Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, prosím o vyplnění následujícího dotazníku, který bude součástí výzkumu mé závěrečné absolventské práce na Vyšší odborné škole pedagogické v Litomyšli. Má abs.práce je zaměřena na "Vliv ADHD a SPU na výchovu a vzdělávání dětí školního věku".
Poznámka:ADHD=porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou, SPU=specifické poruchy učení (dyslexie, dysgrafie atd...) Tento dotazník je určený pro rodiče dětí, které navštěvují ZŠ nebo ZŠ speciální.
V případě, že máte více dětí, které navštěvují ZŠ, můžete vyplnit více dotazníků po sobě :) (1 dotazník=info o 1 dítěti)
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Označte Vámi zvolenou variantu.
Odpovědi respondentů
1. Má vaše dítě ADHD nebo SPU?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, mé dítě nemá žádné vzdělávací problémy
33
45,83 %
46,48 %
Ano, ADHD
10
13,89 %
14,08 %
Ano, ADHD i SPU
10
13,89 %
14,08 %
Ne,ale má jinou poruchu (např. autismus)
6
8,33 %
8,45 %
Ano, SPU
5
6,94 %
7,04 %
Nevím
4
5,56 %
5,63 %
dyslektik a cast dyskrafik
1
1,39 %
1,41 %
Snad ne je slabší ale ani jednu z poruch snad nemá. je pomalejší.
1
1,39 %
1,41 %
nic takového neexistuje
1
1,39 %
1,41 %
dysortografie na rozhraní
1
1,39 %
1,41 %
ne, ale učím jich několik
1
1,39 %
1,41 %
2. Má vaše dítě problémy s navazováním přátelských vztahů a udržení přátelství?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
44
61,11 %
61,97 %
Ano
23
31,94 %
32,39 %
Nevím
3
4,17 %
4,23 %
mají častěji problémy než ostatní
1
1,39 %
1,41 %
jak kdy
1
1,39 %
1,41 %
3. Kolik kamarádů má vaše dítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Má hodně kamarádů
39
54,17 %
54,93 %
Má 1-2 kamarády
24
33,33 %
33,8 %
Nemá žádné kamarády
3
4,17 %
4,23 %
4
1
1,39 %
1,41 %
asi 5
1
1,39 %
1,41 %
Má kamarády ve škole mimo školu jen od známých se kterými se navštěvujeme.
1
1,39 %
1,41 %
kamaráda si hůře udržují
1
1,39 %
1,41 %
3-4
1
1,39 %
1,41 %
Nevím
1
1,39 %
1,41 %
4. Jak často nosí vaše dítě poznámku (napomenutí, apod.) v Žákovské knížce (dále jen ŽK)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vůbec
39
54,17 %
54,93 %
1-2x týdně
15
20,83 %
21,13 %
1-2x za měsíc
13
18,06 %
18,31 %
vzhledem k jeho diagnoze řešíme s pedagogy vše osobně a individuálně
1
1,39 %
1,41 %
1x za 2 měsíce
1
1,39 %
1,41 %
Každý den
1
1,39 %
1,41 %
často nějak otravují
1
1,39 %
1,41 %
nosilo 1-2 měsíčně, teď jsme v domácím vzdělávání
1
1,39 %
1,41 %
vzhledem k typu školy řešíme osobně
1
1,39 %
1,41 %
5. Kolik celkem poznámek (napomenutí, apod.) má vaše dítě v ŽK za období ZÁŘÍ-PROSINEC 2014?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemá žádnou poznámku
35
48,61 %
49,3 %
1-5 poznámek
18
25 %
25,35 %
5-10 poznámek
11
15,28 %
15,49 %
10 a více poznámek
8
11,11 %
11,27 %
i za zapomínání pomůcek
1
1,39 %
1,41 %
jsme v domácím vzdělávání
1
1,39 %
1,41 %
6. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. čtvrtletí?
