Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Absolventská práce-Vliv médií na poptávku po produktech CK a CA
Absolventská práce-Vliv médií na poptávku po produktech CK a CA
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Iva Orlová |
---|---|
Šetření: | 19. 01. 2016 - 18. 02. 2016 |
Počet respondentů: | 132 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 12.47 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 78,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:47 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím Vás o vyplnění dotazníku, který je součástí mé absolventské práce. Téma je Analýza vlivu médií na poptávku po produktech cestovních kanceláří a agentur. Děkuji za Váš čas a za Vaši ochotu.
Odpovědi respondentů
1. 1. Využíváte služeb cestovních kanceláří nebo agentur?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 90 | 68,18 % | 68,18 % |
Ne | 42 | 31,82 % | 31,82 % |
2. 2. Jaký typ dovolené upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kombinovaný (Pobytový+Poznávací) | 49 | 37,12 % | 37,12 % |
Pobytový | 43 | 32,58 % | 32,58 % |
Poznávací | 21 | 15,91 % | 15,91 % |
Aktivně-sportovní | 13 | 9,85 % | 9,85 % |
Wellness | 6 | 4,55 % | 4,55 % |
3. 3. Jaké médium nejčastěji sledujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 119 | 90,15 % | 90,15 % |
Televize | 9 | 6,82 % | 6,82 % |
Časopisy | 2 | 1,52 % | 1,52 % |
Billboardy, Bigboardy nebo plakátovací plochy | 1 | 0,76 % | 0,76 % |
Noviny | 1 | 0,76 % | 0,76 % |
4. 4. Viděli jste někde reklamu na produkt (zájezd) cestovní kanceláře či agentury?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 123 | 93,18 % | 93,18 % |
Ne | 9 | 6,82 % | 6,82 % |
5. 5. Kde jste reklamu zaznamenali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na internetu | 83 | 66,94 % | 62,88 % |
V televizi | 19 | 15,32 % | 14,39 % |
Na billboardu, bigboardu nebo plakátovacích plochách | 13 | 10,48 % | 9,85 % |
V časopise | 5 | 4,03 % | 3,79 % |
V novinách | 3 | 2,42 % | 2,27 % |
V letáku | 1 | 0,81 % | 0,76 % |
6. 6. Přiměla Vás někdy reklama přemýšlet o koupi zájezdu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 67 | 50,76 % | 50,76 % |
Ano | 65 | 49,24 % | 49,24 % |
7. 7. Co Vás při sledování reklamy přiměje k přemýšlení o koupi zájezdu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cenová nabídka | 62 | 46,97 % | 46,97 % |
Idylické prostředí (palmy, moře, slunce, pláž,…) | 29 | 21,97 % | 21,97 % |
Zvláštní nabídka od cestovní kanceláře nebo agentury | 29 | 21,97 % | 21,97 % |
Oblíbenost cestovní kanceláře nebo agentury | 12 | 9,09 % | 9,09 % |
8. 8. V jaké cenové relaci byste byli ochotni koupit zájezd na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 000 – 9 999 Kč | 49 | 37,12 % | 37,12 % |
10 000 – 14 999 Kč | 48 | 36,36 % | 36,36 % |
15 000 – 19 999 Kč | 24 | 18,18 % | 18,18 % |
25 000 Kč a více | 9 | 6,82 % | 6,82 % |
20 000 – 24 999 Kč | 2 | 1,52 % | 1,52 % |
9. 9. Koupili jste si někdy zájezd na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 110 | 83,33 % | 83,33 % |
Ano | 22 | 16,67 % | 16,67 % |
10. 10. Byli jste spokojeni se zájezdem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 23 | 100 % | 17,42 % |
11. 11. Obdrželi jste skutečně všechny služby, které byli nabídnuty v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 21 | 95,45 % | 15,91 % |
Ne | 1 | 4,55 % | 0,76 % |
12. 12. Shodoval se zájezd ve skutečnosti s nabízeným zájezdem v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 19 | 86,36 % | 14,39 % |
Ne | 3 | 13,64 % | 2,27 % |
13. 13. Jaké byli nepřesnosti v nabízeném zájezdu oproti skutečném zájezdu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nepřesná poloha hotelu | 3 | 100 % | 2,27 % |
14. 14. Jaké shledáváte nedostatky reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedostatek informací | 55 | 41,67 % | 41,67 % |
Klamná reklama | 48 | 36,36 % | 36,36 % |
Špatná přehlednost informací | 20 | 15,15 % | 15,15 % |
Sexistické ztvárnění reklamy | 7 | 5,3 % | 5,3 % |
Přebytek informací | 2 | 1,52 % | 1,52 % |
15. 15. Věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do 25 let | 82 | 62,12 % | 62,12 % |
26 - 34 let | 39 | 29,55 % | 29,55 % |
35 - 49 let | 9 | 6,82 % | 6,82 % |
50 - 59 let | 2 | 1,52 % | 1,52 % |
16. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 92 | 69,7 % | 69,7 % |
Muž | 40 | 30,3 % | 30,3 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.