Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingové komunikace značky ODIVI

Analýza marketingové komunikace značky ODIVI

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Halík
Šetření:01. 02. 2024 - 15. 03. 2024
Počet respondentů:229
Počet otázek (max/průměr):23 / 16.93
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:88,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jmenuji se Adam Halík a jsem studentem 3. ročníku bakalářského studia na VŠB-TUO. Do rukou se Vám dostal dotazník, který bude sloužit jako podklad pro vypracování mé bakalářské práce. Vyplnění dotazníku je zcela anonymní. Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Znáte pojem udržitelná móda

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano21895,2 %95,2 %  
Ne114,8 %4,8 %  

Graf

2. Co pro vás znamená udržitelná móda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ekologické materiály17680,73 %76,86 %  
Snížení emisí CO215571,1 %67,69 %  
Fair Trade a etická výroba15470,64 %67,25 %  
Omezení odpadu15068,81 %65,5 %  
Recyklovatelnost12356,42 %53,71 %  
Odpovědné využívání zdrojů11452,29 %49,78 %  

Graf

3. Nakupujete udržitelnou módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18383,94 %79,91 %  
Ne3516,06 %15,28 %  

Graf

4. Jaké faktory Vás ovlivňují při rozhodování o nákupu udržitelného oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Certifikáty udržitelnosti15383,61 %66,81 %  
Značka a její image13573,77 %58,95 %  
Design a styl12065,57 %52,4 %  
Transparentnost výrobního řetězce11462,3 %49,78 %  
Doporučení od rodiny, přátel a známých10456,83 %45,41 %  
Cenová dostupnost9954,1 %43,23 %  
Malovýroba konkrétním člověkem z konkrétních surovin. Nevěřím, že běžný řetězec může být udržitelný.10,55 %0,44 %  

Graf

5. Znáte značku ODIVI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17077,98 %74,24 %  
Ne4822,02 %20,96 %  

Graf

6. Jak jste se poprvé dozvěděli o značce ODIVI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě7745,29 %33,62 %  
Od rodiny, přátel a známých5331,18 %23,14 %  
Módní magazín2715,88 %11,79 %  
Televize137,65 %5,68 %  

Graf

7. Jak často nakupujete produkty značky ODIVI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Velmi častootázka č. 8, Častootázka č. 8, Občasotázka č. 8, Zřídkaotázka č. 8, Nikdyotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas9455,29 %41,05 %  
Zřídka3319,41 %14,41 %  
Často3218,82 %13,97 %  
Nikdy116,47 %4,8 %  

Graf

8. Kolik přibližně utratíte při nákupu u značky ODIVI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4001 - 6000 Kč8955,97 %38,86 %  
6001 - 8000 Kč5836,48 %25,33 %  
2001 - 4000 Kč106,29 %4,37 %  
8001 - 10 000 Kč21,26 %0,87 %  

Graf

9. Jak hodnotíte úsilí značky ODIVI v oblasti udržitelnosti? (1 - velmi nízké, 5 - velmi vysoké)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
411467,06 %49,78 %  
34526,47 %19,65 %  
5116,47 %4,8 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.78
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.21
Směrodatná odchylka:0.46
Medián:4
Modus:4

Graf

10. Sledujete ODIVI na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14384,12 %62,45 %  
Ne2715,88 %11,79 %  

Graf

11. Na jakých sociálních sítích ODIVI sledujete? (Můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram11278,32 %48,91 %  
Facebook7753,85 %33,62 %  
Twitter10,7 %0,44 %  

Graf

12. Navštívili jste někdy webové stránky ODIVI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16094,12 %69,87 %  
Ne105,88 %4,37 %  

Graf

13. Jsou podle Vás webové stránky ODIVI přehledné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10263,75 %44,54 %  
Ne5836,25 %25,33 %  

Graf

14. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ne, proč jsou podle Vás stránky nepřehledné?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aktuální nabídka zahrnuje i zboží, které již není k dispozici, stránky jsou v angličtině

Aktuální nabídka zahrnuje i zboží, které již není k dispozici.

fotografie produktů jsou příliš velké stránky jsou pouze v angličtině

Fotografie produktů jsou příliš velké.