V případě,že Vaše dítě daný předmět nemá (nebo z něj není hodnoceno) označte,prosím, číslici 6 nebo 7.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
český jazyk vs. N
1-2-3-4-5
2.097
1.143
cizí jazyk vs. N
1-2-3-4-5-6-7
2.986
4.347
prvouka vs. N
1-2-3-4-5-6-7
3.986
7.014
vlastivěda vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.458
6.054
přírodověda vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.167
6.111
matematika vs. N
1-2-3-4-5-6-7
2.25
2.299
dějepis vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.653
6.254
občanská výchova vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.556
7.052
rodinná výchova vs. N
1-2-3-4-5-6-7
5.472
5.11
zeměpis vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.819
5.981
přírodopis vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.681
6.329
fyzika vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.903
5.56
chemie vs. N
1-2-3-4-5-6-7
5.083
5.854
hudební výchova vs. N
1-2-3-4-5-6-7
1.819
3.092
výtvarná výchova vs. N
1-2-3-4-5-6-7
1.819
3.454
pracovní činnosti vs. N
1-2-3-4-5-6-7
2.542
6.304
tělesná výchova vs. N
1-2-3-4-5-6-7
1.597
2.379
výpočetní technika vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4
7.444
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. pololetí?
V případě,že Vaše dítě daný předmět nemá (nebo z něj není hodnoceno) označte,prosím, číslici 6 nebo 7.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
český jazyk vs. N
1-2-3-4-5-6-7
2.264
2.166
cizí jazyk vs. N
1-2-3-4-5-6-7
2.889
4.543
prvouka vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.042
7.568
vlastivěda vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.736
6.25
přírodověda vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.417
6.382
matematika vs. N
1-2-3-4-5-6-7
2.222
2.367
dějepis vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.653
6.532
občanská výchova vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.694
7.212
rodinná výchova vs. N
1-2-3-4-5-6-7
5.792
4.637
zeměpis vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.833
6.167
přírodopis vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.931
6.231
fyzika vs. N
1-2-3-4-5-6-7
4.931
5.704
chemie vs. N
1-2-3-4-5-6-7
5.097
5.81
hudební výchova vs. N
1-2-3-4-5-6-7
1.889
3.515
výtvarná výchova vs. N
1-2-3-4-5-6-7
1.819
3.509
pracovní činnosti vs. N
1-2-3-4-5-6-7
2.528
6.083
tělesná výchova vs. N
1-2-3-4-5-6-7
1.556
2.414
výpočetní technika vs. N
1-2-3-4-5-6-7
3.944
7.358
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
8. Označte tvrzení, která jsou pravdivá pro Vaši rodinu a dítě:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
navštěvuje pravidelně zájmový kroužek (DDM, ZUŠ, sport,....)
50
69,44 %
70,42 %
pravidelně spolu opakujeme učivo
33
45,83 %
46,48 %
při přípravě na vyučování (DŮ, učení, šk. taška) mu vždy pomáhám, kontroluji
29
40,28 %
40,85 %
při výchově používám odměnu i trest
27
37,5 %
38,03 %
při přípravě na vyučování (DŮ, učení, šk. taška) na své dítě občas dohlížím
27
37,5 %
38,03 %
do školy se připravuje samo (samostudium, DŮ, příprava školní tašky na další den)
24
33,33 %
33,8 %
volný čas většinou tráví samo (venku, doma, TV, PC,...)
