová reklama12,04 %2,04 %  
Placená propagace od známé osobnosti/influencera12,04 %2,04 %  

Graf

12. Co Vás nejvíce přiměje k tomu, přemýšlet o zakoupení dovolené do dané destinace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena1224,49 %24,49 %  
Recenze1224,49 %24,49 %  
Akční nabídka510,2 %10,2 %  
Zveřejněné fotografie na sociálních sítích z místa510,2 %10,2 %  
Originalita reklamy36,12 %6,12 %  
Návštěva mou sledované osobnosti/influencera36,12 %6,12 %  
Vzhled a dojem z reklamy24,08 %4,08 %  
Nevím24,08 %4,08 %  
Vlastní rozhodnutí 12,04 %2,04 %  
Nekupuji zajezdy na zaklade reklamy, tak nedokazu rict12,04 %2,04 %  
Vlastní úsudek12,04 %2,04 %  
Chci se tam podívat.12,04 %2,04 %  
Domluvíme se s kamarády 12,04 %2,04 %  

Graf

13. Ovlivnilo by Vaše rozhodování při volbě dovolené, pokud by osobnost/influencer nabízel promo kód do některé z destinací?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2959,18 %59,18 %  
Nevím1428,57 %28,57 %  
Ano612,24 %12,24 %  

Graf

14. Jaký dopravní prostředek nejčastěji volíte pro Vaši cestu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letadlo2857,14 %57,14 %  
Auto1632,65 %32,65 %  
Vlak36,12 %6,12 %  
Autobus24,08 %4,08 %  

Graf

15. Jak byste ohodnotili důležitost těchto faktorů při volbě dovolené či jiné cesty: (1- nejméně, 5- nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena4.0821.136
Vzdálenost31.429
Druh dopravy (dostupnost)3.9390.833
Chování personálu, se kterým volbu řeším3.2240.95
Aktivita na sociálních sítích (dané destinace)21.143
Vliv reklamy21.061
Chování a vystupování na sociálních sítích (dané destinace)2.1431.265
Politická/Bezpečnostní situace v dané destinaci4.1220.883

Graf

16. Kde nejčastěji zakupujete/zřizujete svojí dovolenou?

*pokud nezakupujete přímo vy, tak Vaši nejbližší

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Kamenný obchodotázka č. 18, Mobilní aplikaceotázka č. 17, Telefonická domluvaotázka č. 18, Webové portályotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Webové portály3775,51 %75,51 %  
Mobilní aplikace510,2 %10,2 %  
Kamenný obchod48,16 %8,16 %  
Telefonická domluva36,12 %6,12 %  

Graf

17. Jaké jsou podle Vás největší výhody nakupování, rezervování dovolené a ubytování přes internet? (max. 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pohodlí2764,29 %55,1 %  
Srovnání nabídek s konkurencí2457,14 %48,98 %  
Úspora času2047,62 %40,82 %  
Široký výběr1638,1 %32,65 %  
Přehlednost nabídek1433,33 %28,57 %  
Recenze jiných návštěvníků destinace1228,57 %24,49 %  
Časová flexibilita511,9 %10,2 %  
Člověk si vše dokáže zařídit sám bez zprostředkovatele12,38 %2,04 %  

Graf

18. Za jakým účelem nejčastěji zakupujete dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Relax/Odpočinek2959,18 %59,18 %  
Poznání1734,69 %34,69 %  
Sportovní události24,08 %4,08 %  
relax spojený s poznáním12,04 %2,04 %  

Graf

19. Jak nejčastěji organizujete dovolenou a ubytování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sám/sama2346,94 %46,94 %  
S využitím služeb cestovních kanceláří/agentur1428,57 %28,57 %  
Zařizuje osoba, se kterou cestuji1224,49 %24,49 %  

Graf

20. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2857,14 %57,14 %  
Muž2142,86 %42,86 %  

Graf

21. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou2040,82 %40,82 %  
Vysokoškolské1938,78 %38,78 %  
Základní612,24 %12,24 %  
Střední bez maturity24,08 %4,08 %  
Vyšší odborné24,08 %4,08 %  

Graf

22. Do jaké věkové skupiny patříte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 25 let2346,94 %46,94 %  
26 - 35 let1224,49 %24,49 %  
36 - 50 let1020,41 %20,41 %  
50 a více let48,16 %8,16 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik času trávíte denně na uvedených informačních a komunikačních technologiích?

  • odpověď Rádio=Nevyužívám:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rádio=1 na otázku 7. Jak byste ohodnotili vliv reklam na vybraných informačních a komunikační technologiích na Vás. (1 - Žádný vliv, 5 - Velký vliv)
  • odpověď Stolní počítač=Nevyužívám:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stolní počítač=1 na otázku 7. Jak byste ohodnotili vliv reklam na vybraných informačních a komunikační technologiích na Vás. (1 - Žádný vliv, 5 - Velký vliv)
  • odpověď Tablet=Nevyužívám:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chování personálu, se kterým volbu řeším=4 na otázku 15. Jak byste ohodnotili důležitost těchto faktorů při volbě dovolené či jiné cesty: (1- nejméně, 5- nejvíce)

5. Co nejčastěji sledujete/děláte ve svém volném čase na uvedených zařízeních? (max. 3 volby)

  • odpověď Sociální sítě:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chytrý telefon=5 a více hodin na otázku 2. Kolik času trávíte denně na uvedených informačních a komunikačních technologiích?

