Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Activia, vývoj nového výrobku
Activia, vývoj nového výrobku
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Barbora Kostelňáková |
---|---|
Šetření: | 17. 10. 2011 - 19. 10. 2011 |
Počet respondentů: | 63 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 18.54 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 84,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:14 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondente,
Jsme studentky Vysoké školy banské Technické univerzity Ostrava. V rámci naši semestrální práce na téma Vývoj nového produktu ACTIVIA provádíme marketingový výzkum. Dovolujeme si Vás pořádat o vyplnění následujícího dotazníku, který je zaměřen na analýzu výrobků značky Activia a na vývoj nového produktu. Snažte se, prosím, vždy volit takovou odpověď, která Vás nejvíce vystihuje. Vaše náměty a názory jsou pro nás velice cenné při přípravě nových produktů a zdokonalování služeb. Tento dotazník je anonymní. Informace budou použity výhradně pro tento výzkum.
Dotazník obsahuje 20 otázek, cca 5 min.
Předem děkujeme za pomoc a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku
Za tým „ ACTIVA“
Zuzana Kochmanová a Barbora Kostelňáková
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Pokyny k vyplnění dotazníku:
Není-li uvedeno jinak, označte 1 odpověď.
Odpovědi respondentů
1. Znáte značku "ACTIVIA" ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 62 | 98,41 % | 98,41 % |
ne | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
2. Jsou do Vaší domácnosti nakupovány výrobky značky ACTIVIA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ano, občas → otázka č. 3, ne → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, občas | 33 | 53,23 % | 52,38 % |
ano | 23 | 37,1 % | 36,51 % |
ne | 6 | 9,68 % | 9,52 % |
3. Snídáte některý z výrobků ACTIVIA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
někdy | 35 | 62,5 % | 55,56 % |
ano | 12 | 21,43 % | 19,05 % |
nikdy | 9 | 16,07 % | 14,29 % |
4. Jíte výrobky ACTIVIA jindy než ke snídani? ( zde můžete označit více než 1 odpověď) v případě, že označíte odpověď : "ne, ani nesnídám" přejděte až k otázce č. 11.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, ke svačině | 37 | 66,07 % | 58,73 % |
ano, jindy | 22 | 39,29 % | 34,92 % |
ano, k večeři | 13 | 23,21 % | 20,63 % |
ne, jím pouze ke snídani | 4 | 7,14 % | 6,35 % |
ne, ani je nesnídám | 3 | 5,36 % | 4,76 % |
5. Který z těchto výrobků je váš nejoblíbenější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Activia ochucená | 13 | 23,21 % | 20,63 % |
Activia sladká bílá | 12 | 21,43 % | 19,05 % |
Activia tvarohová | 12 | 21,43 % | 19,05 % |
Activia nápoj | 11 | 19,64 % | 17,46 % |
Activia bílá | 4 | 7,14 % | 6,35 % |
Activia vlákninová | 4 | 7,14 % | 6,35 % |
6. Ohodnoťte různé příchutě výrobků značky ACTIVIA od nejlepší po nejhorší (5nejvíc, 1 nejmíň), které nejvíce vyhovují Vaší chuti.
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
čokoláda | 2.792 | 2.164 |
jahoda | 2.943 | 1.827 |
vanilka | 3.113 | 1.836 |
lesní plody | 3.17 | 1.915 |
višeň | 2.808 | 1.963 |
ananas | 2.868 | 2.001 |
meruňka | 2.981 | 1.528 |
Stracciatella | 2.868 | 1.85 |
7. Které z těchto přichutí byste rád/a přidal/a? (zde můžete označit vice než 1 odpoveď)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
banán | 25 | 44,64 % | 39,68 % |
kiwi | 19 | 33,93 % | 30,16 % |
mango | 16 | 28,57 % | 25,4 % |
meloun | 15 | 26,79 % | 23,81 % |
karamel | 15 | 26,79 % | 23,81 % |
bílý hrozen | 11 | 19,64 % | 17,46 % |
žádnou bych nepřidal/a | 6 | 10,71 % | 9,52 % |
mandarinka | 5 | 8,93 % | 7,94 % |
nugát | 2 | 3,57 % | 3,17 % |
švestka | 1 | 1,79 % | 1,59 % |
oříšek | 1 | 1,79 % | 1,59 % |
kávová | 1 | 1,79 % | 1,59 % |
chci zpět citrón | 1 | 1,79 % | 1,59 % |
tiramisu | 1 | 1,79 % | 1,59 % |
litchi, malina | 1 | 1,79 % | 1,59 % |
8. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky jogurtu Activia podle známosti. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
chuť | 2.036 | 0.963 |
cena | 2.589 | 0.778 |
