Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Aktivizační výukové metody
Aktivizační výukové metody
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ivana Poláková |
---|---|
Šetření: | 18. 08. 2020 - 21. 08. 2020 |
Počet respondentů: | 30 |
Počet otázek (max/průměr): | 6 / 6 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 83,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:25 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, prosím o vyplnění následujícího dotazníku, který bude součástí mé ročníkové práce zaměřené na problematiku využívání aktivizačních metod ve výuce.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 18 | 60 % | 60 % |
žena | 12 | 40 % | 40 % |
2. Studujete v:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2. ročník | 17 | 56,67 % | 56,67 % |
1. ročník | 7 | 23,33 % | 23,33 % |
3. ročník | 5 | 16,67 % | 16,67 % |
4. ročník | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
3. Používají vaši učitelé aktivizační metody ve výuce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
většinou ano | 20 | 66,67 % | 66,67 % |
většinou ne | 6 | 20 % | 20 % |
vůbec ne | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
ano | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
4. a) Aktivizační metody používají spíše učitelé:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mladší | 28 | 93,33 % | 93,33 % |
starší | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
5. Níže jsou uvedeny důvody pro používání aktivizačních metod ve výuce. Označte ty, které Vám nejvíce vyhovují:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
lépe si zapamatuji nové učivo, které si zároveň procvičím a v budoucnu lépe vybavím, | 12 | 40 % | 40 % |
výuka je pestřejší, zábavnější a hodina rychleji uteče | 11 | 36,67 % | 36,67 % |
naučí mě vytvoření si vlastního názoru na určitou věc, odpovědnosti a tvořivosti | 11 | 36,67 % | 36,67 % |
vzbuzují ve mně zájem o dané téma | 9 | 30 % | 30 % |
dozvím se nové informace zajímavějším způsobem | 9 | 30 % | 30 % |
vylepším si komunikaci s učitelem a spolužáky | 9 | 30 % | 30 % |
aktivně mě zapojí do výuky | 6 | 20 % | 20 % |
rád využívám a propojuji znalosti z jiných oborů | 4 | 13,33 % | 13,33 % |
6. Zhodnoťte, jak reagujete, pokud učitel zařadí do výuky aktivizační metody. Zaškrtněte pouze 1 možnost:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vadí mi, nerad/a pracuji ve skupině | 10 | 33,33 % | 33,33 % |
vítám je z důvodu lepšího zapamatování si a procvičení učiva | 7 | 23,33 % | 23,33 % |
vadí mi, stydím se říkat svůj názor před třídou | 5 | 16,67 % | 16,67 % |
přijímám je jako dobré zpestření tradičního vyučování | 4 | 13,33 % | 13,33 % |
vadí mi, nerad/a se aktivně zapojuji do vyučování, mám raději klasický výklad | 4 | 13,33 % | 13,33 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.