Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ovoce a zelenina v obchodních řetězcích
Ovoce a zelenina v obchodních řetězcích
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Vendula Písaříková |
---|---|
Šetření: | 22. 07. 2010 - 08. 08. 2010 |
Počet respondentů: | 70 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 20 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 48,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím o vyplnění dotazníku, jedná se o srovnání kvality a úrovně nabízených produktů ovoce a zeleniny u obchodních řetězců v ČR
Odpovědi respondentů
1. Který obchod preferujete při nákupu ovoce a zeleniny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ahold → otázka č. 2, Billa → otázka č. 2, Lidl → otázka č. 2, Penny → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ahold | 24 | 34,29 % | 34,29 % |
Billa | 19 | 27,14 % | 27,14 % |
Lidl | 17 | 24,29 % | 24,29 % |
Penny | 10 | 14,29 % | 14,29 % |
2. Proč právě tento obchod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je blízko | 30 | 42,86 % | 42,86 % |
Pro kvalitu ovoce a zeleniny | 19 | 27,14 % | 27,14 % |
Pro příznivou cenu ovoce a zeleniny | 11 | 15,71 % | 15,71 % |
Pro výběr z více druhů ovoce a zeleniny | 5 | 7,14 % | 7,14 % |
nic | 1 | 1,43 % | 1,43 % |
protože lepší bohužel v okolí není | 1 | 1,43 % | 1,43 % |
nakupuji tak kde se mi zrovna chce. | 1 | 1,43 % | 1,43 % |
protože tam nakupu i ostatní potraviny | 1 | 1,43 % | 1,43 % |
1. blízko, 2. slusny vyber, 3, obsluha,cisto | 1 | 1,43 % | 1,43 % |
3. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 30 | 42,86 % | 42,86 % |
2 | 21 | 30 % | 30 % |
4 | 15 | 21,43 % | 21,43 % |
5 | 3 | 4,29 % | 4,29 % |
1 | 1 | 1,43 % | 1,43 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.94 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.54 |
Směrodatná odchylka: | 0.73 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
4. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 23 | 32,86 % | 32,86 % |
3 | 21 | 30 % | 30 % |
4 | 14 | 20 % | 20 % |
1 | 8 | 11,43 % | 11,43 % |
5 | 4 | 5,71 % | 5,71 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.73 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.9 |
Směrodatná odchylka: | 0.95 |
Medián: | 3 |
Modus: | 2 |
5. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 27 | 38,57 % | 38,57 % |
2 | 16 | 22,86 % | 22,86 % |
4 | 16 | 22,86 % | 22,86 % |
5 | 6 | 8,57 % | 8,57 % |
1 | 5 | 7,14 % | 7,14 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.03 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.82 |
Směrodatná odchylka: | 0.91 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
6. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 28 | 40 % | 40 % |
4 | 19 | 27,14 % | 27,14 % |
5 | 12 | 17,14 % | 17,14 % |
2 | 8 | 11,43 % | 11,43 % |
1 | 3 | 4,29 % | 4,29 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.45 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.79 |
Směrodatná odchylka: | 0.89 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
7. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Ahold? 1 - levné / 5 - drahé
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 42 | 60 % | 60 % |
4 | 9 | 12,86 % | 12,86 % |
5 | 8 | 11,43 % | 11,43 % |
2 | 8 | 11,43 % | 11,43 % |
1 | 3 | 4,29 % | 4,29 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.17 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.56 |
Směrodatná odchylka: | 0.75 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
8. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Billa? 1 - levné / 5 - drahé
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 26 | 37,14 % | 37,14 % |
3 | 20 | 28,57 % | 28,57 % |
5 | 12 | 17,14 % | 17,14 % |
2 | 11 | 15,71 % | 15,71 % |
1 | 1 | 1,43 % | 1,43 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.55 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.82 |
Směrodatná odchylka: | 0.91 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
9. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Lidl? 1 - levné / 5 - drahé
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 33 | 47,14 % | 47,14 % |
3 | 15 | 21,43 % | 21,43 % |
1 | 12 | 17,14 % | 17,14 % |
4 | 8 | 11,43 % | 11,43 % |
5 | 2 | 2,86 % | 2,86 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.31 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.73 |
Směrodatná odchylka: | 0.85 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
10. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Penny Market? 1 - levné / 5 - drahé
