Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama

Reklama

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Strouhalová
Šetření:22. 05. 2010 - 23. 05. 2010
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):12 / 12.78
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník jsme vytvořili proto, abychom zjistili, jak na vás působí reklamy.
Prosíme Vás o upřímnost.
 

Odpovědi respondentů

1. Ovlivnila vás už někdy reklama na nějaký výrobek tak, že jste si ho šli koupit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2264,71 %68,75 %  
ne1235,29 %37,5 %  

Graf

2. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV2676,47 %81,25 %  
Jinde617,65 %18,75 %  
Tisk12,94 %3,13 %  
Rádio12,94 %3,13 %  

Graf

3. Které reklamy vás nejvíce ovlivňují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na jídlo1544,12 %46,88 %  
Techniku926,47 %28,13 %  
Kosmetiku720,59 %21,88 %  
Oblečení38,82 %9,38 %  

Graf

4. Když nakupujete a máte na výběr mezi výrobkem z reklamy a neznámým výrobkem, který si vyberete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno2161,76 %65,63 %  
Výrobek z reklamy1132,35 %34,38 %  
Neznámý výrobek25,88 %6,25 %  

Graf

5. Myslíte si, že jakýkoliv výrobek z reklamy je vždy kvalitní a nejlepší?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3088,24 %93,75 %  
nevím38,82 %9,38 %  
ano12,94 %3,13 %  

Graf

6. Existují reklamy, na které se rádi díváte, protože jsou originální a zajímavé ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2573,53 %78,13 %  
ne514,71 %15,63 %  
nevím411,76 %12,5 %  

Graf

7. Která reklama vás v podlední době nejvíce zaujala?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

asi žádná

Coca Cola

Chameleoni - tak to mi teda posol BULVU :-)

je jivh hodne

jedna reklma na německém kanálu sice nevím na co byla ale zaujalo mě že tam hrál george clooney a john malkovic

Na coca - colu :-)

na fotbal =)

Na kapsičky pro kočky :-D

na kofolu

na pivo, jak loví ti chlápci ryby...

ne

nedívám se na reklamy! :D

nevím

nevím

nevzpomínám si

ooo Prolinie - se Zuzanou Norisovou

Pro-linie

reklama na cocacolu :P

reklama na Hornbach

reklama na Paulu

Reklama na podporu hlasování u voleb.

Reklama na Vodafone

Rozhodně mě nejvíc zaujala reklama na staropramen - prostě parádní

S dívkou na vozíčku, která si čte a vedle ní se houpe jiná na houpačce, dívka se dívá za pobíhajícími dětmi, pak na ně zavolá maminka, dívka vstane a posune vozíček k dívce, co do té doby seděla na houpačce.

slovenská televize Markíza-televize Magio

škoda auto - sponzor MS v Hokeji 2010

ted mě zrovna žádná nenapadá

Vodafone

zadna

Zlatopramen

žádná

žádná

žádná

žádná

8. Reklamy jsou podle vašeho názoru:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jak které2367,65 %71,88 %  
Nezajímají mě514,71 %15,63 %  
Dobré411,76 %12,5 %  
Špatné25,88 %6,25 %  

Graf

9. Chtěli byste, aby byly reklamy úplně zakázány?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2264,71 %68,75 %  
ano1235,29 %37,5 %  

Graf

10. Myslíte si, že reklamy jsou v dnešní moderní společnosti nezbytné pro obchodování ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2573,53 %78,13 %  
ne514,71 %15,63 %  
nevím411,76 %12,5 %  

Graf

11. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1851,43 %56,25 %  
Muž1748,57 %53,13 %  

Graf

12. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-182264,71 %68,75 %  
18-25823,53 %25 %  
10-15411,76 %12,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Strouhalová, V.Reklama (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://8297.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.