Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama
Reklama
→ Zúčastněte se průzkumu zájmu o novou službu, podpořte dobrou věc a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Strouhalová |
---|---|
Šetření: | 22. 05. 2010 - 23. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 32 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12.78 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník jsme vytvořili proto, abychom zjistili, jak na vás působí reklamy.
Prosíme Vás o upřímnost.
Odpovědi respondentů
1. Ovlivnila vás už někdy reklama na nějaký výrobek tak, že jste si ho šli koupit?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 22 | 64,71 % | 68,75 % |
ne | 12 | 35,29 % | 37,5 % |
2. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
TV | 26 | 76,47 % | 81,25 % |
Jinde | 6 | 17,65 % | 18,75 % |
Tisk | 1 | 2,94 % | 3,13 % |
Rádio | 1 | 2,94 % | 3,13 % |
3. Které reklamy vás nejvíce ovlivňují?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na jídlo | 15 | 44,12 % | 46,88 % |
Techniku | 9 | 26,47 % | 28,13 % |
Kosmetiku | 7 | 20,59 % | 21,88 % |
Oblečení | 3 | 8,82 % | 9,38 % |
4. Když nakupujete a máte na výběr mezi výrobkem z reklamy a neznámým výrobkem, který si vyberete ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je mi to jedno | 21 | 61,76 % | 65,63 % |
Výrobek z reklamy | 11 | 32,35 % | 34,38 % |
Neznámý výrobek | 2 | 5,88 % | 6,25 % |
5. Myslíte si, že jakýkoliv výrobek z reklamy je vždy kvalitní a nejlepší?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 30 | 88,24 % | 93,75 % |
nevím | 3 | 8,82 % | 9,38 % |
ano | 1 | 2,94 % | 3,13 % |
6. Existují reklamy, na které se rádi díváte, protože jsou originální a zajímavé ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 25 | 73,53 % | 78,13 % |
ne | 5 | 14,71 % | 15,63 % |
nevím | 4 | 11,76 % | 12,5 % |
7. Která reklama vás v podlední době nejvíce zaujala?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
asi žádná
Coca Cola
Chameleoni - tak to mi teda posol BULVU :-)
je jivh hodne
jedna reklma na německém kanálu sice nevím na co byla ale zaujalo mě že tam hrál george clooney a john malkovic
Na coca - colu :-)
na fotbal =)
Na kapsičky pro kočky :-D
na kofolu
na pivo, jak loví ti chlápci ryby...
ne
nedívám se na reklamy! :D
nevím
nevím
nevzpomínám si
ooo Prolinie - se Zuzanou Norisovou
Pro-linie
reklama na cocacolu :P
reklama na Hornbach
reklama na Paulu
Reklama na podporu hlasování u voleb.
Reklama na Vodafone
Rozhodně mě nejvíc zaujala reklama na staropramen - prostě parádní
S dívkou na vozíčku, která si čte a vedle ní se houpe jiná na houpačce, dívka se dívá za pobíhajícími dětmi, pak na ně zavolá maminka, dívka vstane a posune vozíček k dívce, co do té doby seděla na houpačce.
slovenská televize Markíza-televize Magio
škoda auto - sponzor MS v Hokeji 2010
ted mě zrovna žádná nenapadá
Vodafone
zadna
Zlatopramen
žádná
žádná
žádná
žádná
8. Reklamy jsou podle vašeho názoru:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jak které | 23 | 67,65 % | 71,88 % |
Nezajímají mě | 5 | 14,71 % | 15,63 % |
Dobré | 4 | 11,76 % | 12,5 % |
Špatné | 2 | 5,88 % | 6,25 % |
9. Chtěli byste, aby byly reklamy úplně zakázány?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 22 | 64,71 % | 68,75 % |
ano | 12 | 35,29 % | 37,5 % |
10. Myslíte si, že reklamy jsou v dnešní moderní společnosti nezbytné pro obchodování ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 25 | 73,53 % | 78,13 % |
ne | 5 | 14,71 % | 15,63 % |
nevím | 4 | 11,76 % | 12,5 % |
11. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 18 | 51,43 % | 56,25 % |
Muž | 17 | 48,57 % | 53,13 % |
12. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-18 | 22 | 64,71 % | 68,75 % |
18-25 | 8 | 23,53 % | 25 % |
10-15 | 4 | 11,76 % | 12,5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.