13. Ovlivnilo by Vaše rozhodování při volbě dovolené, pokud by osobnost/influencer nabízel promo kód do některé z destinací?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Zakoupili jste si někdy produkt/službu, které byly propagovány na některých z informačních a komunikačních technologiích?

14. Jaký dopravní prostředek nejčastěji volíte pro Vaši cestu?

  • odpověď Letadlo:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rádio=1 na otázku 7. Jak byste ohodnotili vliv reklam na vybraných informačních a komunikační technologiích na Vás. (1 - Žádný vliv, 5 - Velký vliv)

15. Jak byste ohodnotili důležitost těchto faktorů při volbě dovolené či jiné cesty: (1- nejméně, 5- nejvíce)

  • odpověď Aktivita na sociálních sítích (dané destinace)=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodně ne na otázku 6. Vnímáte reklamy v rámci informačních a komunikačních technologiích pozitivně?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizor=Nevyužívám na otázku 2. Kolik času trávíte denně na uvedených informačních a komunikačních technologiích?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chování a vystupování na sociálních sítích (dané destinace)=1 na otázku 15. Jak byste ohodnotili důležitost těchto faktorů při volbě dovolené či jiné cesty: (1- nejméně, 5- nejvíce)
  • odpověď Vliv reklamy=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chování a vystupování na sociálních sítích (dané destinace)=1 na otázku 15. Jak byste ohodnotili důležitost těchto faktorů při volbě dovolené či jiné cesty: (1- nejméně, 5- nejvíce)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké z informačních a komunikačních technologií využíváte nejčastěji? (max. 3 možnosti)

2. Kolik času trávíte denně na uvedených informačních a komunikačních technologiích?

3. Jste aktivní na sociálních sítích?

4. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte? (max. 3 volby)

5. Co nejčastěji sledujete/děláte ve svém volném čase na uvedených zařízeních? (max. 3 volby)

6. Vnímáte reklamy v rámci informačních a komunikačních technologiích pozitivně?

7. Jak byste ohodnotili vliv reklam na vybraných informačních a komunikační technologiích na Vás. (1 - Žádný vliv, 5 - Velký vliv)

8. Zakoupili jste si někdy produkt/službu, které byly propagovány na některých z informačních a komunikačních technologiích?

9. Zaujaly Vás někdy reklamy, týkající se cestovního ruchu, které se vyskytovaly na Vámi využívaných zařízeních?

10. Kde se tato reklama objevila?

11. Jaký zdroj informace či typ reklamy Vás v cestování upoutá nejvíce?

12. Co Vás nejvíce přiměje k tomu, přemýšlet o zakoupení dovolené do dané destinace?

13. Ovlivnilo by Vaše rozhodování při volbě dovolené, pokud by osobnost/influencer nabízel promo kód do některé z destinací?

14. Jaký dopravní prostředek nejčastěji volíte pro Vaši cestu?

15. Jak byste ohodnotili důležitost těchto faktorů při volbě dovolené či jiné cesty: (1- nejméně, 5- nejvíce)

16. Kde nejčastěji zakupujete/zřizujete svojí dovolenou?

17. Jaké jsou podle Vás největší výhody nakupování, rezervování dovolené a ubytování přes internet? (max. 3)

18. Za jakým účelem nejčastěji zakupujete dovolenou?

19. Jak nejčastěji organizujete dovolenou a ubytování?

20. Vaše pohlaví:

21. Nejvyšší dosažené vzdělání:

22. Do jaké věkové skupiny patříte:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké z informačních a komunikačních technologií využíváte nejčastěji? (max. 3 možnosti)

2. Kolik času trávíte denně na uvedených informačních a komunikačních technologiích?

3. Jste aktivní na sociálních sítích?

4. Jaké sociální sítě nejčastěji využíváte? (max. 3 volby)

5. Co nejčastěji sledujete/děláte ve svém volném čase na uvedených zařízeních? (max. 3 volby)

6. Vnímáte reklamy v rámci informačních a komunikačních technologiích pozitivně?

7. Jak byste ohodnotili vliv reklam na vybraných informačních a komunikační technologiích na Vás. (1 - Žádný vliv, 5 - Velký vliv)

8. Zakoupili jste si někdy produkt/službu, které byly propagovány na některých z informačních a komunikačních technologiích?

9. Zaujaly Vás někdy reklamy, týkající se cestovního ruchu, které se vyskytovaly na Vámi využívaných zařízeních?

10. Kde se tato reklama objevila?

11. Jaký zdroj informace či typ reklamy Vás v cestování upoutá nejvíce?

12. Co Vás nejvíce přiměje k tomu, přemýšlet o zakoupení dovolené do dané destinace?

13. Ovlivnilo by Vaše rozhodování při volbě dovolené, pokud by osobnost/influencer nabízel promo kód do některé z destinací?

14. Jaký dopravní prostředek nejčastěji volíte pro Vaši cestu?

15. Jak byste ohodnotili důležitost těchto faktorů při volbě dovolené či jiné cesty: (1- nejméně, 5- nejvíce)

16. Kde nejčastěji zakupujete/zřizujete svojí dovolenou?

17. Jaké jsou podle Vás největší výhody nakupování, rezervování dovolené a ubytování přes internet? (max. 3)

18. Za jakým účelem nejčastěji zakupujete dovolenou?

19. Jak nejčastěji organizujete dovolenou a ubytování?

20. Vaše pohlaví:

21. Nejvyšší dosažené vzdělání:

22. Do jaké věkové skupiny patříte:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hantsch, A.Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://79203-2-2-2-2.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.