Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama

Reklama

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Strouhalová
Šetření:22. 05. 2010 - 23. 05. 2010
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):12 / 12.78
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník jsme vytvořili proto, abychom zjistili, jak na vás působí reklamy.
Prosíme Vás o upřímnost.
 

Odpovědi respondentů

1. Ovlivnila vás už někdy reklama na nějaký výrobek tak, že jste si ho šli koupit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2264,71 %68,75 %  
ne1235,29 %37,5 %  

Graf

2. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV2676,47 %81,25 %  
Jinde617,65 %18,75 %  
Tisk12,94 %3,13 %  
Rádio12,94 %3,13 %  

Graf

3. Které reklamy vás nejvíce ovlivňují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na jídlo1544,12 %46,88 %  
Techniku926,47 %28,13 %  
Kosmetiku720,59 %21,88 %  
Oblečení38,82 %9,38 %  

Graf

4. Když nakupujete a máte na výběr mezi výrobkem z reklamy a neznámým výrobkem, který si vyberete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno2161,76 %65,63 %  
Výrobek z reklamy1132,35 %34,38 %  
Neznámý výrobek25,88 %6,25 %  

Graf

5. Myslíte si, že jakýkoliv výrobek z reklamy je vždy kvalitní a nejlepší?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3088,24 %93,75 %  
nevím38,82 %9,38 %  
ano12,94 %3,13 %  

Graf

6. Existují reklamy, na které se rádi díváte, protože jsou originální a zajímavé ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2573,53 %78,13 %  
ne514,71 %15,63 %  
nevím411,76 %12,5 %  

Graf

7. Která reklama vás v podlední době nejvíce zaujala?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

asi žádná

Coca Cola

Chameleoni - tak to mi teda posol BULVU :-)

je jivh hodne

jedna reklma na německém kanálu sice nevím na co byla ale zaujalo mě že tam hrál george clooney a john malkovic

Na coca - colu :-)

na fotbal =)

Na kapsičky pro kočky :-D

na kofolu

na pivo, jak loví ti chlápci ryby...

ne

nedívám se na reklamy! :D

nevím

nevím

nevzpomínám si

ooo Prolinie - se Zuzanou Norisovou

Pro-linie

reklama na cocacolu :P

reklama na Hornbach

reklama na Paulu

Reklama na podporu hlasování u voleb.

Reklama na Vodafone

Rozhodně mě nejvíc zaujala reklama na staropramen - prostě parádní

S dívkou na vozíčku, která si čte a vedle ní se houpe jiná na houpačce, dívka se dívá za pobíhajícími dětmi, pak na ně zavolá maminka, dívka vstane a posune vozíček k dívce, co do té doby seděla na houpačce.

slovenská televize Markíza-televize Magio

škoda auto - sponzor MS v Hokeji 2010

ted mě zrovna žádná nenapadá

Vodafone

zadna

Zlatopramen

žádná

žádná

žádná

žádná

8. Reklamy jsou podle vašeho názoru:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak které2367,65 %71,88 %  
Nezajímají mě514,71 %15,63 %  
Dobré411,76 %12,5 %  
Špatné25,88 %6,25 %  

Graf

9. Chtěli byste, aby byly reklamy úplně zakázány?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2264,71 %68,75 %  
ano1235,29 %37,5 %  

Graf

10. Myslíte si, že reklamy jsou v dnešní moderní společnosti nezbytné pro obchodování ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2573,53 %78,13 %  
ne514,71 %15,63 %  
nevím411,76 %12,5 %  

Graf

11. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1851,43 %56,25 %  
Muž1748,57 %53,13 %  

Graf

12. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-182264,71 %68,75 %  
18-25823,53 %25 %  
10-15411,76 %12,5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Strouhalová, V.Reklama (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://8297.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.