Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Activia, vývoj nového výrobku

Activia, vývoj nového výrobku

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Kostelňáková
Šetření:17. 10. 2011 - 19. 10. 2011
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,
Jsme studentky Vysoké školy banské Technické univerzity Ostrava. V rámci naši semestrální práce na téma Vývoj nového produktu ACTIVIA provádíme marketingový výzkum. Dovolujeme si Vás pořádat o vyplnění následujícího dotazníku, který je zaměřen na analýzu výrobků značky Activia a na vývoj nového produktu. Snažte se, prosím, vždy volit takovou odpověď, která Vás nejvíce vystihuje. Vaše náměty a názory jsou pro nás velice cenné při přípravě nových produktů a zdokonalování služeb. Tento dotazník je anonymní. Informace budou použity výhradně pro tento výzkum.
Dotazník obsahuje 20 otázek, cca 5 min.
Předem děkujeme za pomoc a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku

Za tým „ ACTIVA“
Zuzana Kochmanová a Barbora Kostelňáková

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Pokyny k vyplnění dotazníku:
Není-li uvedeno jinak, označte 1 odpověď.
 

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku "ACTIVIA" ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6298,41 %98,41 %  
ne11,59 %1,59 %  

Graf

2. Jsou do Vaší domácnosti nakupovány výrobky značky ACTIVIA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ano, občasotázka č. 3, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas3353,23 %52,38 %  
ano2337,1 %36,51 %  
ne69,68 %9,52 %  

Graf

3. Snídáte některý z výrobků ACTIVIA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy3562,5 %55,56 %  
ano1221,43 %19,05 %  
nikdy916,07 %14,29 %  

Graf

4. Jíte výrobky ACTIVIA jindy než ke snídani? ( zde můžete označit více než 1 odpověď) v případě, že označíte odpověď : "ne, ani nesnídám" přejděte až k otázce č. 11.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ke svačině3766,07 %58,73 %  
ano, jindy2239,29 %34,92 %  
ano, k večeři1323,21 %20,63 %  
ne, jím pouze ke snídani47,14 %6,35 %  
ne, ani je nesnídám35,36 %4,76 %  

Graf

5. Který z těchto výrobků je váš nejoblíbenější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Activia ochucená1323,21 %20,63 %  
Activia sladká bílá1221,43 %19,05 %  
Activia tvarohová1221,43 %19,05 %  
Activia nápoj1119,64 %17,46 %  
Activia bílá47,14 %6,35 %  
Activia vlákninová47,14 %6,35 %  

Graf

6. Ohodnoťte různé příchutě výrobků značky ACTIVIA od nejlepší po nejhorší (5nejvíc, 1 nejmíň), které nejvíce vyhovují Vaší chuti.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
čokoláda2.7922.164
jahoda2.9431.827
vanilka3.1131.836
lesní plody3.171.915
višeň2.8081.963
ananas2.8682.001
meruňka2.9811.528
Stracciatella2.8681.85

Graf

7. Které z těchto přichutí byste rád/a přidal/a? (zde můžete označit vice než 1 odpoveď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
banán2544,64 %39,68 %  
kiwi1933,93 %30,16 %  
mango1628,57 %25,4 %  
meloun1526,79 %23,81 %  
karamel1526,79 %23,81 %  
bílý hrozen1119,64 %17,46 %  
žádnou bych nepřidal/a610,71 %9,52 %  
mandarinka58,93 %7,94 %  
nugát23,57 %3,17 %  
švestka11,79 %1,59 %  
oříšek11,79 %1,59 %  
kávová11,79 %1,59 %  
chci zpět citrón11,79 %1,59 %  
tiramisu11,79 %1,59 %  
litchi, malina11,79 %1,59 %  

Graf

8. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky jogurtu Activia podle známosti. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
chuť2.0360.963
cena2.5890.778
obal1.9820.696
kvalita2.1430.801
reklama2.1961.444

Graf

9. Kolik jogurtů značky ACTIVIA přibližně týdně sníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 ks3664,29 %57,14 %  
3 - 5 ks1730,36 %26,98 %  
6 - 8 ks35,36 %4,76 %  

Graf

10. Máte po časté konzumaci těchto jogurtu lepši zažívání?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3155,36 %49,21 %  
ne1526,79 %23,81 %  
ano1017,86 %15,87 %  