obal | 1.982 | 0.696 |
kvalita | 2.143 | 0.801 |
reklama | 2.196 | 1.444 |
9. Kolik jogurtů značky ACTIVIA přibližně týdně sníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 - 2 ks | 36 | 64,29 % | 57,14 % |
3 - 5 ks | 17 | 30,36 % | 26,98 % |
6 - 8 ks | 3 | 5,36 % | 4,76 % |
10. Máte po časté konzumaci těchto jogurtu lepši zažívání?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 31 | 55,36 % | 49,21 % |
ne | 15 | 26,79 % | 23,81 % |
ano | 10 | 17,86 % | 15,87 % |
11. Myslíte, že značka ACTIVIA má široký sortiment výrobků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, myslím, že má dostatek výrobků | 44 | 78,57 % | 69,84 % |
nevím | 7 | 12,5 % | 11,11 % |
nemyslím | 5 | 8,93 % | 7,94 % |
12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující charakteristiky jogurtu Activia podle Vaší spokojenosti s výrobky. (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
chuť | 1.982 | 1.16 |
cena | 2.768 | 0.714 |
obal | 2.125 | 0.717 |
kvalita | 2.143 | 0.908 |
reklama | 2.696 | 1.676 |
13. Jako cenu za 1 ks jogurtu activia považujete přiměřenou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 - 8 Kč | 32 | 57,14 % | 50,79 % |
9 - 12 Kč | 22 | 39,29 % | 34,92 % |
do 4 Kč | 2 | 3,57 % | 3,17 % |
14. Označte slovo, které dostatečně vystihuje Vaši spokojenost s barevnou škálou obalu výrobků ACTIVIA .
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 22 | 39,29 % | 34,92 % |
dobrý | 19 | 33,93 % | 30,16 % |
výborný | 12 | 21,43 % | 19,05 % |
dostatečný | 3 | 5,36 % | 4,76 % |
15. Co konkrétního Vám u značky ACTIVIA chybí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
akce
barevnější rozlišení obalů
Citrónová příchuť stažená z výroby
čokoládové kuličky
Dobrá reklama,
hustota jogurtů
jogurty pro děti
konkrétního nic
Kvalita
Kvalita bez chemických náhražek.
lepsi dostupnost
lepší chuť A máte blbě udělaný dotazník, protože máte kromě jedné otázky všechny povinné tak i když odpovím u otázky číslo 4 ne musím odpovídat i kolik jich sním atd. Docela blbé. Takže vypovídací schopnost nulová...
lepší chuť a cena
Lepší značení druhu(jahoda,bílý, ..) jogurtu na obale
lžička
mrdat srnu, zdravim brno!
NEchybí mi nic...
Nechybí nic, spíše přebývá - nadsazené účinky výrobku, zcela neadekvátní cena - výrobky se stejnými účinky (všechny kysané mléčné výrobky) jsou ke koupi za poloviční cenu v několikanásobném množství
neví
neviem
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím - nikdy jsem ho neměla
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic mi nechybí
nic od te značky neočekávám tudíž nic nechybí
nič
nižší cena
nové příchutě
pravdivost ( activia není zdraví prospěšná, je to normální "jogurt" ( s pravým jogurtem nemá nic společného), a kdo tomu věří, tak je blbec ;-) )
příchuť banán
rozšířit sortiment
slevy
Uváděné a reklamou preferované kladné účinky na zažívací systém.
větší balení jogurtů
více smetanové chuti, a mohl by výrobce snížit množství škrobu
16. Seřaďte kritéria jogurtu ACTIVIA podle toho, jak jsou pro Vás důležité.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
značka | 3.081 | 0.493 |
obal | 3.484 | 0.508 |
příchuť | 1.323 | 0.477 |
zdravý životní styl | 2.113 | 0.681 |
17. Víte, že výrobky ACTIVIA obsahují speciální kulturu Bifidus ActiRegularis?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 60 | 96,77 % | 95,24 % |
ne | 2 | 3,23 % | 3,17 % |
18. Jste žena, nebo muž?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 53 | 84,13 % | 84,13 % |
muž | 10 | 15,87 % | 15,87 % |
19. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 let | 46 | 73,02 % | 73,02 % |
26 - 45 let | 14 | 22,22 % | 22,22 % |
46 - 65 let | 2 | 3,17 % | 3,17 % |
66 a více let | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
20. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 15 000 Kč | 37 | 58,73 % | 58,73 % |
nechci odpovídat | 9 | 14,29 % | 14,29 % |
16 000 až 25 000 Kč | 7 | 11,11 % | 11,11 % |
26 000 až 35 000 Kč | 6 | 9,52 % | 9,52 % |
16 000 až 25 000 Kč | 3 | 4,76 % | 4,76 % |
36 000 a více | 1 | 1,59 % | 1,59 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.