Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > agentura Kroužky, o.p.s.

agentura Kroužky, o.p.s.

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Čížek
Šetření:06. 05. 2012 - 09. 05. 2012
Počet respondentů:41
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, jsem studentem VŠE v Praze a prosím jen o krátké vyplnění dotazníku pro moji výzkumnou práci. :-)

Jedná se o nalezení co nejefektivnější komunikační cesty a reklamy ve firmě mezi zaměstnanci, školami, rodiči atd.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Otázky jsou kladeny jednoduše a pokud se jedná o rozepisovací odpověď, tak se prosím nestyďte a napište, jak byste danou situaci řešil právě Vy. :-)

Pokud byste měli jakýkoliv problém, tak mě neváhejte kontaktovat na e-mail.

Odpovědi respondentů

1. Kolik let spolu/pracujete s agenturou Kroužky, o.p.s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 1 rok2560,98 %60,98 %  
2 - 3 roky819,51 %19,51 %  
1 - 2 roky512,2 %12,2 %  
4 a více37,32 %7,32 %  

Graf

2. Jak často přibližně navštěvujete internetové stránky agentury (www.krouzky.cz)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skoro vůbec2151,22 %51,22 %  
denně819,51 %19,51 %  
párkrát do měsíce717,07 %17,07 %  
jednou týdně512,2 %12,2 %  

Graf

3. Znáte i další aktivity agentury (pořádání dětských oslav, Kroužky na Vltavě,..)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, neznám2048,78 %48,78 %  
ano, znám1639,02 %39,02 %  
nevím přesně, něco jsem slyšel512,2 %12,2 %  

Graf

4. Ke vzájemné komunikaci nejčastěji používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mail2458,54 %58,54 %  
sociální sítě (Facebook)1639,02 %39,02 %  
telefon921,95 %21,95 %  
vzkaz na webových stránkách (www.krouzky.cz)37,32 %7,32 %  

Graf

5. Jste spokojeni s rychlostí vyřizování Vašich požadavků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, plně spokojen1741,46 %41,46 %  
ano, mírně spokojen1331,71 %31,71 %  
ne, částečně nespokojen614,63 %14,63 %  
ne, plně nespokojen49,76 %9,76 %  
Neměl jsem požadavek.12,44 %2,44 %  

Graf

6. Máte účet na komunikačním softwaru Skype?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano mám a využívám3073,17 %73,17 %  
ano mám, ale nevyužívám512,2 %12,2 %  
nemám, ale uvažuji o tom49,76 %9,76 %  
ne, nemám24,88 %4,88 %  

Graf

7. Využil/a byste internetového fóra v případě dotazu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1843,9 %43,9 %  
ano1024,39 %24,39 %  
spíše ne921,95 %21,95 %  
ne, vůbec49,76 %9,76 %  

Graf

8. Zaevidoval jste někdy reklamu/reportáž o Kroužcích v televizi, či v novinách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, vůbec1843,9 %43,9 %  
ano v televizi1434,15 %34,15 %  
ano v novinách921,95 %21,95 %  
možná, nejsem si jist49,76 %9,76 %  

Graf

9. Dáváte přednost reklamám ve venkovních prostorech (billboardy, plakáty,...)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nedávám přednost venkovní reklamě2356,1 %56,1 %  
ano, billboardy1126,83 %26,83 %  
ano, plakáty921,95 %21,95 %  
ano, kdekoliv na ulici819,51 %19,51 %  

Graf

10. Který druh reklamy na Vás nejvíce pozitivně zapůsobí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní zkušenost3175,61 %75,61 %  
doporučená zkušenost od známého1741,46 %41,46 %  
internet921,95 %21,95 %  
častá reklama v televizi512,2 %12,2 %  
plakáty, billboardy, rádio, ..24,88 %4,88 %  

Graf

11. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2356,1 %56,1 %  
Muž1843,9 %43,9 %  

Graf

12. Do jaké věkové skupiny spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 302151,22 %51,22 %  
16 - 241741,46 %41,46 %  
31 - 4524,88 %4,88 %  
46 a výše12,44 %2,44 %  

Graf

13. Vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2663,41 %63,41 %  
lektor agentury Kroužky, o.p.s.614,63 %14,63 %  
stálý zaměstnanec agentury Kroužky, o.p.s.37,32 %7,32 %  
nezaměstnaný24,88 %4,88 %  
bývalý lektor12,44 %2,44 %  
zaměstnanec12,44 %2,44 %  
pracovník call centra12,44 %2,44 %  
úřednice12,44 %2,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kolik let spolu/pracujete s agenturou Kroužky, o.p.s?

  • odpověď 0 - 1 rok:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi skoro vůbec na otázku 2. Jak často přibližně navštěvujete internetové stránky agentury (www.krouzky.cz)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, vůbec na otázku 8. Zaevidoval jste někdy reklamu/reportáž o Kroužcích v televizi, či v novinách?

2. Jak často přibližně navštěvujete internetové stránky agentury (www.krouzky.cz)?

  • odpověď skoro vůbec:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, vůbec na otázku 8. Zaevidoval jste někdy reklamu/reportáž o Kroužcích v televizi, či v novinách?

3. Znáte i další aktivity agentury (pořádání dětských oslav, Kroužky na Vltavě,..)?

  • odpověď ano, znám:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano v televizi na otázku 8. Zaevidoval jste někdy reklamu/reportáž o Kroužcích v televizi, či v novinách?

4. Ke vzájemné komunikaci nejčastěji používáte?

  • odpověď e-mail:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano v televizi na otázku 8. Zaevidoval jste někdy reklamu/reportáž o Kroužcích v televizi, či v novinách?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik let spolu/pracujete s agenturou Kroužky, o.p.s?

2. Jak často přibližně navštěvujete internetové stránky agentury (www.krouzky.cz)?

3. Znáte i další aktivity agentury (pořádání dětských oslav, Kroužky na Vltavě,..)?

4. Ke vzájemné komunikaci nejčastěji používáte?

5. Jste spokojeni s rychlostí vyřizování Vašich požadavků?

6. Máte účet na komunikačním softwaru Skype?

7. Využil/a byste internetového fóra v případě dotazu?

8. Zaevidoval jste někdy reklamu/reportáž o Kroužcích v televizi, či v novinách?

9. Dáváte přednost reklamám ve venkovních prostorech (billboardy, plakáty,...)?

10. Který druh reklamy na Vás nejvíce pozitivně zapůsobí?

11. Jakého jste pohlaví?

12. Do jaké věkové skupiny spadáte?

13. Vaše zaměstnání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik let spolu/pracujete s agenturou Kroužky, o.p.s?

2. Jak často přibližně navštěvujete internetové stránky agentury (www.krouzky.cz)?

3. Znáte i další aktivity agentury (pořádání dětských oslav, Kroužky na Vltavě,..)?

4. Ke vzájemné komunikaci nejčastěji používáte?

5. Jste spokojeni s rychlostí vyřizování Vašich požadavků?

6. Máte účet na komunikačním softwaru Skype?

7. Využil/a byste internetového fóra v případě dotazu?

8. Zaevidoval jste někdy reklamu/reportáž o Kroužcích v televizi, či v novinách?

9. Dáváte přednost reklamám ve venkovních prostorech (billboardy, plakáty,...)?

10. Který druh reklamy na Vás nejvíce pozitivně zapůsobí?

11. Jakého jste pohlaví?

12. Do jaké věkové skupiny spadáte?

13. Vaše zaměstnání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čížek, M.agentura Kroužky, o.p.s. (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://agentura-krouzky-o-p-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.