Mezi aktuální nabídkou je vyprodané zboží.

mezi aktuální nabídkou je zboží, které nejde zakoupit

mezi aktuální nabídkou se nachází i vyprodané zboží, fotky prodkutů jsou možná až moc velké

mezi aktuální nabídkou se objevují i s vyprodané produkty

Mezi dostupným zbožím se zobrazuje i vyprodané zboží

mezi dostupnými produkty je i vyprodané zboží, fotografie produktů jsou moc velké

Mezi nabídkou zboží se objevují i již vyprodané kusy oblečení.

nabídka obsahuje i zboží, které je již vyprodané a není možné jej pořídit

nabídka obsahuje i zboží, které již není možné pořídit

Nabídka obsahuje i zboží, které již není možné pořídit.

nabídka zahrnuje i zboží, které již není k dispozici a fotografie produktů jsou velké

nedostupné zboží je stále mezi dostupnými produkty

položky, které jsou vyprodané, se objevují v aktuální nabídce

rozložení webových stránek je zvláštní, obrázky s produkty jsou příliš velké a vyprodané zboží se ukazuje mezi zbožím, které je skladem

stránky jen v angličtině, fotografie produktů jsou velké a vyprodané zboží je mezi aktuální nabídkou

Stránky jsou dostupné pouze v angličtině a aktuální výběr obsahuje i produkty, které už nejsou k dostání.

Stránky jsou jen v anglickém jazyce.

stránky jsou jen v angličtině

Stránky jsou pouze v angličtině.

stránky jsou v angličtině, vyprodané zboží je pořád v nabídce, i když se nedá objednat

stránky jsou v pouze v angličtině a mezi aktuální nabídkou se míchá i vyprodané zboží

stránky nejsou v češtině, fotky produktů jsou příliš velké, mezi aktuální nabídkou je i nedostupné zboží

stránky pouze v angličtině

stránky v angličtině

stránky v angličtině, vyprodané zboží je stále v nabídce

stránky vůbec nejsou v češtině

V aktuální nabídce se objevují i výrobky, které byly vyprodány. Stránky jsou prezentovány výhradně v anglickém jazyce.

v aktuální nabídce se zobrazuje i vyprodané zboží

V nabídce jsou i výrobky, které nejsou k dispozici.

v nabídce se nachází i zboží, které je nedostupné

V nabídce se objevuje i již vyprodané zboží.

V současné nabídce jsou položky, které již nejsou dostupné.

V současné nabídce se objevují i produkty, které již nejsou k dostání. Na těchto stránkách naleznete pouze texty v angličtině.

velké produktové fotky, stránky nejsou česky, vyprodané zboží se stále objevuje v nabídce

vyprodané kousky jsou v aktuální nabídce

vyprodané oblečení je v aktuální nabídce

vyprodané produkty mezi aktuální nabídkou

vyprodané zboží je mezi aktuální nabídkou, stránky jen v angličtině

Vyprodané zboží je stále v nabídce mezi dostupnými produkty a stránky jsou jen angličtině.

vyprodané zboží se nachází mezi aktuální nabídkou produktů a webové stránky jsou pouze v angličtině

vyprodané zboží se objevuje mezi aktuální nabídkou stránky nejsou v češtině

vyprodané zboží se objevuje mezi aktuální nabídkou

Vyprodané zboží se objevuje mezi současnými položkami v nabídce.