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 31 | 44,29 % | 44,29 % |
3 | 24 | 34,29 % | 34,29 % |
1 | 7 | 10 % | 10 % |
4 | 6 | 8,57 % | 8,57 % |
5 | 2 | 2,86 % | 2,86 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.47 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.54 |
Směrodatná odchylka: | 0.73 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
11. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - čisté / 5 - špinavé
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 26 | 37,14 % | 37,14 % |
3 | 18 | 25,71 % | 25,71 % |
1 | 18 | 25,71 % | 25,71 % |
4 | 7 | 10 % | 10 % |
5 | 1 | 1,43 % | 1,43 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.2 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.8 |
Směrodatná odchylka: | 0.89 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
12. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - čisté / 5 - špinavé
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 29 | 41,43 % | 41,43 % |
1 | 23 | 32,86 % | 32,86 % |
3 | 13 | 18,57 % | 18,57 % |
4 | 4 | 5,71 % | 5,71 % |
5 | 1 | 1,43 % | 1,43 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.95 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.65 |
Směrodatná odchylka: | 0.81 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
13. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - čisté / 5 - špinavé
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 29 | 41,43 % | 41,43 % |
2 | 16 | 22,86 % | 22,86 % |
4 | 13 | 18,57 % | 18,57 % |
1 | 8 | 11,43 % | 11,43 % |
5 | 4 | 5,71 % | 5,71 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.83 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.81 |
Směrodatná odchylka: | 0.9 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
14. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - čisté / 5 - špinavé
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 31 | 44,29 % | 44,29 % |
4 | 13 | 18,57 % | 18,57 % |
2 | 12 | 17,14 % | 17,14 % |
5 | 7 | 10 % | 10 % |
1 | 7 | 10 % | 10 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.02 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.9 |
Směrodatná odchylka: | 0.95 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
15. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - líbí / 5 - nelíbí
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 27 | 38,57 % | 38,57 % |
2 | 24 | 34,29 % | 34,29 % |
4 | 8 | 11,43 % | 11,43 % |
5 | 6 | 8,57 % | 8,57 % |
1 | 5 | 7,14 % | 7,14 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.78 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.78 |
Směrodatná odchylka: | 0.88 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
16. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - líbí / 5 - nelíbí
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 22 | 31,43 % | 31,43 % |
2 | 20 | 28,57 % | 28,57 % |
1 | 15 | 21,43 % | 21,43 % |
4 | 8 | 11,43 % | 11,43 % |
5 | 5 | 7,14 % | 7,14 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.5 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.08 |
Směrodatná odchylka: | 1.04 |
Medián: | 2.5 |
Modus: | 3 |
17. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - líbí / 5 - nelíbí
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 22 | 31,43 % | 31,43 % |
3 | 21 | 30 % | 30 % |
2 | 12 | 17,14 % | 17,14 % |
5 | 10 | 14,29 % | 14,29 % |
1 | 5 | 7,14 % | 7,14 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.31 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.01 |
Směrodatná odchylka: | 1.01 |
Medián: | 3 |
Modus: | 4 |
18. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - líbí / 5 - nelíbí
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 27 | 38,57 % | 38,57 % |
4 | 22 | 31,43 % | 31,43 % |
5 | 12 | 17,14 % | 17,14 % |
2 | 6 | 8,57 % | 8,57 % |
1 | 3 | 4,29 % | 4,29 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.53 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.73 |
Směrodatná odchylka: | 0.85 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
19. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 56 | 80 % | 80 % |
Muž | 14 | 20 % | 20 % |
20. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 | 38 | 54,29 % | 54,29 % |
26 - 35 | 17 | 24,29 % | 24,29 % |
36 - 45 | 5 | 7,14 % | 7,14 % |
méně než 18 | 5 | 7,14 % | 7,14 % |
46 - 55 | 4 | 5,71 % | 5,71 % |
55 a více | 1 | 1,43 % | 1,43 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (74,1 %)
- vyplnto.cz (4,9 %)
- vseborec.cz (3,4 %)
- search.seznam.cz (3,2 %)
- google.cz (2,9 %)
- facebook.com (2,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.