Graf

11. Myslíte, že značka ACTIVIA má široký sortiment výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, myslím, že má dostatek výrobků4478,57 %69,84 %  
nevím712,5 %11,11 %  
nemyslím58,93 %7,94 %  

Graf

12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky jogurtu Activia podle Vaší spokojenosti s výrobky. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
chuť1.9821.16
cena2.7680.714
obal2.1250.717
kvalita2.1430.908
reklama2.6961.676

Graf

13. Jako cenu za 1 ks jogurtu activia považujete přiměřenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 - 8 Kč3257,14 %50,79 %  
9 - 12 Kč2239,29 %34,92 %  
do 4 Kč23,57 %3,17 %  

Graf

14. Označte slovo, které dostatečně vystihuje Vaši spokojenost s barevnou škálou obalu výrobků ACTIVIA .

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2239,29 %34,92 %  
dobrý1933,93 %30,16 %  
výborný1221,43 %19,05 %  
dostatečný35,36 %4,76 %  

Graf

15. Co konkrétního Vám u značky ACTIVIA chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

akce

barevnější rozlišení obalů

Citrónová příchuť stažená z výroby

čokoládové kuličky

Dobrá reklama,

hustota jogurtů

jogurty pro děti

konkrétního nic

Kvalita

Kvalita bez chemických náhražek.

lepsi dostupnost

lepší chuť A máte blbě udělaný dotazník, protože máte kromě jedné otázky všechny povinné tak i když odpovím u otázky číslo 4 ne musím odpovídat i kolik jich sním atd. Docela blbé. Takže vypovídací schopnost nulová...

lepší chuť a cena

Lepší značení druhu(jahoda,bílý, ..) jogurtu na obale

lžička

mrdat srnu, zdravim brno!

NEchybí mi nic...

Nechybí nic, spíše přebývá - nadsazené účinky výrobku, zcela neadekvátní cena - výrobky se stejnými účinky (všechny kysané mléčné výrobky) jsou ke koupi za poloviční cenu v několikanásobném množství

neví

neviem

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím - nikdy jsem ho neměla

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic mi nechybí

nic od te značky neočekávám tudíž nic nechybí

nič

nižší cena

nové příchutě

pravdivost ( activia není zdraví prospěšná, je to normální "jogurt" ( s pravým jogurtem nemá nic společného), a kdo tomu věří, tak je blbec ;-) )

příchuť banán

rozšířit sortiment

slevy

Uváděné a reklamou preferované kladné účinky na zažívací systém.

větší balení jogurtů

více smetanové chuti, a mohl by výrobce snížit množství škrobu

16. Seřaďte kritéria jogurtu ACTIVIA podle toho, jak jsou pro Vás důležité.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
značka3.0810.493
obal3.4840.508
příchuť1.3230.477
zdravý životní styl2.1130.681

Graf

17. Víte, že výrobky ACTIVIA obsahují speciální kulturu Bifidus ActiRegularis?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6096,77 %95,24 %  
ne23,23 %3,17 %  

Graf

18. Jste žena, nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5384,13 %84,13 %  
muž1015,87 %15,87 %  

Graf

19. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let4673,02 %73,02 %  
26 - 45 let1422,22 %22,22 %  
46 - 65 let23,17 %3,17 %  
66 a více let11,59 %1,59 %  

Graf

20. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000 Kč3758,73 %58,73 %  
nechci odpovídat914,29 %14,29 %  
16 000 až 25 000 Kč711,11 %11,11 %  
26 000 až 35 000 Kč69,52 %9,52 %  
16 000 až 25 000 Kč34,76 %4,76 %  
36 000 a více11,59 %1,59 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Snídáte některý z výrobků ACTIVIA?

  • odpověď někdy:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stracciatella=3 na otázku 6. Ohodnoťte různé příchutě výrobků značky ACTIVIA od nejlepší po nejhorší (5nejvíc, 1 nejmíň), které nejvíce vyhovují Vaší chuti.

9. Kolik jogurtů značky ACTIVIA přibližně týdně sníte?

  • odpověď 1 - 2 ks:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita=3 na otázku 8. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky jogurtu Activia podle známosti. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Activia nápoj na otázku 5. Který z těchto výrobků je váš nejoblíbenější?

