Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ako Vás pri výbere dovolenkového ubytovania ovplyvňuje Internet?

Ako Vás pri výbere dovolenkového ubytovania ovplyvňuje Internet?

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Tomašovičová
Šetření:10. 03. 2011 - 12. 03. 2011
Počet respondentů:0
Počet otázek (max/průměr):14
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:nelze zjistit
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je zameraný na zistenie, akým spôsobom vyhľadávajú ľudia na Internete informácie o možnostiach  dovolenkového ubytovania na Slovensku (potešia ma však aj respondenti z ČR) a ako ovyplyvňuje webová stránka ich postoj k ubytovaciemu zariadeniu. Informácie využijem pri spracovaní mojej Diplomovej práce.

 

Vopred ďakujem :-)

Odpovědi respondentů

1. Ktorý zdroj využívate pri hľadaní ubytovania najčastejšie?

Zoraďte prosím nasledujúce možnosti podľa poradia, 1- najdôležiteší zdroj, 5-najmenej dôležitý)

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
tlačené materiály (časopisy o cestovaní, regionálne noviny, letáky...)00
televízia00
rozhlas00
Internet00
odporúčania známych00

Graf

2. Akým spôsom vyhľadávate ubytovanie na Internete?

0-nevyužívam vôbec, 5-využívam veľmi často

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vyhľadávam cez Google podľa kľúčových slov (napr. ubytovanie + zvolená destinácia)00
navštevujem stránky internetových rezervačných portálov (napr. Ubytovanienaslovensku.eu, Ubytovani.cz...)00
cez internetový katalóg00
reagujem na zaujímavý inzerát00
reagujem na e-mail (napr. zaujímavá ponuka Last Minute pobytu...)00

Graf

3. Ako Vás pri výbere ubytovania ovplyvňujú nasledujúce prvky na webovej stránke?

5-veľmi, 1-vôbec

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
informácie o ubytovacom zariadení00
informácie o lokalite možnostiach trávenia voľného času, zaujímavostiach v okolí...00
fotogaléria00
3D prehliadka00
video00
lákavá akcia, Last-Minute ponuka na stránke00

Graf

4. Ako ovplyvnia nasledujúce faktory Váš názor na samotné zariadenie?

1-vôbec ma neovplyvnia, 5-ovplyvnia ma veľmi negatívne

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
neprehľadnosť, zlá štruktúra00
pomalé načítanie00
problémy so zobrazením niektorých prvkov na stránke (napr. fotografie, video...)00
nepríjemný/fádny dizajn00
neaktuálnosť informácií00

Graf

5. Zapájate sa/boli by ste ochotní zapojiť sa do súťaží na webových stránkach ubytovacích zariadení?

Napr. hlasovanie v ankete, súťaž o najlepšiu fotografiu..

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

6. Profesionálny dizajn / vlastná tvorba

Zaujme Vás skôr na prvý pohľad profesionálny dizajn alebo oceníte skôr hravosť, kreativitu, z ktorej je cítiť vlastná tvorba a angažovanosť?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

7. Ktorú z nasledujúcich foriem rezervácie ubytovania uprednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

8. Sledujete recenzie, ktoré o ubytovacom zariadení napísali na Internete jeho bývalí hostia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 9, nieotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

9. Akým spôsobom?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

10. Aký máte názor na prezentácie ubytovacích zariadení na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

11. S akými problémami ste sa streli pri vyhľadávaní ubytovania cez Internet?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

A na záver už len zopár segmentačných kritérií :-)

12. Vek

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

13. Pohlavie

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

14. Krajina

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tomašovičová, P.Ako Vás pri výbere dovolenkového ubytovania ovplyvňuje Internet? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://ako-vas-pri-vybere-dovolenko.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.