vyprodané zboží se ukazuje mezi zbožím, které je skladem

Vyprodané zboží se zobrazuje mezi aktuální nabídkou

vyprodané zboží v aktuální nabídce

web jen v angličtině

webové stránky jsou jen v angličtině, vyprodané zboží se objevuje v nabídce

webové stránky nejsou v angličtině, i vyprodané zboží naleznete mezi aktuální nabídkou

webovky nejsou česky, vyprodané zboží mezi aktuální nabídkou

webovky nejsou v češtině, vyprodané zboží se objevuje mezi současnou nabídkou

Webstránky jsou k dispozici pouze v angličtině.

zboží je i po vyprodání mezi aktuální nabídkou

zboží je po vyprodání stále v aktuální nabídcd

15. Zaregistrovali jste v poslední době reklamu na ODIVI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16697,65 %72,49 %  
Ano42,35 %1,75 %  

Graf

16. Kde jste reklamu zahlédli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sociální sítě5100 %2,18 %  

Graf

17. Doporučili značku ODIVI svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Určitě anootázka č. 19, Spíše anootázka č. 19, Nevímotázka č. 19, Spíše neotázka č. 18, Určitě neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11567,65 %50,22 %  
Nevím4124,12 %17,9 %  
Určitě ano127,06 %5,24 %  
Ne21,18 %0,87 %  

Graf

18. Pokud jste v předchozí otázce odpověděl/a ne, proč byste značku nedoporučil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

hhh

Nemám vlastní zkušenost, znám jen velmi pasivně.

