Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Absolventská práce-Vliv médií na poptávku po produktech CK a CA

Absolventská práce-Vliv médií na poptávku po produktech CK a CA

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iva Orlová
Šetření:19. 01. 2016 - 18. 02. 2016
Počet respondentů:132
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění dotazníku, který je součástí mé absolventské práce. Téma je Analýza vlivu médií na poptávku po produktech cestovních kanceláří a agentur. Děkuji za Váš čas a za Vaši ochotu.

Odpovědi respondentů

1. 1. Využíváte služeb cestovních kanceláří nebo agentur?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9068,18 %68,18 %  
Ne4231,82 %31,82 %  

Graf

2. 2. Jaký typ dovolené upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kombinovaný (Pobytový+Poznávací)4937,12 %37,12 %  
Pobytový4332,58 %32,58 %  
Poznávací2115,91 %15,91 %  
Aktivně-sportovní139,85 %9,85 %  
Wellness64,55 %4,55 %  

Graf

3. 3. Jaké médium nejčastěji sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet11990,15 %90,15 %  
Televize96,82 %6,82 %  
Časopisy21,52 %1,52 %  
Billboardy, Bigboardy nebo plakátovací plochy10,76 %0,76 %  
Noviny10,76 %0,76 %  

Graf

4. 4. Viděli jste někde reklamu na produkt (zájezd) cestovní kanceláře či agentury?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12393,18 %93,18 %  
Ne96,82 %6,82 %  

Graf

5. 5. Kde jste reklamu zaznamenali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu8366,94 %62,88 %  
V televizi1915,32 %14,39 %  
Na billboardu, bigboardu nebo plakátovacích plochách1310,48 %9,85 %  
V časopise54,03 %3,79 %  
V novinách32,42 %2,27 %  
V letáku10,81 %0,76 %  

Graf

6. 6. Přiměla Vás někdy reklama přemýšlet o koupi zájezdu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6750,76 %50,76 %  
Ano6549,24 %49,24 %  

Graf

7. 7. Co Vás při sledování reklamy přiměje k přemýšlení o koupi zájezdu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cenová nabídka6246,97 %46,97 %  
Idylické prostředí (palmy, moře, slunce, pláž,…)2921,97 %21,97 %  
Zvláštní nabídka od cestovní kanceláře nebo agentury2921,97 %21,97 %  
Oblíbenost cestovní kanceláře nebo agentury129,09 %9,09 %  

Graf

8. 8. V jaké cenové relaci byste byli ochotni koupit zájezd na základě reklamy?

(Cena pro 1 osobu)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 000 – 9 999 Kč4937,12 %37,12 %  
10 000 – 14 999 Kč4836,36 %36,36 %  
15 000 – 19 999 Kč2418,18 %18,18 %  
25 000 Kč a více96,82 %6,82 %  
20 000 – 24 999 Kč21,52 %1,52 %  

Graf

9. 9. Koupili jste si někdy zájezd na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11083,33 %83,33 %  
Ano2216,67 %16,67 %  

Graf

10. 10. Byli jste spokojeni se zájezdem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23100 %17,42 %  

Graf

11. 11. Obdrželi jste skutečně všechny služby, které byli nabídnuty v reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2195,45 %15,91 %  
Ne14,55 %0,76 %  

Graf

12. 12. Shodoval se zájezd ve skutečnosti s nabízeným zájezdem v reklamě?

