Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o značce 3M

Povědomí o značce 3M

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zdenka Laštovičková
Šetření:27. 10. 2010 - 10. 11. 2010
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den. Ráda bych vás poprosila o vyplnění dotazníku na téma: Povědomí o značce 3M. Dotazník slouží ke zpracování semestrálního projektu, jehož cílem je vypracování marketingové, komunikační strategie vedoucí ke zvýšení povědomí o značce.

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4362,32 %62,32 %  
ano2637,68 %37,68 %  

Graf

2. Pokud ano, které výrobky si vybavíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kancelářské výrobky2086,96 %28,99 %  
výrobky z oblasti zdravotnictví521,74 %7,25 %  
výrobky z oblasti elektroprůmyslu a telekomunikace313,04 %4,35 %  
výrobky pro automobilový průmysl28,7 %2,9 %  
výrobky sloužíci k zabezpečení, ochraně28,7 %2,9 %  
komerční grafika a projekce28,7 %2,9 %  
výrobky pro domácnost a volný čas14,35 %1,45 %  

Graf

3. Dovedete uvést konkrétní značky, které se Vám spojí se značkou (společností) 3M?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne428,57 %5,8 %  
post it214,29 %2,9 %  
nedovedu17,14 %1,45 %  
Nevím17,14 %1,45 %  
lepící pásky17,14 %1,45 %  
post-it, scotch, scotch brite, thinsulate, nexcare17,14 %1,45 %  
diskety, magnet.pásky17,14 %1,45 %  
post it, obrácená rovnátka17,14 %1,45 %  
Scotch17,14 %1,45 %  
diskety17,14 %1,45 %  

Graf

4. Jaké asociace ve Vás vyvolává značka 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné2841,79 %40,58 %  
kvalita2232,84 %31,88 %  
inovace1623,88 %23,19 %  
vysoká cena1014,93 %14,49 %  
důmyslnost811,94 %11,59 %  
šetrnost k životnímu prostředí68,96 %8,7 %  
bezpečnost45,97 %5,8 %  
zdraví34,48 %4,35 %  
neznám tu značku11,49 %1,45 %  
PC 11,49 %1,45 %  
konkurence od 3bit11,49 %1,45 %  

Graf

5. Nakupujete kancelářské potřeby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4465,67 %63,77 %  
ne2334,33 %33,33 %  

Graf

6. Je pro Vás při nákupu kancelářských potřeb důležitá značka výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, na značce výrobku mi nazáleží4465,67 %63,77 %  
ano, na značce výrobku mi záleží1319,4 %18,84 %  
nevím, nedokáži posoudit1014,93 %14,49 %  

Graf

7. Co je pro Vás rozhodující při nákupu kancelářských potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena4871,64 %69,57 %  
kvalita3856,72 %55,07 %  
design3044,78 %43,48 %  
značka57,46 %7,25 %  
funkčnost22,99 %2,9 %  
funkce11,49 %1,45 %  

Graf

8. Které z uvedených výrobků 3M znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lepítka, bločky Post it3653,73 %52,17 %  
žádné z uvedených2537,31 %36,23 %  
lepící pásky Scotch2232,84 %31,88 %  
houbičky Scotch Brite68,96 %8,7 %  
náplasti Nexcare22,99 %2,9 %  
nalepovací háčky a proužky Command22,99 %2,9 %  
čističky vzduchu 3M Filtrete11,49 %1,45 %  
kancelářské výrobky 3M Ergonomie11,49 %1,45 %  

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4364,18 %62,32 %  
muž2435,82 %34,78 %  

Graf

10. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 35 let5683,58 %81,16 %  
36 - 50 let68,96 %8,7 %  
51 let a více57,46 %7,25 %  

Graf

11. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské3450,75 %49,28 %  
středoškolské s maturitou3146,27 %44,93 %  
základní11,49 %1,45 %  
vyučen(a)11,49 %1,45 %  

Graf

12. Zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student(ka)2435,82 %34,78 %  
administrativní, kancelářská práce1623,88 %23,19 %  
telekomunikace710,45 %10,14 %  
management, HR45,97 %5,8 %  
výroba, technický vývoj22,99 %2,9 %  
školství22,99 %2,9 %  
PR, reklama, marketing22,99 %2,9 %  
zdravotnictví22,99 %2,9 %  
informační technologie22,99 %2,9 %  
student+administrativa11,49 %1,45 %  
au pair11,49 %1,45 %  
projektant11,49 %1,45 %  
média11,49 %1,45 %  
kotelník11,49 %1,45 %  
bezpečnostní sbory11,49 %1,45 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáte značku 3M?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kancelářské výrobky na otázku 2. Pokud ano, které výrobky si vybavíte?

7. Co je pro Vás rozhodující při nákupu kancelářských potřeb?

  • odpověď kvalita:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, na značce výrobku mi záleží na otázku 6. Je pro Vás při nákupu kancelářských potřeb důležitá značka výrobku?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku 3M?

2. Pokud ano, které výrobky si vybavíte?

4. Jaké asociace ve Vás vyvolává značka 3M?

5. Nakupujete kancelářské potřeby?

6. Je pro Vás při nákupu kancelářských potřeb důležitá značka výrobku?

7. Co je pro Vás rozhodující při nákupu kancelářských potřeb?

8. Které z uvedených výrobků 3M znáte?

9. Pohlaví

10. Věk

11. Vzdělání

12. Zaměstnání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku 3M?

2. Pokud ano, které výrobky si vybavíte?

4. Jaké asociace ve Vás vyvolává značka 3M?

5. Nakupujete kancelářské potřeby?

6. Je pro Vás při nákupu kancelářských potřeb důležitá značka výrobku?

7. Co je pro Vás rozhodující při nákupu kancelářských potřeb?

8. Které z uvedených výrobků 3M znáte?

9. Pohlaví

10. Věk

11. Vzdělání

12. Zaměstnání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Laštovičková, Z.Povědomí o značce 3M (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://9655.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.