Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ovoce a zelenina v obchodních řetězcích

Ovoce a zelenina v obchodních řetězcích

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vendula Písaříková
Šetření:22. 07. 2010 - 08. 08. 2010
Počet respondentů:70
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění dotazníku, jedná se o srovnání kvality a úrovně nabízených produktů ovoce a zeleniny u obchodních řetězců v ČR

Odpovědi respondentů

1. Který obchod preferujete při nákupu ovoce a zeleniny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Aholdotázka č. 2, Billaotázka č. 2, Lidlotázka č. 2, Pennyotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ahold2434,29 %34,29 %  
Billa1927,14 %27,14 %  
Lidl1724,29 %24,29 %  
Penny1014,29 %14,29 %  

Graf

2. Proč právě tento obchod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je blízko3042,86 %42,86 %  
Pro kvalitu ovoce a zeleniny1927,14 %27,14 %  
Pro příznivou cenu ovoce a zeleniny1115,71 %15,71 %  
Pro výběr z více druhů ovoce a zeleniny57,14 %7,14 %  
nic11,43 %1,43 %  
protože lepší bohužel v okolí není 11,43 %1,43 %  
nakupuji tak kde se mi zrovna chce.11,43 %1,43 %  
protože tam nakupu i ostatní potraviny11,43 %1,43 %  
1. blízko, 2. slusny vyber, 3, obsluha,cisto 11,43 %1,43 %  

Graf

3. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33042,86 %42,86 %  
22130 %30 %  
41521,43 %21,43 %  
534,29 %4,29 %  
111,43 %1,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.94
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.54
Směrodatná odchylka:0.73
Medián:3
Modus:3

Graf

4. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22332,86 %32,86 %  
32130 %30 %  
41420 %20 %  
1811,43 %11,43 %  
545,71 %5,71 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.73
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:3
Modus:2

Graf

5. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32738,57 %38,57 %  
21622,86 %22,86 %  
41622,86 %22,86 %  
568,57 %8,57 %  
157,14 %7,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.03
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.82
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:3
Modus:3

Graf

6. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32840 %40 %  
41927,14 %27,14 %  
51217,14 %17,14 %  
2811,43 %11,43 %  
134,29 %4,29 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.45
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.79
Směrodatná odchylka:0.89
Medián:3
Modus:3

Graf

7. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Ahold? 1 - levné / 5 - drahé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34260 %60 %  
4912,86 %12,86 %  
5811,43 %11,43 %  
2811,43 %11,43 %  
134,29 %4,29 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.17
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.56
Směrodatná odchylka:0.75
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Billa? 1 - levné / 5 - drahé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42637,14 %37,14 %  
32028,57 %28,57 %  
51217,14 %17,14 %  
21115,71 %15,71 %  
111,43 %1,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.55
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.82
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:4
Modus:4

Graf

9. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Lidl? 1 - levné / 5 - drahé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23347,14 %47,14 %  
31521,43 %21,43 %  
11217,14 %17,14 %  
4811,43 %11,43 %  
522,86 %2,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.31
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.73
Směrodatná odchylka:0.85
Medián:2
Modus:2

Graf

10. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Penny Market? 1 - levné / 5 - drahé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23144,29 %44,29 %  
32434,29 %34,29 %  
1710 %10 %  
468,57 %8,57 %  
522,86 %2,86 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.47
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.54
Směrodatná odchylka:0.73
Medián:2
Modus:2

Graf

11. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - čisté / 5 - špinavé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22637,14 %37,14 %  
31825,71 %25,71 %  
11825,71 %25,71 %  
4710 %10 %  
511,43 %1,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.2
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.8
Směrodatná odchylka:0.89
Medián:2
Modus:2

Graf

12. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - čisté / 5 - špinavé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22941,43 %41,43 %  
12332,86 %32,86 %  
31318,57 %18,57 %  
445,71 %5,71 %  
511,43 %1,43 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.95
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.65
Směrodatná odchylka:0.81
Medián:2
Modus:2