16. Seřaďte kritéria jogurtu ACTIVIA podle toho, jak jsou pro Vás důležité.

  • odpověď obal=3:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=4 na otázku 16. Seřaďte kritéria jogurtu ACTIVIA podle toho, jak jsou pro Vás důležité.
  • odpověď zdravý životní styl=1:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi příchuť=2 na otázku 16. Seřaďte kritéria jogurtu ACTIVIA podle toho, jak jsou pro Vás důležité.
  • odpověď značka=4:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obal=3 na otázku 16. Seřaďte kritéria jogurtu ACTIVIA podle toho, jak jsou pro Vás důležité.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku "ACTIVIA" ?

2. Jsou do Vaší domácnosti nakupovány výrobky značky ACTIVIA?

3. Snídáte některý z výrobků ACTIVIA?

4. Jíte výrobky ACTIVIA jindy než ke snídani? ( zde můžete označit více než 1 odpověď) v případě, že označíte odpověď : "ne, ani nesnídám" přejděte až k otázce č. 11.

5. Který z těchto výrobků je váš nejoblíbenější?

6. Ohodnoťte různé příchutě výrobků značky ACTIVIA od nejlepší po nejhorší (5nejvíc, 1 nejmíň), které nejvíce vyhovují Vaší chuti.

7. Které z těchto přichutí byste rád/a přidal/a? (zde můžete označit vice než 1 odpoveď)

8. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky jogurtu Activia podle známosti. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

9. Kolik jogurtů značky ACTIVIA přibližně týdně sníte?

10. Máte po časté konzumaci těchto jogurtu lepši zažívání?

11. Myslíte, že značka ACTIVIA má široký sortiment výrobků?

12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky jogurtu Activia podle Vaší spokojenosti s výrobky. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

13. Jako cenu za 1 ks jogurtu activia považujete přiměřenou?

14. Označte slovo, které dostatečně vystihuje Vaši spokojenost s barevnou škálou obalu výrobků ACTIVIA .

15. Co konkrétního Vám u značky ACTIVIA chybí?

16. Seřaďte kritéria jogurtu ACTIVIA podle toho, jak jsou pro Vás důležité.

17. Víte, že výrobky ACTIVIA obsahují speciální kulturu Bifidus ActiRegularis?

18. Jste žena, nebo muž?

19. Jaký je Váš věk?

20. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku "ACTIVIA" ?

2. Jsou do Vaší domácnosti nakupovány výrobky značky ACTIVIA?

3. Snídáte některý z výrobků ACTIVIA?

4. Jíte výrobky ACTIVIA jindy než ke snídani? ( zde můžete označit více než 1 odpověď) v případě, že označíte odpověď : "ne, ani nesnídám" přejděte až k otázce č. 11.

5. Který z těchto výrobků je váš nejoblíbenější?

6. Ohodnoťte různé příchutě výrobků značky ACTIVIA od nejlepší po nejhorší (5nejvíc, 1 nejmíň), které nejvíce vyhovují Vaší chuti.

7. Které z těchto přichutí byste rád/a přidal/a? (zde můžete označit vice než 1 odpoveď)

8. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky jogurtu Activia podle známosti. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

9. Kolik jogurtů značky ACTIVIA přibližně týdně sníte?

10. Máte po časté konzumaci těchto jogurtu lepši zažívání?

11. Myslíte, že značka ACTIVIA má široký sortiment výrobků?

12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky jogurtu Activia podle Vaší spokojenosti s výrobky. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

13. Jako cenu za 1 ks jogurtu activia považujete přiměřenou?

14. Označte slovo, které dostatečně vystihuje Vaši spokojenost s barevnou škálou obalu výrobků ACTIVIA .

15. Co konkrétního Vám u značky ACTIVIA chybí?

16. Seřaďte kritéria jogurtu ACTIVIA podle toho, jak jsou pro Vás důležité.

17. Víte, že výrobky ACTIVIA obsahují speciální kulturu Bifidus ActiRegularis?

18. Jste žena, nebo muž?

19. Jaký je Váš věk?

20. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kostelňáková, B.Activia, vývoj nového výrobku (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://activia-vyvoj-noveho-vyrobku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.