Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník
Dotazník
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kamila Klimentová |
---|---|
Šetření: | 17. 06. 2010 - 24. 06. 2010 |
Počet respondentů: | 80 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 8.2 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 55,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:58 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Milý/á respondent/ka,
dostáva sa Vám do rúk dotazník, ktorý som vytvorila ako súčasť mojej bakalárskej práce. Som študentkou 3. ročníka na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie. Cieľom tohto dotazníka je zistiť, či banka svojich klientov dostatočne oboznámila s príchodom eura na Slovensku.
Dotazník je anonymný a dobrovoľný. Z ponúkaných možností si prosím, vyberte iba jednu odpoveď, s ktorou sa najviac stotožňujete.
Za vašu ochotu a spoluprácu Vám veľmi pekne ďakujem.
Odpovědi respondentů
1. Názov banky, ktorej ste klientom?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tatra banka | 28 | 34,15 % | 35 % |
Slovenská sporiteľňa | 19 | 23,17 % | 23,75 % |
VÚB banka | 18 | 21,95 % | 22,5 % |
Som klientom viacerých bánk | 8 | 9,76 % | 10 % |
Dexia | 2 | 2,44 % | 2,5 % |
Iné | 2 | 2,44 % | 2,5 % |
UniCredit bank | 2 | 2,44 % | 2,5 % |
Volksbank | 1 | 1,22 % | 1,25 % |
OTP banka | 1 | 1,22 % | 1,25 % |
ČSOB banka | 1 | 1,22 % | 1,25 % |
2. Boli vám zo strany banky poskytnuté informácie, čo je eurobalíček a načo slúži?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie, vedel/a som to z iného zdroja | 45 | 54,88 % | 56,25 % |
Áno | 33 | 40,24 % | 41,25 % |
Áno, ale musel/a som sa nato spýtať | 4 | 4,88 % | 5 % |
3. Boli ste dostatočne informovaný/á o prijatí eura zo strany Vašej banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Skôr áno | 28 | 34,15 % | 35 % |
Skôr nie | 22 | 26,83 % | 27,5 % |
Áno | 21 | 25,61 % | 26,25 % |
Nie | 6 | 7,32 % | 7,5 % |
Nedostal som žiadne informácie | 5 | 6,1 % | 6,25 % |
4. Videli ste v priestoroch pobočky banky letáky, plagáty a iné reklamné pútače týkajúce sa zavedenia novej meny euro?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno, boli dostatočne viditeľné | 57 | 69,51 % | 71,25 % |
S bankou komunikujem online (prostredníctvom internetu) | 20 | 24,39 % | 25 % |
Nie, vôbec som ich nevidel/a | 3 | 3,66 % | 3,75 % |
Áno, ale musel/a som ich hľadať | 2 | 2,44 % | 2,5 % |
5. Stretli ste sa vo Vašej banke s vysvetlením pojmov: konverzný kurz, duálne zobrazenie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 46 | 56,1 % | 57,5 % |
Nie, vedel/a som to z iného zdroja | 35 | 42,68 % | 43,75 % |
Vôbec nie | 1 | 1,22 % | 1,25 % |
6. Ak ste na otázku č. 5 odpovedali kladne, akou formou vám banka vysvetlila tieto pojmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Čítal/a som to v letákoch | 45 | 54,88 % | 56,25 % |
Dočítal/a som sa to na web stránke banky | 24 | 29,27 % | 30 % |
Informoval ma pracovník banky | 11 | 13,41 % | 13,75 % |
Spýtal/a som sa nato pracovníkov banky | 2 | 2,44 % | 2,5 % |
7. Najviac informácií o zavedení meny euro na Slovensku som získal/a z:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Médií (rozhlas, televízia, denná tlač) | 59 | 71,95 % | 73,75 % |
Internetu | 17 | 20,73 % | 21,25 % |
Banky | 4 | 4,88 % | 5 % |
Od známych a rodiny | 1 | 1,22 % | 1,25 % |
Informačných materiálov ministerstva financií | 1 | 1,22 % | 1,25 % |
8. Ako by ste vo všeobecnosti ohodnotili komunikáciu Vašej banky s klientom?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Som spokojný/á | 53 | 64,63 % | 66,25 % |
Som veľmi spokojný/á | 14 | 17,07 % | 17,5 % |
Som skôr nespokojný/á | 13 | 15,85 % | 16,25 % |
Som úplne nespokojný/á | 2 | 2,44 % | 2,5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.