Graf

13. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - čisté / 5 - špinavé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32941,43 %41,43 %  
21622,86 %22,86 %  
41318,57 %18,57 %  
1811,43 %11,43 %  
545,71 %5,71 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.83
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.81
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:3
Modus:3

Graf

14. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - čisté / 5 - špinavé

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33144,29 %44,29 %  
41318,57 %18,57 %  
21217,14 %17,14 %  
5710 %10 %  
1710 %10 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.02
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:3
Modus:3

Graf

15. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - líbí / 5 - nelíbí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32738,57 %38,57 %  
22434,29 %34,29 %  
4811,43 %11,43 %  
568,57 %8,57 %  
157,14 %7,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.78
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.78
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:3
Modus:3

Graf

16. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - líbí / 5 - nelíbí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32231,43 %31,43 %  
22028,57 %28,57 %  
11521,43 %21,43 %  
4811,43 %11,43 %  
557,14 %7,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.5
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.08
Směrodatná odchylka:1.04
Medián:2.5
Modus:3

Graf

17. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - líbí / 5 - nelíbí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42231,43 %31,43 %  
32130 %30 %  
21217,14 %17,14 %  
51014,29 %14,29 %  
157,14 %7,14 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.31
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.01
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:3
Modus:4

Graf

18. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - líbí / 5 - nelíbí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32738,57 %38,57 %  
42231,43 %31,43 %  
51217,14 %17,14 %  
268,57 %8,57 %  
134,29 %4,29 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.53
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.73
Směrodatná odchylka:0.85
Medián:3
Modus:3

Graf

19. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5680 %80 %  
Muž1420 %20 %  

Graf

20. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 253854,29 %54,29 %  
26 - 351724,29 %24,29 %  
36 - 4557,14 %7,14 %  
méně než 1857,14 %7,14 %  
46 - 55 45,71 %5,71 %  
55 a více11,43 %1,43 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

  • odpověď 3:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 8. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Billa? 1 - levné / 5 - drahé

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Který obchod preferujete při nákupu ovoce a zeleniny?

2. Proč právě tento obchod?

3. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

4. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

5. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

6. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

7. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Ahold? 1 - levné / 5 - drahé

8. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Billa? 1 - levné / 5 - drahé

9. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Lidl? 1 - levné / 5 - drahé

10. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Penny Market? 1 - levné / 5 - drahé

11. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - čisté / 5 - špinavé

12. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - čisté / 5 - špinavé

13. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - čisté / 5 - špinavé

14. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - čisté / 5 - špinavé

15. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - líbí / 5 - nelíbí

16. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - líbí / 5 - nelíbí

17. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - líbí / 5 - nelíbí

18. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - líbí / 5 - nelíbí

19. Pohlaví

20. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Který obchod preferujete při nákupu ovoce a zeleniny?

2. Proč právě tento obchod?

3. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

4. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

5. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

6. Jak hodnotíte kvalitu ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - nejlepší / 5 - nejhorší

7. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Ahold? 1 - levné / 5 - drahé

8. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Billa? 1 - levné / 5 - drahé

9. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Lidl? 1 - levné / 5 - drahé

10. Jaká je pro vás cena u obchodního řetězce Penny Market? 1 - levné / 5 - drahé

11. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - čisté / 5 - špinavé

12. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - čisté / 5 - špinavé

13. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - čisté / 5 - špinavé

14. Jak hodnotíte čistotu úseku ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - čisté / 5 - špinavé

15. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Ahold? 1 - líbí / 5 - nelíbí

16. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Billa? 1 - líbí / 5 - nelíbí

17. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Lidl? 1 - líbí / 5 - nelíbí

18. Líbí se vám prezentace ovoce a zeleniny u obchodního řetězce Penny Market? 1 - líbí / 5 - nelíbí

19. Pohlaví

20. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Písaříková, V.Ovoce a zelenina v obchodních řetězcích (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://8842.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.