Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > E-commerce / marketing pro e-shop
E-commerce / marketing pro e-shop
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Stanislav Jonák |
---|---|
Šetření: | 26. 09. 2010 - 17. 10. 2010 |
Počet respondentů: | 46 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 8.52 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 71,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:59 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník bude sloužit pro zpracování jedné části mé bakalářské práce na VŠE, kde se zaměřuji na internetový marketing. Pokud ho vyplníte, uděláte dobrý skutek a já budu mít o něco méně práce :)
Odpovědi respondentů
1. Máte zkušenost s internetovými obchody?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 44 | 95,65 % | 95,65 % |
Ne | 2 | 4,35 % | 4,35 % |
2. Je pro vás tento nákup pohodlnější, než jít přímo na pobočku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 31 | 70,45 % | 67,39 % |
Téměř stejné | 12 | 27,27 % | 26,09 % |
Ne | 1 | 2,27 % | 2,17 % |
3. Jste spokojen/a při výběru zboží v komunikaci s obchodníkem (telefon, e-mail, icq, skype,…)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 41 | 93,18 % | 89,13 % |
ne | 3 | 6,82 % | 6,52 % |
4. Vyhledáváte konkrétní e-shop, který znáte a až po té si v jeho katalogu vyberete produkt, o který máte zájem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 30 | 68,18 % | 65,22 % |
Ne | 14 | 31,82 % | 30,43 % |
5. Jakou cestou se tedy dostanete na stránky e-shopu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vyhledávačem Google | 11 | 78,57 % | 23,91 % |
vyhledávačem Seznam | 4 | 28,57 % | 8,7 % |
srovnanicen.cz | 3 | 21,43 % | 6,52 % |
heureka.cz | 3 | 21,43 % | 6,52 % |
od známého | 2 | 14,29 % | 4,35 % |
jiným způsobem | 2 | 14,29 % | 4,35 % |
kliknutím na banner | 1 | 7,14 % | 2,17 % |
jiným vyhledávačem | 1 | 7,14 % | 2,17 % |
6. Používáte sociální síť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 34 | 77,27 % | 73,91 % |
Ne | 10 | 22,73 % | 21,74 % |
7. Domníváte se, že by firmy měli mít propagaci i na tomto webu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 22 | 64,71 % | 47,83 % |
Ne | 8 | 23,53 % | 17,39 % |
Nedokážu posoudit | 4 | 11,76 % | 8,7 % |
8. Vy osobně jste fanouškem některé firmy na sociální sítí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 19 | 55,88 % | 41,3 % |
Ano | 15 | 44,12 % | 32,61 % |
9. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 28 | 65,12 % | 60,87 % |
Muž | 15 | 34,88 % | 32,61 % |
10. Vaše věková skupina
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-24 | 25 | 55,56 % | 54,35 % |
25-30 | 10 | 22,22 % | 21,74 % |
31-40 | 6 | 13,33 % | 13,04 % |
41-55 | 2 | 4,44 % | 4,35 % |
56 a více | 1 | 2,22 % | 2,17 % |
16-18 | 1 | 2,22 % | 2,17 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (84,1 %)
- vseborec.cz (5,3 %)
- search.seznam.cz (3,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.