19
26,39 %
26,76 %
máme stanovený pevný řád (časový rozvrh denních činností)
18
25 %
25,35 %
čas na domácí úkoly a přípravu věcí do školy si určí samo, kdy chce
16
22,22 %
22,54 %
volný čas tráví převážně venku s kamarády
15
20,83 %
21,13 %
pravidelně chodí na doučování
12
16,67 %
16,9 %
při výchově své dítě neustále za něco odměňuji
8
11,11 %
11,27 %
při výchově často používám trest
1
1,39 %
1,41 %
nechci odpovídat
1
1,39 %
1,41 %
podle věku trénovat i v samostatnosti a vlastní zodpovědnosti, nezapomenout chválit
1
1,39 %
1,41 %
volný čas víceeméně trávíme spolu
1
1,39 %
1,41 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2. Má vaše dítě problémy s navazováním přátelských vztahů a udržení přátelství?
odpověď Ne:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Má hodně kamarádů na otázku 3. Kolik kamarádů má vaše dítě?
4. Jak často nosí vaše dítě poznámku (napomenutí, apod.) v Žákovské knížce (dále jen ŽK)?
odpověď Vůbec:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemá žádnou poznámku na otázku 5. Kolik celkem poznámek (napomenutí, apod.) má vaše dítě v ŽK za období ZÁŘÍ-PROSINEC 2014?
6. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. čtvrtletí?
odpověď cizí jazyk [1-2-3-4-5-6-7] N: 1:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi cizí jazyk [1-2-3-4-5-6-7] N: 1 na otázku 7. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. pololetí?
odpověď cizí jazyk [1-2-3-4-5-6-7] N: 2:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cizí jazyk [1-2-3-4-5-6-7] N: 2 na otázku 7. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. pololetí?
odpověď český jazyk [1-2-3-4-5] N: 3:
5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi český jazyk [1-2-3-4-5-6-7] N: 3 na otázku 7. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. pololetí?
odpověď dějepis [1-2-3-4-5-6-7] N: 6:
6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zeměpis [1-2-3-4-5-6-7] N: 6 na otázku 6. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. čtvrtletí?
6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi fyzika [1-2-3-4-5-6-7] N: 6 na otázku 6. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. čtvrtletí?
5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodopis [1-2-3-4-5-6-7] N: 6 na otázku 6. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. čtvrtletí?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dějepis [1-2-3-4-5-6-7] N: 7 na otázku 6. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. čtvrtletí?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi výpočetní technika [1-2-3-4-5-6-7] N: 7 na otázku 7. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. pololetí?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zeměpis [1-2-3-4-5-6-7] N: 7 na otázku 6. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. čtvrtletí?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi občanská výchova [1-2-3-4-5-6-7] N: 7 na otázku 6. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. čtvrtletí?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodopis [1-2-3-4-5-6-7] N: 7 na otázku 6. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. čtvrtletí?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi chemie [1-2-3-4-5-6-7] N: 7 na otázku 7. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. pololetí?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi občanská výchova [1-2-3-4-5-6-7] N: 7 na otázku 7. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. pololetí?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Má vaše dítě ADHD nebo SPU?
2. Má vaše dítě problémy s navazováním přátelských vztahů a udržení přátelství?
3. Kolik kamarádů má vaše dítě?
4. Jak často nosí vaše dítě poznámku (napomenutí, apod.) v Žákovské knížce (dále jen ŽK)?
5. Kolik celkem poznámek (napomenutí, apod.) má vaše dítě v ŽK za období ZÁŘÍ-PROSINEC 2014?
6. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. čtvrtletí?
7. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. pololetí?
8. Označte tvrzení, která jsou pravdivá pro Vaši rodinu a dítě:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Má vaše dítě ADHD nebo SPU?
2. Má vaše dítě problémy s navazováním přátelských vztahů a udržení přátelství?
3. Kolik kamarádů má vaše dítě?
4. Jak často nosí vaše dítě poznámku (napomenutí, apod.) v Žákovské knížce (dále jen ŽK)?
5. Kolik celkem poznámek (napomenutí, apod.) má vaše dítě v ŽK za období ZÁŘÍ-PROSINEC 2014?
6. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. čtvrtletí?
7. Jaký prospěch mělo vaše dítě ve škole za 1. pololetí?
8. Označte tvrzení, která jsou pravdivá pro Vaši rodinu a dítě:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.