19. Znáte jiné české udržitelné značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9443,32 %41,05 %  
Bohempia73,23 %3,06 %  
Vasky41,84 %1,75 %  
Josefina Bakošová31,38 %1,31 %  
Snugss31,38 %1,31 %  
SUTU20,92 %0,87 %  
Vasky, Bohempia20,92 %0,87 %  
Snuggs, Vasky20,92 %0,87 %  
sutu, tradice, josefína bakošová20,92 %0,87 %  
Bohempia, Sutu20,92 %0,87 %  
Bohempia, Snuggs20,92 %0,87 %  
Snuggs20,92 %0,87 %  
Spolu label10,46 %0,44 %  
Braasi, nila, bohempia, snuggs, circlle, lorooro, ademi, začínající designéři upcyklující 2nd hand oblečení, 10,46 %0,44 %  
Snuggs, Josefína Bakošová10,46 %0,44 %  
biošatník10,46 %0,44 %  
BioŠatník, Bohempia10,46 %0,44 %  
black mountain, woox10,46 %0,44 %  
Snuggs, Bohempia, Josefína Bakošová10,46 %0,44 %  
Tradice10,46 %0,44 %  
Můj kousek, Tradice10,46 %0,44 %  
Josefína Bakošová, Bohempia, Vasky10,46 %0,44 %  
Josefína Bakošová, SUTU10,46 %0,44 %  
snuggs, bohempia, sophistic10,46 %0,44 %  
Lada Vyvialová, Josefína Bakošová, Snuggs10,46 %0,44 %  
josefína bakošová, snuggs, vasky10,46 %0,44 %  
tradice, bohempia10,46 %0,44 %  
Lada Vyvialová, Josefína Bakošová10,46 %0,44 %  
Snuggs, Vasky, Bohempia10,46 %0,44 %  
Tradice, Snuggs10,46 %0,44 %  
Lada Vyvialová, Josefína Bakošová, Tradice10,46 %0,44 %  
sutu, bakošová10,46 %0,44 %  
Bohempia, Sutu, Tradice10,46 %0,44 %  
tradice, bohempia, vasky10,46 %0,44 %  
snuggs, sutu, josefína bakošová10,46 %0,44 %  
Bohempia, Sophistic10,46 %0,44 %  
Sophistic, Snugs, Josefína Bakošová10,46 %0,44 %  
Leeda, Zuzana Kubíčková10,46 %0,44 %  
tradice, bohempia, sutu, leeda10,46 %0,44 %  
leeda, tradice10,46 %0,44 %  
snuggs, leeda, sutu10,46 %0,44 %  
Sophistic10,46 %0,44 %  
Vasky, Josefína Bakošová, Bohempia10,46 %0,44 %  
sutu, leeda, lada vyvialova10,46 %0,44 %  
leeda, vyvialova, bakosova, sutu10,46 %0,44 %  
Bakošová, Sophistic, Tradice10,46 %0,44 %  
Bohempia, Vasky, Sophistic10,46 %0,44 %  
Josefína Bakošová, Sophistic, Lada Vyvialová10,46 %0,44 %  
sutu, bakošová, sophistic10,46 %0,44 %  
zuzana kubíčková10,46 %0,44 %  
sutu, sophistic, leeda10,46 %0,44 %  
Josefína Bakošová, Tradice, Snuggs, Sophistic10,46 %0,44 %  
sophistic, zuzana kubíčková, lada vyvialová10,46 %0,44 %  
Lada Vyvialová, Zuzana Kubíčková, Bohempia10,46 %0,44 %  
bhempia, snuggs, vasky10,46 %0,44 %  
snugs, josefina bakosova10,46 %0,44 %  
sophistic, snuggs, bohempia10,46 %0,44 %  
bohempia, kubíčková, bakošová10,46 %0,44 %  
tradice, vasky10,46 %0,44 %  
leeda, sophistic, kubíčková10,46 %0,44 %  
vasky, leda10,46 %0,44 %  
Zuzana Kubíčková, Pura Vida, Leeda, Sophistic10,46 %0,44 %  
sutu, bohempia, vasky, snuggs10,46 %0,44 %  
bohempia, sutu, lada vyvialová10,46 %0,44 %  
Bohempia, snuggs, tradice, sopisthic10,46 %0,44 %  
Tradice, Zuzana Kubíčková10,46 %0,44 %  
Leeds10,46 %0,44 %  
Lada Vyvialová, Zuzana Kubíčková, Leeda10,46 %0,44 %  
Sutu, Tradice10,46 %0,44 %  
Snuggs, Leeda10,46 %0,44 %  
Snuggs, Tradice, Leeda, Vasky10,46 %0,44 %  
Bohempia, Tradice10,46 %0,44 %  
Leeda10,46 %0,44 %  
sutu, zuzana kubíčková, lada vyvialová, bohempia10,46 %0,44 %  
Leeda, Sutu, Be Lenka10,46 %0,44 %  
Leeda, SUTU10,46 %0,44 %  
Snuggs, Leeda, Josefína Bakošová10,46 %0,44 %  
bohempia, vasky, pura vida10,46 %0,44 %  
Snuggs, Leeda, Sophistic, Vasky10,46 %0,44 %  
Bohempia, Lada Vyvialová, Zuzana Kubíčková, Bio Šatník10,46 %0,44 %  
Bio Šatník, Pura Vida, Leeda10,46 %0,44 %  
Vasky, Snuggs, sutu10,46 %0,44 %  
Pura Vida, Bio Šatník, Leeda, Vasky10,46 %0,44 %  
Bohempia, Snuggs, Tradice, Bio Šatník10,46 %0,44 %  
Vasky, Pura Vida, Tradice10,46 %0,44 %  
Zuzana Kubíčková, Lada Vyvialová10,46 %0,44 %  
Tradice, Sutu10,46 %0,44 %  
Bohempia, Snuggs, Bio Šatník10,46 %0,44 %  
Bio Šatník, Pura Vida, Sophistic10,46 %0,44 %  
Bio Šatník10,46 %0,44 %  
Snuggs, Vasky, Bohempia, Bio Šatník10,46 %0,44 %  
Tradice, Zuzana Kubíčková, Sutu10,46 %0,44 %  
Vasky, BioŠatník10,46 %0,44 %  
Leeda, Roji10,46 %0,44 %  
leeda, bohempia10,46 %0,44 %  
Leeda, Sophistic, Lady Vyvialová10,46 %0,44 %  
vasky, snuggs, bohempia, sutu10,46 %0,44 %  
Bohempia, Vasky, Tradice10,46 %0,44 %  
Lada Vyvialová10,46 %0,44 %  
Vasky, Tradice, Pura Vida10,46 %0,44 %  
vasky, bio šatník, sutu10,46 %0,44 %  
Sunggs, bohempia10,46 %0,44 %  
Tradice, snuggs, sutu, Zuzana Kubíčková 10,46 %0,44 %  
Bohempia, Vasky, BioŠatník10,46 %0,44 %  

