Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků se službami cestovních kanceláří

Spokojenost zákazníků se službami cestovních kanceláří

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Varholová
Šetření:14. 05. 2010 - 16. 05. 2010
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):14 / 14.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

tímto bych Vás chtěla požádat o vyplnění dotazníku na téma Spokojenost zákazníku se službami CK. Výzkume zjistíme, zda jsou klienti spokojeni, či nikoliv, zda vůbec využívají tyto služby. Předem děkuji za vyplnění a za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Využíváte služeb cestovních kanceláří (dále jen CK)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výjimečně1135,48 %36,67 %  
občas1032,26 %33,33 %  
pravidelně619,35 %20 %  
ne, nevyužívám412,9 %13,33 %  

Graf

2. Využíváte raději služeb

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
známých CK2167,74 %70 %  
je mi to jedno722,58 %23,33 %  
méně známých CK39,68 %10 %  

Graf

3. Zůstáváte věrní jedné CK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, každý rok využívám služeb jiné CK, z jiných důvodů1651,61 %53,33 %  
ano, protože jsem spokojen1032,26 %33,33 %  
ne, vždy jsem byl s něčím nespokojený516,13 %16,67 %  

Graf

4. Jste spokojeni se službami CK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
téměř vždy2270,97 %73,33 %  
ne vždy619,35 %20 %  
nemám dobré zkušenosti26,45 %6,67 %  
ano, vždy13,23 %3,33 %  

Graf

5. Co je pro vás při výběru zájezdu rozhodující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena1032,26 %33,33 %  
kvalita služeb929,03 %30 %  
atraktivita regionu722,58 %23,33 %  
typ ubytování26,45 %6,67 %  
tak nějak kombinace všech uvedených možností13,23 %3,33 %  
způsob dopravy13,23 %3,33 %  
termín13,23 %3,33 %  

Graf

6. Bez jaké služby se neobejdete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ubytování2683,87 %86,67 %  
doprava412,9 %13,33 %  
stravování13,23 %3,33 %  

Graf

7. Už jste někdy podávali stížnost/reklamaci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2167,74 %70 %  
ano1032,26 %33,33 %  

Graf

8. S čím jste byl nespokojen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekvalitní ubytování1135,48 %36,67 %  
zatím jsem byl vždy spokojen619,35 %20 %  
špatná komunikace s CK412,9 %13,33 %  
jiné ubytování než bylo uvedeno39,68 %10 %  
služby průvodce/delegáta39,68 %10 %  
stravování26,45 %6,67 %  
nepodávala jsem reklamasi(stížnost13,23 %3,33 %  
jiný termín/cena13,23 %3,33 %  

Graf

9. Jak řešíte nekvalitní a neodpovídající služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ihned na místě, s průvodcem1961,29 %63,33 %  
neřeším to619,35 %20 %  
vydržím to a ihned po příjezdu napíšu stížnost412,9 %13,33 %  
nemusela jsem zatím nic řešit13,23 %3,33 %  
zavolám do CK13,23 %3,33 %  

Graf

10. Setkali jste se někdy při reklamaci s neochotným a nepříjemným pracovníkem CK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas1651,61 %53,33 %  
nikdy1548,39 %50 %  

Graf

11. Využijete znovu služeb CK, i když jste byli s něčím nespokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1238,71 %40 %  
možná1032,26 %33,33 %  
určitě ne516,13 %16,67 %  
ano, nikdy není vše dokonalé412,9 %13,33 %  

Graf

12. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2270,97 %73,33 %  
muž929,03 %30 %  

Graf

13. Studujete nebo pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studuji1858,06 %60 %  
pracuji1135,48 %36,67 %  
nestuduji ani nepracuji26,45 %6,67 %  

Graf

14. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let2374,19 %76,67 %  
36 - 45 let39,68 %10 %  
26 - 35 let39,68 %10 %  
46 - 55 let26,45 %6,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Varholová, J.Spokojenost zákazníků se službami cestovních kanceláří (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://8141.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.