(např. prostředí dovolené)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1986,36 %14,39 %  
Ne313,64 %2,27 %  

Graf

13. 13. Jaké byli nepřesnosti v nabízeném zájezdu oproti skutečném zájezdu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepřesná poloha hotelu3100 %2,27 %  

Graf

14. 14. Jaké shledáváte nedostatky reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedostatek informací5541,67 %41,67 %  
Klamná reklama4836,36 %36,36 %  
Špatná přehlednost informací2015,15 %15,15 %  
Sexistické ztvárnění reklamy75,3 %5,3 %  
Přebytek informací21,52 %1,52 %  

Graf

15. 15. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 25 let8262,12 %62,12 %  
26 - 34 let3929,55 %29,55 %  
35 - 49 let96,82 %6,82 %  
50 - 59 let21,52 %1,52 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9269,7 %69,7 %  
Muž4030,3 %30,3 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. 6. Přiměla Vás někdy reklama přemýšlet o koupi zájezdu?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. 10. Byli jste spokojeni se zájezdem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. 9. Koupili jste si někdy zájezd na základě reklamy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. 11. Obdrželi jste skutečně všechny služby, které byli nabídnuty v reklamě?

9. 9. Koupili jste si někdy zájezd na základě reklamy?

  • odpověď Ano:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. 11. Obdrželi jste skutečně všechny služby, které byli nabídnuty v reklamě?
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. 12. Shodoval se zájezd ve skutečnosti s nabízeným zájezdem v reklamě?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. 10. Byli jste spokojeni se zájezdem?

10. 10. Byli jste spokojeni se zájezdem?

  • odpověď Ano:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. 9. Koupili jste si někdy zájezd na základě reklamy?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. 11. Obdrželi jste skutečně všechny služby, které byli nabídnuty v reklamě?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. 12. Shodoval se zájezd ve skutečnosti s nabízeným zájezdem v reklamě?

11. 11. Obdrželi jste skutečně všechny služby, které byli nabídnuty v reklamě?

  • odpověď Ano:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. 9. Koupili jste si někdy zájezd na základě reklamy?
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. 12. Shodoval se zájezd ve skutečnosti s nabízeným zájezdem v reklamě?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. 10. Byli jste spokojeni se zájezdem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1. Využíváte služeb cestovních kanceláří nebo agentur?

2. 2. Jaký typ dovolené upřednostňujete?

3. 3. Jaké médium nejčastěji sledujete?

4. 4. Viděli jste někde reklamu na produkt (zájezd) cestovní kanceláře či agentury?

5. 5. Kde jste reklamu zaznamenali?

6. 6. Přiměla Vás někdy reklama přemýšlet o koupi zájezdu?

7. 7. Co Vás při sledování reklamy přiměje k přemýšlení o koupi zájezdu?

8. 8. V jaké cenové relaci byste byli ochotni koupit zájezd na základě reklamy?

9. 9. Koupili jste si někdy zájezd na základě reklamy?

10. 10. Byli jste spokojeni se zájezdem?

11. 11. Obdrželi jste skutečně všechny služby, které byli nabídnuty v reklamě?

12. 12. Shodoval se zájezd ve skutečnosti s nabízeným zájezdem v reklamě?

14. 14. Jaké shledáváte nedostatky reklamy?

15. 15. Věková kategorie:

16. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1. Využíváte služeb cestovních kanceláří nebo agentur?

2. 2. Jaký typ dovolené upřednostňujete?

3. 3. Jaké médium nejčastěji sledujete?

4. 4. Viděli jste někde reklamu na produkt (zájezd) cestovní kanceláře či agentury?

5. 5. Kde jste reklamu zaznamenali?

6. 6. Přiměla Vás někdy reklama přemýšlet o koupi zájezdu?

7. 7. Co Vás při sledování reklamy přiměje k přemýšlení o koupi zájezdu?

8. 8. V jaké cenové relaci byste byli ochotni koupit zájezd na základě reklamy?

9. 9. Koupili jste si někdy zájezd na základě reklamy?

10. 10. Byli jste spokojeni se zájezdem?

11. 11. Obdrželi jste skutečně všechny služby, které byli nabídnuty v reklamě?

12. 12. Shodoval se zájezd ve skutečnosti s nabízeným zájezdem v reklamě?

14. 14. Jaké shledáváte nedostatky reklamy?

15. 15. Věková kategorie:

16. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Orlová, I.Absolventská práce-Vliv médií na poptávku po produktech CK a CA (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://absolventska-prace-vliv-medi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.