Graf

20. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-34 let8940,64 %38,86 %  
35-44 let8840,18 %38,43 %  
15-24 let209,13 %8,73 %  
45-54 let188,22 %7,86 %  
55 a více let41,83 %1,75 %  

Graf

21. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena18484,02 %80,35 %  
Muž3515,98 %15,28 %  

Graf

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou11452,05 %49,78 %  
Vysokoškolské10045,66 %43,67 %  
Středoškolské bez maturity31,37 %1,31 %  
Základní20,91 %0,87 %  

Graf

23. Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 001 - 35 000 Kč11853,88 %51,53 %  
35 001 - 45 000 Kč5223,74 %22,71 %  
15 001 - 25 000 Kč2410,96 %10,48 %  
více než 45 000 Kč135,94 %5,68 %  
do 15 000 Kč125,48 %5,24 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte pojem udržitelná móda

2. Co pro vás znamená udržitelná móda?

3. Nakupujete udržitelnou módu?

4. Jaké faktory Vás ovlivňují při rozhodování o nákupu udržitelného oblečení?

5. Znáte značku ODIVI?

6. Jak jste se poprvé dozvěděli o značce ODIVI?

7. Jak často nakupujete produkty značky ODIVI?

8. Kolik přibližně utratíte při nákupu u značky ODIVI?

9. Jak hodnotíte úsilí značky ODIVI v oblasti udržitelnosti? (1 - velmi nízké, 5 - velmi vysoké)

10. Sledujete ODIVI na sociálních sítích?

11. Na jakých sociálních sítích ODIVI sledujete? (Můžete vybrat více možností)

12. Navštívili jste někdy webové stránky ODIVI?

13. Jsou podle Vás webové stránky ODIVI přehledné?

15. Zaregistrovali jste v poslední době reklamu na ODIVI?

17. Doporučili značku ODIVI svým známým?

19. Znáte jiné české udržitelné značky?

20. Jaký je váš věk?

21. Jaké je vaše pohlaví?

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

23. Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte pojem udržitelná móda

2. Co pro vás znamená udržitelná móda?

3. Nakupujete udržitelnou módu?

4. Jaké faktory Vás ovlivňují při rozhodování o nákupu udržitelného oblečení?

5. Znáte značku ODIVI?

6. Jak jste se poprvé dozvěděli o značce ODIVI?

7. Jak často nakupujete produkty značky ODIVI?

8. Kolik přibližně utratíte při nákupu u značky ODIVI?

9. Jak hodnotíte úsilí značky ODIVI v oblasti udržitelnosti? (1 - velmi nízké, 5 - velmi vysoké)

10. Sledujete ODIVI na sociálních sítích?

11. Na jakých sociálních sítích ODIVI sledujete? (Můžete vybrat více možností)

12. Navštívili jste někdy webové stránky ODIVI?

13. Jsou podle Vás webové stránky ODIVI přehledné?

15. Zaregistrovali jste v poslední době reklamu na ODIVI?

17. Doporučili značku ODIVI svým známým?

19. Znáte jiné české udržitelné značky?

20. Jaký je váš věk?

21. Jaké je vaše pohlaví?

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

23. Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Halík, A.Analýza marketingové komunikace značky ODIVI (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://79714.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.